ChristianMatch

Forum

PC-problemen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5553 5554 5555 5556 5557 5558 5559 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:23

Ik weet ondertussen wel hoe het moet, je moet je ip in de adresbalk typen. toch?

Ja, nog niet gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:26

KLUS667 schreef:
Het valt vandaag weer mee hè?

Ja best wel, als het nou morgen ook zo is, kan ik m'n tentje es testen op een droog veldje.

... of tent test mij, ik denk dat dat het eerder zal zijn. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:42

JOL252 schreef:
Ja best wel, als het nou morgen ook zo is, kan ik m'n tentje es testen op een droog veldje.

... of tent test mij, ik denk dat dat het eerder zal zijn. Verraste, verbaasde smiley

Toch kan je een tent het beste testen in de stromende regen
De meeste problemen vallen dan op Knipoog smiley

En een tent staat dan meestal ook sneller Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:45

Studie over het Onze Vader (deel 1)

Het Onze Vader laat zien hoe we kunnen bidden naar de wil van God.

De bergrede zet steeds dingen tegenover elkaar: “Hebt gij niet gehoord: …., maar Ik zeg u: …..”

Het Onze Vader is een voorbeeldgebed. In de inleiding hiervan zet Jezus dit tegenover twee andere manieren van bidden, hoe het dus niet moet: die van de farizeeërs en die van de heidenen.
In dit eerste deel licht ik de manier van bidden van de ‘heidenen’ er uit.

De Baälpriesters. (1 Koningen 18 ) Vierhonderd vijftig priesters baden van de morgen tot de middag, hinkend rond het altaar: “Baäl, antwoord ons!” ’s Middags gingen ze harder roepen en zichzelf snijden met zwaard en speren tot ze dropen van het bloed. Vervolgens raakten ze in geestvervoering.
Een dwingende manier van bidden.

Wat voor godsbeeld spreekt hieruit?
Alsof hun God niet allang volledig oor is, gretig om hun gebeden te horen. Zoals onze God, die zichzelf Vader noemt en zich als een Vader gedraagt. God is belangstellend. Het Onze Vader is een gesprek wat plaats vindt in “familiekring”. Ondanks de toevoeging “in de hemelen” wat aangeeft hoe verheven God is, wat het nog mooier maakt dat we zo intiem tot God kunnen bidden.

Ook Elia geeft een voorbeeld hoe je naar Gods wil kunt bidden: “Here, God van Abraham, Isaak en Israel, heden moge bekend worden, dat Gij God zijt in Israel, en dat ik uw knecht ben, en op uw bevel al deze dingen doe. Antwoord mij, opdat dit volk wete, dat Gij, Here, God zijt, en dat Gij hun hart weer terugneigt.” 1 Koningen 18: 36b-37.
De eer is aan God. God staat centraal in zijn gebed.

Lang bidden niet nodig. We hoeven ‘geen veelheid van woorden te gebruiken, want God uw Vader weet, wat gij van node hebt’. (Mat. 6: 7-8 )
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:49

SHANITA130 schreef:
Ik weet ondertussen wel hoe het moet, je moet je ip in de adresbalk typen. toch?

Ja, nog niet gedaan.

Neen......je default IP-adres.

Druk op je Windowstoets + "R", en typ in: cmd en druk op enter
In het "DOS-achtige" venster typ je het volgende in: ipconfig
En ergens staat een default gateway (standaard huppelepup, sorry werk altijd met engelstalige windows).
Máár dat adres typ je in.......moet je vervolgens wel het wachtwoord weten van je router, meestal is dat blanco of admin

Maar als je een recente router hebt (jonger dan 5 jaar) is de kans zeer groot dat deze een uniek SSID en wachtwoord heeft. Tenzij je SSID "linksys" ofzoiets is.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:51

SHANITA130 schreef:
En waar zit de set up van me router????

Waar?

Net me verbinding verbroken tijdens het zoeken was een uur bezig Woedende smiley

Relax...... Laat je ook niet opnaaien.
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:52

Helaas, geen stroopwafel Huilende smiley, smiley in tranen

Wel een pizzapunt <) of een bakje chips \&&&/ Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 17:22

JOL252 schreef:

Goed idee, Jol. Ik denk dat ik morgen mijn tentje ook eens op ga zetten. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 17:26

Wat een kampeerambities hier ineens!!
Komt dat door het heerlijke zonnetje, wat nu zijn best doet de grijze massa te verjagen? Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 17:27

oeps

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op vrijdag 14 juni 2013, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 18:01

Vrijdag 14 Juni, Handelingen 2: 37-42; Gedompeld in de Geest.

