| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:08
|
|
|
|
|
Middeleeuws? Ik heb ook wel boeken verbrand. Weet niet wat daar zo vreemd aan is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:11
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Alleen is maar alleen! Ja dat klopt! Maar je kunt er ook zo over denken: een relatie hebben is het met zn tweeën oplossen van problemen die je alleen nooit zult hebben! Ook een leuke gedachte toch? Als ik eerlijk en realistisch ben, vooral tov mezelf, en dan kun je het ook zijn tov anderen, vind ik het alleen zijn helemaal niet zo erg!  |
wat zoek je hier dan ? als ik zo vrij mag zijn te vragen want je lijkt mij iemand die alles mooi voor mekaar heeft.
klaagt nooit ... saai saai je moet wat te mopperen hebben of gaat alles je voor de wind?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:13
|
|
|
|
Dit topic wordt gesloten.
Houd de volgende keer rekening met de volgende zaken: - Dit forum is openbaar. Maak het niet al te persoonlijk en spreek geen waardeoordeel uit over elkaar. - Zorg ervoor dat het geen discussie wordt tussen 2 personen, zoals nu uitgebreid gebeurde. Communiceer dan via de mail of chat verder. - Val niet steeds in herhalingen. Dit vergroot de leesbaarheid niet. - Houd je reactie bij voorkeur kort en bondig.
Indien er behoefte is kan op het subforum Christelijk leven verder nagedacht worden over de gaven van de Heilige Geest nav de quote van Pieter.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:36
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | wat zoek je hier dan ? als ik zo vrij mag zijn te vragen want je lijkt mij iemand die alles mooi voor mekaar heeft.
klaagt nooit ... saai saai je moet wat te mopperen hebben of gaat alles je voor de wind? |
Hoi Natascha! Zal je dubbele vraag beantwoorden! Zoals ik in het leven sta heb ik inderdaad alles lekker voor elkaar! Ik ben hier alleen om nieuwe vrienden te zoeken/vinden! Thats it! Toch niks mis mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:38
|
|
|
|
En heb ook niks te klagen! Jij wel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:40
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | wat zoek je hier dan ? als ik zo vrij mag zijn te vragen want je lijkt mij iemand die alles mooi voor mekaar heeft.
klaagt nooit ... saai saai je moet wat te mopperen hebben of gaat alles je voor de wind? |
Sorry voor het vorige bericht! Maar wat heb jij te klagen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:44
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Middeleeuws? Ik heb ook wel boeken verbrand. Weet niet wat daar zo vreemd aan is. |
Welke dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 23:01
|
|
|
|
Heerlijk dit. beetje meligheid :)) De klaagmuur heeft meerdere functies, heel sociaal gebeuren voor klein en groot. Dus klaag, zing, bid, spreek, zwijg, loof, spring uit de band en af en toe ook en maak van je hart geen moordkuil.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 23:04
|
|
|
|
Serieus hè, ik heb best wat dingen weggegooid toen ik tot geloof kwam, boeken over reiki. Yoga etc.... Zelfde iDee denk ik met in een kampvuur gooien ofzo denk ik. En ja heel wat muziek c.d ,'s
Dingen die echt niet van God waren, waar ik niets meer mee te maken wou hebben.
Dus ja lanfy, middeleeuwse dingen gebeuren ook nog in 2013
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 23:12
|
|
|
|
Nou met een wind.... Mee gaan, lijkt me ook niet zo geweldig. Ha ha Alhoewel op de fiets wel in de rug, dacht eigenlijk aan een andere wind. Zal het woord niet zeggen, mocht frank ooit het forum lezen
En jee vandaag heb ik eigenlijk niets te klagen, misschien morgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 23:34
|
|
|
|
Dit vraag ik me dus af omdat ik er regelmatig tegenaan loop, als ik thuis ben dan bidden en danken we voor en na het eten, als ik weleens buiten de deur eet, zoals vanavond met de kids het geval was, dan vind ik het soms genant om in het openbaar te bidden voor het eten omdat er bv harde muziek opstaat, voor mijn gevoel vind ik dat dan niet kunnen om tijdens harde muziek en gepraat om je heen, een gebed voor het eten te doen, maar als ik het om die reden nalaat voelt het ookweer niet goed De eerbied van het bidden valt dan weg voor mijn gevoel......
Hoe lossen jullie dit op?
