ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5570 5571 5572 5573 5574 5575 5576 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:57

KLUS667 schreef:
Ja, dat is de andere kant....het is toch niet normaal meer dat vrouwen en straks mijn dochter niet 24 uur per dag alleen op straat kan lopen?

Ik mag dan op de Veluwe wonen, maar ook hier gebeuren soms dingen die "het daglicht niet kunnen verdragen".

Maar dat onbeschofte waar je over schrijft, die mensen zijn volgens mij niet helemaal nuchter meer......

Sterkte dames!

Ja, en daarom hou ik zo van de serie 'Kleine huis op de prairie', lijkt kinderachtig, maar juist niet, erg goed geacteerd, vind ik, en ja, daar zie je wel normen en waarden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:59

Wat ik gedaan heb???

Nu viel mijn werk me zwaar....
Dubbele clienten en dat betekende 6 uur huishoudelijk werk...

Gelukkig is niet het aantal graden gehaald wat voorspelt was...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:01

wat ik gedaan heb:

NIKS Lachende smiley Clown smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:09

Plantjes voor aan me balkon te hangen gekocht... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:11

CHRISTIANMATCH schreef:
Zie de reactie in het topic Forumregels (subforum Over ChristianMatch). Dit lied kan blijven staan.

We zijn geen kleine kinderen meer, misschien is het wel geschreven dat we te veel betutteld worden momenteel. dat er orde en regel is , geen problemen mee, maar soms is het net even te veel bemoeienis.

Het is nu of we een kleuterclubje zijn, die niet mogen reageren op welke wijze dan ook.

Even een bij wijze van spreken, als iemand als reactie ergens op wat wel tot de topic behoort maar het in een gedicht brengt, moet er niet gelijk, door jullie, geschreven worden dat het officieel thuis bij de topic gedichten.
Ook een clip kan soms een bemoediging in zitten en in die topic geplaatst worden , dan behoort hij als reactie wel in die topic thuis en niet in de topic leuk en bijzonder lied.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:16

PIETER619 schreef:
We zijn geen kleine kinderen meer, misschien is het wel geschreven dat we te veel betutteld worden momenteel. dat er orde en regel is , geen problemen mee, maar soms is het net even te veel bemoeienis.

Het is nu of we een kleuterclubje zijn, die niet mogen reageren op welke wijze dan ook.

Even een bij wijze van spreken, als iemand als reactie ergens op wat wel tot de topic behoort maar het in een gedicht brengt, moet er niet gelijk, door jullie, geschreven worden dat het officieel thuis bij de topic gedichten.
Ook een clip kan soms een bemoediging in zitten en in die topic geplaatst worden , dan behoort hij als reactie wel in die topic thuis en niet in de topic leuk en bijzonder lied.

Hai Pieter,

Dat kan júist wel, als dat lied refereert na de vorige post en/of aan het onderwerp, net als dat gedicht van Klus refereert aan de post van IJsje ervoor...
Net wat jij schrijft:
Quote:
Het gaat er mi om als iemand een gedicht zet, out of de blue, wat niet met onderwerp en/of reactie ervoor te maken heeft.

Ik ben geen redactie maar zo zit het denk ik.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:19

Een stukje duidelijkheid (met regels) voor een forum kan geen kwaad. Al zou het toch vanzelfsprekend moeten zijn hoe je respectvol met anderen om moet gaan. Dat doe je in het dagelijks leven en dat doe je hier.

``Onthoud dat je christen bent en gedraag je daar ook naar. Dit is en blijft de belangrijkste regel hier.`` schrijven jullie als redactie. Zoals Thomas terecht opmerkt zullen de fundamentalistische gelovigen onder ons hun mening als de enige echte waarheid blijven zien, dit met bijbelteksten proberen aan te tonen en ook met deze belangrijkste regel, medegelovigen met een ander Gods- en mensbeeld blijven veroordelen. Ze denken dit recht te hebben en zien het als de wil van God om het geloof van anderen in twijfel te trekken en denken zich zo als echte christenen te gedragen.

Daarnaast waren er de laatste tijd veel bijdragen op het forum die in de chatbox hoorden, of beter per privémail afgehandeld hadden kunnen worden. Het slow-chatten en off-topic gaan maakte het forum er ook niet altijd overzichtelijker op. Zo zijn er veel discussies die goed begonnen en diepgaand waren, geëindigd in geneuzel. Geneuzeltopics mogen er ook zijn en voorzien blijkbaar in een behoefte van velen en zijn daarom ook niet meer weg te denken van CM. Ook is het vaak moeilijk om een mening van een ander niet als persoonlijke aanval of ruzie te zien, maar gewoon als een meningsverschil. Men voelt zich dan snel aangesproken en men reageert dan direct. Dit is gewoon niet nodig.

