| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:08
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | M.a.w. je probeert in te schatten of je de man nog kunt 'verbeteren'  |
Nou, kijk, stel dat de kleding echt vreselijk is, maar hij heeft een onwijze humor en prettig karakter, dan kan ik door de kledingkeuze wel heen "prikken" zegmaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:08
|
|
|
|
[quote=BAPPI605]
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op maandag 24 juni 2013, 23:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:10
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Jawel hoor, vind ik niet mooi maar geen afknapper hoor.... Tenminste niet voor mij  |
Ook onder een beige kaki broek en de sokken tot op de knieën
Ohw...ben geen vrouw...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:11
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Zijn niet alleen de groep cristenen ook natuur artsen die mensen op ideeen brengen dat inenten niet goed is.
Heb een vrouwtje gekend, die was alles via natuur Zwammen thee drinken, en haar kinderen allemaal niet ingeënt Want volgens natuurartsen kon het dan weer meer kwaad dan goed.
Maar zelf mocht ik van gewone artsen me kinderen niet inenten voor kinkhoest. Omdat dat epilepsie zou stimuleren en die had ik in de familie Later waren de meningen van artsen toch doen, want kinkhoest begon weer meer te komen en hebben sommigge er toch eentje gehad. Ma ja wat is erger, epelepsie of kinkhoest.....
Z heb ik de inenting tegen baarmoeder kanker niet gedaan bij een dochter, vond de inenting nog te vaag, en was voor soort kanker wat je kan voorkomen als je een man gewoon zijn ding schoon laat wassen. Geen vuil er in je komt
Was tebang het later mischien gevolgen zou hebben die inenting. Vond het allemaal te experimenteel die inenting.
Maar ben natuurlijk wel voor inentingen. |
Het Humaan PapillomaVirus wordt overgedragen tijdens seks, ook als dat veilig gebeurt. Al is de kans dan inderdaad kleiner. De meeste HPV soorten veroorzaken overigens geen baarmoederhalskanker. Als meisjes die nog niet seksueel actief zijn worden ingeënt, zijn zij voor 99% beschermd tegen mogelijke infecties met HPV. Goede hygiëne lijkt mij vanzelfsprekend. Bijwerkingen zijn tot nu toe nog niet aangetoond, wat de effecten op de langere termijn zullen zijn is echter niet bekend.
Blijft nog steeds de vraag: Moet er een verplichte vaccinatie voor kinderen komen?
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 25 juni 2013, 07:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:12
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Maar bij echte liefde.... Zucht Zwemel
Voel je je toch als een prinses langs hem......
Of hij nou werkloos is, geen paard, of weet ik veel wat
Als hij na jou lacht, pluk je sterren, zweef je over de aarde, en als hij je hand pakt, of je een kus geeft
Zwemel...........  |
*kriebels*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:15
|
|
|
|
Vandaag vroeg ik mij af waarom wij Christenen soms het zo moeilijk hebben../ toen las ik mijn favoriete Bijbeltekst weer en wist ik het: ''Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.''
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:19
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja idd,  |
Leuk, je begrijpt me!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:22
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ook onder een beige kaki broek en de sokken tot op de knieën
Ohw...ben geen vrouw... |
wow, sexy... paar mooie sandalen erbij... dikke buik met kleurige bloemetjes overhemd erboven, fotocamera erop en... niet vergeten... de strohoed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:23
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | wow, sexy... paar mooie sandalen erbij... dikke buik met kleurige bloemetjes overhemd erboven, fotocamera erop en... niet vergeten... de strohoed!  |
Ja met zo een Hawaï hemd erop en dan die fotocamera idd en de strohoed erbij brrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:24
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ook onder een beige kaki broek en de sokken tot op de knieën
Sokken tot de knieen, soort omgekeerde legging dus?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:25
|
|
|
|
[quote=MAMALOE463]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:30
|
|
|
|
[quote=BAPPI605]
Nee ging mis, hij pakte de tekst van jou berichtje niet van die uhm snot berichtje van jou, die ieuwww klodder snot..... Krijg daar de rillingen van als ik zoiets zou meemaken tijdens een date brrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:35
|
|
|
|
heeft niets met het onderwerp te maken, maar moet het toch fff kwijt: was laatst bij het Stedelijk museum Amsterdam en na afloop daar koffie gaan drinken met een gevulde koek.... mijn God, dat was even echt hemel op aarde... wat was dat lekker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:36
|
|
|
|
Mag ik zeggen waar ik op afknap bij vrouwen?