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op vrijdag 14 juni 2013, 08:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 23:57
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Dit vraag ik me dus af omdat ik er regelmatig tegenaan loop, als ik thuis ben dan bidden en danken we voor en na het eten, als ik weleens buiten de deur eet, zoals vanavond met de kids het geval was, dan vind ik het soms genant om in het openbaar te bidden voor het eten omdat er bv harde muziek opstaat, voor mijn gevoel vind ik dat dan niet kunnen om tijdens harde muziek en gepraat om je heen, een gebed voor het eten te doen, maar als ik het om die reden nalaat voelt het ookweer niet goed De eerbied van netjes bidden valt dan weg voor mijn gevoel......
Hoe lossen jullie dit op? |
Ook ik ondervind dat weleens...maar toch bid ik... Natuurlijk zal dat voor je gevoel oneerbiedig zijn...als er ondertussen harde muziek opstaat... Maar juist niet bidden weegt altijd voor mijn gevoel zwaarder... Dus bid ik wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 23:59
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Serieus hè, ik heb best wat dingen weggegooid toen ik tot geloof kwam, boeken over reiki. Yoga etc.... Zelfde iDee denk ik met in een kampvuur gooien ofzo denk ik. En ja heel wat muziek c.d ,'s
Dingen die echt niet van God waren, waar ik niets meer mee te maken wou hebben.
Dus ja lanfy, middeleeuwse dingen gebeuren ook nog in 2013 |
Ook ik heb dat gedaan hoor Petra!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 00:05
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ook ik ondervind dat weleens...maar toch bid ik... Natuurlijk zal dat voor je gevoel oneerbiedig zijn...als er ondertussen harde muziek opstaat... Maar juist niet bidden weegt altijd voor mijn gevoel zwaarder... Dus bid ik wel... |
Zo voelt het voor mij dus ook, niet te bidden voelt voor mijn gevoel ook zwaarder idd......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 00:08
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Ook ik heb dat gedaan hoor Petra!!! |
Ik heb de gehele reiki opleiding gedaan, tot master aan toe, helaas kun je dit niet verbranden, dat zit in je, heb wel boeken verbrand van helderziendheid en cursussen voor opleiding tot paragnosten enz, ging hier erg ver in, maartoen ik wederom tot geloof kwam heb ik alles verbrand of weggegooid, wat een opluchting was dat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 00:58
|
|
|
|
Bidden voor het eten is een gewoonte maar geen Bijbels voorschrift,het is dus echt niet erg het weg te laten.Het is ook niet nodig om een zegen te vragen over het eten,dat je het eten gekregen hebt is al een zegening op zich. Bidden kun je dus op een ander moment doen wanneer het gepaster is(binnenkamer........)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 06:31
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Dit vraag ik me dus af omdat ik er regelmatig tegenaan loop, als ik thuis ben dan bidden en danken we voor en na het eten, als ik weleens buiten de deur eet, zoals vanavond met de kids het geval was, dan vind ik het soms genant om in het openbaar te bidden voor het eten omdat er bv harde muziek opstaat, voor mijn gevoel vind ik dat dan niet kunnen om tijdens harde muziek en gepraat om je heen, een gebed voor het eten te doen, maar als ik het om die reden nalaat voelt het ookweer niet goed De eerbied van netjes bidden valt dan weg voor mijn gevoel......
Het is inderdaad een gewoonte en vaak is het ook niet meer dan dat. Ikzelf vind bidden/danken voor het eten (in een restaurant) niet iets dat ``moet``. Gewoonten kunnen weggelaten worden. Ik krijg vaak het idee dat het niet meer is dan: `we moeten nog bidden`` of ``even bidden``.
Wat versta jij onder ``netjes`` bidden?
| ZEELAND736 schreef: | | Maar juist niet bidden weegt altijd voor mijn gevoel zwaarder | .......wat bedoel je met weegt zwaarder?
Misschien moeten we eerst ons de vraag eens stellen: ``Wat is bidden?``of ``wat versta jij onder bidden``.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op vrijdag 14 juni 2013, 06:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 07:16
|
|
|
|
Bijna weekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 08:31
|
|
|
|
|
Even een ochtend aantutten en niets moeten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 08:45
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Het is inderdaad een gewoonte en vaak is het ook niet meer dan dat. Ikzelf vind bidden/danken voor het eten (in een restaurant) niet iets dat ``moet``. Gewoonten kunnen weggelaten worden. Ik krijg vaak het idee dat het niet meer is dan: `we moeten nog bidden`` of ``even bidden``.
Wat versta jij onder ``netjes`` bidden?
.......wat bedoel je met weegt zwaarder?
Misschien moeten we eerst ons de vraag eens stellen: ``Wat is bidden?``of ``wat versta jij onder bidden``. |
Wat ik versta onder netjes bidden moet je lezen als met eerbied bidden tot God, en dat stukje eerbied valt dan voor mijn gevoel weg als ik bid in een restaurant of ergens anders met harde muziek aan.
Wat in mijn beleving het zwaarder wegen betekent is, ik vind het niet bidden, dus weglaten ergens te bidden waar de muziek erg hard staat moeilijker dan dat ik wel bid met harde muziek op, maar misschien is het ook wel een gewoonte die ik van huis uit heb mee gekregen om altijd te bidden en danken voor het eten? Dat ik het vanuit dat oogpunt moeilijk vind om het weg te laten elders, en als ik dat om redenen doe, dat ik dat zwaarder vind wegen dan dat ik het wel doe.
Hier zou ik weleens meer inzichten in willen hebben of het bidden en danken voor het eten noodzakelijk is.
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op vrijdag 14 juni 2013, 08:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 08:50
|
|
|
|
Paar dagen naar mijn zus met de kids! Kids zijn vrij, we stappen zometeen in de auto op weg naar mijn lieve zusje in ZuidHolland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 09:40
|
|
|
|
goedemorgen, wat een leuke foto,s heb je bij je pro gezet mamaloe, nu hopen dat die prins es wakker word en jou ontdekt....
ha ha de hele reikie, master opleiding, paragnosten etc... ha ha joh heb me in van alles verdiept en enigste effect was dat ik en me kinderen steeds vreemde lichtbollen in huis zagen en zo( toen dachten we nog, eh zijn vast goede beschermgeesten of zo) het ging spoken.... ha ha ha ik de toekomst kreeg te zien, zag het vliegtuig neerstortten bij amsterdam voor dat het gebeurde en toen dacht ik ehhhh wat is daar het nut van en ehhh kranen die vanzelf open gaan, dingen die vanzelf aan gaan,glas om me heen wat brak, eh ha ha ooit ging er een deur van zelf open, van buiten en je voelde gewoon iets engs binnenkomen.....kinderen werden er niet goed van, ik rustig... verbeelding.... of goede geest die ons komt beschermen.....maar ik dacht ook, help.....Zat aan tafel ooit en boven me was een lamp met glas, het glas viel in eens recht langs me hoofd na beneden. genezing vond ik niet van me ptts Dus toen toch maar es tot God geroepen, kijken wat er dan gebeurde en ja die gaf genezing, en heb alle lichtballen enzo weggestuurt en al die zooi weggegooid, inclusief groot boedha beeld... ha ha
achteraf, kunnen we er om lachen, om het gespook, maar we hebben welles met zijn allen in 1 slaapkamer geslapen, tijd gehad, niemand alleen durfde te zijn als het donker werd, begon het gespook weer, heb alles weggestuurd in jezus naam, nooit meer last van gehad.
ha ha zie me nog zitten met me kinderen, toen ik net god weer had gevonden, spookte in een slaapkamer van twee dochters nog, die waren bang, tot ik het zat was, boos werd, me bijbel pakte en in jezus naam het gespook wegstuurde.
Na, dan loop je wel een keer door je huis en denkt, wat totaal niet van God is, eerder van de tegenstander weg ermee.
Ma ja meeste in nederland geloven niet in de geestelijke wereld, alles is wetenschappelijk verklaarbaar, denken ze en zeg niet tegen een spygoloog dat het spookt in je huis, dan denkt hij... hmmmm tijd voor medicijnen ha ha en me katten.... oehhhh die reageerden al voordat het ging spoken, die voelde het vaak aan.
dus yeahhhh weg met boeken die niet oke zijn,liever verbranden dan deuren die je openzet voor de tegenstander
klinkt wel middeleeuws voor nuchtere nederlander die niet in de geestelijke wereld gelooft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 09:54
|
|
|
|
Dankje Petra voor compliment, maar ff wat anders,
Heb jij niet op het moment dat toen ie alles het huis uit deed van reiki, helderziendheid e.d, veel tegenstand en gevecht gehad met de duivel? De duivel wilt namelijk alles doen om je in zijn macht te houden, hij wilt niet dat je hem ontglipt, ik zat toen cht in de klauwen van de duivel zo ervaarde ik dat.
