| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 13:41
|
|
|
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 12:04 Reageer met quote
SHANITA130 schreef: Ik heb dat es gevraagd.
Zit zo: Als je náár de arts gaat, ben ja ál ziek.
Inenten van sommige dingen is ter voorkoming van ziek worden.
En dat is interveren met Gods 'Plan'.
Als God wil dat je ziek wordt mag je dan niet verhinderen, met een inenting, bén je daarentegen al ziek, mag je wél verzorgd/geholpen worden.
Snappie?
JOL: Heftige uitleg... En ook dat "als God wil dat iemand ziek wordt" ... waarom met die ideeen wel barmhartigheid zoeken in verzorging en voorkomen van bijvoorbeeld decubitus en contracturen als gevolg van bijvoorbeeld het oplopen van polio door een keuze niet te vaccineren... ikke nie snap...
Ik snapte het ook niet, maar de uitleg die ze gaf snapte ik wel, snappie? Omdat dat gewoon ergens in het kerkboek staat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 13:55
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Tja??????? Ha ah klinkt als spookverhaal....
Frankenstein dingen.... Ha ha Misschien word het geoed bewaakt om terrorisctische aan vallen te voorkomen als vijanden van ons die dingen in die inentingen stiekemisis doen???? Ik zeg niks meer, laat maar effe die arts weer reageren en misschien wetenschapper ofzo op cm zit,?
Ha ah zo gaat het nog een complot theorie topic worden. Lol
Alhoewel ik de assistente van de Muppet professor ben heb ik ook geen antwoorden
Franke Stein .... Gets kwam uit een droom van een vrouw eind achtienhonderd en schreef daar een verhaal over......dat weet ik wel. |
Zitten vier links in naar wanttokonow.nl, die ik ook al zag voorbijkomen een paar keer, 'wanttoknow'. Ik dacht he interessant een site die vier keer naar 'wanttoknow' linkt..omdat dat hier ook al een paar keer voorbijkwam die site.
en nu we toch bezig zijn, zet ik er ook nog een linkje in, die ik belangrijk vind, helemaal ontopic: Vaccintatie leugens
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 09:14 Dr. WHO: | Quote: | | Dat er mensen kritisch en bevlogen zijn over alle zoete koek die zo goed verkoopt ben ik eigenlijk heel gelukkig onder. |
Ik ook.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 27 juni 2013, 14:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 14:22
|
|
|
|
HOERA.....................
FRANK IS TERUG!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 14:24
|
|
|
|
|
Ik moest wel effe lachen met de titel van deze topic. Ja, waarom knappen ze af? Ik zou je weer een prachtig verhaal kunnen vertellen. Zoals sommige wel weten heb ik verschillende CM-vrouwen ontmoet. De ene was al erger dan de andere. Ik bedoel dan dat de ene labieler was dan de andere. Moedeloos wordt je er van. Enkele knapte niet gelijk af maar gebruikte mij als invulling voor hun dode momenten. Het zijn niet alleen de mannen die zulke dingen doen, hoor. Denk dat vooral niet. Sommige christelijke (?) vrouwen kunnen ook erg gemeen zijn. Dat heb ik de laatste 4 maanden aan den lijve ondervonden. Heel spijtig allemaal. Als je dan die 900 (jawel 900) korte plagerige en ernstig mail moest lezen die ik allemaal heb bewaard zou je wel weten waarom ik nu deze reactie plaats. Je moet maar tegenslag hebben...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 14:28
|
|
|
|
Aha...leuk dat je er weer bent Frank.... We wisten het wel....Frank komt weer terug...en zie daar!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:06
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Aha...leuk dat je er weer bent Frank.... We wisten het wel....Frank komt weer terug...en zie daar!!!! |
Enkele minuten geleden had ik Willemijn aan de telefoon. Ze vroeg me om jou de hartelijke groeten te doen. Ze vind het contact met jou erg leuk zei ze me...maar we zijn nu erg off-topic en met de nieuwe regels moeten we nu oppassen ...ik wil de moderator er op benadrukken dat ik wel heeeeeel erg lief ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:27
|
|
|
|
tja shanita, is allemaal zo moeilijk voor mensjes zoals jij en ik
Ik denk maar zo, blij ik geneen kind heb verloren in me moederschap, er zijn landen als je er 8 krijgt verlies je er gemiddeld een paar door bv slecht eten, slecht water, geen inentingen,
Wij verliezen hier geen kinderen meer om simpele redenen of drie kinderen die polio krijgen eh de meeste dan.... of voedsel gebrek, kunnen wel hele lappen teksten lezen over voeding die slecht is voor je kind etc..., eh het geld wat de kern is van voeding industrie waardoor dingen ook bespoten worden enzo....maar de kern is dat er geneen kind in ons land door voedsel gebrek verloren gaat.
