ChristianMatch

Forum

Wat is er mis met volslanke mensen?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5606 5607 5608 5609 5610 5611 5612 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:37

PIETER619 schreef:
Er is jou aangeboden om het verder per mail te regelen mocht jij je gekrenkt voelen, waarom blijf je hier doorzeiken (kan geen ander woord bedenken) waar al op gereageerd is. "Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat zo ook een ander niet"dat geëmmer heeft totaal geen nut en doet verder afbreuk aan de topic.

Mede omdat ik zelf volslank ben en geen bezwaar heb als iemand een geintje maakt en jij daar opgeblazen over doet, is afbreuk doen aan een waar gezegde namelijk, "maak je niet dik dun is de mode".

Alhoewel ik denk dat de topic wel waar is in vele gevallen, is kennis van het vak meer een pre dan alleen maar "mooi" zijn

Eigenlijk toch wel vreemd he, zoveel weerstand als je voor de heiligheid van Gods Woord opkomt.... Geeft te denken... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:50

IFAN841 schreef:
Eigenlijk toch wel vreemd he, zoveel weerstand als je voor de heiligheid van Gods Woord opkomt.... Geeft te denken... Twijfelende smiley

Je DENKT dat je dat moet doen. Maar Jol heeft eerbied en respect voor Gods Woord. Dus het is helemaal niet op zn plaats Ze heeft alleen een (ander) gevoel voor humor. Die weerstand komt alleen omdat jesteeds over hetzelfde doorgaat.
En nu

ON TOPIC graag

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 1 juli 2013, 20:52
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 21:04

Aangeleverd zien het om de uitstraling gaat die een mens mooi maakt, ga ik lekker een mil kiway. Eten, misschien wel twee. Duhhh zou die niet eten om perfect slank te blijven voor een man die zelf ook niet perfect is
Dus tadaaaaa, milkiway... Lekker Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 21:07

Dat ik een hele leuke weekendtas op wieltjes heb gescoord bij de kruidvat. Een rode met witte stippen.
Kan ik mooi op chique op vakantie de volgende keer Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 21:09

ROELANDE345 schreef:
Dat ik een hele leuke weekendtas op wieltjes heb gescoord bij de kruidvat. Een rode met witte stippen.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 21:28

ROLF230 schreef:
Ik heb er nu wel genoeg over gelezen en gehoord. Vaccineren is gewoon harstikke slecht, richt veel meer schade aan dan enig goeds. Zie ook de DVD "Bijbel en gezondheid" van Kent Hovind die hierover een lang en diep gesprek heeft met een arts.

Toch ben ik blij dat die vaccinaties in het verleden de pokken volledig hebben uitgeroeid in de westerse wereld. Als je letterlijk de pokken krijgt, weet je alleen maar hoe goed die injecties waren.

Het is heel simpel: vaccineren is meestal goed maar daarmee nog niet zonder risico. Strikt genomen word je een beetje ziek gemaakt. Het gevaar zit hem niet in de wetenschappelijke kennis maar in wat deze industrie, die ik wel eens de witte maffia noem, extra wil verdienen.

Helaas is men juist in conservatief-christelijke kring alleen maar erg mild voor ondernemers en dus ook voor ondernemers in de farmaceutische industrie. Die doet voor mensen wel heel veel goed, want medicijnen zijn een zegen, maar die tak van industrie is er niet voor de burgers maar voor de ondernemers. Het winstbelang telt zwaarder. Maar het feit dat ondernemers aan vaccins verdienen is nog geen reden ze niet te nemen. Meer toezicht is wel wenselijk.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 1 juli 2013, 22:11
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 21:37

ROLF230 schreef:
Ik heb er nu wel genoeg over gelezen en gehoord. Vaccineren is gewoon harstikke slecht, richt veel meer schade aan dan enig goeds. Zie ook de DVD "Bijbel en gezondheid" van Kent Hovind die hierover een lang en diep gesprek heeft met een arts.

Nee, heb acht kinderen, zonder de inentingen had ik er geen acht gezonde meer denk ik, had ik meer kans gehad dat er met een kind iets mis was gegaan door ziekte, die kans is groter denk ik dan de inentingen die niet heilig zijn, dus om nou alle inentingen af te keuren.... Niet te snel doen,
Gaat wel over gezondheid van kinderen, heb maar Es' een erg ziek kind.....
Maar begrijp dat je flipt als je sommigge dingen leest.
Zelfde als medicijnen hè, ze hebben soms gemene bijwerkingen , toch keur je niet alle medicijjnen af voor je zieke kind.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 22:11

PETRA373 schreef:
Aangeleverd zien het om de uitstraling gaat die een mens mooi maakt, ga ik lekker een mil kiway. Eten, misschien wel twee. Duhhh zou die niet eten om perfect slank te blijven voor een man die zelf ook niet perfect is
Dus tadaaaaa, milkiway... Lekker Kwijlende smiley

Jol, net naar een verjaardag geweest en gebak aangeboden gekregen met mascarpone.
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 22:18

JOL252 schreef:
Jol, net naar een verjaardag geweest en gebak aangeboden gekregen met mascarpone.

