| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:47
|
|
|
|
God geeft zegeningen en zo is daar eentje de medische wetenschap. Dat men in een tak soms te ver gaat is onder geen beding goed te praten.
Dat men vaccins heeft ontwikkeld is een grote stap en grote zegen voor ons , zo kunnen we hopelijk bepaalde ziekten voorkomen danwel uitbannen.
As we niet accepteren dat God ons ook in samenwerking met doktoren wil genezen, en door vaccinatie ziekten zo willen voorkomen, is het hypocriet om als ons iets mankeert wel naar de dokter te gaan.
Ik ben blij dat mijn kinderen hun "prikken" hebben gekregen,ze blaken van gezondheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVERDINA396
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:50
|
|
|
|
Dankjewel Jol
Laatst aangepast door
|
EVERDINA396
|
op dinsdag 2 juli 2013, 19:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVERDINA396
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:50
|
|
|
|
Hierbij nog een keer de tekst, die ik als eerste geplaatst heb, ben benieuwd hoe jullie erover denken. En of jullie nog eventuele tips hebben om te laten merken, dat volslanke mensen er ook mogen zijn
Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden? Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen. Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan). En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij. Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is. Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.
Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?
Laatst aangepast door
|
EVERDINA396
|
op dinsdag 2 juli 2013, 19:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:55
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | God geeft zegeningen en zo is daar eentje de medische wetenschap. Dat men in een tak soms te ver gaat is onder geen beding goed te praten.
Dat men vaccins heeft ontwikkeld is een grote stap en grote zegen voor ons , zo kunnen we hopelijk bepaalde ziekten voorkomen danwel uitbannen.
As we niet accepteren dat God ons ook in samenwerking met doktoren wil genezen, en door vaccinatie ziekten zo willen voorkomen, is het hypocriet om als ons iets mankeert wel naar de dokter te gaan.
Ik ben blij dat mijn kinderen hun "prikken" hebben gekregen,ze blaken van gezondheid |
En ik zal ,als ik nu een baby zou hebben, hem/haar niet laten vaccineren.
Door de wetenschappen die ik al wist en verkregen op dit topic.
En zo hebben we, verschillend als we zijn, allemaal een andere mening.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 2 juli 2013, 20:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:57
|
|
|
|
|
Effe sereius, waar let je op als je na mensen kijkt, wat maakt ze aantrekkelijk, hun gezicht, hun uitstraling, de rest is bijzaak, vind ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:03
|
|
|
|
| EVERDINA396 schreef: | Hierbij nog een keer de tekst, die ik als eerste geplaatst heb, ben benieuwd hoe jullie erover denken. En of jullie nog eventuele tips hebben om te laten merken, dat volslanke mensen er ook mogen zijn
Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden? Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen. Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan). En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij. Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is. Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.
Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover? |
Gewoon idioot: | Quote: | | ik heb toch liever iemand die slanker is. |
Bah, ik heb er geen woorden voor, voor dat 'slank' is mooi, ik vind het zelf verschrikkelijk dat dat wordt gezegd, komt ook door de media, in alle reclames slanke dames, etc.
Is idioot, dat iemand als je het vraagt zegt je bent toch geen persoon voor mij, wil iemand die slank is.
Dan heb ik medelijden met de volgende die slank is, als je met zo'n oppervlakkige loser date.
Karakter en of je gelukkig bent, daar gaat het om.!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 2 juli 2013, 20:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:05
|
|
|
|
|
Ben je eigenlijk lekker mee, trouw je met iemand, word je dus dik en kan ej dan oprotten als die persoon allee slanke wil???? Tssssssss
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:16
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Ben je eigenlijk lekker mee, trouw je met iemand, word je dus dik en kan ej dan oprotten als die persoon allee slanke wil???? Tssssssss |
Tja waarom denk je dat er zoveel huwelijken stuk lopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:18
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Eh in echt? Date mee gehad???????????
