| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 juni 2013, 22:54
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik heb er altijd een flauwe tekst bij.
Leviticus 3:16...  |
LOL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 30 juni 2013, 22:59
|
|
|
|
Wanneer ik een priveberichtje wil verzenden, krijg ik vanavond steeds het inlogscherm ervoor, en ben ik het berichtje kwijt.  Ook wanneer ik nog maar net ben ingelogd, het berichtje heb geschreven en direct wil versturen, gooit ie me eruit, en wil het niet alsnog opnieuw. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 00:48
|
|
|
|
Thanks voor de mooie en waardevolle en bemoedigende reacties van iedereen die heeft gereageerd.
Als ik tijd heb deze week reageer ik even.
Fijne week!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 01:08
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik heb er altijd een flauwe tekst bij.
Leviticus 3:16...  |
En flauw istie sowieso... Maar misplaatst ook! Daarmee heb je de Bijbel oneigenlijk gebruikt. Beetje jammer is dit toch wel, niet...?
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op maandag 1 juli 2013, 01:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 01:11
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Je straalt iets uit...wees daar maar blij mee!!!
Mijn schoonheid zit ook niet aan de buitenkant....
Je bent zoals je bent!!! |
Precies, ik bedoel maar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 06:27
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | En flauw istie sowieso... Maar misplaatst ook! Daarmee heb je de Bijbel oneigenlijk gebruikt. Beetje jammer is dit toch wel, niet...?  |
Tis maar hoe je het beziet en opvat. Je kan het zien als een soort van zelfspot.. 
On topic maar weer.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 1 juli 2013, 06:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 06:27
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Ik denk even terug aan een vriendin met de ziekte van Crohn... over de 30 operaties.. en toch ongelovelijk vertrouwend op genezing tot het einde toe. Hoop, verwachting, geloof en vertrouwen gingen samen met teleursteling, knokken en strijden... tot ze uiteindelijk is overleden. Ze leefde vertrouwen en geloof in genezing voor en het gebeurde niet. In datzelfde vertrouwen ging ze naar Huis... zonder bitterheid. Wat mij nablijft is haar ongeschonden liefde voor God. En dat vind ik het grootste wonder. |
| Quote: | | Wat mij nablijft is haar ongeschonden liefde voor God. En dat vind ik het grootste wonder. |
Juist, ik ook.
Ik heb moeite met mensen die steeds maar weer bewijs zoeken Kijk God geneest ziekten(kanker oid, in die ernst ongeveer bedoel ik).
Ik ken ongelovigen die kennen allemaal wel iemand die is genezen van een erge ziekte, en ook wel kennen ze allemaal iemand die er aan is doodgegaan.
En niet significant meer of minder, iemand kennen die is genezen, als de gelovige waar ik het weleens van hoor, nu weer lees. Mijn ene oom die heel aardig is en niet gelooft heeft een zware hartaanval overleeft, en leeft alweer enkele jaren gezond, en in diezelfde tijd kreeg een bekende in evangelisch Nederland een hartaanval die die niet overleefde. Ben even de naam kwijt zoek het later op.
Ik heb moeite met het, voor mij triomfantelijke overkomen, als iemand is genezen: 'kijk maar, zie je wel dat God geneest'. Wat ik regelmatig hoor en zo overkomt op mij.
En dan kan je mi wel bidden voor genezing, en anders voor het te kunnen dragen en als God dat laatste geeft vind ik een veel groter wonder.
| Quote: | BAPPI605 schreef: Jan Zijlstra zei altijd:''Ga richting Jezus, ga richting het wonder'' Soms willen mensen wel de genezing, maar niet de genezer! |
| Quote: | JOL: Maar om dit samen gelijk te trekken geeft mensen soms wel een vals beeld. Het gaat om Hem alleen en dat moet ons genoeg zijn of dit nu wel of niet gepaard gaat met een wonder.
Natuurlijk is bidden om herstel altijd een bidden naar Zijn wil. En of genezing nu wel of niet zich voltrekt op welke manier dan ook, maken we allemaal, ziek of niet, deel uit van Zijn plan. |
Dit bedoel ik ook.
En zeker voor mensen die ernstig ziek zijn en proberen ermee te dealen, kan dat pijnlijk zijn, steeds die focus op bovennatuurlijke genezing door God, als ze zelf proberen te leven met het feit dat ze spoedig, of over een jaar oid dood gaan. Idd, alsof dát het alllerbelangrijkste wordt gevonden door mensen/christenen, zo komt het vaak op me over, ipv dat je gered bent omdat iemand gelooft.