Hij kon me van alles wijs maken, ging zelfs zo ver dat hij op een gegeven moment wijsmaakte dat er voor mij toch geen redden meer aan was nadat ik ver gegaan was in helderziendheid e.d, ik geloofde hem ook stellig, heb weleens midden in de nacht met het messenblok uit de keuken in mijn hand gestaan omdat ik echt dacht dat zijn influisteringen van God waren, ik dacht dat God tot mij zei dat er voor mij geen redden meer aan was, ik heb toen dus een heel moeilijke tijd daarmee gehad.
Later, na vele gesprekken met de dominee, zag en micht ik het anders zien en ervaren, Juist omdat God me getrokken heeft van die zwarte donkere wereld heeft Hij geen lust gehad in mijn ondergang! Dat was een mooi en helder inzicht voor me! God had juist het goede met me voor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 09:59
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Wat ik versta onder netjes bidden moet je lezen als met eerbied bidden tot God, en dat stukje eerbied valt dan voor mijn gevoel weg als ik bid in een restaurant of ergens anders met harde muziek aan.
Wat in mijn beleving het zwaarder wegen betekent is, ik vind het niet bidden, dus weglaten ergens te bidden waar de muziek erg hard staat moeilijker dan dat ik wel bid met harde muziek op, maar misschien is het ook wel een gewoonte die ik van huis uit heb mee gekregen om altijd te bidden en danken voor het eten? Dat ik het vanuit dat oogpunt moeilijk vind om het weg te laten elders, en als ik dat om redenen doe, dat ik dat zwaarder vind wegen dan dat ik het wel doe.
Hier zou ik weleens meer inzichten in willen hebben of het bidden en danken voor het eten noodzakelijk is. |
Ik snap wat je bedoeld, ja ik ken dat, net of er iets mist als je niet hebt gebeden zeker als je met anderen bent die ook normaal bidden voor het eten en het dan ook niet doen. Dan kan je het idd beter wel doen.
Aan de andere kant, ben ik alleen, ja dan kan ik even ik gedachten denken, of ben ik met mensen die niet bidden voor het eten, ja, dan doe ik het zelf ook niet.
Omdat het me wezenlijk niet uitmaakt, in die zin, dat ik denk dat je eigenlijk overal voor kan bidden, ook even heel kort. Snap je, als je ergens niet lang de tijd hebt. Maar ik snap je punt, het is ook een eerbied en een gewoonte kan ook, en beide kan ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:23
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Dit vraag ik me dus af omdat ik er regelmatig tegenaan loop, als ik thuis ben dan bidden en danken we voor en na het eten, als ik weleens buiten de deur eet, zoals vanavond met de kids het geval was, dan vind ik het soms genant om in het openbaar te bidden voor het eten omdat er bv harde muziek opstaat, voor mijn gevoel vind ik dat dan niet kunnen om tijdens harde muziek en gepraat om je heen, een gebed voor het eten te doen, maar als ik het om die reden nalaat voelt het ookweer niet goed De eerbied van het bidden valt dan weg voor mijn gevoel......
Ik vind als je thuis altijd bid en dankt voor het eten dat je dat ook in een restaurant kan doen. Inderdaad wel vervelend als er harde muziek aan staat, maar ik denk dat God het wel fijn vind als je elders ook bid voor de maaltijd
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op vrijdag 14 juni 2013, 10:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:33
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Alleen is maar alleen! Ja dat klopt! Maar je kunt er ook zo over denken: een relatie hebben is het met zn tweeën oplossen van problemen die je alleen nooit zult hebben! Ook een leuke gedachte toch? Als ik eerlijk en realistisch ben, vooral tov mezelf, en dan kun je het ook zijn tov anderen, vind ik het alleen zijn helemaal niet zo erg!  |
Ja, het met z`n tweën oplossen van problemen is niks mis mee. Maar dit ging om een eerste kennismakings mail. En dan vind ik het wat vreemd om direct over problemen te beginnen, die er misschien niet eens zijn op dat moment
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:36
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | http://www.kerkennacht.nl
Heel veel activiteiten in heel veel kerken! Wie weet ook bij jou in de buurt.
