ChristianMatch

Forum

Wat heb je aan vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5567 5568 5569 5570 5571 5572 5573 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 21:47

Ik moest vanmorgen mijn pak aan, compleet met stropdas. Dan vallen die schoenen nog mee. Was gelukkig vroeg klaar.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 21:48

MAMALOE463 schreef:
Super vermaakt in de bioscoopzaal of het vrouwelijk schoon buiten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Eigenlijk alleen buiten... De films was een beetje heftig!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 21:53

KLUS667 schreef:

Geschokte, onthutste smiley zoek in het forum eens op "sandalen" Klus........ Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 21:57

ROELANDE345 schreef:
Ja gelukkig niets onherstelbaars. Maar ben met je eens zo'n hele grote stolp lijkt mij persoonlijk wel handig. Kan niemand aan ze komen en zij ook nergens aan maar ze kunnen wel naar buiten kijken Lachende smiley Knipoog smiley
sterkte ermee

Het heeft als neveneffect dat ze zich 2 weken niet buiten wil vertonen,wel sneu dat iedereen toch aanwipt en een foto wil maken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 22:35

http://www.youtube.com/watch?v=X9zxaghTCNY

Mooi voor de nacht.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 22:58

STEENTJE178 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond

Je lust geen ijs?
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:02

MAMALOE463 schreef:
Ooo zulke dingen!

Ben wel n beetje modebewust, maar heeey ik kijk tot nu toe alleen maar naar jongenskleding voor de kids of kleding voor mij, waarom zou ik naar tena lady's of uh teva's op zoek moeten gaan
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mijn kids hebben ze ook (die met een "v" in het midden Clown smiley ) , staat zo schattig. Ze zijn er in alle kleuren.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:03

LEANNE226 schreef:
Geschokte, onthutste smiley zoek in het forum eens op "sandalen" Klus........ Coole smiley met zonnebril

Sandalen Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen zie ik er echt zo oud uit? Whaaaaaaaaaah
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:06

@Christian match:

Waarom hebben jullie alle laatste berichten verwijdert in dit topic? Voldeden deze niet aan de regels die jullie niet hebben? Volgens de foruminfo is de laatste post van een zeker Zeeland. Waarom kan ik dat niet teruglezen?
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:16

Hallo Lanfy,

Het leek erop dat iemand graag weer on-topic wilde. Die hebben we een handje geholpen Knipoog smiley

Vanaf nu kan iedereen weer reageren op jouw post.

Forumregels zijn in de maak. Nog even geduld.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:22

KLUS667 schreef:
Sandalen Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen zie ik er echt zo oud uit? Whaaaaaaaaaah

hoezo oud??
heb sandalen met mn kleinzoon van 2 gekocht Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:22

LEANNE226 schreef:
Het heeft als neveneffect dat ze zich 2 weken niet buiten wil vertonen,wel sneu dat iedereen toch aanwipt en een foto wil maken Knipoog smiley

Oh zeer vervelend zoiets, maar fijn dat ze zelf niets ernstig heeft gekregen.
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:25

@ Christianmatch:

Mijn vraag is nog steeds waarom jullie helemaal geen forumregels hebben! Dat moet toch helemaal niet zo moeilijk zijn om die op te stellen? Dan weet iedereen die meedoet aan de discussies waar die aan toe is! In mijn opinie, die natuurlijk niemand hoeft te delen, denk ik, dat als je als betalend lid op een site, waar ook een forum aanwezig is, er regels moeten zijn! Ik had al een voorbeeld aangegeven:

http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=2511

Natuurlijk hoeft dat niet zo uitgebreid te zijn, maar een beetje betere moderatie kan hier volgens mij geen kwaad! Bovendien kan ik me goed voorstellen dat het frustrerend is dat je denkt dat je je best hebt gedaan in een discussie, en daar tijd in gestoken hebt, om vervolgens tot de ontdekking te moeten komen dat de redactie van CM, zonder iemand in te lichten, je posts verwijderd heeft! Rust er geen intellectueel eigendom op de dingen die je in een discussie op internet schrijft?
Dus ik zou jullie willen adviseren om in ieder geval toch een basis idee van forumregels op te stellen, en de moderatie wat te intensiveren. Maakt het iig ook makkelijker om iemand die "dwars ligt" eventueel te "bannen"!
Ps, typvout aangepasd! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LANFY127
op dinsdag 18 juni 2013, 23:26
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:30

ROELANDE345 schreef:
hoezo oud??
heb sandalen met mn kleinzoon van 2 gekocht Knipoog smiley

Heel goed, m'n zoon heeft ook sandalen. Maar een dertiger in sandalen..... hmmmm. Raar hè?
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:33

Oke! Thanks! Was alweer een nieuw topic gestart! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:34

KLUS667 schreef:
Heel goed, m'n zoon heeft ook sandalen. Maar een dertiger in sandalen..... hmmmm. Raar hè?

tja ik vind dat het kan hoor Lachende smiley
maar mijn zonen van rond de dertig vinden absoluut van niet Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:40

KLUS667 schreef:

Raar? Waarom raar?
Sandalen zijn toch leuk, ja niet van die grote bruine sandalen met van die brede banden over je enkels en zo'n grote koperen gesp, nee das ouweknullerig, maar van die leuke sandalen of die bruine teenslippers onder een spijkerbroek is helemaal leuk vind ik Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:43

MAMALOE463 schreef:
Raar? Waarom raar?
Sandalen zijn toch leuk, ja niet van die grote bruine sandalen met van die brede banden over je enkels en zo'n grote koperen gesp, nee das ouweknullerig, maar van die leuke sandalen of die bruine teenslippers onder een spijkerbroek is helemaal leuk vind ik Clown smiley

helemaal mee eens enne teenslipers mag dan weer wel van mijn zonen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:53

Vandaag onderweg naar een klant! Zoooon gaaf nummer! Geeft me altijd weer nieuwe inspiratie! Nog zoveel dingen te doen voordat ik er niet meer ben!

http://m.youtube.com/watch?v=9zlkNvEeUok
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:54

Als een topic is verwijderd, zou ik mijn stukken graag wel terug willlen hebben, zeker als daardoor de verwijdering niet heeft plaatsgevonden. Mijn stukken zijn van mij en van niemand anders. Ook niet van CM. Je kunt niet verwachten dat je van alles een backup maakt om te voorkomen dat CM een heel topic verwijdert.

Verder vind er al moderatie plaats en die vindt plaats op basis van opvattingen waarmee er in de praktijk al regels zijn. Het probleem zit hem eerder in mensen die in hun bijdragen er van uit gaan dat de eigen opvatting de juiste is en die van anderen in strijd met het Christendom. Kerkelijke cultuur en Christendom worden vaak verward.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 00:01

JANE410 schreef:
http://youtu.be/NQCyroCWJE8

Fantastische muziek! Alleen de tekst staat mij persoonlijk niet aan! Maar de muziek is prachtig!
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 00:05

THOMAS968 schreef:
Als een topic is verwijderd, zou ik mijn stukken graag wel terug willlen hebben, zeker als daardoor de verwijdering niet heeft plaatsgevonden. Mijn stukken zijn van mij en van niemand anders. Ook niet van CM. Je kunt niet verwachten dat je van alles een backup maakt om te voorkomen dat CM een heel topic verwijdert.

Verder vind er al moderatie plaats en die vindt plaats op basis van opvattingen waarmee er in de praktijk al regels zijn. Het probleem zit hem eerder in mensen die in hun bijdragen er van uit gaan dat de eigen opvatting de juiste is en die van anderen in strijd met het Christendom. Kerkelijke cultuur en Christendom worden vaak verward.

Thomas

Dat snap ik, maar in de praktijk zijn er vanuit CM geen regels! Je kunt hier discussiëren, maar uiteindelijk kan CM, op basis van hun niet getoonde reglement een topic kapen en verwijderen! Dat is en was mijn punt! Maar trusten! Ik ga lekker slapen!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 01:30

LANFY127 schreef:
Dat snap ik, maar in de praktijk zijn er vanuit CM geen regels! Je kunt hier discussiëren, maar uiteindelijk kan CM, op basis van hun niet getoonde reglement een topic kapen en verwijderen! Dat is en was mijn punt! Maar trusten! Ik ga lekker slapen!

Klopt, cm doet zijn best, maar worden veel dingen verwijderd
petra die niet kan slapen, te warm...

Kijk zoiets kan al verwijderd worden, is ontopic, niet slapen te warm of het is slowchatten???? mij zijn sommigge dingen ook onduidelijk, dus schrijf gewoon door en wel als het nie tgoed is, word het maar verwijderd.

