| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:40
|
|
|
|
| CAROLINEA870 schreef: | Mijn zusje van 18 krijgt veel reacties van mannen boven de 30 en 40. Dat is toch niet normaal!!!
Dan vraag ik me sterk af, of die mannen ooit wel volwassen zijn geworden. |
Ja, ik herinner en toen ik circa 15-20 was had ik ook mannen van 30/40 om me heen(die dan ook nog geringschattend deden over vrouwen van hun eigen leeftijd, en mij juist complimenten maakten omdat ik nog zo lekker 'jong' ben/was.(en ik had dat niet eens door toen...)
Ja, en toen ik 15 was zag ik de jongens van mijn leeftijd niet eens staan, ging alleen met jongens van 18 en ouder... Maar ja, dan spreek je nog van 3 á 7 jaar verschil...en niet 20 of meer.
Iemand zei laatst een keer geringschattend een tijd terug van ja je kan wel zien dat je 40 bent...!
Ja, de maatschappij is ziek, of...?
Ik wil niet oordelen, maar vind het op zijn zachts gezegd wel raar.
Daarom kijk ik zo graag naar de serie "Het Kleine huis op de prairie".
En oa ook dat soort films, met respect.
Ja, ook, als je goed oplet, rekames, praatprogramma's etc, media , tv, jong wordt vaak verheerlijkt. En dan met name 'jong' van het vrouwelijk geslacht...bedoel ik dus.
Mij valt dat meer op, omdat ik sporadisch TV kijk. Er was een keer een bekende vrouw op TV, ik weet echt niet meer waarvan, maar dat doet er niet toe, iig ze was al wat ouder(40-50 schat ik ), toen vroeg de verslagever wat dóet het nou met je dat je ouder bent; voel je je nog wel goed? Die verslagever was zelf wel over de 50..
Maar, er zijn, gelukkig altijd uitzonderingen.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 7 juni 2013, 17:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:42
|
|
|
|
Ik vind het altijd erg bemoedigend om te horen wat God in levens van mensen doet. En dan denk ik....waarom heb ik dat niet? Maar denk ik niet te groot?
Ik moet meer luisteren naar Zijn Stem en doen wat Hij van mij vraagt. Waarom worden mijn gebeden niet altijd verhoord? Zijn die dan niet oprecht? God geeft zijn kinderen dat wat ze nodig hebben en soms...is dat iets anders dan waar ik voor bid.
Gebed: Heer, leer mij Uw weg te volgen en Uw stem te verstaan.
Ik ben een gezegend mens: gezondheid, een baan, lieve kinderen en ik mag Hem kennen!! We mogen het in het kleine zoeken, een lied verwoord dat ook heel mooi: "Tel uw zegeningen één voor één"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:43
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ohw....ja maar ik voel me nog 19 hoor
Nee, niet normaal vind ik. Ik verwacht toch ook geen reacties van vrouwen boven de 60?
Maar aan de andere kant, bij ons in de gemeente was een meisje van 24 getrouwd met een man van dik in de 70. Blijkbaar is er toch behoefte aan een jonge blom  Of is er soms behoefte aan een ouwe rot? Liefde kan mensen toch stekeblind maken. Wat is liefde dan mooi  |
Iemand van 24 met iemand van 70, ja. Wat is de liefde toch mooi....
Kan haar man lekker gaan vissen met haar opa...mooi!!! hoor die liefde...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:48
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Iemand van 24 met iemand van 70, ja. Wat is de liefde toch mooi....
Kan haar man lekker gaan vissen met haar opa...mooi!!! hoor die liefde...  |
Wat denk je dan van zijn kinderen van in de 50, die mama tegen iemand van 24 moeten zeggen. En een kleinkind van hem zat bij mij in de klas: die jongen van 22 had een oma van 24
Zij is helaas veel te vroeg weduwe geworden, ben nog wezen condoleren....(echt waar hoor!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:53
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Wat denk je dan van zijn kinderen van in de 50, die mama tegen iemand van 24 moeten zeggen. En een kleinkind van hem zat bij mij in de klas: die jongen van 22 had een oma van 24
Zij is helaas veel te vroeg weduwe geworden, ben nog wezen condoleren....(echt waar hoor!!) |
Condoleren.
Ja, die arme jonge vrouw al zo snel weduwe...$$$€€€ Misschien was ze wel blij(poen), ja op de lagere openbare school was er een moeder van een meisje, in de 20, met een zieke oude man van 80.....
Even een tijdje...en dan ben je binnen, ja, zo wordt er gedacht door sommigen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 00:02
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ohw....ja maar ik voel me nog 19 hoor
Nee, niet normaal vind ik. Ik verwacht toch ook geen reacties van vrouwen boven de 60?
Maar aan de andere kant, bij ons in de gemeente was een meisje van 24 getrouwd met een man van dik in de 70. Blijkbaar is er toch behoefte aan een jonge blom  Of is er soms behoefte aan een ouwe rot? Liefde kan mensen toch stekeblind maken. Wat is liefde dan mooi  |
Als je zo es het nieuws bekijkt is er blijkbaar ook behoeft aan jonge kinderen.
Wat is de liefde toch mooi ... Ja, de pedo's hóuden namelijk écht van die kinderen. dat zeggen ze altijd met interviews. Ja, zodra het kind ouder wordt niet meer, maar daar zijn het pedo's voor en ja daar kunnen zij ook niets aan doen.
S. Denkt dat iemand altijd een keuze kan maken. Ook al voelt iemand dit of dat, met je verstand kan je zeggen dit doe ik niet.
Iemand van boven de 70, die zegt te houden van degene van 24, nee, ik geloof dat niet.
S. 20 jaar verschil, of 14 jaar, kan nu en dan weleens voorkomen, en dan nu en dan, ook door omstandigheden, maakt niet uit welke, maar begrijpelijke omstandigheden.,
Maar ja, 45 en erboven gaat mij echt tever.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 7 juni 2013, 17:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 00:17
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | dat heb ik niet op mn adrsbalk zitten hoor. ik heb windows 8 misschien is dat anders |
Ok, sinds wanneer zitten je geluidsinstellingen in de adresbalk van je webbrowser? Komt mij niet bekend voor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 00:22
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Bullcrap! Verkrachten is sowieso gewoon not done! Tijd voor passende maatregelen dus... |
volgens goedgelovig schrijven ze alles via feiten en bewijzen.... maar toch doen ze er niks aan??????
enigste waar ik er wat van over kan vinden is goedgelovig
verder ken ik mensen die naar het dorp zijn geweest en niets van dat ervaren hebben
sorry hoor denken jullie nu echt dat matteas zoiets zegt????
het is om te huilen , soms de kritiek naar onze mede cristenen toe, die in het veld staan en vanuit een luie stoel mannen en vrouwen gods afschieten, (ps daar bedoel ik mee de kritiek van gg, niet jullie schrijven hier, voor ik verkeerd word begrepen)
gelukkig was goedgelovig er niet tijdens de tijd van de bijbel, hadden ze niet aan gekund zoveel kritiek te moeten schrijven.... petra die er verder niet op in gaat
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 7 juni 2013, 01:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 00:23
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | dat heb ik niet op mn adrsbalk zitten hoor. ik heb windows 8 misschien is dat anders |
Ik heb ook W8.
Met rechts klikken op de ster rechtsbovenaan. Dan kan je 'menubalk ' etc. aanvinken, en dan krijg je het wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 00:23
|
|
|
|
Ik heb ook W8.
Met rechts klikken op de ster rechtsbovenaan. Dan kan je 'menubalk ' etc. aanvinken, en dan krijg je het wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 00:25
|
|
|
|
ben al weer terug.... ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 00:27
|
|
|
|
Dit plaatje ís van W8: 
De site van W8
Daar staat ook geschreven, als je het niet ziet, hoe je het erbij kan voegen.

Dus je klikt op extra, recht boven en dan compatiliteitsweergave aanvinken, als het daar aan ligt, want dat is ook nog maar de vraag, ja, dat dénk ik...
Ja, pc's ik snap ook niet altijd alles, vaak bijna niets.... maar ja ik probeer nu en dan eens iets te lezen, meer kan je ook niet doen...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 7 juni 2013, 00:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 06:55
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Nee, dat is het warmhoudplaatje.
Bij ons in het dorp heb ik deze BBQ's ook in rijen zien staan. Je mag zelfs kiezen hoeveel je wilt betalen: 50cent of 1 euro. |
Hebben ze ze bij jullie ook in verschillende 'hippe' kleuren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 07:05
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ben al weer terug.... ha ha  |
Was je even boodschappen wezen doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 08:30
|
|
|
|
maar over date.... je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw benadert via mail wat moet je daar dan van denken???? oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht???? ben ik nou zo anders???? wat vinden jullie daar nou van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 08:32
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Was je even boodschappen wezen doen?  |
ha ha nee, maandelijkse hormonen bui je weet wel, de tijd dat je geen gehaktballen moet maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 08:42
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Ok, hier is alle eerbied voor een heilig God stomweg pleite! Hoe profaan kun je het krijgen... En dat voor een Christelijke datingsite...? Ieuw... Gewaagd hoor...  |
Als God al blijdschap legt in je bij het ontstaan van elk nieuw kind, (heb 4 fanatische knapen die als baby lekker konden kraaien van plezier, mag de lach gestimuleerd worden met humor.
Zijn wij naar Zijn beeld geschapen of als pessimisten en moeten we onze lach afleren en ongelukkig worden. Lach jij weleens zo ja, waarom of over kun of mag je dan wel lachen?
God houdt van humor, is voor mij een vaststaand feit ik denk zelfs dat Hij genoot van koning David die in zijn onderkleed voor de stoet uit de Heer lofliederen bracht op zijn harp. Misschien zou je zelfs heel heel voorzichtig kunnen zeggen dat Hij ook houdt van onderbroeken lol.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 08:52
|
|
|
|
Eerst maar eens werken en vanavond hooien.Stel je daar maar niets romantisch bij voor hoor,als je geluk hebt mag je op de trekker maar anders is het een grote hooi/zand/zweet/blarenbende.
Paarden zijn eigenlijk voor consumptie,scheelt mij weer pakjes sjouwen voor die luxe opvreters
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 09:10
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | maar over date.... je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw benadert via mail wat moet je daar dan van denken???? oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht???? ben ik nou zo anders???? wat vinden jullie daar nou van  |
ik vind het niet kunnen, kijk als je eerst mailt en hij mailt dan met een ander prima maar afsturen op een date en dan voor de zekerheid een ander achter de rug hebben vind ik niet kunnen.
maar ik zou hem recht op de man vragen waarom hij wil daten en wat hij wil, misschien wil hij geen relatie maar vriendschap.
en anders is hij je gewoon niet waard.
succes ermee en dikke bemoedigende knufff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 09:16
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | maar over date.... je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw benadert via mail wat moet je daar dan van denken???? oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht???? ben ik nou zo anders???? wat vinden jullie daar nou van  |
Ik weet waar je het over hebt Petra en ik vind het niet kunnen, of het eerst vriendschap is maakt toch niet uit, ik vind het weinig respect hebben als iemand dit doet....
Knuffel hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 10:51
|
|
|
|
Je vertrouwen wordt zo beschaamd. Maar gelukkig is niet elke man zo Houd de moed erin Petra
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 12:08
|
|
|
|
het is toch altijd eerst in eerste instantie vriendschap toch.... aaaghhhhh ha ha ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 12:08
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | God kan wat humor best waarderen Hij houdt wel van een schaterlach. Vindt dat men serieuze sferen geregeld wel doorbreken mag. Hij ziet graag vreugde op gezichten in plaats van uitgestrekenheid. Waar velen zich tot Hem mee richten ziet graag een hart dat zich verblijdt. Al is de Heer ook hoog verheven past ons de eerbied Hem bereid. God is van mening dat in ’t leven een gulle lach hoort op z’n tijd. Traditioneel zijn wij als mensen maar God weet met een grap wel raad. En zich veel goede grappen wensen waarmee men Hem ook lachen laat. Ook bij de Heer kan men ontdekken dat Hij veel humor in zich heeft. Om daar een lach mee op te wekken als Hij humor ten beste geeft. Daarmede wil Hij aan ons leren dat grap en humor op z’n tijd ondanks vaak serieuze sferen de lach het is die ons bevrijdt. Het is in Gods oog ook niet nodig om altijd serieus te zijn. Die stelling vindt Hij overbodig want echte humor vindt Hij fijn. Ook God kan humoristisch wezen komt vaak verrassend uit de hoek. Dat heeft Hij door de tijd bewezen. maar Hij blijft staan als God te boek. Toen God de mensen heeft geschapen stond humor bij Hem bovenaan. Want dat blijkt vaak het beste wapen om daarmee ’t leven door te gaan. Geen mens kan echter God nastreven in grootheid en in heiligheid. Hij is en blijft steeds hoog verheven met wijsheid en in heerlijkheid.
Justus A. van Tricht |
Wat een gaaf gedicht!!!
Ja, als je lacht maakt je lichaam ook een stofje aan wat heel gezond is he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 12:09
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Bullcrap! Verkrachten is sowieso gewoon not done! Tijd voor passende maatregelen dus... |
Daar heb jij gelijk in Irfan...
Had ik niet moeten zeggen, excuses naar al de integere niet-christelijke instellingen.!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 12:24
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | volgens goedgelovig schrijven ze alles via feiten en bewijzen.... maar toch doen ze er niks aan??????
enigste waar ik er wat van over kan vinden is goedgelovig
verder ken ik mensen die naar het dorp zijn geweest en niets van dat ervaren hebben
sorry hoor denken jullie nu echt dat matteas zoiets zegt????
het is om te huilen , soms de kritiek naar onze mede cristenen toe, die in het veld staan en vanuit een luie stoel mannen en vrouwen gods afschieten, (ps daar bedoel ik mee de kritiek van gg, niet jullie schrijven hier, voor ik verkeerd word begrepen)
gelukkig was goedgelovig er niet tijdens de tijd van de bijbel, hadden ze niet aan gekund zoveel kritiek te moeten schrijven.... petra die er verder niet op in gaat |
Goedgelovig kan daar niet eens iets aan doen, Mattheus v/d Steen zit in het bestuur.
Die mensen hebben niets ervaren, jij denkt dat dat gewoon, overdag gebeurd? En dat die kinderen niet met de wreedste dingen worden gedreigd als ze ook maar iets naar buiten brengen.
Mensen van partner organisatie Kaja foundation, die er iets over zeiden werden al bedreigt, mensen die daar kwamen kijken, kinderen er weghaalden, die er wegwilden, daar werden auto's van onklaar gemaakt, oa, wielen losgedraait, ze hadden wel dood kunnen zijn.
https://goedgelovig.wordpress.com/2012/11/18/het-echte-drama-van-bulamu-village/
Het drama van Bulamu Village is niet alleen het misbruik van kwetsbare kinderen. Het is ook, en misschien wel meer nog, het bagatelliseren van de eigen verantwoordelijkheid door TRIN.
HET DRAMA VAN BULAMU http://denieuwekoers.nl/images/images/pdf/dnk_hetdramavanbulamu_121116.pdf
Stukje uit de link: ‘de vorige keer dat we daar waren bleek een achterwiel losgedraaid te zijn. Twee kilometer verder kwam onze auto met een klap tot stilstand.’ Het was niet de enige waarschuwing aan het adres van degenen die in mei dit jaar aan de bel trokken over de gang van zaken in het dorp. ‘Samuel, de jongen die nu zijn broers uit het dorp haalt, is een belangrijke getuige. Hij vond, nadat hij met ons gepraat had, een dode kat op zijn drempel, en zag een tijd lang driemaal daags dezelfde jongens rond zijn huis lopen. In dreigtelefoontjes kreeg hij te horen, dat zijn broers zouden boeten voor zijn openheid van zaken.’
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 7 juni 2013, 13:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 12:40
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik vind het altijd erg bemoedigend om te horen wat God in levens van mensen doet. En dan denk ik....waarom heb ik dat niet? Maar denk ik niet te groot?
Ik moet meer luisteren naar Zijn Stem en doen wat Hij van mij vraagt. Waarom worden mijn gebeden niet altijd verhoord? Zijn die dan niet oprecht? God geeft zijn kinderen dat wat ze nodig hebben en soms...is dat iets anders dan waar ik voor bid.
Gebed: Heer, leer mij Uw weg te volgen en Uw stem te verstaan.
Ik ben een gezegend mens: gezondheid, een baan, lieve kinderen en ik mag Hem kennen!! We mogen het in het kleine zoeken, een lied verwoord dat ook heel mooi: "Tel uw zegeningen één voor één" |
Wat je onder klein noemt... Gezondheid, een baan, lieve kinderen en Hem kennen!! Tjonge, ja echt klein!!!!! Klus, man, je bent rijk gezegend!!!!! Er zijn heel wat mensen die denken... waarom heb ik dat niet. Jij kent zoveel zegeningen dat je ze vast niet allemaal kunt onthouden en er veelste veel vergeet. Je bent te benijden. Het gras bij de buren is altijd groener. Maar de Heere heeft ons geen groene weiden beloofd maar grazige weiden.
Luisteren naar Zijn stem en die goed verstaan is, denk ik, een levenslange leerschool. Stap voor stap groeien en leren de ruis te deleten. Succes, bofkont
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 13:25