Thomas |
Ja, in mijn plaats doen er vier kerken aan mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:39
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | goedemorgen, wat een leuke foto,s heb je bij je pro gezet mamaloe, nu hopen dat die prins es wakker word en jou ontdekt....
ha ha de hele reikie, master opleiding, paragnosten etc... ha ha joh heb me in van alles verdiept en enigste effect was dat ik en me kinderen steeds vreemde lichtbollen in huis zagen en zo( toen dachten we nog, eh zijn vast goede beschermgeesten of zo) het ging spoken.... ha ha ha ik de toekomst kreeg te zien, zag het vliegtuig neerstortten bij amsterdam voor dat het gebeurde en toen dacht ik ehhhh wat is daar het nut van en ehhh kranen die vanzelf open gaan, dingen die vanzelf aan gaan,glas om me heen wat brak, eh ha ha ooit ging er een deur van zelf open, van buiten en je voelde gewoon iets engs binnenkomen.....kinderen werden er niet goed van, ik rustig... verbeelding.... of goede geest die ons komt beschermen.....maar ik dacht ook, help.....Zat aan tafel ooit en boven me was een lamp met glas, het glas viel in eens recht langs me hoofd na beneden. genezing vond ik niet van me ptts Dus toen toch maar es tot God geroepen, kijken wat er dan gebeurde en ja die gaf genezing, en heb alle lichtballen enzo weggestuurt en al die zooi weggegooid, inclusief groot boedha beeld... ha ha
achteraf, kunnen we er om lachen, om het gespook, maar we hebben welles met zijn allen in 1 slaapkamer geslapen, tijd gehad, niemand alleen durfde te zijn als het donker werd, begon het gespook weer, heb alles weggestuurd in jezus naam, nooit meer last van gehad.
ha ha zie me nog zitten met me kinderen, toen ik net god weer had gevonden, spookte in een slaapkamer van twee dochters nog, die waren bang, tot ik het zat was, boos werd, me bijbel pakte en in jezus naam het gespook wegstuurde.
Na, dan loop je wel een keer door je huis en denkt, wat totaal niet van God is, eerder van de tegenstander weg ermee.
Ma ja meeste in nederland geloven niet in de geestelijke wereld, alles is wetenschappelijk verklaarbaar, denken ze en zeg niet tegen een spygoloog dat het spookt in je huis, dan denkt hij... hmmmm tijd voor medicijnen ha ha en me katten.... oehhhh die reageerden al voordat het ging spoken, die voelde het vaak aan.
dus yeahhhh weg met boeken die niet oke zijn,liever verbranden dan deuren die je openzet voor de tegenstander
klinkt wel middeleeuws voor nuchtere nederlander die niet in de geestelijke wereld gelooft. |
Ik vind het juist vrij nuchter klinken gewoon alle zooi die je van Jezus af kan houden weg doen. Helemaal weg zodat er niks meer van over is. Lekker duidelijk en pracktisch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:42
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Ja, het met z`n tweën oplossen van problemen is niks mis mee. Maar dit ging om een eerste kennismakings mail. En dan vind ik het wat vreemd om direct over problemen te beginnen, die er misschien niet eens zijn op dat moment  |
Dat lijkt me irritant ja... maar zegt misschien ook veel over iemand die het erg nodig heeft om nodig te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:55
|
|
|
|
Ik heb zelf een tijdje in me leven gehad, ruim vier jaren alles voor mekaar nieuwe mooie auto, kon alles kopen keek niet eens naar prijzen en als het goedkoop was wou ik het niet eens ook al vond ik het mooi, had er een prijskaartje van veel duurder aangehangen had ik het wel gewild.
Ja, raar he?
Ik heb dat nu nog weleens hoor, alleen met kleding, is het te goedkoop wil ik het niet, had er een duurder kaartje aangehangen had ik het wel genomen, ja idioot, is nog blijven hangen van eerst.
Maar wordt het me wel meer bewust, soms nog automatisme.
Maar ik kan je wel zeggen, geld is leuk, als je al gelukkig bent, anders is het naar, dan denk je heb ik alles(materieel) en nog heel ongelukkig, dan is het des te schrijnender.
Al met al, ik ben liever gelukkig met weinig geld, als ongelukkig met veel.
Het enige 'voordeel' van geld is dat je niet meer hoeft te rekenen steeds.
Maar, als je geld hebt, en een bedrijf benadeelt je voor drie tientjes, ja, met een uitkering komt er nog bij, dat je het eigenlijk al niet eens kan missen, maar ja met veel geld, voel je je dan ook genaaid hoor, dát maakt dan niets uit.
(Alhoewel ik nu ook best wel zo'n autootje als Lanfy zou willen ) Beetje geintje natuurlijk, want als ik me gelukkig voel, vind ik het heerlijk op me fietsje, en dan interesseert het me bij wijze van spreken niet eens als het regent.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 15:11
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|