De Geest werkt aan op een keuze. Petrus zegt: ‘Wie kan er nog iets op tegen hebben dat deze mensen gedoopt worden?’ Zelfs ik niet meer, zo klinkt het bijna. Kennelijk is hij nog steeds onzeker of hij wel een nieuwe pagina aan zijn kerkordeboekje mag toevoegen.
Laten ze gedoopt worden in de Naam van Jezus. Dat is de Naam waar het de Geest om gaat. Ik doop je in de Naam van de Vader, de Zoon en de Geest.
De doop is de poort naar het Rijk van God. Dan hoor je er helemaal bij. Niemand hoeft zich uitgesloten te voelen. De Geest wil elk mens aanraken. Helemaal omringen. Zoals water zich om je sluit, zo sluit God zich om ons. Gedoopt zijn voegt iets wezenlijks toe aan wie je bent. Je leeft niet zomaar een eind weg. Je hebt een ankerpunt in God. Je bent gedoopt.
Dopen moet je niet verwarren met dope of doping. Daardoor krijg je voor even een krachtige energieprikkel. Een geweldige spirit en je spurt is verbazend. Totdat je door de mand valt. Met dope kom je misschien wel aan de finish van de Tour de France, maar niet aan de finish van de tour van je leven.
Dat is anders als je een gedoopt mens bent. Zoals Cornelius en zijn vrienden. De Geest waaide bij hen naar binnen. Wat een vernieuwing. Wat een totaal ander leven!
Naar boven

Auteur Bericht
IJSJE204

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 18:34

KLUS667 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Zijn er hier ook geen dames (of heren) die hun problemen met mij willen bespreken? Klagerdeklaag Huilende smiley, smiley in tranen

Ja hoor, ik wil mijn grote probleem best met jou bespreken.
Ik hoop dat je zelfs een oplossing hebt.
Het probleem is dat ik de komende week vakantie zou hebben, maar dat ik per ongeluk de verkeerde week aangevraagd heb.
Nu moet ik gewoon werken en heb dus geen vakantie.
Help! Ik had al drie heel leuke afspraken staan die allemaal afgezegd gaan worden.
Naar boven

Auteur Bericht
DENNIS196

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 18:43

Ben benieuwd hoe het verder gaat! Heb zelf, jaartje of wat geleden, op dit forum ook het Onze Vader eens onder de aandacht gebracht, al was mijn insteek wel een heel andere. In veel gelovige kringen wordt dit als voorbeeld of zelfs het volmaakte gebed genoemd. Wat mij in dat opzicht in de eerste plaats opvalt is dat het gebed niet leert dat we iets in Jezus Naam mogen bidden. Zou je in je vervolg delen hier misschien iets over willen zeggen, waarom het Onze Vader niet in Jezus Naam gebeden wordt? En als het Onze Vader niet in Jezus Naam gebeden wordt, is het dan wel het "volmaakte" gebed?
Dennis

Laatst aangepast door
DENNIS196
op vrijdag 14 juni 2013, 18:45
Naar boven

Auteur Bericht
IJSJE204

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 18:45

En, is hij al gevonden, de enige leuke man op CM?
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 18:55

Ik zou het meer een voorbeeldgebed dan een volmaakt gebed noemen. Jezus gebruikt hetzelfde onderwijs bij verschillende gelegenheden. Ook het Onze Vader vinden we bij twee verschillende gelegenheden genoemd. Het laatste gedeelte (de lofprijzing) ontbreekt soms. Dus welke versie zou dan volmaakt zijn??

Mijn insteek is: wat betekent bidden naar Gods wil. Dat ga ik in het derde deel proberen uit te leggen. Het bidden in Jezus naam is een ander onderwerp, volgens mij.
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 18:57

Tijd voor een visje ><> (klein visje)

of een groot visje: ~))))'>
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:13

JOL252 schreef:
hmm maar je snapt hoop ik wat ik bedoel.

Het nodig hebben om nodig te zijn...Er komt mij wel iets van 'schoonmoeder(s)' opzetten, en meteen daarna iets van een beginnende hoofdpijn, die meteen weer stopte, zodra ik stopte met denken erover Knipoog smiley

Dus ik stop maar even met denken, maar snap hem wel denk ik.

Ik bedoelde trouwens nu: ik heb nodig, en men heeft mij ook nodig, beide kanten, ja ik las het terug...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 14 juni 2013, 19:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:18

KLUS667 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Zijn er hier ook geen dames (of heren) die hun problemen met mij willen bespreken? Klagerdeklaag Huilende smiley, smiley in tranen

Ja ja....

Zó begint het: 'je mag best je problemen bespreken hoor met mij'.....