Was het lekker? Ben je nu ook volslank? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 22:23

JANS221 schreef:
Was het lekker? Ben je nu ook volslank? Smiley met dichtgeplakte mond

was ik al, maar aangezien ik een paar maatjes minder broek aan mocht zaterdag ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 22:27

Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 22:33

Ik ga ook volslank worden...voila...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 22:33

SHANITA130 schreef:
Idd.

---

Het uitroeien van mensen promoten: http://youtu.be/6WQtRI7A064

Een reactie op de site hieronder: Als vader van een zoontje dat helaas zwaar is aangetast (autisme) na de BMR vaccinatie, is dit wel de “trigger” geweest die mij heeft wakker geschut.
Dat het RIVM en Lareb ( een pot nat, zit ook nog s in hetzelfde gebouw, hoezo onafhankelijk!) wat te verbergen hebben is een understatement.
De waarheid over vaccinaties moet bekend worden bij de grote massa.
Keep up the good work! Respect voor wat je doet!KLIK HiER

Dat vind ik wel heel moeilijk te geloven dat je er autisme van kan krijgen. Als moeder van een autistisch kind weet ik dat hij dat al vanaf dag o was zeg maar. Het is gewoon aangeboren. Voor hij ook maar 1 inenting heeft gehad. Hij is mijn 7e kind dus denk toch wel dat ik met enige authoriteit hier over kan spreken
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 22:37

FRANKT627 schreef:
Ik ga ook volslank worden...voila...

Staat goed bij je mooie krullen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 23:05

JOL252 schreef:
Oke...aangeboden...
Maar wat deed je met dat aanbod???
Knipoog smiley

Ineke die iets soortgelijks heeft gemaakt vandaag.... Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Het staat in de koelkast...voor morgen..
Tiramisu....
Ik BOOD het mezelf aan...en zal het morgen....ETEN!!!!

Nee...er is niets mis met mij...ik ben volslank!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOVH807

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 23:47

pesters hebben het vaak zelf niet in de gaten de ze pesten. Ik kan er over mee praten (van beide kanten).

Vaak geeft de pester slechts 1 opmerking tegen het slachtoffer zonder te beseffen hoe het binnenkomt. Echter als 30 personen een negatieve opmerking maken, dan is het voor hun slechts 1 opmerking, maar voor de ontvanger zijn het 30.

Heb zelf aan beide kanten gestaan. Als jij het slachtoffer ben, dan merk je het. Echter als je een pester bent, dan moet iemand je ogen ontsluiten en je attenderen dat je al nummer 30 ben en dat de ontvanger het als pesten beschouwd.

Werkt heel confronterend als iemand dat zegt, terwijl je weet hoe het aan de andere kant is.
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOVH807

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 23:50

FRANKT627 schreef:
Als je op een datesite staat vind ik niet dat je je moet verontschuldigen wanneer je op iemands profiel gaat kijken. Of die persoon nu 18 of 88 jaar is. Ik kijk ook wel eens op profielen van mannen en vrouwen die niet tot mijn 'categorie' behoren. Soms kijk ik dan naar de foto's ivm bloemen of iets anders interessants. Of ik lees gewoon de tekst en ga ik eens op zoek naar taalfouten. Enkele maanden geleden, dat schreef ik nog op het forum, keek ik eens op een profiel van een man. Hij stuurde me een boze mail en blokkeerde me dan ook nog eens. Je hebt nu eenmaal rare snuiters. Het is niet anders.

ok, bizar. Eerst vel reageren dat iemand bij je kijkt en dan vervolgens je de mogelijkheid ontnemen om te reageren. Wel handig, want je kan dan geen boze reactie terug ontvangen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOVH807

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 23:58

MAMALOE463 schreef:
Wat moedig dat je dit zo kunt neerschrijven....

dank je, maar ik sta sindskort iets anders in het leven, vandaar ook mijn lidmaatschap hier. Vroeger was je zoekende naar de juiste vrouw. Tegenwoordig heb ik dat zijdelings geschoven en ben ik meer op zoek naar vrienden en vandaar uit misschien iets laten opbloeien.

Hierdoor kan je meer lak nemen aan de reactie van mensen om je heen. Als je zoekende bent, dan deel je minder. Je probeert je beter voor te doen dan je bent.

Dus als deze nieuwe manier van communiceren vrouwen afschrikt, dan ben ik liever vrijgezel dan met een vrouw die alleen maar mooi weer wil horen. Dan kan je idd behoorlijk eenzaam samen zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 05:57

FRANKT627 schreef:
Boze smiley als je zo begint kom ik al niet...straks breng jij je strijk mee en dan kan ik die ook nog doen terwijl jullie lekker zitten te eten...

