ChristianMatch

Forum

Forum vernieuwd
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5579 5580 5581 5582 5583 5584 5585 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:39

Cookies kunnen ook heel lekker zijn Knipoog smiley

Hangt er helemaal vanaf welke cookies Knipoog smiley

Dat zijn ook formaliteiten, ik weigerde eerst ergens cookies, en kon niets aanklikken...dat kon pas en alleen als ik de cookies accepteerde....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 22 juni 2013, 20:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:43

PETRA373 schreef:
ha ha heb net de leukste en liefste man voor mij van cm ontmoet, zon 8 uur zitten praten en hij is leuk Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
en zei hij hoopte me nog een keer te zien en kreeg een lieve kus.
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Lachende smiley Lachende smiley
en verder zeg ik niks Smiley met dichtgeplakte mond

petra die natuurlijk weer bijna indititeis crisis kreeg voor de spiegel van t e voren, effe rijst ging koken voor hem en werd 1 grote bal plak bol...
en heel verlegen werd, want hij is groot... zucht....
van te voren dacht, warom date ik ook, wat een zenuwzooitje, doe dit nooit meer, krijg nog een keer hartaanval voor date.....

Oh wat leuk voor je Clown smiley En als ik het zo lees ben je wel een beetje verliefd Kussende smiley misschien wel erg verliefd.

Ja, die zenuwe, wat spannend kan het zijn en dan gaat het koken niet zoals het anders gaat. Maar wat maakt het uit, je hebt het toch leuk gehad, nou hopelijk krijgt het een vervolg.

Pas op voor je hart, maar van de liefde krijg je geen hartaanval Lachende smiley

Wens je alle goeds met deze date, misschien de leukste van CM Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DENNIS196

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:43

SHANITA130 schreef:
Mooi site,

Even de link, want een film spreekt me aan: nooit meer crises?

Jong en vrij

De link werkt niet, kom gewoon op de site, valt dat aan te passen shanita?
Dennis
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:54

SHANITA130 schreef:
Ja, Klus, da's handig zo'n lijst, die heb ik ook elke dag, en ik begin dan ook vaak onderaan, en vaak blijf ik onderaan hangen Huilende smiley, smiley in tranen, ja, punt twee onderaan gebeurt vanzelf als ik honger krijg.

Schrik niet, het is me bijna gelukt. Ik heb me toch een spierpijn, tjonge jonge....zelfs een douche heeft deze niet weggehaald.

De twee beddenwassen is één klerenwas geworden en luieren is er ook bij ingeschoten. De was draait nog en de cake zit nu lekker in de oven Kwijlende smiley

Weet je Shanita, ik moest aan je denken, eigenlijk wilde ik niet boven stofzuigen, maar jij zei pas dat je pas iets leuks van jezelf mocht doen als je opgeruimd had, dus ik mocht van mezelf pas een cake bakken als alles gedaan was. Nou dan trek je wel door hoor Lachende smiley met blinkend witte tanden

Pfff, ik ga nu in de ruststand. De rustdag start voor mij vroeg Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:01

Een todo-lijst werkt wel bij mij...
Maar dat gaat niet zozeer over dagelijkse dingen...maar meer over de karweitjes die blijven liggen...minder belangrijk zijn, maar toch eens een keer MOETEN...

Zo stond vandaag de logeerkamer op het programma...
Komen we niet zo veel, maar daar wordt wel van alles ""gedumpd""
Afwassen staat dus NIET op die lijst...(dat is iets wat dagelijks moet gebeuren...en dus ook gebeurd)

Maar zo staat wel weer het onkruid tussen de tegels...op die lijst...
Wegstrepen van een lijst...geeft voldoening...
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:02

SHANITA130 schreef:
Ik zal mij todo lijst even opschrijven:

Waarschuwing, mensen die gevoelig zijn kunnen het beter niet lezen.

..............................................

Shanita, die lijst is echt te lang.... Probeer eens ieder dag, of om de 2 dagen één punt van je lijst te doen (en dan bij te houden). Je zult zien dat de lijst zo klaar is.

Succes ermee!!

P.S., jij moet veel borden hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:05

ha ah shanita zenuwinzinking.... ha ha, ja die kreeg ik ook bijna... lol
en deze man is anders, voel me fijn bij hem en zie wel, voorlopig ga ik van vriendschap uit. ha ha. tenzij hij natuurlijk verkering ooit vraagt, ha ha
misschien zeg ik dan wel jaaaa Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:11

PETRA373 schreef:
ha ha heb net de leukste en liefste man voor mij van cm ontmoet, zon 8 uur zitten praten en hij is leuk Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
en zei hij hoopte me nog een keer te zien en kreeg een lieve kus.
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Lachende smiley Lachende smiley
en verder zeg ik niks Smiley met dichtgeplakte mond

petra die natuurlijk weer bijna indititeis crisis kreeg voor de spiegel van t e voren, effe rijst ging koken voor hem en werd 1 grote bal plak bol...
en heel verlegen werd, want hij is groot... zucht....
van te voren dacht, warom date ik ook, wat een zenuwzooitje, doe dit nooit meer, krijg nog een keer hartaanval voor date.....

Lachende smiley met blinkend witte tanden G E W E L D I G Lachende smiley met blinkend witte tanden W H O E H O E Lachende smiley met blinkend witte tanden

Verliefde smiley is in the air Smiley die vol vragen zit

P.S. verlegen meisjes, daar houden mannen wel van hoor.....tenminste als ik voor mezelf spreek Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:26

PETRA373 schreef:
en deze man is anders, voel me fijn bij hem en zie wel, voorlopig ga ik van vriendschap uit. ha ha. tenzij hij natuurlijk verkering ooit vraagt, ha ha

Spannend Petra,gewoon lekker van genieten en zien wat de toekomst brengt!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:27

KLUS667 schreef:
Lachende smiley met blinkend witte tanden G E W E L D I G Lachende smiley met blinkend witte tanden W H O E H O E Lachende smiley met blinkend witte tanden

Verliefde smiley is in the air Smiley die vol vragen zit

P.S. verlegen meisjes, daar houden mannen wel van hoor.....tenminste als ik voor mezelf spreek Verlegen lachende smiley

nee is vriendschap... ha ha gelukkig leest hij echt nooit forum....
als ik verlegen ben is een ramp, heb hem de kip laten bakken, dacht dat gaat vast niet goed nu als hij er bij kijkt... ha ha
zooitje gemaakt op d e aanrecht ik... ha ha, hij zal wel gedacht hebben en nu zeg ik echt niks meer Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:27

STEENTJE178 schreef:
Ik denk om daarmee mensen nieuwsgierig te maken, of er iets staat, of er misschien iets misgegaan is, etc.
Het is in ieder geval een manier om de aandacht op je posting te vestigen!
*smile*

LOL

OLFATCOHCEHNNMIAENT

rectificatie: ......niet dus..... Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
KLUS667
op zaterdag 22 juni 2013, 21:29
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:33

PETRA373 schreef:

Hmmm, hoe serieus is je laatste post Smiley die vol vragen zit Whahahahaaaa

Maar: geniet ervan, we krijgen die pleisters er wel af...... Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:42

SHANITA130 schreef:
Cookies kunnen ook heel lekker zijn Knipoog smiley

Hangt er helemaal vanaf welke cookies Knipoog smiley

Dat zijn ook formaliteiten, ik weigerde eerst ergens cookies, en kon niets aanklikken...dat kon pas en alleen als ik de cookies accepteerde....

Hapklare brokken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:46

PETRA373 schreef:
nee is vriendschap... ha ha gelukkig leest hij echt nooit forum....
als ik verlegen ben is een ramp, heb hem de kip laten bakken, dacht dat gaat vast niet goed nu als hij er bij kijkt... ha ha
zooitje gemaakt op d e aanrecht ik... ha ha, hij zal wel gedacht hebben en nu zeg ik echt niks meer Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Zuchtttttt goed voor jou, Maar je eerste date thuis afspreken Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:51

Mopperdemopper ik stuur geen mail meer krijg toch niks terug ..... over fatsoen gesproken ik doe het toch ook netjes terugmailen .....

Zucht Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
NATASCHA642
op zaterdag 22 juni 2013, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:02

DENNIS196 schreef:
De link werkt niet, kom gewoon op de site, valt dat aan te passen shanita?
Dennis

Als ik er op CM, in mijn post op klik, kom ik wel op de site van Jong en Vrij Smiley die vol vragen zit

Dus? Kijk maar als je klikt op 'reageren' op mijn post, dan zie je [ url= www.jong en vrij.nl [ /url ]

Zonder spaties natuurlijk....allesaanmekaarvast

O nee, ik krijg dan: http://jongenvrij.nl/ Smiley die vol vragen zit

Zal ff kijken, mom.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 22 juni 2013, 22:04
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:07

En toch, als ik www.jongenvrij.nl, in me adres balk plak, veranderd dat in http://jongenvrij.nl/

Check maar...iig bij mij doet de link het wel raar Smiley die vol vragen zit

Raar, doet deze het wel: http://jongenvrij.nl/over-ons/ ?