Wel is het momenteel zo dat er gewoon te weinig mensen op het forum schrijven om bepaalde discussies gaande te houden. Ikzelf vind dat erg jammer en hoop dat dit na de zomer weer wat aantrekt en er weer wat meer diepgang in het forum komt.

Gelukkig heb ik nog niet meegemaakt dat er een bijdrage van mij verwijderd is op CM en zou dit ook niet erg op prijs stellen, soms gaat er inderdaad wat werk inzitten om een bijdrage te plaatsen, zoals Lanfy opmerkt. Zeker als het over meer diepgaande onderwerpen gaat en je je eigen mening helder en duidelijk wil neerzetten.

Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen……………….
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:20

ZEELAND736 schreef:
Wat ik gedaan heb???

Nu viel mijn werk me zwaar....
Dubbele clienten en dat betekende 6 uur huishoudelijk werk...

Gelukkig is niet het aantal graden gehaald wat voorspelt was...

Knap Zeeland!
Knipoog smiley
Ja, ik deed dat werk ook een tijdje, huishoudelijk werk bij anderen, dus ik weet waar je over praat!!! En dan met dit weer...

Compliment!!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:55

Woensdag 19 Juni, Romeinen 1: 16-32; Geen schaamte voor Jezus.

‘Voor dit evangelie schaam ik me niet’, schrijft Paules als snel in zijn brief. In een van de huisgemeenten in Rome is misschien weleens gezegd: ‘Weet je waarom die Paules steeds weer afzegt om naar ons te komen? Die durft gewoon niet. Die is bang voor de grote stad en heel onzeker om in die gribus het evangelie van Christus te komen verkondigen.’
Maar zo is het niet. Paules schaamt zich niet. En hoe het in een grote stad eraan toegaat, weet hij wel. Paules was eerder in Damascus, Efeze en Athene. En wat dacht je van Korinte? Zijn pen schiet als het ware even helemaal uit. In elke grote stad wemelt het van de mensen die God niet erkennen en die totaal verblind hun weg gaan, zegt hij.
Alles kun je beleven. Overigens heeft niemand daarvoor een excuus, want enig Godsbesef moeten ze volgens Paules toch allemaal ergens hebben.
Maar hoe treurig ook, de zaak is nog steeds niet hopeloos! Want God zond zijn Zoon, Jezus Christus. En voor dat verhaal je schamen? Jezus is juist Gods reddende vernieuwende kracht, zegt Paules. Voor elk mens die Hem gelovig in zijn hart sluit. Nee, ik schaam me niet! Jij wel?
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:59

MARTIJN277 schreef:
Misschien was het bepaalde dames nog niet opgevallen, maar mijn reacties stonden VOL met humor Gefrustreerde smiley
Helaas slaat het niet helemaal aan. Kan gebeuren: ik ben dan ook niet de (aller)leukste man op CM (voor jullie).........

je hapt heerlijk ook al ben je volgens eigen zeggen niet de leukste Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 21:02

KLUS667 schreef:
Dankje Coole smiley met zonnebril

yw Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 21:10

ROELANDE345 schreef:
wat ik gedaan heb:

NIKS Lachende smiley Clown smiley Verlegen lachende smiley

Heerlijk is dat...
NIKSEN!!!

Soms heb ik er spijt van...soms geniet ik ervan...
Maar met dit weer kan het en mag het zeker!!!

Zojuist alle plantjes voorzien van water...wat bloeit het uitbundig!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 21:13

KOFFIE OVER JE TOETSENBORD!!! Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 21:15

BBQ Smiley met dichtgeplakte mond Kwijlende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:00

STEENTJE178 schreef:
BBQ Smiley met dichtgeplakte mond Kwijlende smiley Coole smiley met zonnebril

Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Das net iets anders dan XXX

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 19 juni 2013, 22:01
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:13

ZEELAND736 schreef:

Je heb tegenwoordig toetsenborden, waar je drinken over kan laten vallen, waterproof zeg maar...

IIg, die heb jij dus niet, heel vervelend Zeeland... Boze smiley

Ja, je kan denken deed het niet expres, dat denk ik altijd in die gevallen..
Dan voel ik me niet zo vervelend, ja, niet expres kan hoor, ja anders heb je geen leven zeg maar Knipoog smiley

Maar ik weet hoe je je voelt, Sterkte!!! Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:47

Ik vraag mij wat af..........

Collega 1 solliciteert naar zelfde baan als collega 2.
Collega 1 is een jonge vrouw,ze krijgt te horen dat ze,mits ze aangenomen wordt,een contract moet ondertekenen waarin staat dat ze de eerste 2 jaar niet zwanger zal worden en anders een boete moet betalen.
Collega 2,oudere man die vanuit de WIA een reintegratieproject volgt krijgt te horen:oh,je valt onder de voorrangsregeling,aangenomen!

Ik vind de huidige eisen van werkgevers bizar,ze denken meer te kunnen vragen omdat er weinig banen zijn.Die jonge vrouw heeft nog een toekomst voor zich waarin ze wellicht kinderen zal willen hebben maar het niet mag van de werkgever,de man vindt het krom dat hij niet aangenomen wordt om zijn kwaliteiten maar puur op basis van de subsidies die de werkgever voor hem zal krijgen.

Ik vraag me af wanneer we mensen weer als persoonlijkheden met kwaliteiten gaan zien en niet als gebruiksartikelen......
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:53

http://www.youtube.com/watch?v=GrYXn6hkpZ0

Voor de liefhebbers. Ik heb hem eerder geplaatst in de uitvoering van John Gardiner met een grote bezetting. Dit geringe aantal mensen heeft ook wel wat. Rial zingt weer de sterren van de hemel. Ik begin steeds meer sympathie voor Arpeggiata te krijgen.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:55

SHANITA130 schreef:
Nou soms kan ik die reacties wel begrijpen van ongelovigen...

Hoezo? Het zijn gewoon mensen die vragen hebben! Hebben "gelovigen" geen vragen dan?
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:58

@ de CM redactie:

Heb contact gehad met de moderatie op FT en jullie kunnen de forumregels overnemen en aanpassen zoals jullie willen! Scheelt weer een hoop werk, denk ik dan! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:59

ZEELAND736 schreef:

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Wat zonde van de koffie ...
Knipoog smiley
Jol, probeert vandaag te relativeren dat haar laptop definitief dood is. Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 19 juni 2013, 23:03
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:19

JOL252 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Wat zonde van de koffie ...
Knipoog smiley
Jol, probeert vandaag te relativeren dat haar laptop definitief dood is. Gefrustreerde smiley

Tot nu toe...toetsenbord nog in "leven"

De koffie werd me aangeboden...gebracht...en wat ik daarna hoorde was...
""Ik haal straks wel even nieuwe!""
Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:20

THOMAS968 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=GrYXn6hkpZ0

Voor de liefhebbers. Ik heb hem eerder geplaatst in de uitvoering van John Gardiner met een grote bezetting. Dit geringe aantal mensen heeft ook wel wat. Rial zingt weer de sterren van de hemel. Ik begin steeds meer sympathie voor Arpeggiata te krijgen.

Thomas

(Weer een voor het slapen?)
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:28

LEANNE226 schreef:
Ik vraag mij wat af..........

Collega 1 solliciteert naar zelfde baan als collega 2.
Collega 1 is een jonge vrouw,ze krijgt te horen dat ze,mits ze aangenomen wordt,een contract moet ondertekenen waarin staat dat ze de eerste 2 jaar niet zwanger zal worden en anders een boete moet betalen.
Collega 2,oudere man die vanuit de WIA een reintegratieproject volgt krijgt te horen:oh,je valt onder de voorrangsregeling,aangenomen!

Ik vind de huidige eisen van werkgevers bizar,ze denken meer te kunnen vragen omdat er weinig banen zijn.Die jonge vrouw heeft nog een toekomst voor zich waarin ze wellicht kinderen zal willen hebben maar het niet mag van de werkgever,de man vindt het krom dat hij niet aangenomen wordt om zijn kwaliteiten maar puur op basis van de subsidies die de werkgever voor hem zal krijgen.

Ik vraag me af wanneer we mensen weer als persoonlijkheden met kwaliteiten gaan zien en niet als gebruiksartikelen......

Op dit moment merk je het bij ons ook, op dit moment is het gewoon een werkgeversmarkt.
Vroeg onze belgische eigenaar mij pas of ik het normaal dat ik een bepaalde vergoeding krijg, terwijl dat gewoon in de CAO staat! Toen ik "ja" zei, kreeg ik te horen "dan moet je maar een andere job zoeken". Nou ja zeg...... Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:37

Ik vraag me af wat nu de sortering is bij de "online leden". Voorheen was het op leeftijd (en stond ik op pagina 1 Verlegen lachende smiley ). Nu is er geen touw aan vast te knopen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:44

KLUS667 schreef:
Ik vraag me af wat nu de sortering is bij de "online leden". Voorheen was het op leeftijd (en stond ik op pagina 1 Verlegen lachende smiley ). Nu is er geen touw aan vast te knopen Geschokte, onthutste smiley

Klus...je wilt je eigen toch niet laten ""sorteren""?
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:44

SHANITA130 schreef:
Nou veel 'gluur en fantasie genot' dan maar he, in deze moeilijke dagen voor de "vrome" hetero "christelijke" man.

lekker cynisch weer!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:45

BAPPI605 schreef:
lekker cynisch weer!

Je hebt deze woorden zelf gebruikt hoor!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 04:17

PETRA373 schreef:
serieus, zon tien jaar jonger of ouder ongeveer, maar inderdaad andere dingen zijn de kern.

Maar eh daten als vrouw op je 47ste Twijfelende smiley
Wat verwachten mannen, dat je er nog perfect uitziet, dus niet, en ook geen zin om er als een barbie pop bij te lopen, of me haar te moeten verven, omdat als ik ouder word, die man me dan minder mooi vind.
zegt wat over het houden van die man, niet mijn manier van houden van, als hij niet meer van me houd als ik er niet te gek uit zie.

en ja gaat over uiterlijk, maar leeftijd en uiterlijk hebben met elkaar te maken.
en natuurlijk moet e r ook aantrekkingskaracht zijn, en dan denk ik wel es, over een paar jaar eh, is het nog minder met me uiterlijk.... oke dan ben ik een mooie oudere vrouw met wit haar als een engel Engeltje smiley want af en toe krijg ik ineens zie ik dan spierwitte haren...vandaag ontdekte ik er weer 1 Verraste, verbaasde smiley

en soms word ik daar onzeker van denk ik eh, ben ik nog wel datebaar met blub en zo,n 5 witte haren, want word steeds ouder geen fotomodel meer. en ja gaat niet om uiterlijk, maar toch vinden mannen me ook leuk als ik niet heel mooi ben? Zijn er wel mannen die verder kijken dan je uiterlijk? me hele leven kom ik mannen tegen die zeggen je ziet er zo leuk uit, maar wat als ik e rniet meer leuk uitzie? eh zien me dan niet meer? eerlijk gezegd hoef ik zo,n man dan ook niet en laat ze na hun eigen kijken, hun krijgen ook blub en hebben geen 8 kinderen gebaard.

enfin sereiuze gedachten van vrouw die bijna de 50 nadert Smiley die vol vragen zit
Die wel es denkt als ik voor de spiegel sta Twijfelende smiley ha ha en ben blij met me uiterlijk, maar voor een man, voor te date Smiley die vol vragen zit ja voor een 20 jaar ouwere misschien, maar daar heb ik geen zin in.

Hai Petra,

Er was iets wat ik al enkel dagen tegen je wou zeggen, maar ja voordat ik dat topic vind, dus even hier, kan ook.

Je schrijft hier, onder andere, wat dingen over jezelf.

Wat ik wou zeggen, je schreef ook nu en dan eens dat je, naast 7 volwassen kinderen, zelfs ook nog een kleuter hebt.

Ik wou gewoon even kwijt, dat ik dat wel zó ontzettend leuk voor je vind! Lachende smiley
Want ja, als je een jong kind hebt voel je je mi ook nog veel jonger.

Iig, ik zat er al anderhalve dag aan te denken, kon die post niet vinden waar je over je kleuter schreef, dus ja, dan hier kan ook.
vind het gewoon heel tof dat je zo een groot gezin hebt, zelfs 8!! kinderen en dan ook zelfs nog een kleuter.
Dat lijkt mij iig wel héél gezellig! Ja, ik had op me hart om dat te zeggen! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 04:30

PETRA373 schreef:
Me zonen beloofd dat we gaan barbecuen, het heeft geregend, word barbeque in de schuur Lachende smiley met winterjas aan, maar even leuk Lachende smiley

Ja, ff tijdje terug, maar ik wou zeggen, leuk hoor zoveel kinderen, gezellig lijkt me dat! Lachende smiley

En dan zelfs nog een kleuter, heerlijk Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5570 5571 5572 5573 5574 5575 5576 ... 6194 Volgende
Pagina 5573 van 6194