Ha ha leuk spannend..... |
Jaaaa spannend is het zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:21
|
|
|
|
Het verband is er gewoon niet, het is broodje aap te stellen dat vaccinatie tot autisme leidt of kan leiden.
http://www.nu.nl/wetenschap/3385123/vaccinatie-geen-oorzaak-autisme.html
Het krantenartikel is gebaseerd op onderstaande publicatie. Voor het lezen ervan is Engels van enig niveau wel noodzakelijk:
http://www.jpeds.com/content/JPEDSDeStefano
Om een indruk te geven van het niveau van de publicatie:
ABOUT THE JOURNAL OF PEDIATRICS
The Journal of Pediatrics is a primary reference for the science and practice of pediatrics and its subspecialties. This authoritative resource of original, peer-reviewed articles oriented toward clinical practice helps physicians stay abreast of the latest and ever-changing developments in pediatric medicine. The Journal of Pediatrics is ranked 4th out of 115 pediatric medical journals (2011 Journal Citation Reports®, published by Thomson Reuters). URL: www.jpeds.com
ABOUT ELSEVIER
Elsevier is a world-leading publisher of scientific, technical and medical information products and services. The company works in partnership with the global science and health communities to publish more than 2,000 journals, including The Lancet (www.thelancet.com) and Cell (www.cell.com), and close to 20,000 book titles, including major reference works from Mosby and Saunders. Elsevier’s online solutions include SciVerse ScienceDirect (www.sciencedirect.com), SciVerse Scopus (www.scopus.com) etc.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 2 juli 2013, 20:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:27
|
|
|
|
Dinsdag 2 Juli, Romeinen 7: 12-26; Kom mijn verscheurde hart genezen.
Dat is een aangrijpende biecht. Paules zegt dat het hem gewoon niet lukt metterdaad het gebod van God met heel zijn hart te gehoorzamen, nog steeds niet. Want al kan de wet niets meer van hem eisen, de wet als gebod en richtingwijzend woord van God, blijft heilig en rechtvaardig en goed. Daar is op zich niets mis mee. Psalm 119 zingt: ‘O God, ik ben van harte zeer verblijd / over de weg van uw getuigenissen. / In uw bevelen ligt mijn zaligheid, / ik zal mij van uw wegen vergewissen.’ Maar ons hart wil zich daar maar niet echt op afstemmen. ‘In mij, dat wil zeggen: in mijn eigen natuur, woont niets goeds’, zegt Paules zelfs! De zonde zit zo diep, ik ben er als het ware aan verkocht. Wat ik wil, doe ik niet. En wat ik niet wil, doe ik. Het grijpt hem zo aan, dat hij even heel emotioneel zegt: ‘Wie zal mij, ongelukkig mens, nog eens hieruit redden?’ Om echter meteen te zeggen: ‘Ik denk God, door Jezus Christus, onze Heer!’ Hij verzoent en geneest ons verscheurende hart. Volkomen! Daarom:
Herstel de eenheid van mijn wezen n laat U dienen en U vrezen wie eens een slaaf was van de dood.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:34
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | | Het verband is er gewoon niet, het is broodje aap te stellen dat vaccinatie tot autisme leidt of kan leiden. |
Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 4 juli 2013, 22:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TABULA699
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:38
|
|
|
|
Ikke
ik heb vandaag eens heel wat topics afgelezen en mis een beetje het vind ik leuk knopje... Dat is toch een makkelijk maar losse manier om mensen alvast te laten wennen aan je aanwezigheid. Een voorstel hoekje is er ook niet echt, wat eigenlijk natuurlijk ook niet nodig is met al die profielen.
Maar toch als ik zie dat het toch wel een redelijk vast groepje is dat op het forum schrijft en reageert, is het (in ieder geval voor mij) toch wel een beetje lastig om zomaar ineens in te breken als nieuweling, voelt bijna als inbreuk maken op jullie gesprek of zo...tja, rare wezens zijn we toch
Ik hoef niet gelijk al allerlei privé chat verzoekjes te hebben terwijl ikzelf nog niet eens weet wat ik hier van vind en wie de mensen zijn, dus ik vind het altijd heel prettig als er op zo'n datesite ook gewoon algemeen gechat of een forum is, helaas zijn de meeste forums vaak juist op zo'n site niet zo heel druk bezet of gewoon stil, jammer maar ja alles moet tegenwoordig maar gelijk privé up close en personal... En ik ben toch meer het type van even de kat uit de boom kijken, voorzichtig contacten leggen, even mijn draaien vinden.