En als iemand ernstig ziek is, van ja God wil jou genezen. Het is nu nog hetzelfde als Toen Jezus op aarde liep, ja, maar Jezus loopt niet op aarde nu. en als er idd mensen bij bosjes worden genezen, maar ja zo heel nu en dan eens iemand, ja. en dan heeft de zieke, behalve dat hij moet dealen met zijn levensbedreigende ziekte, of weet dat ie nog maar een jaar te leven heeft, ook nog eens denken wat is er dan mis met mij dat God mij niet geneest. oid.
Ik ben blij met de genuanceerde bijdragen, met name die van Leanne, ja zo kan je het ook zien, en God de eer geven, de ontzettend verdrietige dood van jou man heeft uiteindelijk anderen het leven gegeven.
En ja er staat idd: 'En nog veel groter werken zult gij doen'. Misschien doelt Jezus wel op de medische wetenschap, ziekten waaraan eerst mensen met bosjes tegelijk aan stierven zijn nu allang uitgebannen. Er staat ook 'werken', ja iemand even de handen opleggen is niet echt werken, maar in laboratoria naar vaccins zoeken en geneesmiddelen, en opleidingen voor chirurg, ja dat is wel werken, en nog hard ook.
Hij, Jezus kan mi niet bedoelt hebben dat 'u' nog veel meer mensen zult genezen of uit de doden opwekken, met alleen even iemand aanraken of handoplegging (zoals met bijvoorbeeld wel met reanimatie gebeurd, wat er toen ook niet bestond.), want in mij 21 jaar christen waarvan 10 in evangelische hoek heb ik nog niemand gezien of gekend die is genezen, door handoplegging of even aanraken van iemand met een bediending. Ja, wel mensen die zeiden van ik ken iemand of velen die zijn genezen via handoplegging, maar altijd uit de tweede of derde hand. Of uit de dood is opgewekt, ja wel vaag, in andere verre landen wel,(waarom kwam dat dan niet en nooit in het nieuws?) Waarom altijd 'bewijzen' die niet te controleren zijn?
Iig bedankt voor de reacties waaruit idd blijkt dat Jezus helemaal niet net als 2000 jaar geleden mensen met bosjes tegelijk geneest, alleen door een handoplegging of aanraking.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 1 juli 2013, 07:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 06:50
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | En zeker voor mensen die ernstig ziek zijn en proberen ermee te dealen, kan dat pijnlijk zijn, steeds die focus op bovennatuurlijke genezing door God, als ze zelf proberen te leven met het feit dat ze spoedig, of over een jaar oid dood gaan. Idd, alsof dát het alllerbelangrijkste wordt gevonden door mensen/christenen, zo komt het vaak op me over, ipv dat je gered bent omdat iemand gelooft. |
Maar ja. Het leven is ook niet eerlijk, het leven is grillig. We snappen het niet, van de een wel en de ander niet. Om nu helemaal het hoofdstuk "genezingen" af te sluiten voor deze tijd is wel heel rigoreus. En ergens heb ik ook iets van, als een niet-gelovige geneest in hoeverre is dat zonder God? Wie kan dat beoordelen? Genezing is in mijn ogen altijd iets wat God voor ogen heeft en uitwerkt. Ook via de medische wereld waarin een gelovige de handen van God door de behandelingen heen ervaart, dan geldt dat ook voor een niet-gelovige, alleen ervaart die dat niet zo.
Feit is wel dat in sommige kringen, waar jij het over hebt, er rare dingen worden gezegd als iemand niet geneest. Zoals dat er nog zonde zou zijn, of er niet genoeg geloof is. Als iemand een groot geloof heeft is dat degene wel die een ernstige ziekte te dragen heeft en toch zijn of haar geloof kan blijven vasthouden.
