| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:13
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja idd dát is ook weer zo....  |
ja toch? eerlijk gezegd wil ik heel graag van iemand weten waar ik mee date, hoe die tegenover zijn ex staat, als die vol haat er over praat enzovoort denk ik, ehhhh laat maar hangen die date
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mag, dat is het prettige van een forum he? ieder mag zijn mening geven. Ik ook...... Je hebt gelukkig nog wel tijd om op CM te zijn tijdens je ziek zijn.....  |
klopt, leve de iped die je in bed kan gebruiken , geeft mij afleiding. en natuurlijk mag jij je mening geven, en ik antwoordde je vraag, misschien dat je het nu snapt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:21
|
|
|
|
Ik persoonlijk vind het wel mooi, je pas aan elkaar geven als je ook echt je helemaal aan elkaar geeft, om te beslissen dat je samen door het leven gaat met een huwelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:24
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Bah, ik stuur maar helemaal geen mails naar. 4 mails gestuurd paar dagen geleden (naar 4 verschillende dames) en nog van geen een een reactie...
MOET IK DAN IEDEREEN EEN MAIL STUREN???
Hahahahaha
Ze bekijken het ook maar  |
Je bent niet de enige troost je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:31
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | klopt, leve de iped die je in bed kan gebruiken , geeft mij afleiding. en natuurlijk mag jij je mening geven, en ik antwoordde je vraag, misschien dat je het nu snapt  |
Nee, ik snap er niets van en dat wil ik graag zo houden....
- Reactie verwijderd - Redactie CM
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 3 juni 2013, 10:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:37
|
|
|
|
Je mag hier iets kwijt...? Ik ga om half 10..nog even gek doen..
EEN OVER HEERLIJKE CAKE BAKKEN!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:38
|
|
|
|
X
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 31 mei 2013, 22:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Je mag hier iets kwijt...? Ik ga om half 10..nog even gek doen..
EEN OVER HEERLIJKE CAKE BAKKEN!! |
welja maakt mij eens lekker...... Bak ze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:43
|
|
|
|
Zingend op de fiets naar huis ......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:57
|
|
|
|
Bei Gott bin ich geborgen, still wie ein Kind. Bei ihm ist Trost und Heil. Ja, hin zu Gott verzehrt sich meine Seele, kehrt in Frieden ein.
http://www.youtube.com/watch?v=9_sGRS8Rs6I
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:16
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=2DorNUsi5LE Ook van Selah, daar kreeg ik een enorme troost uit, beseffend dat wat we hier ook tegen komen aan ellende het niet op weegt tegen wat de Heer ons belooft heeft.
btw ik zag een bekende foto boven een reactie van mijn neef op een muziek stukje opgenomenin de trein  |
Met die dame met mandoline
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:17
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Sorry hoor! Op de een of andere manier is dit bericht 3 keer geplaatst! Terwijl 1 keer al ruim voldoende was!  |
Tja ,weet dat je altijd zo beleefd bent om te antwoorden, maar je kan overdrijven.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:33
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ja toch? eerlijk gezegd wil ik heel graag van iemand weten waar ik mee date, hoe die tegenover zijn ex staat, als die vol haat er over praat enzovoort denk ik, ehhhh laat maar hangen die date |
Ja, en dat is óók zo!! Jij hebt een goede kijk op dingen vind ik, compliment!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:50
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Allemaal interessante reacties,
Simpel gesteld, toen ik samenwoonde hadden we wel lichamlijk contact en toch voelde ik mij er niet helemaal goed bij, pas na mijn jawoord in de kerk, besefte ik dat het nu goed was en hebben we geen sex meer gehad. Pas toen kon het (voor mijn gevoel) een samensmelten door de liefde van 2 lichamen zijn, die zo samen één worden, gelijk beschreven staat.
Helaas word er zoveel verkeerds op ons pad gebracht dat er zo stadig aan te veel voor "normaal" wordt gezien en gaan we er zo ongemerkt in mee.
God heeft de liefde gegeven en die is puur en eerlijk en mooi en wordt helaas door het vele bagger op oa tv te niet gedaan, op tv gaat het om pure lust en daar behoor je aan toe te geven anders telt men niet mee. In bijv soaps moeten veel geruil van partners zijn en zo scheidingen, du sis he tnormaal als je nu ook al reclame krijgt van datingsite voor een dubbel date of zoiets, kun je als getrouwd persoon ook eens meteen ander op stap.
Ik ben geen helig boontje, maar gelukkig als ik mij meer focus op, Heer Uw wil geschiede is de drang naar die "zonde" wel veranderd, en de liefde groot goed geworden. |
Ja Pieter,
Groot gelijk, wb de tv.
En ja, omdat ik nauwelijks TV kijk, ja des te meer valt het mij op, vallen mij dingen op, ja, dingen die anderen dan niet meer merken. Merk ik. Ja, men kan afgestompt worden door overmatig TV gebruik, is mijn eigen ervaring.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:59
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Sorry hoor! Op de een of andere manier is dit bericht 3 keer geplaatst! Terwijl 1 keer al ruim voldoende was!  |
Hai Lanfy
Doe je wel voorzichtig met dat muurtje ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:00
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, en dat is óók zo!! Jij hebt een goede kijk op dingen vind ik, compliment!!!!  |
Ha ha, dankjewel, heb ik toch nog eennkeer iets inteligents geschreven Helaas door ervaring geleerd.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:04
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai Lanfy
Doe je wel voorzichtig met dat muurtje ? |
Ja lanfy, nou niet geïrriteerd wegrijden omdat je geen antwoord krijgt en tegen een muur rijden, zonde van je auto.......
Ik zal je wel in zijn plaats antwoorden: cum la fte, gro je la tro ta jets Cum lada sic tura notra jets. (Latijn hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:07
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | complottheorie 2 woorden complot theorie
Sinds den beginne (of sinds de zondeval?) worden er hoogst verfijnde complotten gesmeed door de duivel. Die wil de mens meesleuren in ellende en verderfenis. Als hij alles openlijk zou doen, zou niemand er intrappen natuurlijk, daarom gebeurd veel onder het mom van zaken die goed en mooi lijken. Dus dat er complotten worden gesmeed die tegen de mens gericht zijn, dat lijkt mij iig duidelijk.
Dan theorie. Een theorie is iets wat niet bewezen is, het is een gedachtegang die waar of onwaar kan zijn, bijv. evolutietheorie, dat is ook een theorie, wil niet zeggen dat het waar is.
Met deze discussies spelen vaak veel emoties mee. Meteen al de eerste reactie op cortazar dacht ik: nou nou, noem jij je christen? Zelfs een "werelds" persoon zou daar niet zo snel zo op reageren maar goed. En Mamaloe die meteen aan zijn kant gaat staan omdat ze bang is dat cortazar misschien toch ergens een punt heeft
Ik vind deze theorie wel interessant en waarom niet het onderzoeken waard? We worden van kindsafaan belogen en bedrogen (evolutietheorie, fluoride is goed voor je (het is gewoon en gif maar goed), veel melk en vlees is goed voor je etc. etc.), dus waarom zouden we het koningshuis niet aan een serieus onderzoek mogen wijden? Maar dat zou dan op een beetje een geordende manier moeten gebeuren, met feiten die ieder kan nagaan.
Nou, dit waren zo mijn gedachten erover. Petra ziet het onweer terecht al hangen, zo lang ben ik ook al lid hier dat ik weet wat ze bedoel. Ik hoop dat we dit onderwerp serieus kunnen onderzoeken, maar de kans dat dat gaat gebeuren op dit forum is een theorie met een waarschijnlijkheidskans ver beneden de 1%.
Groet,
Rolf |
Goed gezegd Rolf!!!
En ook goed gezien!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:24
|
|
|
|
Een ex, die heeft een zoon, even oud als ik....
Maar, ik wou wel áltijd dat hij Moeder tegen mij zei...
Nee hoor, geintje
Maar ja, je kan wel 'rare' situaties krijgen met een man die 20 jaar, dus een generatie ouder is.
Dingen die hij verteld van toen hij 20 was, ja, toen lag ik dus in de wieg...
Een buschauffeur, toen we instapten een keer op zaterdagavond die zei: 'Nou dát vind ik leuk, vader en dochter op stap, dát zie je tegenwoordig niet meer!!!! '.
Ja, dus wij gingen zitten, wou me ex een arm om me heen slaan, ik zei van 'Doe nou niehiet!, je brengt zo die hele man zijn illusies om zeep!!!
Ja, want hij zág er dus ook echt 20 jaar ouder uit!!
Ook minder leuke dingen hoor, als we gingen stappen in Amsterdam, dan hoorde je regelmatig dingen in de trant van: 'Jeetje, jij hebt een lekker jong ding aan de haak geslagen(ja, inclusief Amsterdams accent ), ja, dat zei men regelmatig, dingen in die trant, viel mij op...(15 jaar geleden al...gaat die tijd snel...)
En dát hoeft nou óók weer niet, vond ik, vond het zelf behoorlijk asociaal!!!!
En toch: een hele toffe gast, kom er graag!!!
Maar dan om te bankhangen en films te kijken, en mee te eten
Ja, maar ja dát héb ik als kind, voor een gedeelte, gemist, misschien daardoor juist?
Ben ik nog on topic?
Ja, want het gaat hier over leeftijden...'Ik voel me nog;)'....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 2 juni 2013, 12:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOOTJE540
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:25
|
|
|
|
|
Op de valreep wil ik me ook nog aanmelden. Nu ze morgen droog weer opgeven durf ik het wel aan! :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:26
|
|
|
|
| JOOTJE540 schreef: | | Op de valreep wil ik me ook nog aanmelden. Nu ze morgen droog weer opgeven durf ik het wel aan! :) |
Gezellig Jootje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:28
|
|
|
|
| JOOTJE540 schreef: | | Op de valreep wil ik me ook nog aanmelden. Nu ze morgen droog weer opgeven durf ik het wel aan! :) |
Tof! Jootje !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:38
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | En ik neem nog een vriendin mee, die is niet op zoek, ze kom gewoon voor de gezelligheid mee.........tot morgen middag  |
Leuk Joannie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:50
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Zijn we gelovig of bijgelovig, een goed christen is niet bijgelovig toch?  |
Het heeft niet met bijgeloof te maken maar hoe je op sommige momenten het ongeluk lijkt aan te trekken door je houding en gedrag en voor een deel heb je daar zelf invloed op.Je humeur kan andere mensen beinvloeden waardoor je sneller ruzie krijgt bijv. en als je niet lekker in je vel zit komen je reacties wel eens verkeerd over en kun je minder hebben,je rijdt te hard of bent met je gedachten niet bij een ander..........oorzaak en gevolg............Je kunt ook lichamelijk ziek worden van teveel stress etc etc etc.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:57
|
|
|
|
|
Mijn baas vertrekt vannacht naar Frankrijk,ze gaat voor het KWF proberen 3x de Alpe d'Hues te bedwingen........hun team heeft 160.000 euro binnengehaald aan sponsorgeld en daar word ik heel erg blij van!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:06
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:06
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Met die dame met mandoline  |
inderdaad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:13
|
|
|
|
Ja Das mooi geschreven, Bap!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:20
|
|
|
|
O, wat héérlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:23
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Bah, ik stuur maar helemaal geen mails naar. 4 mails gestuurd paar dagen geleden (naar 4 verschillende dames) en nog van geen een een reactie...
MOET IK DAN IEDEREEN EEN MAIL STUREN???
Hahahahaha
Ze bekijken het ook maar  |
De mijne weet nog niet wanneer die weer wil afspreken
Nou ja twas wel erg leuk
Hoop doet leven he?
|
|
| Naar boven |
|
|