ChristianMatch

Forum

Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5589 5590 5591 5592 5593 5594 5595 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 14:50

Je kunt in de Nederlandse wetgeving niet zo maar verplicht worden een medische handeling of behandeling te ondergaan. Verplicht inenten is niet aan de orde. Het rare in het verhaal is dat kinderen geen zelfbeschikkingsrecht hebben: de ouders beslissen. Die beslissen in een enkel geval dat ze hun kinderen de kans laten lopen op bijvoorbeeld kinderverlamming terwijl ze in een gebied wonen waar deze ziekte zich makkelijker kan verspreiden. In dit geval beroepen ze zich op Gods voorzienigheid terwijl ze feitelijk - hun eigen kinderen notabene - blootstellen aan een ziekte die eenvoudig te voorkomen is.

Iemand die polio krijgt als kind door deze ouders moet toch in zijn volwassen leven, bijvoorbeeld tijdens de incontinentie die er mee samenhangt, vragen gaan stellen over het Godsbeeld van zijn ouders en de consequentie daarvan voor onschuldigen die de rest van hun leven half of heel verlamd zijn. Op een gegeven moment hou je mensen er niet meer onder door ze wijs te maken dat ze niet tegen Gods wil mogen opstaan. Polio was en is ook niet Gods wil maar de wil van de ouders die bang gemaakt zijn.
Als alles van God komt waarom geldt dat dat niet voor de grote zegen van kennis en geneeskunst? Die zal wel weer van satan zijn dan. Het is een keuze op basis van een godsbeeld dat niet te verdedigen is. Het doet de verkondiging van het Evangelie ook geen goed.

Anthroposofen stellen niet dat je niet mag inenten maar of je de overweging moet meenemen dat sommige ziekten door het menselijk lichaam zelf te bestrijden zijn, waardoor er weerstand wordt opgebouwd. Strikt genomen word je bij een inenting een beetje ziek gemaakt, waardoor het lichaam weerstand tegen die ziekte opbouwt. Het lichaam kan dat ook zelf na bijvoorbeeld kinderziektes zonder een inenting.
Maar tegen bijvoorbeeld polio enten ze wel in. Op de foto een uiteraard misleide Christen, gestraft met polio door zijn ouders met op het bord: Ik smeek u, doe dit uw kind niet aan.

http://www.geheugenvannederland.nl/?/nl/items/ANP01:12985037/&p=1&i=5&t=10&st=polio&sc=subject%20all%20%22polio%22%20AND%20%28isPartOf%20any%20%22ANP01%22%20%29/

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 25 juni 2013, 15:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 14:51

Sla met aardappels en een kippenpootje...
Yogurt met verse aardbeien...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 15:00

Dat mijn cliënt (88jaar) weer een beetje opknapt....
Weer vrolijk is...en we vanmorgen weer hebben gelachen..
De somberheid is weer een beetje verdwenen...
Heerlijk om te zien....
Naar boven

Auteur Bericht
TALITHA162

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 15:19

Buiten dat heb ik ook verhalen gehoord dat als kids net ziek zijn geweest en dan TOCH inentingen krijgen het hardstikke fout kan lopen , er zijn geruchten dat ze er autistisch door kunnen worden. Heb 1 verhaal uit eerste hand gehoord van een moeder die dat is overkomen, het ventje was net ziek geweest is toch ingeent hij was toen rond de 2 jaar hij sprak goed en ontwikkelde zich normaal, maar NA die inenting veranderde hij totaal, hij sprak niet meer en hij gedroeg zich ook autistisch , niemand wist wat ze met hem aan moesten, zijn mams heeft jarenlang voor hem moeten knokken om hem op een goede school etc te krijgen en de dingen weer uit hem te krijgen . Er zitten dus zeker gevaren aan inentingen want weten wij wat ze er allemaal in stoppen??? Het heeft dus 2 kanten, als ik ooit kids krijg zou ik het lastige keuze vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 15:22