Dus hier ben ik dan Schrik niet als ik ineens tussendoor kom vallen op een onderwerp of zo op het forum
Groetjes Renske
Laatst aangepast door
|
TABULA699
|
op dinsdag 2 juli 2013, 20:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:46
|
|
|
|
Nou, van harte welkom hoor en iedereen mag hier schrijven. Er vindt soms wat slowchat plaats tussen veelal dezelfde personen maar laat dat je niet afschrikken. Wat frisse meningen, vooral van jonge mensen, kunnen geen kwaad.
Succes hier,
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:01
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed. |
Ja en we hebben goed gehoord wat je zegt., of voor degenen die niet graag in wij vorm worden genoemd : ik hoor wat je zegt.
ben het er alleen niet mee eens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:05
|
|
|
|
Welkom hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:05
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Jaaaa spannend is het zeker  |
Nou, leuk voor je Natascha, wens je een leuke tijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:06
|
|
|
|
| TABULA699 schreef: | Ikke
ik heb vandaag eens heel wat topics afgelezen en mis een beetje het vind ik leuk knopje... Dat is toch een makkelijk maar losse manier om mensen alvast te laten wennen aan je aanwezigheid. Een voorstel hoekje is er ook niet echt, wat eigenlijk natuurlijk ook niet nodig is met al die profielen.
Maar toch als ik zie dat het toch wel een redelijk vast groepje is dat op het forum schrijft en reageert, is het (in ieder geval voor mij) toch wel een beetje lastig om zomaar ineens in te breken als nieuweling, voelt bijna als inbreuk maken op jullie gesprek of zo...tja, rare wezens zijn we toch
Ik hoef niet gelijk al allerlei privé chat verzoekjes te hebben terwijl ikzelf nog niet eens weet wat ik hier van vind en wie de mensen zijn, dus ik vind het altijd heel prettig als er op zo'n datesite ook gewoon algemeen gechat of een forum is, helaas zijn de meeste forums vaak juist op zo'n site niet zo heel druk bezet of gewoon stil, jammer maar ja alles moet tegenwoordig maar gelijk privé up close en personal... En ik ben toch meer het type van even de kat uit de boom kijken, voorzichtig contacten leggen, even mijn draaien vinden.
Dus hier ben ik dan Schrik niet als ik ineens tussendoor kom vallen op een onderwerp of zo op het forum
Groetjes Renske |
You're welcome!
Wat een nette beleefde manier om hier op het forum binnen te komen! Waardeer dit wel en misschien ook een makkelijk opstapje voor andere "nieuwelingen"!
Lees en schrijf en klets gezellig mee hier
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op dinsdag 2 juli 2013, 21:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:14
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed. |
Dus je hebt er geen probleem mee sla je twee of drie jarig kindje bv Bof, mazelen, kinkhoest, of kinderverlamming krijg of een vorm van hersenvliesontsteking? je wil je kindje er niet tegen beschermen????????
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 4 juli 2013, 22:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:16
|
|
|
|
En wat doen die mensen met hun zelf als ze beetje dik worden? Dan kan het zeker wel? Of springen ze dan maar van een brug af?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:19
|
|
|
|
Ja, wat is mooi? Ik zelf denk dat je karakter en vriendelijkheid je als mens mooi maakt. En een aantal kilo's meer of minder kan een naar persoon toch niet veranderen naar een beter persoon. Mij is opgevallen dat als je iemand leert kennen en je vindt hem/haar sympathiek, je na een poosje helemaal zijn/haar uiterlijk niet meer zo opvalt. Of dat nu een scheve neus, een raar oog of het missen van enige ledematen, etc. betreft, het valt in het niet. Ik denk dat we allemaal zo wel een lek of bebrek aan ons zelf aan kunnen wijzen. Ik ben bijv. meerdere kilo's te zwaar. Maar ben helemaal niet ongezond. Moet ik dan gaan zitten sippen,omdat mensen me met allerlei vooroordelen bestoken? Nee, hoor, M'n glas is (bijna) altijd halfvol, ben een blijmoedig mens en wil dat graag zo houden. Zou ik over een poosje toch weer wat slanker worden, prima. Word ik dat niet, jammer maar niet onoverkomelijk. Ben het wel eens, dat er heel veel mensen met vooroordelen rond lopen over waarom iemand dik of dun is. En denk ook dat er best wel eens te veel media-aandacht voor is. Voorlichting over gezonde voeding en het bereiden van een lekkere gezonde maaltijd (wat overigens amper meer tijd vergt dan een kant en klare hap) lijkt me soms ondergesneeuwt. Een gezonde voeding wordt vaak gebracht als middel om af te vallen. Dan krijg je het gebracht als vitamientjes bij een kind En dat terwijl het juist heerlijk is om verse producten klaar te maken en te proeven!
En ja, wat daten betreft ... Denk dat we het hier toch wel een beetje met elkaar eens zijn. Iemand die alleen op het uiterlijk af gaat ... Tja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:21
|
|
|
|
|
Mooi die hartjes....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:32
|
|
|
|
Helemaal welkom hoor....!!! Schrikken doen we niet vlug!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 2 juli 2013, 21:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 22:07
|
|
|
|
| TABULA699 schreef: | Ikke
Groetjes Renske |
Welkom Renske
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 22:21
|
|
|
|
Toen ik trouwde...was ik al stevig, maar er is NOOIT een negatief woord over dat volslanke gevallen...(Jij kunt tenminste tegen een stootje...en ik heb houvast) Toen ik afviel...was mijn ex daar ook positief over... (Helaas heeft hij nooit beseft WAAROM ik zoveel afviel...verdriet...overspannen)
In de laatste relatie wist ik...dat die man er WEL moeite mee had, maar het geen reden was voor hem...om het niet te accepteren...dus heb ik dat heel erg gewaardeerd...
Zelfs toen ik stopte met roken en weer veel aankwam...kon hij dat begrijpen... Als een man echt gaat voor de binnenkant...valt inderdaad heel veel weg.. Immers hij gaat voor de relatie!!! Precies zoals Mamy zegt...meestal zie je ook wel een negatief punt bij de ander..Als er liefde is zie je daardoor heen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 22:58
|
|
|
|
tja en toch is dat wel hetgene wat gebeurd. Ik ben de afgelopen tijd om gezondheisredenen 18 kilo afgevallen. Sinds ik mn nieuwe foto op CM heb staatn waarin ik dus slanker ben, krijg ik veel meer aandacht van de mannen. Dus slanker vinden ze dus blijkbaar aantrekkelijker. Als ik heel eerlijk ben vind ik het mezelf ook beter staan, maar misschien komt dat ook door wat je omgeving ervan vind. Als ik in een of ander afrikaans land zou wonen waarin dikke vrouwen mooi gevonden worden, vond ik mezelf nu lelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 22:59
|
|
|
|
Leuk dat je jezelf zo introduceert. Welkom inderdaad het forum kan best wat vers en jong bloed gebruiken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 23:02
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Maar nu lees ik net dat er kennelijk meer "enige leuke man-nen op CM zijn"......Wat een opluchting!  |
Ja en dat word wat als die allemaal wakker worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 23:06
|
|
|
|
|
Mensen, even een vraag tussendoor...ik woon in een bosrijke omgeving. Twee jaar geleden hadden mijn kinderen ieder zo'n 20 teken te pakken op één middag...... Kan ik ze wel gerust laten vaccineren tegen de ziekte van lyme?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 23:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Als je op een datesite staat vind ik niet dat je je moet verontschuldigen wanneer je op iemands profiel gaat kijken. Of die persoon nu 18 of 88 jaar is. Ik kijk ook wel eens op profielen van mannen en vrouwen die niet tot mijn 'categorie' behoren. Soms kijk ik dan naar de foto's ivm bloemen of iets anders interessants. Of ik lees gewoon de tekst en ga ik eens op zoek naar taalfouten. Enkele maanden geleden, dat schreef ik nog op het forum, keek ik eens op een profiel van een man. Hij stuurde me een boze mail en blokkeerde me dan ook nog eens. Je hebt nu eenmaal rare snuiters. Het is niet anders. |
Pfiew.......heb ik voor niets het hele weekend met samengeknepen billen gezeten omdat ik op jouw profiel heb gekeken Maar ik was gewoon errug nieuwsgierig waar al die vrouwen zo lyrisch over waren
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |