ChristianMatch

Forum

Neerhalen van bolwerken
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5548 5549 5550 5551 5552 5553 5554 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 15:41

SHANITA130 schreef:
Ja, ik zelf zie het ook niet als een vete naar jou toe, van welles/nietus.

Ik zie het nu als een verschil van meningen. Die gewoon, wat mij betreft naast mekaar kunnen blijven bestaan, zonder dat ik anders over jou denk, omdat jij andere meningen als ik heb. Knipoog smiley

Zo zie ik het niet, maar lees al een jaar lang kritiek op cristenen die bidden voor mensen die genezen, cristenen die charamatisch zijn.
en zeker is het interesant om over van gedachten te wisselen, behalve dan de fout die je laatst effe maakte, om ze belachelijk te maken.
Daarmee creeeer je dat er weer cristenen zijn die niet op een forum durven te schrijven

ik schrijf bv in een topic over genezing na bidden, jij schrijft de volgende dag in een topic over mensen die niet echt ziek zijn, die genezen worden en dat dat niet eerlijk is voor mensen die echt ziek zijn????

Jan zijlstra heb je door het slijk gehaald, willem ouweneel,
Als ik schrijf dat matheas bv vlak bij mij woont, schrijf jij weer dat hij dure huizen heeft, meerdere dure auto,s.... eh ha ha, terwijl je nog geneens niet weet waar de man woont etc...
En je schrijft het wel allemaal op een openbaar forum...
zal es effe stukje zoeken en kopiëren:

Laatst aangepast door
PETRA373
op woensdag 12 juni 2013, 15:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 15:48

Ook in genezingen geloof ik niet, en vind het ook buiten gewoon pijnlijk naar de (echte) zieken toe die niet worden genezen.Heb te vaak gehoord en gelezen van mensen die toen ze weer thuis waren dat de pijn er weer was in alle hevigheid.
En wat betreft blinden en doven daarbij wordt al aanspraak gemaakt op wat ze al konden horen en zien.
Bijna alle doven kunnen je horen als je voor ze gaat staan en keihard tegen ze schreeuwt van hoort u mij, maar niet van een grote(re) afstand, dan horen ze niets.
Zelfde met blinden, die kunnen vaak van erg dichtbij best wel 2 vingers onderscheiden, zeker tegen een donker contrast, ze zien alleen niets van een grote(re) afstand.

Eertse twee regels, oordeel je weer dat mensen die getuigen te zijn genezen door jezus, niet echt ziek waren......

en goed voor je zelf zorgen??? lijkt me niet gezond soms om hele dagen op gg te hangen, maar is jouw keus.

ma ja op na het volgende topic, waar een charamatische cristen word afgezeken, alleen zonder mij de volgende keer.

In een goede discussie, schrijf je niet veroordelend over anderen vind ik, tenzij echt bewezen.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 15:56

[quote=WILLEM618]we willen op zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (7 jaar)
anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546
roelande354, 54 jaar, regio 342
natascha642, 43 jaar, regio 0546
shanita130, 41 jaar, regio 078

willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038
pieter619, jong van geest; taxi-chauffeur........ Knipoog smiley

Crossroad317 (ovb) Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 16:07

[quote=CROSSROAD317]

Leuk Crossroad hoe meer zielen hoe meer vreugd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 16:11

Zegen een heerlijk ijsje,

Vervelend helemaal niks eigenlijk
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 16:35

[quote=NATASCHA642]

Zal voor mij ong. de 10de keer zijn denk ik ... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 16:39

JOL252 schreef:
Klaagmuur
is daar
niet voor niets
klagen is niet negatief
beginsel

Klagen
als je
je beklag doet
op de juiste plek
achterlaten

Dan
toekomst in
rug naar muur
verder, met nieuwe moed
lopen

Klaagmuur
is niet
voor niets nagebleven
briefje in de muur
stenen

Gedenken
zoals Jakob
steen als Bethel
briefje, teken tussen stenen
Hoop!

