| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:38
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ja.............euhhhhhh Irritant is het dan hè?
Die bij geluidjes.......ping.......pong......bonk  |
Ach, ik heb er alleen ff last van als ik de pc net opstart, en last is een groot woord, beetje vervelend, meer niet.
Ja, ik moet dan Java erafhalen en er weer opzetten vanaf een Java site, en ja daar heb ik nu ff geen zin in, dus laat 't ff zo, verder doet alles het oppie toppie op me pc
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:41
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Ik heb het wel beide geprobeerd Shanita en dan ook img ervoor en erachter. Ik verstuur wel plaatjes in email en dat gaat altijd wel
Maar wat je zegt, iemand moet het mij hier thuis eens voordoen.
Maar bedankt voor je poging om het uit te leggen  |
Ja, ik had dat met kopiëren en plakken, dat moest ik écht enkele keren voor me zien, dat iemand het voordeed, en ook rustig, stap voor stap, ja anders snapte ik het toen gewoon niet..
Ja, wel tijdje terug hoor, maar ja, soms moet je gewoon iets zien, omdat het anders te moeilijk is... 
Ja, en plaatjes via email versturen is een heel ander principe namelijk.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 31 mei 2013, 15:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 16:03
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Vind het gewoon wel heel leuk dat jullie dat zo organiseren  |
Wat dacht je van mij ook de eerste keer, niet geschoten altijd mis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 16:07
|
|
|
|
Iemand die ik ken heeft een kindje gekregen, ze is nu 1 3/4 jaar.
Wát een mooi kindje is dat, ongelofelijk. Een kind van een halbloedje, dus kwart halfbloed zeg maar.
Mooie lichtbruine haartjes, en die lach, echt een knap meisje, wonderbaarlijk.....
En als ze lacht....ja gewoon zo ontroerend, zo vol van vertrouwen en gelukkig kijkt ze de wereld in, dan denk ik, ja, zo heeft God dat bedoeld.
Ja, misschien dat die alledaagse dingen zoals een baby van een bekende zien mij meer ontroerd dan de gemiddelde, omdat ik zelf geen kinderen heb, dat kan denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 17:11
|
|
|
|
Ik had laatst , ja, toen had ik een date met een hele knappe man...
Afijn alles ok, belt me ex me op....
Om te vragen of ik nog weet wat we hadden afgesproken....
Dus ja, ik kon niet 'ja' of 'nee' zeggen want het was dus geen open vraag, dus ja, ik moest wel zeggen 'ja, vanavond tussen zeven en acht...'
Ipv dat hij het daar dan bij liet, nee, gaat ie hele verhalen ophangen, die helemaal niet belangrijk zijn, en ik zei al 2 keer, dat ik met iemand ben!!!!
Gaat ie dáárna nóg een keer vragen of ik nog weet wanneer en hoe laat de afspraak is....
Dus ik, nog een keer: 'Jahaaa, tussen zeven en acht en ik zit hier met iemand dus ik wil niet te lang met je aan de telefoon....(ondertussen klonk ik al behoorlijk geïrriteerd
Dus, ja, vraagt me date wie is dat? Ik, 'ja me ex'..... Ja....einde....me date keek niet zó blij.....
Maar ja, diezelfde ex, zit nu wel fijn met een date, en vroeg of ik dan even niet wil bellen vandaag
Het is ook altijd hetzelfde liedje met die mannen...
Maar, dít gebeurd mij niet meer, ik zeg níets meer...
Ja, en ondertussen maar bedenken hoe krijg ik dat weer goed gebreid met die date
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 31 mei 2013, 17:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 17:46
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 17:48
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, ik had dat met kopiëren en plakken, dat moest ik écht enkele keren voor me zien, dat iemand het voordeed, en ook rustig, stap voor stap, ja anders snapte ik het toen gewoon niet..
Ja, wel tijdje terug hoor, maar ja, soms moet je gewoon iets zien, omdat het anders te moeilijk is... 