TALITHA162 schreef:
Buiten dat heb ik ook verhalen gehoord dat als kids net ziek zijn geweest en dan TOCH inentingen krijgen het hardstikke fout kan lopen , er zijn geruchten dat ze er autistisch door kunnen worden. Heb 1 verhaal uit eerste hand gehoord van een moeder die dat is overkomen, het ventje was net ziek geweest is toch ingeent hij was toen rond de 2 jaar hij sprak goed en ontwikkelde zich normaal, maar NA die inenting veranderde hij totaal, hij sprak niet meer en hij gedroeg zich ook autistisch , niemand wist wat ze met hem aan moesten, zijn mams heeft jarenlang voor hem moeten knokken om hem op een goede school etc te krijgen en de dingen weer uit hem te krijgen . Er zitten dus zeker gevaren aan inentingen want weten wij wat ze er allemaal in stoppen??? Het heeft dus 2 kanten, als ik ooit kids krijg zou ik het lastige keuze vinden.

Zo heb ik een oom in de familie die door inentingen epilepsie heeft gekregen vlak nadat hij zijn inentingen heeft gekregen dit is onderzocht en bewezen dat door het vaccin hij nu levenslang moet boeten en zware medicijnen moet blijven slikken, afgekeurd is etc etc......

Er zijn ook aan inentingen wel degelijk gevaren.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 15:31

De uitbraak van mazelen momenteel is niet te vergelijken met een uitbraak van polio. Kinderen met mazelen houden er meestal niets aan over. Inderdaad is dit anders met polio. Nu is een medische (be)handeling (nog) niet verplicht. Kan je het niet laten vaccineren van een kind tegen b.v. polio zien als het moedwillig in gevaar brengen van een kind? Zelf ben ik huiverig voor het verplicht stellen van medische behandelingen, maar vaccinatie beschouwen als een interventie in goddelijke voorzienigheid gaat voor mij veel te ver: God deelt her en der geen ziekten uit aan mensen al naar het Hem belieft. Zo`n God is een God om bang voor te zijn, naar ons evenbeeld geschapen, waarmee je jezelf goedkeuring kan geven om wel of niet te handelen en dat vervolgens weer bestempelen als de wil van God. Kinderen medische behandelingen onthouden en zo de kans laten lopen op ziekten, kan ik niet begrijpen. We hebben als mensen een verantwoordelijkheid voor al wat leeft en dus ook voor het welzijn van onze kinderen.

Van al de vaccinaties die in het vaccinatieprogramma van de overheid zijn opgenomen is aangetoond dat de risico's van de inenting kleiner zijn dan de risico's van de ziekte. Dat wil niet zeggen dat de vaccins allemaal altijd volstrekt ongevaarlijk zijn. Wel dat een persoon die zich laat vaccineren minder risico's loopt dan een ongevaccineerde persoon.

Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 25 juni 2013, 16:04
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 15:31

MAMALOE463 schreef:
En de mannen niet zonder ons, waar zouden ze zijn als wij er niet waren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tsja, als vrouwen er niet waren, dan was het menselijk geslacht snel uitgestorven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 15:33

Maar nu lees ik net dat er kennelijk meer "enige leuke man-nen op CM zijn"......Wat een opluchting! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 15:34

Heh, lekker voorjaarsweertje!! Lachende smiley

Gaan we de komende Kerst buiten BBQ-en ipv binnen gourmetten/fonduen/etc??? Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 16:31

Wel grappig. Iedereen keek altijd naar Buienradar en er is nu ook:

ZONradar!

Waar het geel is, schijnt de zon. Je kunt ook een paar uur vooruit kijken.

http://zomerradar.buienradar.nl

Thomas, houdt ineens van geel.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 25 juni 2013, 16:51
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 16:52

Waarom het inloggen zo traaaaaaaaaggg gaat vandaag.

Heb dat nog niet eerder gehad Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:07

TALITHA162 schreef:

Je haalt de woorden uit mijn mond...
Ook ik ben hier inmiddels van op de hoogte...(wat autisme betreft)
Staat trouwens heel veel op internet ...
Toch zijn mijn kinderen ingeënt....en ik stond daar ook achter...

Maar.............heb wel 2 kids met autisme...
Ooit is in een onderzoek hiernaar over gesproken...
Toen heb ik het naast me neer gelegd..(soort berusting)
Maar nu...(????)
Naar boven

Auteur Bericht
TALITHA162

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:26

ZEELAND736 schreef:

Maar nu...(????)

ja ik vind het een eng iets, wij weten niet wat voor troep ze erin gooien , zo kunnen ze experimenteren op de kids , ze kunnen doen wat ze willen want hebben wij enige zicht erop???? en wat te denken van al die vage ziekten ineens waar je vroeger nooit van hoorde???? we moeten niet meer klakkeloos ervanuit gaan dat de regering en wereldleiders het beste met ons voor hebben. Nog een nadenkertje.... er gaan miljoenen om in de farmaceutische wereld denk je dan dat ze als ze WEL een ziekte kunnen genezen dat ons gaan vertellen en daarmee miljoenen euro;s mislopen??????? waarom er mysterieuze ziektes ineens tevoorschijn komen is zodat ze weer redenen hebben om medicijnen op ons te experimenteren. zo dus ook met vaccinatie het IS niet altijd goed wat ze geven
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:35

ZEELAND736 schreef:

Maar nu...(????)

Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat de hoeveelheid vaccins die kinderen tot hun tweede jaar krijgen, geen verband houdt met autisme. Bij sommige ouders leeft de angst dat de antigenen in het vaccin tegen BMR autisme kan veroorzaken. Antigenen kunnen er voor zorgen dat je immuunsysteem antilichamen gaat aanmaken om een ziekte te bestrijden. Maar door bacteriën en virussen krijgen kinderen ook zonder inentingen antigenen binnen. Er is dus geen wetenschappelijk bewijs.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:38

TALITHA162 schreef:
ja ik vind het een eng iets, wij weten niet wat voor troep ze erin gooien , zo kunnen ze experimenteren op de kids , ze kunnen doen wat ze willen want hebben wij enige zicht erop???? en wat te denken van al die vage ziekten ineens waar je vroeger nooit van hoorde???? we moeten niet meer klakkeloos ervanuit gaan dat de regering en wereldleiders het beste met ons voor hebben. Nog een nadenkertje.... er gaan miljoenen om in de farmaceutische wereld denk je dan dat ze als ze WEL een ziekte kunnen genezen dat ons gaan vertellen en daarmee miljoenen euro;s mislopen??????? waarom er mysterieuze ziektes ineens tevoorschijn komen is zodat ze weer redenen hebben om medicijnen op ons te experimenteren. zo dus ook met vaccinatie het IS niet altijd goed wat ze geven

Er zijn heel wat erge ziektes grotendeels verdwenen dankzij de inentingen zoals rode hond,bof,mazelen,difterie,kinkhoest,polio,tetanus etc etc etc..........welke nieuwe ziektes bedoel je?
De farmaceutische industrie is juist met blij met een medicijn,daar verdienen ze geld aan,onderzoek kost alleen geld.

@zeeland:autisme is aangeboren en er spelen erfelijke factoren mee.Er zijn(voor zover ik weet) geen wetenschappelijke onderzoeken waarin aangetoond is dat een inenting autisme kan veroorzaken.

Het is jammer dat we pas na afloop het resultaat van onze keuzes kunnen zien............
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:41

Moeilijk hè, die andere kant, zijn zeldzame gevallen... Ma ja als het net jouw kind is

Maar ook na een gewone griep, of virus ofzo kan een kind ineens iets krijgen, dus. Je krijgt inenting, word beetje ziek....
Dus of de oorzaak dan weer echt de inenting is... Blijft voor mij vaag, behalve dan de k van kinkhoest, die zit bij d k t p . Prik. Die stoffen bevorderen epelepsie, van andere inentingen zou ik het niet weten
Autisme kan misschien na ieder griepje ontstaan, of is het bewezen dat het echt door de stof in de inenting komt?
Dan hoort een arts toch ook dat de mensen te zeggen, mij werd wel eerlijk gezegd, over risico epelepsie.
Zou het risico echt groot zijn voor autisme denk ik artsen het na buiten hadden gebracht, net zoals de k van kinkhoest. Toch?