Back to the roots.
Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 12 juni 2013, 16:39
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 16:39

3 dagen gratis CM ... daar word ik blij van Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 16:59

[quote=CROSSROAD317]

Mijn 2e keer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 17:03

CROSSROAD317 schreef:
3 dagen gratis CM ... daar word ik blij van Lachende smiley

Leuk En Gezellig Toch Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 17:07

SHANITA130 schreef:
Hai Mamaloe,

Nou zinloos, ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik niet meer had geschreven dan nu, als je dit niet had geschreven.

Kijk, er is geen, 'ik denk dit dus maak iemand anders belachelijk sfeer', die ik hier eerst had, maar daarna had gecorrigeerd. Dat was eergisteren.

Ik zelf heb niet het gevoel dat er nu iemand is gekwetst.

Ik ben erachter, dat ik ook gewoon, mijn mening kan zeggen wat ik echt denk dat zo is, en anderen hun mening kan laten zeggen wat zij denken dat zo is, zonder me gekwetst of aangevallen te voelen. En zelf anderen aan te vallen.

En net wat jij zegt, ja, er is zoveel wat wij wel gemeenschappelijk hebben, dat is het christelijk geloof..!!!!

Ja, en of net doen of je zo en zo niet denkt, om anderen een plezier te doen, ik weet niet of dat goed is. Niet dat jij dát zei, maar gewoon ff tussendoor.

Alleen, idd, 'hoe zeg je iets'?

Zeg je van @@#$ %$# dit is zo en dat jij zo niet denkt, dat vind ik niet kunnen en daarom vind ik jou een @##$, of kan je gewoon, rustig zeggen hoe je denkt, zonder de ander aan te vallen.
En ook accepteren dat een ander zo niet denkt, en toch rustig, je eigen mening zeggen.
Assertief?

Want anders had je geen discussie hoeven voeren.

Ja, en wat ik had moeten leren, twee dagen geleden was respect voor andersdenkenden, want ik was Agressief, en dat is niet goed.
Sub- Assertief is ook niet goed, dan heb je geen eigen mening of durf je die niet te zeggen.
Daarentegen is Assertief goed, want dan kan je je eigen mening zeggen zonder Agressief te worden. Agressief met oa risico op gevolg van dingen in het belachelijke trekken, waarmee je anderen de kans ontneemt hun mening en gevoel weer te geven.
Of je het daar nu wel of niet mee eens bent.

Want, elke mening doet ertoe, ook al denkt iemand zelf anders.

En dan kan je als je idd luistert wat ik wel het gevoel had dat gebeurde, ook begrip hebben voor de mening van iemand anders, ook al heb je zelf toch een andere mening.

En al heb je er geen begrip voor, er iig begrip voor hebben dat je er geen begrip voor hebt, wat eigenlijk weer hetzelfde is.

Wij zijn hier christenen, iedereen is evenveel waard, ook niet christenen natuurlijk.

En ja, er zijn nu eenmaal meningsverschillen, zelfs ook over pijnlijke zaken.

Wat er wordt geschreven, wie wat wel of niet geloofd, ja, en toch zijn dat wel de overtuigingen(op dat moment?) van iemand.

En toch, ik merk nu dat ik, ondanks dat ik anders denk wel respect heb(en kan hebben in het algemeen), voor degene die anders denken dan ik.

En dáár gaat het mi om, om respect!! Of je nu wel of niet hetzelfde denkt!

Dank voor je post!

Lachende smiley

Misschien is zinloos niet het goede woord, en je hebt gelijk, een paar dagen geleden dreigde het uit de hand te lopen, je toonzetting nu vind ik ook niks verkeerds aan, gewoon goed, dit is jou standpunt en dat leg je ook allemaal uit
Knipoog smiley
Ik reageer bewust niet op dit topic want mijn mening staat lijnrecht tegenover van sommigen hier, en ik heb nu op dot moment geen zin om dit te weerleggen dat is mijn reden hier niet op te willen reageren, maar, ik volg het wel! En werd vanochtend een beetje moe van het welles/nietes gebeuren hier vandaar mijn reactie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 17:09

Zucht zucht ff klagen dat ik nog steeds me prins op witte paard niet heb ... maja mannen hebben keuze genoeg en ik had misschien verkeerde verwachting of geen geduld Knipoog smiley wie zal het zeggen .... Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
NATASCHA642
op woensdag 12 juni 2013, 17:09
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 17:11

en voor me woorden verkeerd over komen shanita, dat is zoals ik jou zie vaak op het forum, vol kritiek, niet helemaal helder geschreven, boosheid overheerst denk ik, door het aangedane leed van cristenen jou ooit aangedaan
en begrijp dat je veel daarover schrijft, om dat je wilt voorkomen dat anderen hetzelfde mee maken en je boosheid over bepaalde dingen

Wat ik zo jammer vind, is dat je je daar zoveel mee bezig houd, dat ik bang ben dat je daardoor je minder op jezus richt die met zijn armen wijd open voor jou staat, je rust en vrede wil geven.
Kan me niet voorstellen dat je die echt in je hart hebt als ik je schrijven soms lees, maar misschien zie ik het verkeerd. liefs

wou ik nog effe zeggen, voor ik verkeerd overkom. wens jou toe, dat je de liefde van jezus ook mag ervaren zoals ik die ervaar, zonder vallen in d e geest dan..... iets wat ik zelf ook nog nooit heb gedaan trouwens
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 17:24

ROLF230 schreef:
Hahaha, ken je die reclame dan niet Zeeland? (is al oud, uit de tijd dat ik nog tv keek). Volgens mij was het g*tverpielekes!

http://youtu.be/APVUeRSvxDM

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 4 juli 2013, 06:24
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 17:45

Misschien reageert Cortazar niet omdat hij niet meer actief is op Christianmatch Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley
Zijn icoontje is immers grijs geworden!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 17:57

NATASCHA642 schreef:
Zucht zucht ff klagen dat ik nog steeds me prins op witte paard niet heb ... maja mannen hebben keuze genoeg en ik had misschien verkeerde verwachting of geen geduld Knipoog smiley wie zal het zeggen .... Smiley die vol vragen zit

Ha ha, Ja dat is balen hè Boze smiley . Ik zie hier wel enkele mannen op de site, die stonden er zo`n jaar of 8 a 10 ook al op. Je moet wel geduld hebben hoor. Maar hoop doet leven. En ik denk dat veel mensen er best tegenop zien, al die veranderingen die een relatie met zich meebrengt Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 18:20

MAMALOE463 schreef:
Zo is dat, een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, ik probeer het goed te doen naar mijn inzicht hoe het hoort of hoe God het van me vraagt, en zo hebben we allemaal onze eigen inzichten hierin, maar als we elkaar daar dan maar vrij in laten, kan het toch niet zo moeilijk zijn allemaal
Lachende smiley

Het hoeft ook helemaal niet moeilijk te zijn om te discussiëren op een forum. Hoewel het voor sommige mensen toch wel erg moeilijk is. Zodra een standpunt van de ander niet overeenkomt met dat van hen, menen ze de vrijheid te mogen hebben om van anderen te zeggen dat ze er lekker op los zondigen. Want alleen zij schijnen precies te weten wat de wil van God is en daarom mogen ze anderen veroordelen.

Wat is volgens jouw inzicht goed, hoe hoort het en hoe vraagt God het van jou?
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 18:29

JANE410 schreef:
Ha ha, Ja dat is balen hè Boze smiley . Ik zie hier wel enkele mannen op de site, die stonden er zo`n jaar of 8 a 10 ook al op. Je moet wel geduld hebben hoor. Maar hoop doet leven. En ik denk dat veel mensen er best tegenop zien, al die veranderingen die een relatie met zich meebrengt Smiley die vol vragen zit

dank je , komt ook wel goed maar had ff een welbekend dipje Twijfelende smiley en tuurlijk heb ik wel geduld maar soms ga je aan jezelf twijfelen ... Smiley die vol vragen zit

en ja je moet dingen samen doen en dat is een grote verandering maar alleen is ook maar alleen he ...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 18:34

MAMALOE463 schreef:
Misschien is zinloos niet het goede woord, en je hebt gelijk, een paar dagen geleden dreigde het uit de hand te lopen, je toonzetting nu vind ik ook niks verkeerds aan, gewoon goed, dit is jou standpunt en dat leg je ook allemaal uit
Knipoog smiley
Ik reageer bewust niet op dit topic want mijn mening staat lijnrecht tegenover van sommigen hier, en ik heb nu op dot moment geen zin om dit te weerleggen dat is mijn reden hier niet op te willen reageren, maar, ik volg het wel! En werd vanochtend een beetje moe van het welles/nietes gebeuren hier vandaar mijn reactie Knipoog smiley

ZO OOK IK!!!!!
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 18:35

PETRA373 schreef:
en voor me woorden verkeerd over komen shanita, dat is zoals ik jou zie vaak op het forum, vol kritiek, niet helemaal helder geschreven, boosheid overheerst denk ik, door het aangedane leed van cristenen jou ooit aangedaan
en begrijp dat je veel daarover schrijft, om dat je wilt voorkomen dat anderen hetzelfde mee maken en je boosheid over bepaalde dingen

Wat ik zo jammer vind, is dat je je daar zoveel mee bezig houd, dat ik bang ben dat je daardoor je minder op jezus richt die met zijn armen wijd open voor jou staat, je rust en vrede wil geven.
Kan me niet voorstellen dat je die echt in je hart hebt als ik je schrijven soms lees, maar misschien zie ik het verkeerd. liefs

wou ik nog effe zeggen, voor ik verkeerd overkom. wens jou toe, dat je de liefde van jezus ook mag ervaren zoals ik die ervaar, zonder vallen in d e geest dan..... iets wat ik zelf ook nog nooit heb gedaan trouwens

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 18:37

Natas en Jane....H E R K E N N I N G!!!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 18:53

ZEELAND736 schreef:

Yeeeeeeeeeeee, herkenning Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Laatst kreeg ik een mailtje Smiley die vol vragen zit waarvan ik dacht mmmmhhh. Hij zei: ik mocht al mijn problemen tegen hem vertellen, hij wilde een luisterend oor voor me zijn???. Ik heb helemaal geen problemen in mijn profiel staan Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley . Kan dit wel schrijven, hij is toch al weer vertrokken Verraste, verbaasde smiley

En wat je zegt Nathasja, alleen is maar alleen

Laatst aangepast door
JANE410
op woensdag 12 juni 2013, 18:54
Naar boven

Auteur Bericht
QSJE546

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 19:03

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 12:39 Reageer met quote

QSJE546 schreef:
ik word blij van het nog steeds bezochte vrolijke topic hier Knipoog smiley
en verder ben ik super blij met mijn vriend die ik hier op cm heb leren kennen Verliefde smiley

Leuk dat je nog af en toe hier om het hoekje komt kijken
Knipoog smiley

Dus het kan wel, een relatie krijgen via n datingsite, dat geeft de jood nog eens moed Knipoog smiley

Dat kan zeker,wij wonen nu samen en het is echt zoo leuk!!
Naar boven

Auteur Bericht
QSJE546

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 19:04

sorry,het kopieren ging niet zoals ik t had bedoeld,hoe moet dat? vind t erg leuk om weer een paar dagen te kunnen chatten met oude bekenden en te koekeloeren op het forum Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 19:09

Zegen dat ik vandaag met 2 vriendinnen heb ontbeten bij de Hema, daarna thuis koffie met gebak.

Vervelend: dat je daarna weer alleen bent
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 19:25

Zegen...

Dat mijn klusjesman hier weer was...dank je wel...dat je dit altijd belangeloos doet!!!

