ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5571 5572 5573 5574 5575 5576 5577 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 04:49

BAPPI605 schreef:
Iedereen gaat naar buiten; ik heb de koelte van een bioscoopzaal gezocht... heerlijk koel! daarna in de stad rond''gelopen''. Clown smiley Knipoog smiley Lachende smiley Kwijlende smiley
Het zijn moeilijke dagen voor de vrome, Christelijke, hetero man Geschokte, onthutste smiley Lachende smiley

Je zal het wel goed bedoelen,

ook door de posting van Jol ben ik ff gaan denken.

Goed dan, je manier waarmee je er mee omgaat (en wellicht ook strijdt) en juist niet hier zich door mee laat slepen.

Het was iig van mijn kant niet cynisch bedoelt, maar verontwaardiging.

En dat heeft niet met een of ander te maken ik en ik ken zoveel andere vrouwen die gewoon niet meer normaal, met leuke kleding aan over straat konden, en dat is heel naar, vandaar mijn reactie.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 20 juni 2013, 13:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 07:27

SHANITA130 schreef:
Ja, wat moet ik anders zeggen? Of eruit opmaken?

Dat jij heerlijk op je 45ste! naar schaars geklede meiden loopt te kijken.

Ja, en dat is tegenwoordig heel normaal, men moedigt het zelf aan: 'lekker van genieten joh'.

Alsof je door een mooi park loopt ofzo...

Ik zelf vind deze opmerking al niet passen bij iemand die regelmatig wel laat merken dat ie wel normen en waarden heeft.

En dit is gewoon mijn mening, en nee, niét omdat ik zelf ook al 41 ben.

Als ik zelf nog 18 was zou ík ook niet zeggen lekker van genieten joh.

Dan zou ik, als man es ff lekker me mond houden en denken wat God daar nu van vind náv Mat 5. Begerig kijken=overspel plegen.

En wáárom Jezus dat zei in de Bergrede.

O, maar dan ben ik een ouderwetse trut zeker?

Dan maar.

Ik wil niet cynisch doen, ík zit er iig niet op te wachten om steeds te horen van zogenaamde christelijke mannen wat er allemaal aan vrouwelijk schoon rondloopt.

Niet op me 18de en niet op me 40ste, en ook niet op me 60ste.

En waarom niet? Er zit geen respect in.

Als je een vrouw zou hebben en je zou haar de hemel in prijzen en men zou zeggen geniet ervan etc,. dát zou iets heel anders zijn.

Dit begrijpt men, of niet, ik ga er iig niet over in discussie, ik heb me punt gemaakt, en als je verder wilt gaan met je gedrag, ga je gang.

Nou, dat is nogal een statement die je hier maakt. In wat Bappi schrijft hoor ik niet dat ie zich aan schaars geklede meiden loopt te vergapen maar hier op zijn manier mee omgaat (en wellicht ook strijdt) en juist niet hier zich door mee laat slepen.
Voor de rest denk ik dat het een heel normaal gegeven is dat bepaalde prikkels in de omgeving nu eenmaal zo werken, juist op het visueel ingestelde in de mannelijke mens en daar is neutraal gezien niets mis mee, blijkbaar heeft de schepper dit nu eenmaal zo bedoelt. Het is alleen hoe je er mee omgaat. En ik hoor ook wel wat humor in zijn opmerking.

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 20 juni 2013, 07:29
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 08:46

LEANNE226 schreef:
Ik vraag mij wat af..........

Collega 1 solliciteert naar zelfde baan als collega 2.
Collega 1 is een jonge vrouw,ze krijgt te horen dat ze,mits ze aangenomen wordt,een contract moet ondertekenen waarin staat dat ze de eerste 2 jaar niet zwanger zal worden en anders een boete moet betalen.
Collega 2,oudere man die vanuit de WIA een reintegratieproject volgt krijgt te horen:oh,je valt onder de voorrangsregeling,aangenomen!

Ik vind de huidige eisen van werkgevers bizar,ze denken meer te kunnen vragen omdat er weinig banen zijn.Die jonge vrouw heeft nog een toekomst voor zich waarin ze wellicht kinderen zal willen hebben maar het niet mag van de werkgever,de man vindt het krom dat hij niet aangenomen wordt om zijn kwaliteiten maar puur op basis van de subsidies die de werkgever voor hem zal krijgen.

Ik vraag me af wanneer we mensen weer als persoonlijkheden met kwaliteiten gaan zien en niet als gebruiksartikelen......

gebruiksartikelen met een euro bedrag per uur er achter......wat
ze kosten. Zal altijd wel zo blijven helaas. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 09:07

Kijken mag, het is inderdaad de manier hoe je er mee omgaat,
de manier waarop......
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 09:44

Dankje Shanita, is ook leuk
Zelf zou ik er niet voor gekozen hebben op latere leeftijd een kindje, maar na verkering, toen ik nog niet tot geloof was, bleek ik in blijde verwachting....
Echt, verkering was uit, was gescheiden, nog vet getraumatiseerd, en dacht jee, hoe moet ik het allemaal redden?
ma ja , dacht of ik nu met 7 moet redden of 8?
Zwangerschap was zwaar alleen zonder man, maar nooit spijt gehad.
Toen hij werd geboren, stonden meteen alle kinderen om me heen om hem te bewonderen Lachende smiley
met de bevalling waren alle kinderen er, nog nooit zo stil in huis geweest,
twee dochters die al groot waren, waren bij de bevalling, die vonden het prachtig.

En ja ik en de grote kinderen zijn allemaal heel blij met hem Lachende smiley
Aangezien ik 5 dochters heb, heeft hij een beetje heel veel mama,s...
Natuurlijk ben ik de mama, maar is hun baby broertje.... ha ha en zijn grote broers, zijn ook leuk met hem.
Na d e grote vakantie gaat hij naar groep drie Lachende smiley
Met zijn vader ben ik goede vrienden inmiddels, woont vlak bij en is gelukkig betrokken bij zijn leventje. Lachende smiley
Ben inderdaad blij met hem Lachende smiley

beetje persoonlijk, maar mooie gebeurtenis in me leven Lachende smiley

En kinderen ja, een kostbaar geschenk. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 09:48

ROELANDE345 schreef:
Ja Zeeland dat is zo. Soms wel heel moeilijk he
Gelukkig heb ik inmiddels een smsje met : wij zitten in het vliegtuig

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 09:50

MARTIJN277 schreef:
Misschien was het bepaalde dames nog niet opgevallen, maar mijn reacties stonden VOL met humor Gefrustreerde smiley
Helaas slaat het niet helemaal aan. Kan gebeuren: ik ben dan ook niet de (aller)leukste man op CM (voor jullie).........

Lachende smiley
Komt vast wel iemand waarvoor jij d e leukste bent Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 09:58

PIETER619 schreef:
We zijn geen kleine kinderen meer, misschien is het wel geschreven dat we te veel betutteld worden momenteel. dat er orde en regel is , geen problemen mee, maar soms is het net even te veel bemoeienis.

Het is nu of we een kleuterclubje zijn, die niet mogen reageren op welke wijze dan ook.

Even een bij wijze van spreken, als iemand als reactie ergens op wat wel tot de topic behoort maar het in een gedicht brengt, moet er niet gelijk, door jullie, geschreven worden dat het officieel thuis bij de topic gedichten.
Ook een clip kan soms een bemoediging in zitten en in die topic geplaatst worden , dan behoort hij als reactie wel in die topic thuis en niet in de topic leuk en bijzonder lied.

Dat is toch ook prima? Ik kan me niet herinneren dat ergens door ons gereageerd is dat het officieel thuishoort bij het topic gedichten als je het ergens tussendoor plaatst. In dit topic geven we juist aan dat dat gewoon mag. En ook in het topic Forumregels is op die wijze gereageerd. Natuurlijk mag je gewoon reageren met een gedicht, afbeelding, clip of wat dan ook. Misschien goed om wel een beetje maat te houden hierin, zodat het topic goed leesbaar blijft.

Het gaat er meer om dat er in sommige topics op een gegeven moment steeds meer vijfjes kwamen te staan. Dat bevordert de leesbaarheid niet. Of een topic dat gestart wordt met behulp van een gedicht/vijfje zoals bijv. de (vorige) Klaagmuur. Dit werd opgestart in het subforum Christelijk Leven. Als er nu wat uitleg bij geplaatst was, waaróm het topic met een gedicht start op juist díe plek, dan was het wat anders geweest. Nu bleef het toch wat verwarring geven.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 10:37

SHANITA130 schreef:
Ja, wat moet ik anders zeggen? Of eruit opmaken?

Shanita, Bappi's post was juist integer bedoeld. Hij geeft eerlijk aan hoe hij er in staat en hij is lang de enige niet.

SHANITA130 schreef:
Ik wil niet cynisch doen, ík zit er iig niet op te wachten om steeds te horen van zogenaamde christelijke mannen wat er allemaal aan vrouwelijk schoon rondloopt.

Niet op me 18de en niet op me 40ste, en ook niet op me 60ste.

En waarom niet? Er zit geen respect in.

Dit begrijpt men, of niet, ik ga er iig niet over in discussie, ik heb me punt gemaakt, en als je verder wilt gaan met je gedrag, ga je gang.

Je doet wel cynisch. Het is vervelend dat je zelf onprettige ervaringen hiermee hebt, maar daar kan Bappi niets aan doen. Hij wenst de dames zelfs sterkte hier, omdat hij er zich van bewust is dat ze kwetsbaar zijn. Daarin komt hij juist heel respectvol over.

Er worden hier niet steeds reacties geplaatst wat er allemaal aan vrouwelijk schoon rondloopt. Dit is onzin. En de opmerking zogenaamd christelijke mannen is ronduit beledigend.

Het gaat er niet om dat je je punt moet maken. Ga met elkaar in gesprek over dit soort dingen. En laat het anders liggen als het voor jou gevoelig ligt. Er zijn genoeg andere dingen waar je op kunt reageren als je wilt. Blijf alleen wel respectvol reageren. Dat mag je van anderen ook verwachten.

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 20 juni 2013, 10:41
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 11:01

PETRA373 schreef:
Lachende smiley
Komt vast wel iemand waarvoor jij d e leukste bent Lachende smiley

vast wel Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 11:09

zucht ... eerst een hoop onzin gelezen hier bah waarom elkaar niet gewoon respecteren en laten leven.

De een is vroom de ander cynisch en ik ben gewoon ik zei de gek Clown smiley

leef je eigen leven zoals jij denkt dat God dat van jou verlangt want alleen jijzelf moet je verantwoorden en niemand anders

back on topic ik ga de was verder doen en daarna naar therapie weer joepieee Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 11:11

LANFY127 schreef:
@ de CM redactie:

Heb contact gehad met de moderatie op FT en jullie kunnen de forumregels overnemen en aanpassen zoals jullie willen! Scheelt weer een hoop werk, denk ik dan! Knipoog smiley

goed bezig Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 11:31

JANS221 schreef:
``Onthoud dat je christen bent en gedraag je daar ook naar. Dit is en blijft de belangrijkste regel hier.`` schrijven jullie als redactie. Zoals Thomas terecht opmerkt zullen de fundamentalistische gelovigen onder ons hun mening als de enige echte waarheid blijven zien, dit met bijbelteksten proberen aan te tonen en ook met deze belangrijkste regel, medegelovigen met een ander Gods- en mensbeeld blijven veroordelen. Ze denken dit recht te hebben en zien het als de wil van God om het geloof van anderen in twijfel te trekken en denken zich zo als echte christenen te gedragen.

Ik heb wat moeite met het woord fundamentalistische gelovigen. Het heeft een negatieve bijklank. Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar kunnen we daar niet een ander woord voor in de plaats zetten? Orthodox gelovigen bijvoorbeeld? Of heeft iemand anders nog een suggestie?

Het woord is al eerder voorbijgekomen op het forum en komt wat minder prettig over. De betreffende groep kan zich hierdoor in een bepaalde hoek gezet voelen, wat zij niet willen.

Sowieso komt dit gedeelte niet zo positief over mbt deze groep. Zij menen oprecht ook vanuit Gods Woord te spreken en hebben niet de insteek om anderen te veroordelen. Neemt niet weg dat dit helaas wel regelmatig gebeurt en dat dit niet goed te praten valt.
Maar het begint vaak al met de manier waarop we elkaar benaderen en aanspreken. Of over elkaar spreken. Een goed begin is het halve werk Lachende smiley met blinkend witte tanden

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:06

CHRISTIANMATCH schreef:
Ik heb wat moeite met het woord fundamentalistische gelovigen. Het heeft een negatieve bijklank. Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar kunnen we daar niet een ander woord voor in de plaats zetten? Orthodox gelovigen bijvoorbeeld? Of heeft iemand anders nog een suggestie?

Die negatieve bijklank is jouw persoonlijke mening, met deze opmerking maak je het juist negatief terwijl het voor de lezers juist duidelijk was welke groepering er mee bedoeld werd zonder ze in een hoek te duwen waar ze niet in horen.
Fundamentalisten zijn compromisloos dus ik vind het juist prima passen.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 20 juni 2013, 12:06
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:09

Waarom 3 a-4tjes met ellenlange opsommingen van wat wel en niet mag?

CM draait al jaren op de algemene regels,oke soms gaat het mis,daar is dan de redactie voor

quote:
Zo lang er geen expliciete regels zijn, gelden de algemene voorwaarden van de site en natuurlijk de algemene fatsoensregels die overal gelden. We gaan er vanuit dat onze leden communiceren in ABN*, geen grof taalgebruik hanteren, niet schelden en respectvol zijn naar elkaar, etc. Op de site staat het ook al genoemd: Onthoud dat je christen bent en gedraag je daar ook naar. Dit is en blijft de belangrijkste regel hier. Het zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn, maar dat is het helaas niet altijd

Zo,klaar! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:10

CHRISTIANMATCH schreef:

Het woord is al eerder voorbijgekomen op het forum en komt wat minder prettig over. De betreffende groep kan zich hierdoor in een bepaalde hoek gezet voelen, wat zij niet willen.

Sowieso komt dit gedeelte niet zo positief over mbt deze groep. Zij menen oprecht ook vanuit Gods Woord te spreken en hebben niet de insteek om anderen te veroordelen. Neemt niet weg dat dit helaas wel regelmatig gebeurt en dat dit niet goed te praten valt.
Maar het begint vaak al met de manier waarop we elkaar benaderen en aanspreken. Of over elkaar spreken. Een goed begin is het halve werk Lachende smiley met blinkend witte tanden

Redactie CM

Ik bedoelde juist wel degenen die de insteek hebben om anderen te veroordelen. Het woord fundamentalistisch kwam overigens bij mij vandaan en niet van Thomas. Dit was denk ik niet zo duidelijk door mij geschreven.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:40

CHRISTIANMATCH schreef:

Redactie CM

helemaal mee eens
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:42

NATASCHA642 schreef:
zucht ... eerst een hoop onzin gelezen hier bah waarom elkaar niet gewoon respecteren en laten leven.

De een is vroom de ander cynisch en ik ben gewoon ik zei de gek Clown smiley

leef je eigen leven zoals jij denkt dat God dat van jou verlangt want alleen jijzelf moet je verantwoorden en niemand anders

back on topic ik ga de was verder doen en daarna naar therapie weer joepieee Knipoog smiley

ben ook met de was bezig... dacht in d e tuin, word ik bruin, ben maar binnen verder gegaan, komt regen lijkt het wel, en wil echt bruin worden... grommmm
doe nog wel effe als of ik uit rusland kom of zo
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:52

haha ik heb een paar mailtjes gehad van zo'n hele leuke cm man. Hij ondertekende steeds met "je fancy"> Hij was wel ontzettend knap op de foto afgaand dan he.( je hoeft niet meer te zoeken dames hij is grijs) Maar hij vond dat zelf ook en meende dat hij zich toch wel behoorlijk wat kon permiteren. Nou als dat de leukste man is dan hoef ik hem niet.