Feit is ook dat de genezingen soms verheven worden als het hoogste goed en de succesverhalen in de hoogste boom worden uitgehangen. Dat doet de zaak geen goed.[i]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 07:05
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Maar ja. Het leven is ook niet eerlijk, het leven is grillig. We snappen het niet, van de een wel en de ander niet. Om nu helemaal het hoofdstuk "genezingen" af te sluiten voor deze tijd is wel heel rigoreus. En ergens heb ik ook iets van, als een niet-gelovige geneest in hoeverre is dat zonder God? Wie kan dat beoordelen? Genezing is in mijn ogen altijd iets wat God voor ogen heeft en uitwerkt. Ook via de medische wereld waarin een gelovige de handen van God door de behandelingen heen ervaart, dan geldt dat ook voor een niet-gelovige, alleen ervaart die dat niet zo.
Feit is wel dat in sommige kringen, waar jij het over hebt, er rare dingen worden gezegd als iemand niet geneest. Zoals dat er nog zonde zou zijn, of er niet genoeg geloof is. Als iemand een groot geloof heeft is dat degene wel die een ernstige ziekte te dragen heeft en toch zijn of haar geloof kan blijven vasthouden.
Feit is ook dat de genezingen soms verheven worden als het hoogste goed en de succesverhalen in de hoogste boom worden uitgehangen. Dat doet de zaak geen goed. |
Ja, ik had nog even een stukje erbij geschreven, over reanimeren, dat dat ook een vorm van doden opwekken is, etc.
| Quote: | | Ook via de medische wereld waarin een gelovige de handen van God door de behandelingen heen ervaart, dan geldt dat ook voor een niet-gelovige, alleen ervaart die dat niet zo. |
Ja, dat bedoel ik.
| Quote: | | Als iemand een groot geloof heeft is dat degene wel die een ernstige ziekte te dragen heeft en toch zijn of haar geloof kan blijven vasthouden. |
Ja, dat bedoel ik dus, en zelfs als diegene dan nog steeds vrolijk en gelukkig kan zijn, in de tijd die die over heeft, en weet dat hij naar God gaat, dat is het echte wonder, vind ik ook.
| Quote: | | [i]Feit is ook dat de genezingen soms verheven worden als het hoogste goed en de succesverhalen in de hoogste boom worden uitgehangen. Dat doet de zaak geen goed. |
Ja, dát bedoel ik, als het hoogste goed, en dat is het nou juist niet, het geloof in God en het eeuwige leven is het hoogste, want ook al geneest iemand hij gaat toch dood na enkele tientallen jaren.
Dank je Jol, voor je reactie!
Ps: En dat demonen uitdrijven, ik denk daar hebben we de psychologie en de psychiatrie voor. En daar hoeven mensen niet zo mensonterend te lopen krioelen op de vloer, of schreeuwen, in een dienst. Juist daar houden ze er iets aan over. Mijns inziens en denk ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 1 juli 2013, 07:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 07:55
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Tis maar hoe je het beziet en opvat. Je kan het zien als een soort van zelfspot.. 
On topic maar weer. |
Maar ja, dit vers: 17 Dit zij een altoosdurende inzetting voor uw geslachten in al uw woonplaatsen: gij zult volstrekt geen vet en geen bloed eten.
Gelijk erachter, staat daar niet voor niets...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 07:59
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Maar ja, dit vers: 17 Dit zij een altoosdurende inzetting voor uw geslachten in al uw woonplaatsen: gij zult volstrekt geen vet en geen bloed eten.
Gelijk erachter, staat daar niet voor niets...  |
Wie de schoen past 
on topic dus?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 08:06
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Wie de schoen past 
on topic dus? |
Ja, ik bedoel, wil afvallen, maar die chocolade toetjes met slagroom zijn zó lekker , kan er wel 7 van op, achtermekaar...
Maar ja, niet gezond....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 08:40
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ps: En dat demonen uitdrijven, ik denk daar hebben we de psychologie en de psychiatrie voor. En daar hoeven mensen niet zo mensonterend te lopen krioelen op de vloer, of schreeuwen, in een dienst. Juist daar houden ze er iets aan over. Mijns inziens en denk ik. |
It is better to light a candle than to chase the darkness away...
maar dit is wel weer een ander onderwerp voor een topic denk ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 10:28
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Wanneer ik een priveberichtje wil verzenden, krijg ik vanavond steeds het inlogscherm ervoor, en ben ik het berichtje kwijt.  Ook wanneer ik nog maar net ben ingelogd, het berichtje heb geschreven en direct wil versturen, gooit ie me eruit, en wil het niet alsnog opnieuw. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? |
Het is de bedoeling, dat als je akkoord gaat met de regels, er een cookie op je computer wordt geplaatst die 1 jaar geldig is. Wellicht kun je controleren of deze bij jou geplaatst is?