De discusie met pieter bv, meningsverschil, later zag ik zijn punt in, schreef hem dat en dat word dan verwijderd... Dus dat kan pieter dan niet meer lezen. Sommigge dingen blijven weer staan dat ik denk, dat kan je eigenlijk dan ook wel verwijderen.
Maar het zal voor cm ook wel niet mee vallen, die doen hun best.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 05:26

LANFY127 schreef:
Als je de fora leest heeft ze al veel verzoeken gehad om de Bijbel te verbranden! En, ach ja, waarom ook niet, zei de advocaat van de duivel! Knipoog smiley

Nou soms kan ik die reacties wel begrijpen van ongelovigen...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 05:55

Laat je overhalen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 06:19

Opvallend is hoe de relatie tussen Lubega en TRIN-directeur Mattheüs van der Steen is ontstaan. Van der Steen was met twee vrienden min of meer op de bonnefooi naar Oeganda gekomen, op zoek naar projecten om te steunen. Ze vonden nergens echt aansluiting, maar ontmoetten op de allerlaatste dag Lubega en zagen dit als een teken van God om te gaan samenwerken. Zonder de man te kennen of zijn achtergrond goed na te gaan. Had Van der Steen dat wel gedaan, dan had hij ontdekt dat Lubega al een track record van misbruik had. Maar je moet een goddelijke connectie niet kapot checken.

Nadat TRIN Lubega begon te financieren, werd al snel duidelijk dat deze liever geen pottenkijkers wilde en zich als een prins begon te gedragen. Elke vorm van toezicht en transparantie ontbrak. TRIN bracht haar sponsors foutieve en te optimistische informatie over het dorp. Signalen dat het niet goed ging, heeft TRIN lange tijd genegeerd, tot Kaja Foundation (een andere partner in het project) zich terugtrok. Lubega was een partner en verdiende vertrouwen.

Toen geruchten over misbruik naar buiten begonnen te komen, liet Lubega de oudere kinderen een bloedeed zweren om hem trouw te blijven in ruil voor speciale gunsten. Daarmee werden de kleinere kinderen stil gehouden. Wie toch praatte, werd bedreigd en geïntimideerd.

De visies van oa ook:
Falseteachers777

Ze gaan wat ver met hun kritiek, dat Trin een satanische organisatie is, wat ik me aan de ene kant wel kan voorstellen, dat je zulke dingen zegt uit boosheid Woedende smiley , want ja, er worden kleine kinderen misbruikt, En de enige die er wat aan kan doen, Trin, die laat de man die die kinderen misbruikt en een track record heeft van misbruik, daar gewoon 'werken'... Smiley die vol vragen zit

En De Nieuwe Koers

Verhalen misbruik consistent

Er zou wat aan gedaan worden door Trin, zeiden zij, wat alleen Trin kan, want die zijn hoofdverantwoordelijke, maar Trin laat dhr Lubega daar gewoon blijven 'werken'.. Smiley die vol vragen zit

Ook TRIN-woordvoerder Daniël Renger, tevens voorganger van Evangelisch Centrum Europoort, speelde een kwalijke rol. Hij stelde na een bezoek aan Oeganda dat er geen overtuigend bewijs is dat Lubega zich aan kinderen heeft vergrepen. In de Afrikaanse cultuur is het volgens hem niet ongebruikelijk is om bij een conflict met een leidinggevende met wilde beschuldigingen over seksueel misbruik te komen.

Voorlopig.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 19 juni 2013, 07:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 07:14

Quote:
Sommigge dingen blijven weer staan dat ik denk, dat kan je eigenlijk dan ook wel verwijderen.

Welke dingen?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 07:15

LEANNE226 schreef:
Het is een intrieste zaak!
Er zijn wel degelijk (online)getuigenissen van de kinderen te vinden en van het wanbeleid van Lubega.
Trin gaat niet netjes met de situatie om,mengt zich wel in de stichting(van der steen is lid van bestuur) maar wast de handen in onschuld door te beweren dat ze alleen juridisch betrokken zijn bij de stichting......

Er zijn alleen maar kleine verliezertjes........en dat om de naam van wat egotistische mensen hoog te houden.

Idd.. Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 08:06

Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 08:07

En sommige acties komen erg uit de lucht vallen. Zoals de regel die er opeens is dat je geen gedicht moet plaatsen in een ander topic als gedichten. Nou ik heb zo her en der de afgelopen dagen gedichten gezien in verschillende topics. Is dat dan geen punt? En is die opeens opduikende regel wel uitvoerbaar? Een hoop spontaniteit is er voor mij wel af.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5567 5568 5569 5570 5571 5572 5573 ... 6194 Volgende
Pagina 5570 van 6194