Ik had zo gedacht wij onze schone was mee en de dames die voor ons strijkend en opvouwend terwijl wij ons "druk" maken als machinisten bij het BBQdingesapparaat. Wil je dit even neerzetten, roept de verkeersleider me op, wil een buurman stuurboord stuurboord gaan varen, dus kleine onderbreking, maar dit is beter te doen dan op de weg

Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 2 juli 2013, 07:45
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 06:23

ZEELAND736 schreef:
Oke...aangeboden...
Maar wat deed je met dat aanbod???
Knipoog smiley

Ineke die iets soortgelijks heeft gemaakt vandaag.... Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Het staat in de koelkast...voor morgen..
Tiramisu....
Ik BOOD het mezelf aan...en zal het morgen....ETEN!!!!

Nee...er is niets mis met mij...ik ben volslank!!!

haha wat denk je?! En ook om het recept gevraagd.
Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:18

Zoiets noemen ze dan...het nuttige met het aangename verenigen...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:25

PIETER619 schreef:
Ik had zo gedacht wij onze schone was mee en de dames die voor ons strijkend en opvouwend terwijl wij ons "druk" maken als machinisten bij het BBQdingesapparaat. Wil je dit even neerzetten, roept de verkeersleider me op, wil een buurman stuurboord stuurboord gaan varen, dus kleine onderbreking, maar dit is beter te doen dan op de weg

mm volgens mij kun jij niet erg goed lezen Pieter
Frank hier bied zich vrijwillig aan om de strijkwas van alle dames te doen en dan ga jij dat weer terugdraaien Boze smiley
Misschien kun jij ook nog een strijkplank strijkbout en een verlengsnoer(extra lang tot aan juffrouw Tok) meenemen, kan Frank zodra hij er is aan de slag Lachende smiley Clown smiley
Wij dames vermaken ons wel met het opeten en lekker zitten kletsen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:33

Een gesprek met een patiënt: "ja, ik ben ook geen lieverdje geweest hoor, ik heb een tijdje vastgezeten, was blij dat ik er uit was.."
Ik: "o ja? U hebt vastgezeten?"
Patiënt: "ja, bij de geboorte"
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:40

JOL252 schreef:
haha wat denk je?! En ook om het recept gevraagd.
Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

Heerlijk hmmmmmm ik had gisteravond allerlei hapjes want was laatste avond van de zang.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:42

ROELANDE345 schreef:

Waar gaat de reis heen Knipoog smileyLachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:45

Als de mannen zo druk bezig zijn zorg ik wel dat ze niks te kort komen aan drinken of eten en wat afleiding Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:48

ROELANDE345 schreef:
Dat vind ik wel heel moeilijk te geloven dat je er autisme van kan krijgen. Als moeder van een autistisch kind weet ik dat hij dat al vanaf dag o was zeg maar. Het is gewoon aangeboren. Voor hij ook maar 1 inenting heeft gehad. Hij is mijn 7e kind dus denk toch wel dat ik met enige authoriteit hier over kan spreken

Ik niet.

Omdat jou kind vanaf dag 1 autisme had.

Dus als iemand zonder vaccinatie te hebben gehad kanker krijgt, is dat het bewijs dat het niet(OOK) door vaccinatie kan komen, bij andere mensen.

Of als iemand een ziekte krijgt die is aangeboren, dan sluit dát feit(aangeboren), het uit dat je die ziekte ook van vaccinatie kan krijgen.?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:49

ROLF230 schreef:
Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt.

Ik ook Rolf...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 09:08

SHANITA130 schreef:
Ik niet.

Omdat jou kind vanaf dag 1 autisme had.

Dus als iemand zonder vaccinatie te hebben gehad kanker krijgt, is dat het bewijs dat het niet(OOK) door vaccinatie kan komen, bij andere mensen.

Of als iemand een ziekte krijgt die is aangeboren, dan sluit dát feit(aangeboren), het uit dat je die ziekte ook van vaccinatie kan krijgen.?

Autisme is een aangeboren hersenstoornis, een pervasieve ontwikkelingstoornis die veroorzaakt wordt door 1 of meerdere genen.
Het is niet te vergelijken met zoiets als kanker. Kanker is een ziekte. Autisme is geen ziekte het zit in je persoonlijkheid. Het is dus wie jij bent. Je kunt kanker hebben maar je kunt geen autisme hebben ;je bent er een

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op dinsdag 2 juli 2013, 09:09
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 09:12

NATASCHA642 schreef:
Als de mannen zo druk bezig zijn zorg ik wel dat ze niks te kort komen aan drinken of eten en wat afleiding Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

oh das heel lief van je Natas Lachende smiley
Zo lief ben ik niet maar ja ik ben dan ook onlief volgens Frank
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5606 5607 5608 5609 5610 5611 5612 ... 6194 Volgende
Pagina 5609 van 6194