Ja, en plaatjes via email versturen is een heel ander principe namelijk. |
Ik begrijp nu hoe ik het moet doen, in eigenschappen tekst markeren en dan kopieren en plakken. Heb ik gedaan en nu zie ik alleen maaar een klein vierkant vakje met een rood kruisje, zie(30-5)
Nou ja, ben al wel een stukje verder gekomen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 18:11
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Ik begrijp nu hoe ik het moet doen, in eigenschappen tekst markeren en dan kopieren en plakken. Heb ik gedaan en nu zie ik alleen maaar een klein vierkant vakje met een rood kruisje, zie(30-5)
Nou ja, ben al wel een stukje verder gekomen  |
Als je een vierkantje met kruisje ziet, betekend dat gewoon dat het plaatje niet beschikbaar is, dat kan, dat heb je weleens, maar dan heb je het principe wel goed gedaan.!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 18:14
|
|
|
|
Ik wordt blij van oa : 
Kon het ff niet laten
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 31 mei 2013, 18:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 18:25
|
|
|
|
en misschien is het ook handig om God erbij te betrekken want uit jezelf zal je in de fout gaan. En als je in de fout gaat, mag je altijd bij God komen en Hem vragen je te vergeven en te helpen. De vraag blijft wel: wat valt er allemaal onder seks? Is zelfbevrediging ook seks? Is dit lust of een behoefte?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIN732
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 18:28
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | En een huwelijk zegt tegenwoordig ook niet meer zoveel, in deze tijd gaan er teveel huwelijken kapot. En wat een moeilijke discussie trouwens haha :P
Nu je dit schrijft...zou je er juist vanuit moeten gaan...dat jij niet mee moet gaan in die woorden...er juist voor wil gaan...om een huwelijk / verkering zuiver...eerlijk en open te gaan beginnen Als je nu al zegt...een huwelijk zegt niet zoveel...is dat niet een echt een goed startpunt...of begin...
Dus...omdat huwelijken niet niet zoveel meer zeggen....(????) |
Daar heb je helemaal gelijk in, juist omdat er zoveel huwelijken stuk gaan kan een goed huwelijk heel veel waarde krijgen. Het is inderdaad een beetje krom wat ik zei. Het is gewoon jammer dat heel veel mensen zich er te snel bij neerleggen en gaan scheiden. Mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn vader is gelukkig met zijn nieuwe vriendin en ik kan ook goed met haar opschieten :) Soms is het ook gewoon beter om te scheiden dan bij elkaar te blijven, als het elke dag schelden en ruzie is, is het nu veel beter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIN732
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 18:31
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | en misschien is het ook handig om God erbij te betrekken want uit jezelf zal je in de fout gaan. En als je in de fout gaat, mag je altijd bij God komen en Hem vragen je te vergeven en te helpen. De vraag blijft wel: wat valt er allemaal onder seks? Is zelfbevrediging ook seks? Is dit lust of een behoefte? |
De bijbel is er vrij duidelijk over dat je eerst moet trouwen volgens mij. Iedereen kan het anders zien maar het blijft een feit dat je eerst moet trouwen voordat je met elkaar heb bed in duikt. Zou zelfbevrediging niet mogen voor het huwelijk dan? haha, na het trouwen heb je het minder nodig als het goed is :P
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:01
|
|
|
|
zelfbevrediging, is iets anders als je lichaam met een ander persoon delen..... en eh als je het zelf niet doet, komt je lichaam vanzelf wel..... in mijn ogen niets mis mee, God heeft zelf ons lichaam zo gemaakt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:03
|
|
|
|
heel veel plezier allemaal op de p.n. morgen toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:05
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik had laatst , ja, toen had ik een date met een hele knappe man...
Afijn alles ok, belt me ex me op....
Om te vragen of ik nog weet wat we hadden afgesproken....
Dus ja, ik kon niet 'ja' of 'nee' zeggen want het was dus geen open vraag, dus ja, ik moest wel zeggen 'ja, vanavond tussen zeven en acht...'
Ipv dat hij het daar dan bij liet, nee, gaat ie hele verhalen ophangen, die helemaal niet belangrijk zijn, en ik zei al 2 keer, dat ik met iemand ben!!!!
Gaat ie dáárna nóg een keer vragen of ik nog weet wanneer en hoe laat de afspraak is....
Dus ik, nog een keer: 'Jahaaa, tussen zeven en acht en ik zit hier met iemand dus ik wil niet te lang met je aan de telefoon....(ondertussen klonk ik al behoorlijk geïrriteerd
Dus, ja, vraagt me date wie is dat? Ik, 'ja me ex'..... Ja....einde....me date keek niet zó blij.....
