| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:31
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Serieus hè, ik heb best wat dingen weggegooid toen ik tot geloof kwam, boeken over reiki. Yoga etc.... Zelfde iDee denk ik met in een kampvuur gooien ofzo denk ik. En ja heel wat muziek c.d ,'s
Dingen die echt niet van God waren, waar ik niets meer mee te maken wou hebben.
Dus ja lanfy, middeleeuwse dingen gebeuren ook nog in 2013 |
Maar dat is ook het grote verschil! Als iemand persoonlijk boeken verbrand omdat diegene er zich niet aangetrokken toe voelt, oke! Maar zoals Gerda Tolsteyn het doet is gebaseerd om angst op te wekken bij anderen! Niets meer en niets minder!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boekverbranding.
| Quote: | | De 19e-eeuwse Duitse dichter Heinrich Heine heeft ooit eens de beroemd geworden uitspraak gedaan dat "wo man Bücher verbrennt, verbrennt man auch am Ende Menschen". |
Het motief voor boekverbranding komt neer op censuur op morele, religieuze en politieke gronden.
En dat is wat er mis mee is! Denk ik dan!
Laatst aangepast door
|
LANFY127
|
op vrijdag 14 juni 2013, 23:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:31
|
|
|
|
Wel grappig dat een aantal mannen wat weifelachtig proberen duidelijk te maken dat zij de leukste man op CM zouden kunnen zijn. De enige echte leuke man van CM doet dat niet, hij kent zijn status!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:44
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | eh ik ben toch geen concurentie voor jou?????  |
Nee, daarom: pik jij maar wat mannen weg Nou ja....één per vrouw is genoeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:46
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | Wel grappig dat een aantal mannen wat weifelachtig proberen duidelijk te maken dat zij de leukste man op CM zouden kunnen zijn. De enige echte leuke man van CM doet dat niet, hij kent zijn status! |
Euh....heb ik mijn prinselijke status dan verraden? Ik moet weer gaan, m'n paard roept hihihihiiiiiiii. Ja, ik kom al!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:49
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Bedankt voor je assistentie.  |
Geen probleem, ik hoop alleen dat ik niet onder je duiven zit te schieten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:51
|
|
|
|
Ohoh, nou gaan er meerdere mannen op paarden rondrijden...... wordt het wel ingewikkeld van zo...... Of gaan ze duelleren om de CM-vrouwen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:53
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Ohoh, nou gaan er meerdere mannen op paarden rondrijden...... wordt het wel ingewikkeld van zo...... Of gaan ze duelleren om de CM-vrouwen?  |
Ten aanval!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 00:06
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Middeleeuws? Ik heb ook wel boeken verbrand. Weet niet wat daar zo vreemd aan is. |
Nog een keer! Welke dan? Maar zeer zeker omdat je zelf met een schone lei wilde beginnen?! Toch? Niet om mensen te veroordelen omdat ze een bepaald boek hebben gelezen! Als je het persoonlijk, voor jezelf doet, doet heb ik daar echt geen probleem mee! Maar wel als je mensen erin probeert mee te trekken dat ze dat ook moeten doen omdat ze anders in de hel terechtkomen! Hoe hilarisch is dat!? En dat is wat Gerda Tolsteyn doet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 00:16
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | graatmager  |
We geven er jouw gewoon 3...dan kerm je niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 00:29
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | We geven er jouw gewoon 3...dan kerm je niet meer  |
>(OOOOOOOOOOO)>
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 00:32
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ten aanval!!  |
*verzamelt alvast witte zakdoekjes voor de dames, en pakt veiligheidshalve ook maar de EHBO-kist erbij*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 00:48
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | Nog een keer! Welke dan? Maar zeer zeker omdat je zelf met een schone lei wilde beginnen?! Toch? Niet om mensen te veroordelen omdat ze een bepaald boek hebben gelezen! Als je het persoonlijk, voor jezelf doet, doet heb ik daar echt geen probleem mee! Maar wel als je mensen erin probeert mee te trekken dat ze dat ook moeten doen omdat ze anders in de hel terechtkomen! Hoe hilarisch is dat!? En dat is wat Gerda Tolsteyn doet! |
Nee heb je gelijk in een boek verbranden doe je inderdaad voor jezelf. Zo'n boek zelf is niks papier dus kan ook gewoon weggeggooid. En dat je door het hebben van een boek in de hel komt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 01:40
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Geen probleem, ik hoop alleen dat ik niet onder je duiven zit te schieten  |
Neu, dat valt wel mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 02:57
|
|
|
|
Bidden is op een legio manieren contact zoeken met God. Jezus hoefde niet in Zijn naam naar de Vader te bidden omdat zelf ook God is. Wij Zijn door Jezus ahw verheven tot Gods kinderen, want ik denk dat er voordat Hij het "Onze Vader " leerde, niemand tot God bad met de aanroep van Vader.