Zo'n slecht zittende slobberbroek die samenkruipt onder de billen.............brrrrrrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Mag ik zeggen waar ik op afknap bij vrouwen?
Zo'n slecht zittende slobberbroek die samenkruipt onder de billen.............brrrrrrrrrr |
Ooja die is ook erg idd hahaha....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:42
|
|
|
|
Uiterlijk kun je veranderen(als hij dat wil),innerlijk niet........een interessante persoonlijkheid en een goed gesprek vind ik het belangrijkst............
en daarna samen shoppen voor een lekker geurtje en mooie sokken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:45
|
|
|
|
een dikke dame met een strakke roze joggingbroek over de buik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 04:37
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | een dikke dame met een strakke roze joggingbroek over de buik  |
Voel me niet aangesproken persoonlijk, wil gewoon reageren 
Wat is dikke haha ik draag ook wel eens een roze broek maar wel met lang shirt over de billen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 05:32
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Voel me niet aangesproken persoonlijk, wil gewoon reageren 
Wat is dikke haha ik draag ook wel eens een roze broek maar wel met lang shirt over de billen  |
Ja, da's anders ik heb nu ook een buikje(6 klilo). Het gaat bij mij altijd in mijn buik zitten. En ja soms idd een legging, maar ja dan wel een lang t-shirt met een v-halsje of bloesje, en een lange vest, eventueel riempje, en dan mijn hakken, maar ja dan moet je geen wandeldate hebben.
S. Houdt van hakken
PS: Zie lange dunne vesten Google Ja zitten echt leuke bij
Je hebt tegenwoordig ook van die héle dunne vesten best leuk.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 25 juni 2013, 05:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 05:51
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | heeft niets met het onderwerp te maken, maar moet het toch fff kwijt: was laatst bij het Stedelijk museum Amsterdam en na afloop daar koffie gaan drinken met een gevulde koek.... mijn God, dat was even echt hemel op aarde... wat was dat lekker!  |
Jaaa, maak mij maar steeds lekker met Amsterdam
Wrijf het er maar in: jij woont daar lekker en ik in Regio Dorp Zuid Holland, ja, dat heeft ook zijn charme, maar ja er gaat natuurlijk, niets boven Amsterdam
Zucht.... 

- Afbeelding aangepast door redactie -
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 30 juni 2013, 09:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:02
|
|
|
|
Het is hier heerlijk buiten, je ruikt de natuur, me plantjes staan er mooi bij en bloeien, en de lucht wordt steeds blauwer en het wordt maar liefst 18 graden.
Ik ben tevreden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:06
|
|
|
|
Zo!
Ik ben expres gisteren vroeg gaan slapen, en ga vandaag weer in me huis werken, lekker balkonnetje open, best te doen, met een vest, en ja dan beginnen zo.
De vogeltjes fluiten al volop
Ja, ik kan, als ik huishouden doe, het best 's ochtends beginnen.
Want dan heb ik gewoon nog het meeste energie en zin, en idd muziekie aan.
Dus als ik niet online ben vandaag, geen zorgen , ben dan aan het huisvrouwtje spelen 
Ja, ik moet het als een spel zien, als ik het serieus ga nemen, ga ik meteen weer terug naar bed.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 25 juni 2013, 06:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:48
|
|
|
|
Dat droegen de meeste boeren in Zuid-Afrika... En dat zaten een paar knapperds bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:52
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Zo!
Ik ben expres gisteren vroeg gaan slapen, en ga vandaag weer in me huis werken, lekker balkonnetje open, best te doen, met een vest, en ja dan beginnen zo.
De vogeltjes fluiten al volop
Ja, ik kan, als ik huishouden doe, het best 's ochtends beginnen.