(of heren LOL)
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:26

KLUS667 schreef:

LOL!!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:27

KLUS667 schreef:

En ergens staat een default gateway (standaard huppelepup, sorry werk altijd met engelstalige windows).
Máár dat adres typ je in.......moet je vervolgens wel het wachtwoord weten van je router, meestal is dat blanco of admin

Maar als je een recente router hebt (jonger dan 5 jaar) is de kans zeer groot dat deze een uniek SSID en wachtwoord heeft. Tenzij je SSID "linksys" ofzoiets is.

Bedankt voor je aanvulling! Want dat was ik inderdaad vergeten.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:31

KLUS667 schreef:

Thank You!

Ik zal eens kijken!

Wat is je default Ip? Ik dacht dat je er maar een had..

Ja, klopt een hele lange ww. met cijfers en letters. Maar je kon ook op de knop bovenop de router klikken.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 14 juni 2013, 20:26
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:38

KLUS667 schreef:

Ja, me verbinding verbrak, maar ja, dat heb ik toch maar eventjes mooi in me eentje weer voor mekaar gekregen, ja niet een uur over gedaan, gewoon ff paar minuten.

Maar je schrikt ff.

Ja, het was gewoon dit invullen en dat, maar ja, dan moet je die gegevens wel hebben, ja die had ik dus gewoon.

Ach ja, ik heb een neefje die deed HBO ICT, afgerond en die snapt dingen zelfs soms niet, kan je nagaan...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 14 juni 2013, 20:23
Naar boven

Auteur Bericht
NATEL238

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:43

hallo
ik zag dit staan en dacht dat is gezellig maar ja we leven al in juni
maar ik dacht miss is het wel een idee om ook zo iets te doen in juli of augustus dus bij deze wie lijkt het gezellig om te bowlen?
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:47

Beste mensen,

Dit gaat over een bekend probleem. Door een stom ongeluk breekt het glas van je display. Goed, dan kan je dus naar de Phone House gaan en laat je het via het officiele kanaal repareren. Kosten: € 250! Je kan ook naar de eerste de beste beunhaas gaan voor nog geen € 100 isie weer "gerepareerd." Niks is echter minder waar. De beunhaas gebruikt namelijk imitatie onderdelen die hij via louche kanalen voor een prikkie op de kop weet te tikken! Onderliggend probleem daarbij is dat je dan grote kans loopt dat je proximity-sensor het niet meer doet. Deze sensor "ziet" je wang dichterbij komen en schakelt het display uit tijdens het bellen. Dus, dat is ook al niet de oplossing. Er zijn echter professionele reparateurs die originele onderdelen rechtstreeks uit China kopen. Kosten: € 100 voor een display. Ondergetekende is vanmiddag bij zo'n man geweest. Ik mocht in zijn werkplaats (iPhone-addict's-paradise) een kijkje nemen en dat was reuze interessant. Goed, een gewaarschuwd iPhone-addict telt dus voor 2...

Greetz,

iFan

Laatst aangepast door
IFAN841
op vrijdag 14 juni 2013, 23:14
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:56

KLUS667 schreef:

Heb je ff Knipoog smiley

ohnee er staat geen dames en dat ben ik niet Clown smiley

succes klusserdeklus Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:58

IJSJE204 schreef:
En, is hij al gevonden, de enige leuke man op CM?

bestaan die dan Smiley die vol vragen zit zo ja waar dan .....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:14

NATASCHA642 schreef:
bestaan die dan Smiley die vol vragen zit zo ja waar dan .....

zeg ik niet...wil hem niet delen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:22

JANS221 schreef:
Goed idee, Jol. Ik denk dat ik morgen mijn tentje ook eens op ga zetten. Knipoog smiley

Strak plan. Engeltje smiley Vergeet de haringen niet. Clown smiley

Zullen we daarna een nieuw topic openen? De wedervaren van Jans en Jol.

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 14 juni 2013, 20:23
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:24

Ik verbrak de verbinding, toen ik met rechts op de naam van de router ging staan en alle opties probeerde...zonder echt te snappen dat' dit netwerk niet onthouden' betekend dat de verbinding verbreekt... Smiley die vol vragen zit

Ik dacht van nou, als ie 'm niet onthoud, dan heeft ie geen naam, en kan ik hem een naam geven...
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:27

PETRA373 schreef:
zeg ik niet...wil hem niet delen Smiley met dichtgeplakte mond

Euh....Petra, dat kan niet!!! Want dat zou betekenen dat ik de een-nalaatste leuke man ben. Nou ja.....ik wil mijzelf ook niet op een voetstuk plaatsen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik weet wel wie op dit moment de leukste vrouw is: oei.... off-topic Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5553 5554 5555 5556 5557 5558 5559 ... 6194 Volgende
Pagina 5556 van 6194