En dan: klik hier

Dus eerst dit typen of plakken: [url= http://jongenvrij.nl/over-ons/
alleen dan zonder spatie na de '='
Daar meteen een "]" achter...Na dit adres dus: http://jongenvrij.nl/over-ons/ Dan 'klik hier' of andere tekst, en dan [/url] er meteen achter zonder spatie...En 'klik hier' of andere tekst dus zonder aanhalingstekens, kan wel, maar dan komen die er ook op....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 22 juni 2013, 22:16
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:20

NATASCHA642 schreef:
Mopperdemopper ik stuur geen mail meer krijg toch niks terug ..... over fatsoen gesproken ik doe het toch ook netjes terugmailen .....

Zucht Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, balen is dat en zeker onfatsoenlijk. Nou, uithuilen en maar weer nieuwe moed verzamelen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:37

SHANITA130 schreef:
O, dus hun mogen ook hun vrouwen niet in ziekenhuis laten bevallen en naar ziekenhuis (laten) brengen als er iets misgaat...?

Ja, die vrouw van die man waar ik het net over had, hierboven die mocht absoluut geen kinderen meer krijgen, toch zwanger geraakt, miskraam en ze was zelf bijna dood, ja, gehoord uit 1ste hand...

En ws daarna uit de kerk gezet, door heren ouderlingen, wegens ongehoorzaamheid?

Nee gelukkig, kwam het gezonde verstand toch bovendrijven, haar ouders waren wel gelukkig met hun kinderen en hadden ook een zeer verstandige lieve moeder. Mijn schoonzus is 3 x thuis bevallen, maar toen bij de derde bevalling dokter zich vergiste en er 2 uitkwamen, is ze bij de andere 2 tweelingen wel in ziekenhuis bevallen. gelukkig maakt men daar nu toch meer gebruik van de medische wetenschap.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:38

Ja, daar moet je helaas voor uitkijken....

Maar ja, als je iemand kent de buren weten ervan, etc. ja, het voelt veilig, anders nooit doen natuurlijk...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:39

LEANNE226 schreef:
Vannacht verloor een vader zijn beide dochters en ex-vrouw door een brand en wat doet de man direct?Een berichtje op facebook plaatsen................... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Onvoorstelbaar...!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:41

PIETER619 schreef:
Nee gelukkig, kwam het gezonde verstand toch bovendrijven, haar ouders waren wel gelukkig met hun kinderen en hadden ook een zeer verstandige lieve moeder. Mijn schoonzus is 3 x thuis bevallen, maar toen bij de derde bevalling dokter zich vergiste en er 2 uitkwamen, is ze bij de andere 2 tweelingen wel in ziekenhuis bevallen. gelukkig maakt men daar nu toch meer gebruik van de medische wetenschap.

Nou valt weer mee dan gelukkig....

Maar ja, toch linke boel....in het algemeen in die kerken hoor.... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:50

[quote=KLUS667]Shanita, die lijst is echt te lang.... Probeer eens ieder dag, of om de 2 dagen één punt van je lijst te doen (en dan bij te houden). Je zult zien dat de lijst zo klaar is.

Weet ik, behandelaar, of hoe die vrouw ook heet officieel zei ook elke dag iets....

Succes ermee!! thx!

P.S., jij moet veel borden hebben Knipoog smiley

Klopt iedereen kwam met spullen toen ik hier pas woonde, heb verleden jaar alles eruitgeflikkerd(lees met behulp van mensen van de kerk dingen bij grof vuil gezet en laten ophalen door kringloop)
Alleen idd me borden etc nog niet, die haalt de snuffelmarkt op.

Dus dozen en kratten van AH zijn nu tijdelijk mijn kasten totdat me broer en ik het hier geschilderd hebben in augustus, anders kan ik weer sjorren met spullen en heb nieuwe vloer net.

Ja, had eerst moeten schilderen dan pas nieuwe vloer, weet ik, jammer inschat foutje, niets aan te doen, gaat trouwens heel goed, je kan er speciaal plastic voor kopen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 22 juni 2013, 22:52
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:53

KLUS667 schreef:
Schrik niet, het is me bijna gelukt. Ik heb me toch een spierpijn, tjonge jonge....zelfs een douche heeft deze niet weggehaald.

De twee beddenwassen is één klerenwas geworden en luieren is er ook bij ingeschoten. De was draait nog en de cake zit nu lekker in de oven Kwijlende smiley

Weet je Shanita, ik moest aan je denken, eigenlijk wilde ik niet boven stofzuigen, maar jij zei pas dat je pas iets leuks van jezelf mocht doen als je opgeruimd had, dus ik mocht van mezelf pas een cake bakken als alles gedaan was. Nou dan trek je wel door hoor Lachende smiley met blinkend witte tanden

Pfff, ik ga nu in de ruststand. De rustdag start voor mij vroeg Knipoog smiley

Leuk Lachende smiley

Nou, ik heb zoveel rustdagen gehad, ik ga morgen vrolijk verder proberen dingen te doen.
Dát geeft mij weer rust Lachende smiley
Trusten Slapende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 22 juni 2013, 23:08
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 23:27

De enige manier om de zin van verandering in te zien,
is om erin te duiken, erin mee te gaan
en van de ‘stroming’ te genieten.
(Alan Watts)
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 23:37

"Na een tijdje"

Na een tijdje leer je het subtiele verschil te zien
tussen handje vasthouden en een ziel claimen
en je leert dat liefde niet inhoudt dat je kunt leunen
en gezelschap betekent niet altijd geborgenheid
En je begint te leren dat kusjes geen contracten zijn
en kadootjes geen beloften
Je begint je tegenslagen te accepteren met opgeheven hoofd
en je blik recht vooruit met de gratie van een vrouw
niet met de houding van een kind
Je bouwt al je wegen op vandaag
Morgen is te onzeker om plannen te maken
De toekomst wil nog wel eens instorten
Je leert dat ook de zon pijn doet – als je er te veel van krijgt
Je plant je eigen tuin en fleurt je eigen ziel op
En je wacht niet tot iemand je bloemen brengt
Je leert dat je kunt volhouden, dat je echt sterk bent
Je hebt echt waarde en je leert en je leert
Bij elk afscheid leer je weer...
(Veronica A. Shoffstall)
(from the movie ‘Ice Bound: A Woman’s Survival at the South Pole’)

(niet 1, maar meerdere kreten...maar zo mooi dat ik ze toch hier wil zetten)
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 23:37

THOMAS968 schreef:
De kerken en de mensen die onze andersgeaarde medechristenen hebben uitgestoten, mogen diep door het stof. De liefde voor mensen heeft hier gelukkig gewonnen. Mogelijk vallen bij de gelovigen die homofilie als een ziekte beschouwen de schellen van de ogen en genezen de 'hulpverleners' zelf van deze liefdeloze dwaasheid. Veel Christenen hebben wat goed te maken. Jammer dat zo weinig homoseksuele mannen en vrouwen in de kerk gebleven zijn maar er was ook weinig plaats voor hen in de meeste kerkelijke herbergen. Voor een warme ontvangst is het nooit te laat. Het werd tijd ook.

Thomas.

Daar ben ik het voor 100% mee eens!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 23:46

KLUS667 schreef:
Ik vraag me af wat nu de sortering is bij de "online leden". Voorheen was het op leeftijd (en stond ik op pagina 1 Verlegen lachende smiley ). Nu is er geen touw aan vast te knopen Geschokte, onthutste smiley

Gevonden! Je laatste zoeksortering (bij "leden zoeken") wordt onthouden.
Raar maar waar.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 23:50

ZEELAND736 schreef:
"Na een tijdje"

Na een tijdje leer je het subtiele verschil te zien
tussen handje vasthouden en een ziel claimen
en je leert dat liefde niet inhoudt dat je kunt leunen
en gezelschap betekent niet altijd geborgenheid
En je begint te leren dat kusjes geen contracten zijn
en kadootjes geen beloften
Je begint je tegenslagen te accepteren met opgeheven hoofd
en je blik recht vooruit met de gratie van een vrouw
niet met de houding van een kind
Je bouwt al je wegen op vandaag
Morgen is te onzeker om plannen te maken
De toekomst wil nog wel eens instorten
Je leert dat ook de zon pijn doet – als je er te veel van krijgt
Je plant je eigen tuin en fleurt je eigen ziel op
En je wacht niet tot iemand je bloemen brengt
Je leert dat je kunt volhouden, dat je echt sterk bent
Je hebt echt waarde en je leert en je leert
Bij elk afscheid leer je weer...
(Veronica A. Shoffstall)
(from the movie ‘Ice Bound: A Woman’s Survival at the South Pole’)

(niet 1, maar meerdere kreten...maar zo mooi dat ik ze toch hier wil zetten)

Mooie kreet, herkenbare zaken!

Titel had ook "door schade en schande wijs" kunnen zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 00:29

SHANITA130 schreef:
Nou soms kan ik die reacties wel begrijpen van ongelovigen...

Maar welke reacties van ongelovigen begrijp je dan?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5579 5580 5581 5582 5583 5584 5585 ... 6194 Volgende
Pagina 5582 van 6194