Vond op internet voor alle mannen leuk of ietsje minder leuk een stukje waarom je sowieso een aantal voordelen hebt als je een man bent. Mischien voel je jezelf al meteen een stuk leuker als je dit leest:

Je achtenaam blijft je hele leven hetzelfde!
De garage is helemaal jou domein!
Je hoeft je niet druk te maken over wat je gaat aantrekken. Een broek en schirt will do the job!
Chocolade is voor jou geen verslaving, het is gewoon een snack!
Je kunt nooit zwanger raken!
Automonteurs vertellen je de waarheid, je weet er zelf teveel van om voor de gek te worden gehouden!
Je weet hoe een electrische schroevendraaier werkt!
Je krijgt meer geld dan een vrouw voor hetzelfde werk!
Rimpels geven je karakter en maken je gedistingeerd!
Mensen staren niet naar je borst als je met ze praat!
Nieuwe schoenen knellen je niet, je koopt ze gewoon comfortabel passend!
Je telefoongesprekken duren gemiddeld 1 minuut!
Voor een vijfdaagse vakantie heb je slechts 1 koffer nodig!
Je kunt al je potten en flessen zelf open krijgen!
Je ondergoed hoeft niet meer te kosten dan € 10 voor een three-pack!
Drie paar schoenen is meer dan genoeg!
Je hebt nooit last van afglijdende schouderbandjes!
Je bent onwetend van eventuele kreukels in je kleding!
Je gezicht heeft altijd de originele kleur en dat is geen probleem!
Je haarsnit kan jaren mee!
Je hoeft enkel je gezicht te scheren!
Je kunt altijd een bermuda aan in de zomer, ongeacht hoe je benen er uit zien!
Je kan je nagels doen met een zakmes!
Je bent vrij om een snor te laten staan...of niet!
Je kan kerstinkopen doen voor 24 personen op 24 december in 24 minuten!
Heren...met zoveel voordelen moeten jullie wel constant dolgelukkig zijn!
Een toost op alle mannen...wat een geluk dat ze er zijn!
Auteur: Lizzy Turelinckx© Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:59

PETRA373 schreef:
ben ook met de was bezig... dacht in d e tuin, word ik bruin, ben maar binnen verder gegaan, komt regen lijkt het wel, en wil echt bruin worden... grommmm
doe nog wel effe als of ik uit rusland kom of zo

Hier schijnt de zon vol op tis echt warm pfff Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 13:00

zie je wel, mannen hebben het veel makkelijker in d e wereld Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 13:25

CHRISTIANMATCH schreef:

Redactie CM

Orthodox gelovigen klinkt vriendelijker Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 13:36

NATASCHA642 schreef:
Hier schijnt de zon vol op tis echt warm pfff Coole smiley met zonnebril

De zon is matig, maar de benauwdheid is XXL!!!!!

Als ik dat wil...doe ik niks meer...(dus doe ik dat)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 13:53

Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 04:49 Reageer met quote Bewerk dit bericht

BAPPI605 schreef:
Iedereen gaat naar buiten; ik heb de koelte van een bioscoopzaal gezocht... heerlijk koel! daarna in de stad rond''gelopen''. Clown smiley Knipoog smiley Lachende smiley Kwijlende smiley
Het zijn moeilijke dagen voor de vrome, Christelijke, hetero man Geschokte, onthutste smiley Lachende smiley

SHANITA130 schreef:
Je zal het goed bedoelen,

door de posting van Jol ben ik ff gaan denken.

Goed dan, je manier waarmee je er mee omgaat (en wellicht ook strijdt) en juist niet hier zich door mee laat slepen.

Het was iig van mijn kant niet cynisch bedoelt, maar verontwaardiging.

En dat heeft niet met een of ander te maken ik en ik ken zoveel andere vrouwen die gewoon niet meer normaal, met leuke kleding aan over straat konden en kunnen, en dat is heel erg naar, vandaar mijn reactie.

En dan kan een opmerking, van welke man dan ook, wat ik niet verwacht op een christelijk fora, even verkeerd vallen, wat het ook deed.

Vooral door je kwijlende smiley...

Ik heb zelfs mail gehad van dames hier die het ook zo opvatte als ik, en ja sommige vrouwen hebben daar nu eenmaal meer last van dan andere.

Hier...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 20 juni 2013, 14:05
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 14:01

CHRISTIANMATCH schreef:
Shanita, Bappi's post was juist integer bedoeld. Hij geeft eerlijk aan hoe hij er in staat en hij is lang de enige niet.

Je doet wel cynisch. Het is vervelend dat je zelf onprettige ervaringen hiermee hebt, maar daar kan Bappi niets aan doen. Hij wenst de dames zelfs sterkte hier, omdat hij er zich van bewust is dat ze kwetsbaar zijn. Daarin komt hij juist heel respectvol over. Er worden hier niet steeds reacties geplaatst wat er allemaal aan vrouwelijk schoon rondloopt. Dit is onzin. En de opmerking zogenaamd christelijke mannen is ronduit beledigend.

Het gaat er niet om dat je je punt moet maken. Ga met elkaar in gesprek over dit soort dingen. En laat het anders liggen als het voor jou gevoelig ligt. Er zijn genoeg andere dingen waar je op kunt reageren als je wilt. Blijf alleen wel respectvol reageren. Dat mag je van anderen ook verwachten.

Waar staat dat Bappie de dames Sterkte wenst? Dat was KLUS, en KLUS en ik waren er al uit, en dit heeft niet met verleden te maken, dit heb ik gewoon als volwassen vrouw me hele leven al last van en ben lang niet de enige, was verontwaardiging, geen cynisme.
En de opmerking 'zogenaamde christelijk mannen' was hierdoor: Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 19:21 Reageer met quote

Anders had ik dat helemaal niet eens vanuit mezelf opgeschreven of zelfs bedacht

Je wordt echt lasiggevallen op straat, als je er leuk uitziet, en ja sommigen hebben daar nu eenmaal veel meer last(van gehad?) dan anderen.

En dan zeiden sommigen andere vrouwen ja dan moet je er zo niet bijlopen, nee, ik wil respect en met die hitte er wel zo bijlopen.

En ik krijg nu mail van vrouwen die er ook zo over denken, en het hier niet neer durven te zetten.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 20 juni 2013, 14:30
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 14:48

Een vernieuwd forum. Met regels en een wat andere werkwijze. Het zal even wennen zijn met elkaar.

We horen graag wat je ervan vindt. Heb je zelf goede ideeën of opbouwende kritiek, laat het dan ook weten. Via dit topic of de mail.

Redactie ChristianMatch
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 14:49

Dit topic wordt gesloten.

Er is een nieuw topic geopend over onze eigen forumregels. We horen graag jullie reacties!

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 15:02

ik vind het heel goede regels
Alleen inderdaad wel effe wennen
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 15:05

SHANITA130 schreef:
Waar staat dat Bappie de dames Sterkte wenst? Dat was KLUS, en KLUS en ik waren er al uit

Excuses. Was ik even de Klu(t)s kwijt Knipoog smiley

SHANITA130 schreef:
en dit heeft niet met verleden te maken, dit heb ik gewoon als volwassen vrouw me hele leven al last van en ben lang niet de enige, [u]was verontwaardiging, geen cynisme.

Ook al ben je oprecht verontwaardigd, dan nog is het de toon die de muziek maakt. Het was gewoon een losse - en eerlijke - opmerking van Bappi en verder bedoelde hij er niets mee. Maak het niet erger dan het is.

We weten nu jouw standpunt en het lijkt me beter dat je nu weer on-topic gaat.
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 15:39

Nou nou... wat een ophef over mijn (onschuldige) opmerking! Ik dacht even een humoristische draai te geven aan wat mijn ervaren, Ggristelijk oog allemaal te zien kreeg, maar blijkt dat ik als een vieze man met een lange regenjas wordt gezien Huilende smiley, smiley in tranen
ok, ik hou mijn mond wel voortaan! Smiley met dichtgeplakte mond

ps: dat laatste was ook een grapje... voor het geval dat! Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5571 5572 5573 5574 5575 5576 5577 ... 6194 Volgende
Pagina 5574 van 6194