En zoal polio tja die inenting is er al jaren, wat enger is die tegen Mexicaanse griep, nieuw inenting, gevolgen echt duidelijk, goed getest?
En waar ligt de grens, komt er soms nog een tijd dat als er ergens in de wereld sar uitbreekt bv wij allemaal moeten worden ingeënt?

Tipi's hè is met virussen ze ontwikkelen,
Mijn kind heeft rode hond gehad, terwijl hij er voor was ingeënt, maar rode hond is terug in een ander vorm, gemuteerd met krenten baard virus, ene groep KID eren kreeg. Krenten aard, sommigge rode hond, was heftig en anders zoals vroeger de rode hond was zij de arts
En begon met alle kinderen met krenten baard, hele klas, paar kregen daarvan rode hond, sommige mild, sommige heel heftig

En komt die rode hond dan echt door mensen die zich niet laten inenten of muteert zon virus zich op andere manieren, om tegen inentingen op te komen?
Nt zoals als we teveel antibiotica gebruiken, bacterieen er immuuniteit voor opbouwen.....
En echt nooit kind laten inenten wat beetje ziek al is, ik meette altijd koorts de dag van te voren eN op de dag zelf, had me kind koorts stelde ik de inenting uit.

Laatst aangepast door
PETRA373
op dinsdag 25 juni 2013, 17:43
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:42

STEENTJE178 schreef:
Maar nu lees ik net dat er kennelijk meer "enige leuke man-nen op CM zijn"......Wat een opluchting! Coole smiley met zonnebril

Er zijn er velen...dat weet ik zeker....
Maar wie vind wie...
En al je ""hem""vind...en het klikt...
Dan IS...hij toch ook de enigste leuke voor jou...(of mij)
Dan bestaat er geen andere leuke(enigste) meer...toch???
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:44

Even zonder quote..........

Ik irriteer me aan sommige,misschien niet verkeerd bedoelde,opmerkingen over bepaalde kleding waardoor je een a-sociaal zou zijn,dikke mensen etc.

Ik heb een heel fijn huwelijk gehad waarin mijn partner heel veel heeft moeten inleveren en dan worden uiterlijkheden bijzaak.Als mensen anderen uitlachen om hun tekortkomingen wie van de beiden is er dan van laag niveau?

Natuurlijk heb ik verwachtingen maar zelfs als het plaatje compleet lijkt kom je toch dingen tegen die vies tegen zullen vallen,dan moet de liefde dat overwinnen.

Ik vind het moeilijk mijn zienswijze hier uit te drukken in woorden,ik ben niet boos en bedoel het niet verkeerd maar mijn ervaring is dat velen op CM oppervlakkig genoeg zijn om iemand te dumpen vanwege een imperfectie.........
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:47

PETRA373 schreef:
Moeilijk hè, die andere kant, zijn zeldzame gevallen... Ma ja als het net jouw kind is

Maar ook na een gewone griep, of virus ofzo kan een kind ineens iets krijgen, dus. Je krijgt inenting, word beetje ziek....
Dus of de oorzaak dan weer echt de inenting is... Blijft voor mij vaag, behalve dan de k van kinkhoest, die zit bij d k t p . Prik. Die stoffen bevorderen epelepsie, van andere inentingen zou ik het niet weten
Autisme kan misschien na ieder griepje ontstaan, of is het bewezen dat het echt door de stof in de inenting komt?
Dan hoort een arts toch ook dat de mensen te zeggen, mij werd wel eerlijk gezegd, over risico epelepsie.
Zou het risico echt groot zijn voor autisme denk ik artsen het na buiten hadden gebracht, net zoals de k van kinkhoest. Toch?

En zoal polio tja die inenting is er al jaren, wat enger is die tegen Mexicaanse griep, nieuw inenting, gevolgen echt duidelijk, goed getest?
En waar ligt de grens, komt er soms nog een tijd dat als er ergens in de wereld sar uitbreekt bv wij allemaal moeten worden ingeënt?

Tipi's hè is met virussen ze ontwikkelen,
Mijn kind heeft rode hond gehad, terwijl hij er voor was ingeënt, maar rode hond is terug in een ander vorm, gemuteerd met krenten baard virus, ene groep KID eren kreeg. Krenten aard, sommigge rode hond, was heftig en anders zoals vroeger de rode hond was zij de arts
En begon met alle kinderen met krenten baard, hele klas, paar kregen daarvan rode hond, sommige mild, sommige heel heftig

En komt die rode hond dan echt door mensen die zich niet laten inenten of muteert zon virus zich op andere manieren, om tegen inentingen op te komen?
Nt zoals als we teveel antibiotica gebruiken, bacterieen er immuuniteit voor opbouwen.....
En echt nooit kind laten inenten wat beetje ziek al is, ik meette altijd koorts de dag van te voren eN op de dag zelf, had me kind koorts stelde ik de inenting uit.

Een beetje inlezen in wat autisme is kan dit bakerpraatje (hoop ik) heel snel de wereld uit helpen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:53

JOL252 schreef:
Een beetje inlezen in wat autisme is kan dit bakerpraatje (hoop ik) heel snel de wereld uit helpen.

Heb geen verstand van autisme jol, las net de andere reacties, maar wel degelijk andere ziektes kunnen na inenting komen, doordat ej lichaam ziek word
Dan maakt Siem het afweer systeem ook anti tegen dingen van je lichaam zoals bv schildklier ofzo met blijvende gevolgen.
Oorzaak is dan niet de inenting zelf, of de stoffen die erin zitten

En daarom zette ik er ook bij. Autisme kan misschien....

Laatst aangepast door
PETRA373
op dinsdag 25 juni 2013, 17:57
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:56

De zon schijnt hier de hele dag, heerlijk weertje, 18 graden. Lachende smiley Kwijlende smiley , nog steeds, volop die zon Coole smiley met zonnebril !!!

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:21

PETRA373 schreef:
Heb geen verstand van autisme jol, las net de andere reacties, maar wel degelijk andere ziektes kunnen na inenting komen, doordat ej lichaam ziek word
Dan maakt Siem het afweer systeem ook anti tegen dingen van je lichaam zoals bv schildklier ofzo met blijvende gevolgen.
Oorzaak is dan niet de inenting zelf, of de stoffen die erin zitten

En daarom zette ik er ook bij. Autisme kan misschien....

Van welke andere ziekten is bewezen dat ze door vaccinatie komen?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:21

LEANNE226 schreef:
Even zonder quote..........

Ik irriteer me aan sommige,misschien niet verkeerd bedoelde,opmerkingen over bepaalde kleding waardoor je een a-sociaal zou zijn,dikke mensen etc.

Ik heb een heel fijn huwelijk gehad waarin mijn partner heel veel heeft moeten inleveren en dan worden uiterlijkheden bijzaak.Als mensen anderen uitlachen om hun tekortkomingen wie van de beiden is er dan van laag niveau?

Natuurlijk heb ik verwachtingen maar zelfs als het plaatje compleet lijkt kom je toch dingen tegen die vies tegen zullen vallen,dan moet de liefde dat overwinnen.

Ik vind het moeilijk mijn zienswijze hier uit te drukken in woorden,ik ben niet boos en bedoel het niet verkeerd maar mijn ervaring is dat velen op CM oppervlakkig genoeg zijn om iemand te dumpen vanwege een imperfectie.........

Ik begrijp je reactie Leanne, maar dan verwijs ik je toch ook even naar je eigen berichtje op het topic waar knappen jullie mannen op af bij een vrouw, waarin jij zelf antwoorde, een vrouw met een roze joggingbroek die in de bilnaad zit, zoiets dergelijks schreef jij zelf toch?
Dus, als het over bepaalde kleding gaat waar jij je aan ergert, spreek je jezelf nu lichtelijk tegen met je commentaar van gisteren
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:22

LEANNE226 schreef:
Mag ik zeggen waar ik op afknap bij vrouwen? Knipoog smiley

Zo'n slecht zittende slobberbroek die samenkruipt onder de billen.............brrrrrrrrrr

Deze bedoelde ik dus!
Beetje vaag met de reactie die je nu geeft

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:32

JANS221 schreef:
Van welke andere ziekten is bewezen dat ze door vaccinatie komen?

Misschien komen mijn woorden niet duidelijk over
Bewezen feit is dat epelepsie , is erfelijk, maar word gestimuleerd om te ontwikkelen door de stoffen die in de k zitten tegen kinkhoest. D k t p dus

Verder schrijf ik dat na iedere ziekte,e griep, koorts een andere ziekte kan ontstaan
Je afweersysteem vecht tegen het virus, en kan ineens tegen iets van je lichaam ook gaan vechten wat gewoon goed is.
Met simpele woorden dan uitgelegd.
Zo werkte mijn dochters schildklier bijna niet meer na een virusje door zoiets, gevolgen zijn blijvend, de arts legde me het uit hoe het werkt,

Dus als je inenting krijgt , ja daarbij word je effe ziek en dus ook na een inenting kan je schildklier bv bijna niet meer functioneren
De oorzaak is dan niet de stoffen die in de inenting zitten.

Nog een vb. Kind met hele hoge koorts, kan ook gevolgen hebben
Dus stel je kind krijgt hoge koorts na inenting, kan dat ook gevolgen hebben
Oorzaak is niet de inenting , Niet de stoffen die in de inenting zitten.

Snap je nu wat ik bedoel?

Laatst aangepast door
PETRA373
op dinsdag 25 juni 2013, 18:37
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:37

@ Jans:

19 juni, 2013 in Algemeen

BREAKING: CORRUPT FINANCIEELE DAGBLAD KOMT MET PATHETISCH EN HYSTERISCH PRO-VACCINATIE ARTIKEL

En

MEDIALOGICA VIROLOGICA FATASTICA

Hier staat er oa iets over bovenstaande onderwerpen, waarin jou vraag ook aan de orde komt; wel veel lezen en veel linken.

Ps: site is in sommige gevallen beter te bekijken en bereiken met Firefox, of Opera, kan, hoeft niet.

COUNTDOWN NAAR BILDERBERG 666 (1)

Door: Micha Kat op 12 mei, 2013 in Algemeen, 7 Comments

OP WEG NAAR BILDERBERG 2013 WORDEN WE BLOOTGESTELD AAN DE TOTALE GEREEDSCHAPSKIST VAN OME AB EN OME RON: DE ‘AIRBORNE’ VOGELGRIEP -SUPER DODELIJK, ZET DE WHISKEY KLAAR!- SARS -VERWOESTEND, ZET OP TAFEL DAT BIER- EN -NIEUW VAN AB EN RON, EXTRA MOORDADIG- HET CORONA-VIRUS -DAT GAAN WE VIEREN MET CORONA-BIER!

En alsof dat nog niet genoeg is, worden ook de vaccinatie-intimidaties in volle glorie uitgerold! Nu moeten alle baby’s binnenkort reeds direct na de geboorte worden volgespoten met de duivelse brouwsels van Ab en zijn ‘vaccinatie-vriend’ Roel Coutinho. Ook gaan we het fatale HPV-vaccin nu toedienen -verplicht, natuurlijk- aan meisjes van 9 jaar. We zullen ze leren! Mensen, this is serious shit! Ze willen ons echt dood! The endgame onder leiding van Koning Willem en de andere Bilderbergers is begonnen! Lees hier ons fameuze artikel over Ron Fouchier wiens dochter een enthousiaste bezoeker is van deze website!

De tekst zit vol linken dat wil zeggen blauwe woorden waar je weer verder kan klikken.

Ook op facebook.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:29
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:37

PETRA373 schreef:
Misschien komen mijn woorden niet duidelijk over
Bewezen feit is dat epelepsie , is erfelijk, maar word gestimuleerd om te ontwikkelen door de stoffen die in de k zitten tegen kinkhoest. D k t p dus

Verder schrijf ik dat na iedere ziekte,e griep, koorts een andere ziekte kan ontstaan
Je afweersysteem vecht tegen het virus, en kan ineens tegen iets van je lichaam ook gaan vechten wat gewoon goed is.
Met simpele woorden dan uitgelegd.
Zo werkte mijn dochters schildklier bijna niet meer na een virusje door zoiets, gevolgen zijn bkijvend

Epilepsie klopt inderdaad want ik heb zoals ik al heb geschreven dit in de familie meegemaakt met een oom van me, dat is bewezen dat dit door de inentingen kwam vroeger.....

Ik vind het wel moeilijk hoor, je kan niemand iets opleggen wat betreft inentingen, maar mag je het je kind aandoen dat deze bv polio krijgt zoals in de jaren 90 het geval is geweest?
Nee ik geloof niet dat dit mag, de dokteren zijn ook de middelen in Gods Hand om deze ziekten te lijf te gaan, maar het is ook weer zo dat de vaccins ook niet ongevaarlijk zijn, ik vind dit een moeilijk punt!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:51

SHANITA130 schreef:
De zon schijnt hier de hele dag, heerlijk weertje, 18 graden. Lachende smiley Kwijlende smiley , nog steeds, volop die zon Coole smiley met zonnebril !!!

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Bofkond, maar wel fijn want je hebt toch vakantie? Coole smiley met zonnebril Nou hier is het meer groen dan geel vandaag. Dus af en toe wel zonnig geweest.
Hoop morgen op meer zon
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:51

MAMALOE463 schreef:
Epilepsie klopt inderdaad want ik heb zoals ik al heb geschreven dit in de familie meegemaakt met een oom van me, dat is bewezen dat dit door de inentingen kwam vroeger.....

Ik vind het wel moeilijk hoor, je kan niemand iets opleggen wat betreft inentingen, maar mag je het je kind aandoen dat deze bv polio krijgt zoals in de jaren 90 het geval is geweest?
Nee ik geloof niet dat dit mag, de dokteren zijn ook de middelen in Gods Hand om deze ziekten te lijf te gaan, maar het is ook weer zo dat de vaccins ook niet ongevaarlijk zijn, ik vind dit een moeilijk punt!

Klopt darom lieten de artsen me zelf kiezen ,Eerst lieten ze me niet kiezen, mochten me kinderen de k niet hebben.
Later moest ik kiezen, geen bescherming tegen kinkhoest of wel verhoogd risico op ontwikkeling epelepsie
Ik heb voor inenting gekozen, gelukkig nooit iemand epelepsie gehad.

Polio is geen inenting met risico,'s door stoffen die er in zitten,
jaren in gebruik, geen negatieve effecten
Dus warom zou je het niet doen?

Tenminste zo ver ik weet.....ben maar huisvrouw, alles wat ik weet over
lichaam met ziektes van dok toren. Geleerd.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:01

Zou het nog simpeler proberen uit te leggen...
Je kind heeft verkoudheids virus bv. Of bacetriele infectie,
Je afweersysteem vecht
En gaat dus ineens tegen schildklier vechten
Schildklier gaat daardoor bijna niet meer functioneren

Dus je kind krijgt inenting, krijgt door inenting, twee dagen koorts, je afweersysteem vecht en ook dan kan het gebeuren dat de schildklier niet meer functioneert

Maar die dingen komen zelden voor, risico is vrij klein dus kies je voor inenting, want die is eigenlijk niet de oorzaak.

Alleen sommigge mensen denken dat de inenting zelf de oorzaak is , als zo iets gebeurt. Het door de stoffen komt die in de inenting zitten, iets wat dus niet het geval is.

Enfin word moe van uitleggen......hoop ik Zo duidelijk overkom. En zo denk ik over de dingen hè. Ben geen doktor, maar zo hebben dokt ren het mij uitgelegd. Want ik heb natuurlijk best wel wat vragen gehad over inentingen waarmee ik gewoon na de doktor ging,
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5589 5590 5591 5592 5593 5594 5595 ... 6194 Volgende
Pagina 5592 van 6194