Er is veel van het Onze vader te leren, bijvoorbeeld de opbouw van hoe een gebed er uit kan zien, te beginnen met verering, dan mag men vragen om wat werkelijk nodig is en eindigen met hem de eer te geven die Hij verdient.
Gebed is een ondergewaardeerd iets en ook de manier van bidden kan zo veel meer en anders zijn. Een bidstond of gebedsuur kan men daar alleen al aanwezig te zijn, mee bidden door een amen op een gebed van een ander te zeggen en het zo ook jou bede laten worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:06
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | over duiven gesproken kan iemand die duiven van mijn buurman niet wat aan doen ze scheiten alles onder mopperdemop en ze stinken ook nog ...  |
Bordje met 'verboden voor duiven' neerzetten.
Nee hoor.
Schoonmaken met heel heet water met veel bleek erin, daarna met sodawater.
Niet inademen, dus steeds ff andere kant opkijken.
Alles waarmee je het schoonmaakte weggooien vanwege bacteriën, ik bedoel doekjes, sponsjes etc., plastic handschoenen gebruiken.
En dan een net spannen.
Anders, zie duivenbestrijding op google voor veel tips. Bv: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=937252
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 15 juni 2013, 07:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:25
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | Nog een keer! Welke dan? Maar zeer zeker omdat je zelf met een schone lei wilde beginnen?! Toch? Niet om mensen te veroordelen omdat ze een bepaald boek hebben gelezen! Als je het persoonlijk, voor jezelf doet, doet heb ik daar echt geen probleem mee! Maar wel als je mensen erin probeert mee te trekken dat ze dat ook moeten doen omdat ze anders in de hel terechtkomen! Hoe hilarisch is dat!? En dat is wat Gerda Tolsteyn doet! |
Helemaal mee eens. Heb het filmpje gezien, maar geluid deed het niet. dus dat had ik niet door.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:28
|
|
|
|
Wakker geworden van het zonnetje Soms is het leven zo simpel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:30
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | We zien wel onde de bomen is ook schaduw. Als de BBQmachinedingesapparaat niet voor hun verhuur beschikbaar hoeft te zijn, komt die ook weer mee, mag haast wel een bestelbus aanschaffen, voor al het materiaal. echter daar kan ik pas op het laatst wat meer zekerheid over geven. |
Ik neem mijn echte (niet professionele) BBQ ook wel mee. (en m'n goeie humeur, al da dan nog niet op is)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | .
mensen, jullie zitten op deze site om een levenspartner te vinden. dat is een mogelijkheid... zelfs mij is dat gelukt!
|
Ja en daarom zijn er vurige discussies over geslachtsgemeenschap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:40
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | eh ha ha ha nee denk niet dat jij het weet Shanita. en ik z eg lekker niks  |
ik ben bezorgd
Maar als jij de leukste man hebt, dan moet ik het zeker met nummero 2 op de lijst doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:42
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | over duiven gesproken kan iemand die duiven van mijn buurman niet wat aan doen ze scheiten alles onder mopperdemop en ze stinken ook nog ...  |
je kunt ook wat aan je buurman doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:43
|
|
|
|
Nee Anna, ik weet wie de leukste man is... maar heb hem niet
en is voor mij de leukste man.... denk ik.....
en aangezien het geen holbewoner is, is dat helemaal geen probleem voor jou. Jij houd toch van harige mannen ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:45
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Ohoh, nou gaan er meerdere mannen op paarden rondrijden...... wordt het wel ingewikkeld van zo...... Of gaan ze duelleren om de CM-vrouwen?  |
spannend........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:50
|
|
|
|
Ik heb het filmpje ook gevonden. Haha, er al niet met je hoofd op staan... .... en let wel....!!!
ZE HEEFT HET 2 X GELEZEN!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:52
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | *verzamelt alvast witte zakdoekjes voor de dames, en pakt veiligheidshalve ook maar de EHBO-kist erbij*
 |
EHBO! Bloed ! Waar? Ik kom er aan!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:57
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik heb het filmpje ook gevonden. Haha, er al niet met je hoofd op staan... .... en let wel....!!!
ZE HEEFT HET 2 X GELEZEN!!!  |
das stommmm ha ha, als ze het boek niks vond....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 08:00