zo vergelijk ik het maar beetje met inentingen, idiaal zijn ze denk ik niet,maar beter als niet. als je het algehele plaatje bekijkt dan voor belang van alle kinderen in nederland
maar wel nadenken en beslissing nemen in belang van je kind ik had me twijfels over inenting mexicaanse griep, toch gedaan...twijfelde wel, was het echt nodig.... ma ja, dan kom ik weer op hetzelfde terug, mijn kind is ziek, heeft medicijnen, als ik die bijsluiters lees denk ik soms en maar hopen dat jouw kind daar geen last van krijgt. lees je 1 op de tienduizend krijgt... bla b la...... zeeer vervelend, maar leve het medicijn, want eh die andere hebben er baat bij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Enkele minuten geleden had ik Willemijn aan de telefoon. Ze vroeg me om jou de hartelijke groeten te doen. Ze vind het contact met jou erg leuk zei ze me...maar we zijn nu erg off-topic en met de nieuwe regels moeten we nu oppassen ...ik wil de moderator er op benadrukken dat ik wel heeeeeel erg lief ben |
ik wil de moderator benadrukken frank heeeel goed in d e gaten t e houden
serieus: welkom back, leuk dat je er weer bent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:31
|
|
|
|
| GRIETJE688 schreef: | | Zo waar!! sta zelf voor de klas en je merkt altijd aan kinderen hoe het thuis is. |
Als het waait in de samenleving stormt het in de school he. toch helpt de windkering al is het niet veel.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 28 juni 2013, 11:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:35
|
|
|
|
Gisteren me de pleuris(ja, daar kan je worden voor ingeëint, tis al helemaal uigebannen daardoor) gewerkt, want anders zou ik grote probs krijgen met behand.
Nu is het niet zo veel doen, en uitrustdag, dus goede tijden inhalen, ben nu bij dat Nina net aan bevallen en Wiet er bijna is ingeluisd door Lorena...
Spannend!!Nee niet voorzeggen!!
Zo ff wat eten halen en weer verder kijken...
En wat toetjes halen waar je blij van wordt...(niet te veel, moet 6 kilo afvallen)
Latertjes!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:36
|
|
|
|
Ja, Lieve Meid, ik lees alleen linken en sites en trek daar, eventueel nu en dan eens wat conclusies uit, meer niet.
God heeft het laatste woord! 
Petra: Ik denk maar zo, blij ik geneen kind heb verloren in me moederschap, er zijn landen als je er 8 krijgt verlies je er gemiddeld een paar door bv slecht eten, slecht water, geen inentingen,
Dat is heerlijk, 8! kinderen !!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 27 juni 2013, 15:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:50
|
|
|
|
Eeyy Frankie!!! Welcome back!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 16:14
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Gisteren me de pleuris(ja, daar kan je worden voor ingeëint, tis al helemaal uigebannen daardoor) gewerkt, want anders zou ik grote probs krijgen met behand.
Nu is het niet zo veel doen, en uitrustdag, dus goede tijden inhalen, ben nu bij dat Nina net aan bevallen en Wiet er bijna is ingeluisd door Lorena...
Spannend!!Nee niet voorzeggen!!
Zo ff wat eten halen en weer verder kijken...
En wat toetjes halen waar je blij van wordt...(niet te veel, moet 6 kilo afvallen)
Latertjes!!! |
Ha ha shantia waar kan je die inenting halen, werk me ook ook wel Es' de pleures
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 16:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Enkele minuten geleden had ik Willemijn aan de telefoon. Ze vroeg me om jou de hartelijke groeten te doen. Ze vind het contact met jou erg leuk zei ze me...maar we zijn nu erg off-topic en met de nieuwe regels moeten we nu oppassen ...ik wil de moderator er op benadrukken dat ik wel heeeeeel erg lief ben |
Dank je wel Frank...lief dat je me dat laat weten!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 16:51
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ik wil de moderator benadrukken frank heeeel goed in d e gaten t e houden
serieus: welkom back, leuk dat je er weer bent  |
Ik sluit me bij de vorige spreekster aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 17:21
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Dat kun je toch aanvullen met vitaminen? Veel spinazie blijven eten en iedere dag een floradix tabletje ofzo? |
Ja, bedankt voor de tips. Floradix tabletten ken ik niet, maar zal er eens naar kijken en spinazie eet ik wel regelmatig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 17:24
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | HOERA.....................
FRANK IS TERUG!!! |
Groot nieuws!!! Daar worden we blij van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 17:31
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Groot nieuws!!! Daar worden we blij van  |
Ja...de krant bellen is net een stap te ver...toch????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 17:37
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Ja...de krant bellen is net een stap te ver...toch???? |
Beter nog dat het op het achtuur journaal komt Voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN542
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 18:32
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Als de dag 24 uur duurt, hoe lang duurt de nacht dan? |
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN542
|
op donderdag 27 juni 2013, 18:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 18:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik moest wel effe lachen met de titel van deze topic. Ja, waarom knappen ze af? Ik zou je weer een prachtig verhaal kunnen vertellen. Zoals sommige wel weten heb ik verschillende CM-vrouwen ontmoet. De ene was al erger dan de andere. Ik bedoel dan dat de ene labieler was dan de andere. Moedeloos wordt je er van. Enkele knapte niet gelijk af maar gebruikte mij als invulling voor hun dode momenten. Het zijn niet alleen de mannen die zulke dingen doen, hoor. Denk dat vooral niet. Sommige christelijke (?) vrouwen kunnen ook erg gemeen zijn. Dat heb ik de laatste 4 maanden aan den lijve ondervonden. Heel spijtig allemaal. Als je dan die 900 (jawel 900) korte plagerige en ernstig mail moest lezen die ik allemaal heb bewaard zou je wel weten waarom ik nu deze reactie plaats. Je moet maar tegenslag hebben... |
Frank, ik zal het nog een keer uitleggen.... Het gaat erom waar vrouwen op afknappen in dit topic. Jij bent dus erg off-topic Zo krijg je echt problemen met de moderator
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 18:45
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Frank, ik zal het nog een keer uitleggen.... Het gaat erom waar vrouwen op afknappen in dit topic. Jij bent dus erg off-topic Zo krijg je echt problemen met de moderator  |
O ja, welkom terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 18:54
|
|
|
|
KLUS667 schreef: Als de dag 24 uur duurt, hoe lang duurt de nacht dan?
Ehhh...48 uur?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 19:02
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Ha ha shantia waar kan je die inenting halen, werk me ook ook wel Es' de pleures |
Ik bedoel, soms als je zegt, werk me de pleuris of krijg de peluris, oid, worden mensen boos, ja erge ziekte, maar ja die is uitgebannen door inentingen.
Ma Ja, ik schreef uigebannen, ipv uitgebannen.
Nee hoor meid, was wel zo(dat ik elke dag heel hard kon werken), moet gewoon rusten op momenten waar anderen een hele dag door kunnen gaan, ook door lichamelijke redenen, en psychische want die slaan weer op me lichaam.
Ik bedoelde het ook grappig/blij, met toetjes goede tijden kijken, zonder ellenlange reklame...  --- Opeens snap ik je post...Hahahahahahaahhaaaaaaaaaaaaaaaaa lol
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 27 juni 2013, 19:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 19:10
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | | Ja, bedankt voor de tips. Floradix tabletten ken ik niet, maar zal er eens naar kijken en spinazie eet ik wel regelmatig |
Wat heeft dit met vaccins te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 19:25
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Wat heeft dit met vaccins te maken  |
Niks, het was naar aanleiding van een stukje wat dr. Who schreef om 12.10 uur, onderste gedeelte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 19:41
|
|
|
|
De vraag is hier niet zozeer of men verplicht kan/moet worden om een medische behandeling te ondergaan, maar meer of ouders voor hun kind een vaccinatie mogen weigeren. Als je voor jezelf een behandeling weigert, zal je zelf de eventuele gevolgen daarvan moeten dragen. Maar mogen ouders –met een beroep op goddelijke voorzienigheid- hun kind het risico laten lopen, dat ze levenslang met de gevolgen van een weigering van hun ouders moeten leven? Of moet er dan maar door derden een beslissing in het belang van het kind genomen worden? De gedachte dat er een god is die uit zijn vaderlijke hand mensen met het kwaad treft en ziekten uitdeelt, is toch een beeld van een god waar je niet in wilt geloven en al helemaal niet iets dat je als antwoord op vragen van mensen om je heen en op je weg wilt geven. Gelukkig wordt het vandaag de dag vaak ander beleefd en anders geformuleerd dan de menselijke interpretatie van de Schrift zoals in de catechismus is vastgelegd. Een belangrijk gegeven is ook dat bijwerkingen van vaccinaties in geen verhouding staan tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt. De gevolgen van het niet meer vaccineren van alle kinderen in Nederland zou niet te overzien zijn. Ook preventieve bescherming kan en mag je zien als een zegen. Kritisch zijn en blijven, je goed laten voorlichten over medische (be)handelingen is ook iets wat bij verantwoordelijkheid nemen hoort. Dat er veel vragen zijn over vaccinaties en bijwerkingen is evident. En dat kan je weer even tot nadenken aansporen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 19:42
|
|
|
|
hmm ik ken Frank nog niet maar aangenaam kennis te maken met je, hopelijk deze vrouw (ikke dus) je een andere kijk op de dingen geven 
welkom terug dan maar 
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:00
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | hmm ik ken Frank nog niet maar aangenaam kennis te maken met je, hopelijk deze vrouw (ikke dus) je een andere kijk op de dingen geven 
welkom terug dan maar   |
Hmmmm, misschien moet je frank dan maar Es' leren kennen... Als je die een mail stuurt, stuurt hij wel terug
|
|
| Naar boven |
|
|