Want dan heb ik gewoon nog het meeste energie en zin, en idd muziekie aan.
Dus als ik niet online ben vandaag, geen zorgen , ben dan aan het huisvrouwtje spelen 
Ja, ik moet het als een spel zien, als ik het serieus ga nemen, ga ik meteen weer terug naar bed.  |
Succes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 07:14
|
|
|
|
Thank You!
Me planten bloeien mooi, zo!
Jij ook succes op je werk vandaag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 07:19
|
|
|
|
Hoi,
Ik wou gebed vragen, ik heb astma.
Heb al sinds augustus verleden jaar geen aanval gehad, dat was toen de laatste. die was zo heftig en lang dat ik dacht dat ik doodging.
Daarom wou ik er niet over schrijven.
Daarom durfde ik ook bijna niets meer te doen.
Ik kan ook alleen dingen doen als ik het rustig doe in de Rust, haasten komt dus niet voor in mijn woordenboek.
Nou wou ik gebed vragen, want ik geloof in gebed. Dat ik geen astma aanval krijg.
Vast Bedankt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:26
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi,
Ik wou gebed vragen, ik heb astma.
Heb al sinds augustus verleden jaar geen aanval gehad, dat was toen de laatste. die was zo heftig en lang dat ik dacht dat ik doodging.
Daarom wou ik er niet over schrijven.
Daarom durfde ik ook bijna niets meer te doen.
Ik kan ook alleen dingen doen als ik het rustig doe in de Rust, haasten komt dus niet voor in mijn woordenboek.
Nou wou ik gebed vragen, want ik geloof in gebed. Dat ik geen astma aanval krijg.
Vast Bedankt! |
Goedemorgen Shanita,
Soms zijn er dingen die je liever voor jezelf wilt houden en niet wilt of kunt delen in het openbaar, en dat geeft ook niet. Ik snap nu ook jou reden dat je het wetk wat er ligt weleens niet ziet zitten, misschien puur uit angst voor opnieuw een aanval? Angst is een heel beangstigend iets, ik heb het zelf gekend doordat ik enorm last van hyperventilatie heb gehad. Gebed daar mag je ook in geloven dat dat wonderen kan doen, het hoeft niet altijd zo te zijn, God kan een mens ook weleens een tijd laten roepen en smeken om je soms op de proef te stellen of je nog vertrouwen in God hebt, maar aanhoudend bidden tot God zonder ophouden, God laat immers geen bidder staan! Ik zal voor je bidden! Sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:28
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Dat droegen de meeste boeren in Zuid-Afrika... En dat zaten een paar knapperds bij  |
Holbewoners?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:30
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Uiterlijk kun je veranderen(als hij dat wil),innerlijk niet........een interessante persoonlijkheid en een goed gesprek vind ik het belangrijkst............
Dat is helemaal waar! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk vind te schakelen als je bv een eerste date hebt, en diegene is zo gekleed als wat ik hier eerder beschreven hebt, om daar dan doorheen te prikken, maar uiteindelijk was het karakter voor mij ook niet echt prettig, het paste niet bij mij. Maar, ik ben het wel met je eens dat als je uiteindelijk een goed gesprek hebt dat dat veel meer waarde heeft dan de foute kleding die hij op dat moment aan heeft.
en daarna samen shoppen voor een lekker geurtje en mooie sokken  |
Dat is helemaal waar! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk vind te schakelen als je bv een eerste date hebt, en diegene is zo gekleed als wat ik hier eerder beschreven hebt, om daar dan doorheen te prikken, maar uiteindelijk was het karakter voor mij ook niet echt prettig, het paste niet bij mij. Maar, ik ben het wel met je eens dat als je uiteindelijk een goed gesprek hebt dat dat veel meer waarde heeft dan de foute kleding die hij op dat moment aan heeft.
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op dinsdag 25 juni 2013, 09:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:32
|
|
|
|
Ging iets fout met knippen en plakken bij de bovenstaande tekst, vanaf het regeltje dat is helemaal waar dat stukje is van mij en niet van Leanne, even gemeld om verwarring te voorkomen
|
|
| Naar boven |
|
|