Mocht dat niet het geval zijn, mail ons dan even. Dan kunnen wij je via de mail verder helpen.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 10:31
|
|
|
|
Mocht je een afbeelding willen plaatsen op het forum, maar deze blijkt te groot te zijn, dan kun je nu op de help-pagina lezen hoe je de foto kunt verkleinen:
https://www.christianmatch.nl/faq.php#antwoord_58
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 11:04
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | En flauw istie sowieso... Maar misplaatst ook! Daarmee heb je de Bijbel oneigenlijk gebruikt. Beetje jammer is dit toch wel, niet...?  |
Ik vind hem ondanks mijn kilootje te veel wel leuk en flauw, "waar is de gulle lach meneer Sonneberg"?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENS466
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 11:12
|
|
|
|
|
Ja het blijft wazig de straatkrant, zie ook altijd de zelfde Bulgaar, niet iemand die op straat leeft. Maar de organisatie voor het maken van de krant lijkt me wel goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 11:42
|
|
|
|
[quote=JOL252]It is better to light a candle than to chase the darkness away...idd
maar dit is wel weer een ander onderwerp voor een topic denk ik.
Wanneer Christus genas en demonen uitdreef gebeurde dat op een eerbare manier. Het is waar dat de mens gevallen en dat God verheven is, maar een mens is niet "niets". Hij werd gemaakt naar Gods gelijkenis (Genesis 1:16) en moet daarom met eerbied en waardigheid behandeld worden (Jakobus 3:9).
Sorry mensen, lief dat jullie hebben gerageerd, spijt me verschrikkelijk, onderweg naar hier, besefte ik dat ik off topic was gegaan, want het ging over genezingen, en of dat net zo gaat als 2000 jaar geleden.
Sorry voor de moeite die jullie hebben gestoken in het schrijven van reactie. Ik ging off topic.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 1 juli 2013, 13:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 11:59
|
|
|
|
[quote=SHANITA130]
Het gebeurde op een eerbare manier?? Ja en wat vind jij eerbaar ?Anders dan met rollen op de grond schreeuwen enz????? Waarom denk je dat??Heb jij een andere Bijbel dan ik?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:01
|
|
|
|
|
Ja hier staat een Roemeen. Ik gun die man best wat, maar ik zag hem iets te vaak in de slijter naast de AH. Dus toch maar niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:18
|
|
|
|
[quote=SHANITA130]
Okay, als jij demonen uitdrijven wilt scharen onder "Geneest Jezus nu net als 2000 jaar geleden" dan hoort het bij dit topic, m.i. is het net een andere categorie.
Ik denk dat er in dit soort diensten veel aangeleerd gedrag is van mensen met een open gat in hun ziel en gevoel en dat er ook zeer weinig onderscheid soms is bij de mensen die in de teams van nazorg zitten. De 1 ziet een emotie voor een demon aan en de ander een demon voor gevoel. Het is een risico dat er temidden van een groep waar de druk op genezing/bevrijding ligt dit leidt tot escalatie. Ik ben meer voor een combi van kennis en zalving waar het gaat om begeleiding van mensen, binnen een individueel contact. Wat ik mis in deze gevallen is de relatie waar Jezus in ieder geval belang aan hechtte in Zijn contact met mensen. Binnen een relatie waar mensen gekend worden is er allereerst ontspanning, geaccepteerd worden en de mogelijkheid dat men weer "mens wordt".
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 1 juli 2013, 12:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:22
|
|
|
|
| EVERDINA396 schreef: | Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover? |
Nou wees maar blij als je volslank bent , ik krijg zo vaak te horen dat ik te dun ben. Alhoewel er ook wel vrouwen zijn die vragen hoe ik dat doe. Ik doe helemaal niks, ik kan gewoon alles eten maar wordt niet dikker Heb waarschijnlijk geen aanleg om dikker te worden.
Zo zie je maar weer, het is niet gauw goed en mensen zijn zo hard vaak in hun uitspraken. Tegenwoordig denk ik: Voor God ben ik goed en dat is het belangrijkste
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:45
|
|
|
|
In diensten zijn altijd mensen die soms reageren van uit gevoel, emotie.