Maar ja, diezelfde ex, zit nu wel fijn met een date, en vroeg of ik dan even niet wil bellen vandaag
Het is ook altijd hetzelfde liedje met die mannen...
Maar, dít gebeurd mij niet meer, ik zeg níets meer...
Ja, en ondertussen maar bedenken hoe krijg ik dat weer goed gebreid met die date  |
Vind dat een date moet kunnen accepteren dat iemand nog met zijn exxen omgaat, dus dat ze wel es bellen en op de koffie gaat, ja toch.... Wat willen z e dan? een vrouw die haar hele leven nog vol haar ruzie met haar ex maakt? is dat dan beter???? nee toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:09
|
|
|
|
vrouwen die het hebben over hun ex bij 1e date!... geen probleem mee, weet je meteen wat er speelt en hoe ze over bepaalde zaken denkt. Als potentiele nieuwe vriend mag je dan daarover je mening geven en haar vertellen dat JIJ niet zo bent (of wel) en het helemaal anders zou aanpakken (of niet). Vervolgens begin je ook over je ex (als je die hebt) en hoe verschrikkelijk slecht je bent behandelt. Laat je gevoelige en tedere kant zien!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:13
|
|
|
|
Ja idd dát is ook weer zo....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:27
|
|
|
|
Ja van mij ook ik kan toch niet helaas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:51
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Ja van mij ook ik kan toch niet helaas  |
Jammer maar wijs besluit, volgende keer hopelijk beterder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:05
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=2DorNUsi5LE Ook van Selah, daar kreeg ik een enorme troost uit, beseffend dat wat we hier ook tegen komen aan ellende het niet op weegt tegen wat de Heer ons belooft heeft.
btw ik zag een bekende foto boven een reactie van mijn neef op een muziek stukje opgenomenin de trein
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:22
|
|
|
|
| HEIN732 schreef: | De bijbel is er vrij duidelijk over dat je eerst moet trouwen volgens mij. Iedereen kan het anders zien maar het blijft een feit dat je eerst moet trouwen voordat je met elkaar heb bed in duikt. Zou zelfbevrediging niet mogen voor het huwelijk dan? haha, na het trouwen heb je het minder nodig als het goed is :P |
Er is niets maar dan ook niets in de Bijbel wat zich tegen zelfbevrediging verzet. Onan verspilde zijn zaad op de grond maar dat was coitus interruptus en hij was daarmee ongehoorzaam aan de opdracht. Dit is jarenlang misbruikt om dat te koppelen aan zelfbevrediging. Wie zelfbevrediging op Bijbelse gronden afwijst, kan de Bijbel niet lezen, begrijpen en goed interpreteren. Zelfbevrediging is noch fout, noch zondig, ook bij vrouwen niet. Alleenstaande mannen doen het allemaal en de meeste vrouwen ook. Daar is niks mis mee.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 31 mei 2013, 21:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:27
|
|
|
|
[quote=HEIN732]Daar heb je helemaal gelijk in, juist omdat er zoveel huwelijken stuk gaan kan een goed huwelijk heel veel waarde krijgen. Het is inderdaad een beetje krom wat ik zei. Het is gewoon jammer dat heel veel mensen zich er te snel bij neerleggen en gaan scheiden. Mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn vader is gelukkig met zijn nieuwe vriendin en ik kan ook goed met haar opschieten :) Soms is het ook gewoon beter om te scheiden dan bij elkaar te blijven, als het elke dag schelden en ruzie is, is het nu veel beter.
Dat is weer een ander onderwerp..een scheiding..dan gaan we off topic..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:30
|
|
|
|
Allemaal interessante reacties,
Simpel gesteld, toen ik samenwoonde hadden we wel lichamlijk contact en toch voelde ik mij er niet helemaal goed bij, pas na mijn jawoord in de kerk, besefte ik dat het nu goed was en hebben we geen sex meer gehad. Pas toen kon het (voor mijn gevoel) een samensmelten door de liefde van 2 lichamen zijn, die zo samen één worden, gelijk beschreven staat.
Helaas word er zoveel verkeerds op ons pad gebracht dat er zo stadig aan te veel voor "normaal" wordt gezien en gaan we er zo ongemerkt in mee.
God heeft de liefde gegeven en die is puur en eerlijk en mooi en wordt helaas door het vele bagger op oa tv te niet gedaan, op tv gaat het om pure lust en daar behoor je aan toe te geven anders telt men niet mee. In bijv soaps moeten veel geruil van partners zijn en zo scheidingen, du sis he tnormaal als je nu ook al reclame krijgt van datingsite voor een dubbel date of zoiets, kun je als getrouwd persoon ook eens meteen ander op stap.
Ik ben geen helig boontje, maar gelukkig als ik mij meer focus op, Heer Uw wil geschiede is de drang naar die "zonde" wel veranderd, en de liefde groot goed geworden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:46
|
|
|
|
Bah, ik stuur maar helemaal geen mails naar. 4 mails gestuurd paar dagen geleden (naar 4 verschillende dames) en nog van geen een een reactie...
MOET IK DAN IEDEREEN EEN MAIL STUREN???
Hahahahaha
Ze bekijken het ook maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:58
|
|
|
|
Vrijdag 31 Mei, Efeze 1: 15-23; Hij gaat voor ons.
Lucas vertelt in zijn evangelie alles in één adem. Jezus’ opstanding op de eerste dag van de week, zijn verschijning aan de vrouwen, daarna aan de Emmaüsgangers en de discipelen. En dan is het meteen Hemelvaart en heelde kring van Jezus’ volgelingen is een en al vreugde. Je denkt: is dit wel een afscheid? Toch wel. Maar het is zo’n afscheid waarvan je verwacht dat het je heel veel zal opleveren. In zulke gevallen heb je meestal de neiging iemand aan te sporen om haast te maken. Bijvoorbeeld iemand die voor je belooft op zoek te gaan naar hulp. Of iemand die belooft hier en daar voor je z’n bestte gaan doen. Voor een baan, een huis of een kamer. Iemand die hier of daar zich voor je gaat inzetten, bemiddelen, iets goed maken en in de bres springen. Zo iemand houd je niet vast, maar je bent blij als die zover is. Ga nu maar gauw, zeg je dan, des te eerder ben je terug. Aan zo’n afscheid moet je denken. Jezus brengt ons bestaan en onze wereld vol tranen en trauma’s letterlijk tot voor de troon van God. In Jezus hebben we een Pleitbezorger aan Gods rechterhand. Dat hebben Jezus’ leerlingen kennelijk heel goed aangevoeld, wat ze er ook precies van begrepen hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:59
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | dankje, valt beetje tegen, weer wat koorts, de boel klopt, halve nacht wakker gelegen. maar ben zo dankbaar en blij ik niets hoef t e doen, me oudste zoon is vrij, die brengt d e kleuter na school en doet boodschappen, andere koken weer. heb een matras beneden gelegd en ga vandaag hele dag blij wezen ik niets hoef te doen en aan de iboprufan
Dat vind ik altijd zo zwaar aan huishouden, als je ziek bent en je moet door. |
Tja, ik vraag me altijd af waarom dit soort zaken altijd zo op het forum beschreven moeten worden? Ik zou het niet bedenken ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:07
|
|
|
|
En ik neem nog een vriendin mee, die is niet op zoek, ze kom gewoon voor de gezelligheid mee.........tot morgen middag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:09
|
|
|
|
Wel verschillende mensen Willenmijn, de een schrijft over de kapper, de ander over hoe het is om door te moeten gaan met heel gezin om je heen,als je ziek bent lucht op, om het soms te delen en ook om herkenning te lezen van anderen.
en de een schrijft met zijn/haar hart, deelt gewoon iets blij mee, de ander is weer op een andere manier bezig op forum, zo denken andere misschien weer wel es over jouw bijdragen??
liefs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:12
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Wel verschillende mensen Willenmijn, de een schrijft over de kapper, de ander over hoe het is om door te moeten gaan met heel gezin om je heen,als je ziek bent lucht op, om het soms te delen en ook om herkenning te lezen van anderen.
en de een schrijft met zijn/haar hart, deelt gewoon iets blij mee, de ander is weer op een andere manier bezig op forum, zo denken andere misschien weer wel es over jouw bijdragen??
liefs |
Mag, dat is het prettige van een forum he? ieder mag zijn mening geven. Ik ook...... Je hebt gelukkig nog wel tijd om op CM te zijn tijdens je ziek zijn.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 31 mei 2013, 21:13
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|