Vervelend...al dat gemopper (kids)...wat ik niet verdien...
Wordt er erg verdrietig van....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 19:32

[quote=PETRA373]Zo zie ik het niet, maar lees al een jaar lang kritiek op cristenen die bidden voor mensen die genezen, cristenen die charamatisch zijn.
Zo zie ik het niet, ik vroeg regelmatig voor mezelf en ook weleens voor anderen gebed hier op het forum.

en zeker is het interesant om over van gedachten te wisselen, behalve dan de fout die je laatst effe maakte, om ze belachelijk te maken.
Daarmee creeeer je dat er weer cristenen zijn die niet op een forum durven te schrijven

Dat zei ik hiervoor, ik trok eergisteren dingen in het belachelijke, terwijl ik eigenlijk grote vraagtekens heb bij dingen die gebeuren in het echt en ook in de films.

Nu zeg ik gewoon dat ik er moeite me heb, en vraag wat anderen ervan vinden, zonder direct veel (negatief) commentaar te leveren. Op die
manier ga ik veel opener het gesprek in en krijgen anderen ook de ruimte
om hun mening te vormen.
Zo zie ik dat nu.

ik schrijf bv in een topic over genezing na bidden, jij schrijft de volgende dag in een topic over mensen die niet echt ziek zijn, die genezen worden en dat dat niet eerlijk is voor mensen die echt ziek zijn????

Ja, én? Dat waren 2 totaal verschillende onderwerpen. Ik had het erover dat bij genezingen van blinden en doven aanspraak kan worden gemaakt op dingen die ze toch al kunnen, zie 1ste link naar film Deren Brown,ontmaskering van gebedsgenezers
Ofwel Derren Brown, Exposing Faith Healing Scams .

Er kwam een blinde naar voren, geregistreerd als volledig blind, maar ja hij kon bijvoorbeeld wel, van dichtbij, dingen zien, met juiste lichtval, tegen een donker contrast.
Dus ja, toen Derren Brown vurig ging bidden, en vroeg hoeveel vingers zie je, en hij stak 2 vingers op, van heel dichtbij, tegen zijn zwarte jasje, ja, toen zei die man 'twee'. Ja, maar ja dat kon hij toch al zien. Deze dingen van heel dichtbij...
Daarom moeten mensen op erg veel van die genezingsbijeenkomsten allemaal eerst een forumlier invullen, met wat ze nog wel en niet kunnen, ook al is het minimaal?
En er was een dove vrouw die kon alleen harde dingen horen van heel dichtbij met hoorapparaat, maar vanaf enkele meters ver kon ze niets horen.
Dus toen Derren met haar had gebeden, en keihard van dichtbij vroeg of ze kon horen zei ze ja, maar ja ze kon toch al harde geluiden van dichtbij horen.
Dus in beide gevallen leek het op een genezing.

Jan zijlstra heb je door het slijk gehaald, willem ouweneel,

Dat noem jij zo, ik noem het anders.

En, dáár noem je wat, in mijn ogen dan he?. Weet je dat niet meer van die verzonnen(vals dus) eindtijdstudie met niet bestaande bronnen? En zijn broer over 7 blinde kindertjes die waren genezen van hun blindheid, maar nog steeds niet konden zien, deze dingen haalde alle kranten.

En Zijlstra, die gewoon dvd's blijft verkopen met genezingen erop van mensen die allang, bij thuiskomt al, weer doodziek waren...en helemaal niet wisten dat ze op die dvd's stonden als zijnde 'genezen'. Ze voelde eventjes geen pijn meer,
zoals ik weleens had toen ik in het ziekenhuis lag, als de arts langskwam had ik geen pijn, ging de arts weer, kwam meteen de hevige ondragelijke pijn terug. die pijn verdween tijdelijk door geruststelling.

Als ik schrijf dat matheas bv vlak bij mij woont, schrijf jij weer dat hij dure huizen heeft, meerdere dure auto,s.... eh ha ha, terwijl je nog geneens niet weet waar de man woont etc...

O, nee, http://goedgelovig.wordpress.com/2012/12/06/sinterklaas-bij-de-van-der-steentjes/#more-33858

Nou, een aardig stulpje zo te zien Knipoog smiley , ik maakte er later trouwens 'huis' van ipv huizen.

En je schrijft het wel allemaal op een openbaar forum... Ja, en, heb je zijn facebook weleens gezien? Of kranten die over hem schrijven, sites die over hem schrijven, en ik zou niets erover mogen schrijven omdat dit openbaar is? Misschien zou je dat even uit willen leggen? Vast bedankt!

zal es effe stukje zoeken en kopiëren:

Ja, ik wacht... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 12 juni 2013, 19:36
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 19:32

ZEELAND736 schreef:

Ik denk dat iedereen er wel iets in herkend want zal vast niet de enige zijn.

Je krijgt tenminste mail, Knipoog smiley krijg ik niet eens Huilende smiley, smiley in tranen

Ach ja aan zulke mailtjes zit ik ook niet te wachten he...

Mijn tijd komt vanzelf en anders maar niet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 19:55

ZEELAND736 schreef:
Mee eens Anna...dat was wat ik in het verhaal wilde vertellen...
Die coole...in mijn ogen ""harde"" broer....
Hij moest (???) het aan kunnen...was er immers voor opgeleid...
Althans...dat denkt men...zegt men...
Een goede politieman...maar zo ECHT een mens....

Ook mee eens. Op het moment draai je je dienst, doe je je "trucje", ben je er voor die ander, maar zodra je in de stilte komt, kom je weer tot jezelf. Goede nazorg daarin is belangrijk, ook voor de hulpverleners!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 19:56

[quote=PETRA373]en voor me woorden verkeerd over komen shanita, dat is zoals ik jou zie vaak op het forum, vol kritiek, niet helemaal helder geschreven, boosheid overheerst denk ik, door het aangedane leed van cristenen jou ooit aangedaan

Wat jij als kritiek ziet, zie ik als mijn mening. En, Nee hoor, allang niet meer, ik ben totaal niet boos. Allang niet meer, door aangedaan leed door wie dan ook Lachende smiley Lachende smiley

Ook niet, daar is geen beginnen aan, ik deed dat, en, daarvoor hoef ik niet boos te zijn hoor, om me mening te geven. mijn mening wat ik schrijf.

Die rust heb ik al, ik leef samen met God, ik leef een biddend leven, heb rust en vrede, juist en ik ben heel gelukkig, ondanks dat me huis nu en dan even wat rommelig is. Knipoog smiley Ben vaak weg ook nu. Lachende smiley

Dat zie je verkeerd, maar ja, misschien, heel misschien heb jij van iemand die wij beide kennen gehoord dat het hier wat rommelig is, etc. Dat is een momentopname, dat gebeurd in een week, en dan ruim ik alles weer op. Lachende smiley

Ja, weet je , iemand verteld wat, maar dan wat uitgebreider en groter dan het is, diegene maakt het nog groter, en diegene daarna weer.
En dat is óók bewezen.

En dan krijg je vaak al na één persoon een heel vertekend beeld.

Trouwens, dit hoeft niet, dat je dingen gehoord hebt, het zou kunnen. Ja, ik kan geen gedachten lezen, ik vraag me alleen af hoe je anders dan dat het hier rommelig was, toen iemand kwam, op het rare idee komt dat het met mij niet goed zou gaan,
Ja je niet kan voorstelllen dat ik God, Rust en Vrede in mijn hart hebt....

Terwijl ik dat juist wél heb...

Praten over een ander is zonde, ja niet dat jij dat doet, gewoon, algemeen, en

of iemands huis even heel rommelig is, zegt namelijk niets over de persoon zijn gevoel van geluk.

wou ik nog effe zeggen, voor ik verkeerd overkom. wens jou toe, dat je de liefde van jezus ook mag ervaren zoals ik die ervaar,

Ik ervaar de liefde van Jezus al!!Maar ja, hoe ik die Zélf ervaar, en niet hoe jij die ervaart, ja iedereen is weer anders he, gelukkig... Lachende smiley

zonder vallen in d e geest dan..... iets wat ik zelf ook nog nooit heb gedaan trouwens

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 13 juni 2013, 08:24
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5548 5549 5550 5551 5552 5553 5554 ... 6194 Volgende
Pagina 5551 van 6194