Hoort erbij.Demonen worden ook wel e s uitgedreven terwijl mensen rustig zijn. gaat niet altijd zo als met kronkelen op de grond.
Ma ja soms gaat het wel es vreemd.... ha ha zoals het bij jezus ook wel es vreemd er aan toe ging.... mensen die in de kerk zitten schreeuwen, die beheerst door demonen er door heen schreeuwen, gebed van iemand en die persoon houd op..... kan me voorstellen, dat mensen denken ????? maar is allemaal heel bijbels
en die spygiaterie....soms kunnen ze mensen niet genezen, God wel..... maar daar is onderscheid ook belangrijk in, heeft iemand een stoornis, geestes ziekte? of heeft iemand echt last van demonen.?
Voor dat onderscheid, moeten cristenen weer de heilige geest hebben, ma ja wetenschappelijk gezien... de heilige geest van God.
darom worden gaven van d e heilige geest, vaak bespot, bekritiseerd.
petra, blij een gemeente te hebben waar ruimte ook is voor `gods geest. houd niet van kerken, die gods geest in een hoek zetten. Maar zo zijn we allemaal verschillend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:50
|
|
|
|
[quote=ROELANDE345]
Ik heb het bericht van mij al aangepast was off topic mijn excuses, ik zal daarvoor een nieuw topic voor moeten openen met vragen die ik stel en heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:54
|
|
|
|
[quote=JOL252]Bij jou ook Jol, heb me posting aangepast want hij was off topic, mooie foto trouwens.
Ik kan daar wel een nieuw topic over openen als ik vragen heb, of erover wil praten , maar dus niet in deze want, deze ging specifiek over genezen, en of dat nu het zelfde is als 2000 jaar geleden toen Jezus nog op aarde was.
Excusze le mot.
Zelfde geldt voor Petra, dank voor je reactie, maar sorry, ik ging off topic, ik zal daar een nieuw topic voor moeten openen want deze ging specifiek over genezen, en niet demonen uitdrijven, en welke manieren wel of niet, en wel of niet psychiatrie in de plaats etc.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 1 juli 2013, 12:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:56
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik heb ook wel eens op een profiel van een 18-jarige geklikt......stomme iPad i.p.v. slepen klik je dan. De eerste keer denk je dan, zal ik een mailtje sturen dat ik perongeluk geklikt heb....ach laat ook maar..straks krijgt dat kind een hartverzakking als ze een mail van een 'ouwe' krijgt. |
Als je op een datesite staat vind ik niet dat je je moet verontschuldigen wanneer je op iemands profiel gaat kijken. Of die persoon nu 18 of 88 jaar is. Ik kijk ook wel eens op profielen van mannen en vrouwen die niet tot mijn 'categorie' behoren. Soms kijk ik dan naar de foto's ivm bloemen of iets anders interessants. Of ik lees gewoon de tekst en ga ik eens op zoek naar taalfouten. Enkele maanden geleden, dat schreef ik nog op het forum, keek ik eens op een profiel van een man. Hij stuurde me een boze mail en blokkeerde me dan ook nog eens. Je hebt nu eenmaal rare snuiters. Het is niet anders.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 13:23
|
|
|
|
[quote=SHANITA130]
misschien interesant om een topic over de heilige geest te openen en alle werken, dan is het allemaal ontopic. en zeer interesant discussie....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 13:30
|
|
|
|
[quote=PETRA373]
Doen Petra
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 15:37
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Frank, ik zal het nog een keer uitleggen.... Het gaat erom waar vrouwen op afknappen in dit topic. Jij bent dus erg off-topic Zo krijg je echt problemen met de moderator  |
...de moderator weet dat ik een Belg ben...dus wordt er me iets meer toegelaten...denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 16:47
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Nou wees maar blij als je volslank bent , ik krijg zo vaak te horen dat ik te dun ben. Alhoewel er ook wel vrouwen zijn die vragen hoe ik dat doe. Ik doe helemaal niks, ik kan gewoon alles eten maar wordt niet dikker Heb waarschijnlijk geen aanleg om dikker te worden.
Zo zie je maar weer, het is niet gauw goed en mensen zijn zo hard vaak in hun uitspraken. Tegenwoordig denk ik: Voor God ben ik goed en dat is het belangrijkste  |
Het zegt uiteindelijk niets over degene waarover kritiek wordt geleverd qua uiterlijk/omvang maar over degene die er iets over te zeggen heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |