ChristianMatch

Forum

Wat is er mis met volslanke mensen?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5612 5613 5614 5615 5616 5617 5618 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:24

ZEELAND736 schreef:
Dat is het nu juist...tevreden zijn met jezelf...van jezelf houden zoals je bent...(maar moeilijk blijft het ja)

Mooie woorden

Maar tis altijd wat ... niet leuk meer Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:44

PETRA373 schreef:
Als die leuke mannen ons niet leuk vinden, vind ik ze helemaal niet zo leuk
Twijfelende smiley
Petra aan milkeways en bounty
Als ik toch geen man heb, mag er wel een kilotje bij Lachende smiley

En Belgische mannen Twijfelende smiley Lees eerdaags natuurlijk dat enigste Belg hier met kabouter klus gaat wokken Gefrustreerde smiley

Ik ga wel met Roelande wokken...er mogen bij haar beste een paar kilootjes bij... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:46

Zo, mijn voormalige pelotonscommandant wordt dus binnen enkele weken koning van België. Ik ga me maar alvast wassen en scheren...ik moest maar eens een uitnodiging krijgen...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:55

KLUS667 schreef:
Ja......en dan jullie was wegstrijken? Nee dank je de koekoek, dan komt er voor de mannen geen vlees aan te pas. "Echt waar Klus, wij strijken ons ondergoed en sokken altijd hoor en voor de hygiëne dragen wij ze 1x per jaar. Dit is slechts was van 10 maanden." Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley

Je draagt 1keer per jaar een onderbroek en sokken Smiley die vol vragen zit
Rest van het jaar dus geen onderbroek Verraste, verbaasde smiley
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Interesant weetje....... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:58

Tsssssss geef ik je tip om met iemand te wokken frank is het weer niet goed Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:02

ANNA415 schreef:
Dan zouden wij zeggen wat een leuke man Clown smiley

Echt ben echt in Verraste, verbaasde smiley schok over dit draadje
Anna valt voor mannen die geen onderbroeken dragen Verraste, verbaasde smiley
Zeeland gaat voor de onderbroek, rest is bijzaak Verraste, verbaasde smiley
Jane.... Die zag iemand van hier in haar gemeente...wie Verraste, verbaasde smiley
Frank wil met Roelande wokken, nu hij weet witte onderbroek geen bezwaar Verraste, verbaasde smiley

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Clown smiley

En kabouters dragen geen onderonderbroek wil die kabouters echt me ijskast nu uit. Kunnen ze van die mutsjes geen onderbroken maken Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
PETRA373
op woensdag 3 juli 2013, 22:04
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:06

PETRA373 schreef:
Echt ben echt in Verraste, verbaasde smiley schok over dit draadje
Anna valt voor mannen die geen onderbroeken dragen Verraste, verbaasde smiley
Zeeland gaat voor de onderbroek, rest is bijzaak Verraste, verbaasde smiley
Jane.... Die zag iemand van hier in haar gemeente...wie Verraste, verbaasde smiley
Frank wil met Roelande wokken, nu hij weet witte onderbroek geen bezwaar Verraste, verbaasde smiley

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Clown smiley

En kabouters dragen geen onderonderbroek wil die kabouters echt me ijskast nu uit. Kunnen ze van die mutsjes geen onderbroken maken Smiley die vol vragen zit

Onderbroekenlol dus.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:08

THOMAS968 schreef:
Onderbroekenlol dus.

Thomas

Wel mag het woord sch..t niet schrijven nu frank er is, dus dan maar over na andere humor.

En wie het niet wil lezen, leest het maar niet, is geen sereius topic .
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:13

Leuk frank, een Koning die je kent Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:22

FRANKT627 schreef:
Ik ga wel met Roelande wokken...er mogen bij haar beste een paar kilootjes bij... Knipoog smiley

He Frank ik dacht dat je het nooit zou vragen Lachende smiley Lachende smiley
maar ik houd je er aan
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:29

PETRA373 schreef:
Tsssssss geef ik je tip om met iemand te wokken frank is het weer niet goed Gefrustreerde smiley

Je kunt Frank allerlei ""tippen"" geven....
Het woord ""wokken"" is gewoon erg gevaarlijk...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:30

ROELANDE345 schreef:
maar ik houd je er aan

(Dikwijls herhalen...dikwijls hem-er-aan-houden!!!)

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:32

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik ben altijd blij...denk ik

Als je dat denkt Frank..
Ben je gewoon al een heel eind!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:32

ROELANDE345 schreef:
maar ik houd je er aan

Boze smiley ...Lap dat heb ik weer. Die Flosh zit hier maar wat te tikken en binnenkort moet ik dus met jou gaan wokken...en Anna zal het ook weer vragen...wanneer krijg ik nu eens eindelijk rust?
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:44

[quote=FRANKT627] Boze smiley ...Lap dat heb ik weer. Die Flosh zit hier maar wat te tikken en binnenkort moet ik dus met jou gaan wokken...en Anna zal het ook weer vragen...wanneer krijg ik nu eens eindelijk rust?[/quote]

Als je eindelijk eens gaat wokken Boze smiley

Laatst aangepast door
JANE410
op woensdag 3 juli 2013, 22:45
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:00

Je bent ook nog steeds welkom voor een barbequene hier frank, iets wat ik hoelang geleden al gevraagd hebt Gefrustreerde smiley

zal er geen gehakt ballen opdoen

Laatst aangepast door
PETRA373
op woensdag 3 juli 2013, 23:01
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:01

NATASCHA642 schreef:
Mooie woorden

Maar tis altijd wat ... niet leuk meer Boze smiley

Ach we hebben allemaal onze minpuntjes, maar als je redelijk gezond bent is toch ook heel wat waard. Dan zijn een paar kilootjes te veel niet zo erg Smiley die vol vragen zit denk ik, of een paar kilootjes te weinig
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:21

Riding alone for thousands of Miles

Het maakt niet uit of je nou een film hebt uit Amerika, Europa, Afrika of Azië. Emoties en gevoelens zijn overal het zelfde. Overal heb je de culturele verschillen bij het uiten van emoties en gevoelens, maar het zijn universele uitingen. Zhang Yimou is een Chinese regisseur die graag emoties toont en daardoor een zeer toegankelijke en populaire filmmaker in het Westen is geworden.
Takata is een Japanse oude man die na de dood van z'n vrouw het contact met zijn zoon Kenichi is kwijtgeraakt omdat hij naar een afgelegen vissersdorpje is vertrokken om alleen te zijn. Nu krijgt hij een telefoontje van zijn schoondochter met de mededeling dat zijn zoon erg ziek is. Takata vertrekt naar Tokyo om een laatste poging zich te verzoenen met zijn zoon. Kenichi wil hem echter niet zien. Teleurgesteld en met een schuldgevoel wil Takata terug naar huis gaan, maar niet voordat z'n schoondochter hem een videoband geeft met daarop de favoriete hobby van zijn zoon. Misschien dat hij daarmee iets van zijn zoon zal begrijpen. Kenichi is nl een grote liefhebber van Chinese volksopera. Na het zien van de video besluit Takata naar de Chinese provincie Yunnan te gaan om daar een optreden van Kenichi's favoriete volksopera te filmen. Daar ontmoet hij diverse mensen waarbij geconfronteerd wordt met zijn eigen tekortkomingen als vader. Vooral de ontmoeting met het jongetje Yang Yang brengt emoties los. Hij probeert toch nog iets terug te doen voor zijn eigen zoon, maar misschien is het wel te laat.

Zhang Yimou heeft inmiddels prachtige films afgeleverd als Raise THE red lantarn, THE Road home en de spektakelfilms Hero, House of flying daggers en Curse of THE golden flower. Een kunstenaar die ook graag met kleur werkt en mooie decors gebruikt. Ondanks dat dit onbekendere (ondergewaardeerde) film niet de impact van z'n andere werk heeft, is het toch een klein pareltje. Een film over vaders en zonen en de soms moeilijke band ertussen. Mooi gespeeld met grotendeels amateuracteurs, sfeervolle muziek en prachtige plaatjes van een onbekend China.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:41

PETRA373 schreef:
Je bent ook nog steeds welkom voor een barbequene hier frank, iets wat ik hoelang geleden al gevraagd hebt Gefrustreerde smiley

Doe ook maar een paar van die kleffe ballen rijst. Ben je wel goed in!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:50

JANE410 schreef:
Ach we hebben allemaal onze minpuntjes, maar als je redelijk gezond bent is toch ook heel wat waard. Dan zijn een paar kilootjes te veel niet zo erg Smiley die vol vragen zit denk ik, of een paar kilootjes te weinig

Mee eens Jane!!!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:52

Gaap
Poe poe
Ik ben moe
Welterusten vrienden en vriendinnen
Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 04:12

Jammer hoor, er wordt nog maar weinig exclusief gegeten op cm Zieke smiley voor het gemak alles uit een pak Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 04:41

ANNA415 schreef:
we willen op
zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (7 jaar)
anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546
roelande354, 54 jaar, regio 342
natascha642, 43 jaar, regio 0546
shanita130, 41 jaar, regio 078
Rainbow930, 35 jaar (ovb)
Mira349, 43 jaar (ovb)

willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038
pieter619, jong van geest; taxi-chauffeur....
johan209 38 jaar, regio 073
lanfy127, 43 jaar, regio 0318
crossroad317 (ovb)
frankt627, 49 jaar (ovb)

Het is al aardig aan het afkicken dat picknicken Geschokte, onthutste smiley
In glorietijden van weleer, gingen er heel wat meer Knipoog smiley
Door het stijgende percentage aantal leden
zal waarschijnlijk wel zijn de voornaamste reden Knipoog smiley
Houd de moed dan ook zeer hoog
Hoogstwaarschijnlijk is dien dag dan ook wel droog Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 06:31

GERRIT084 schreef:
Jammer hoor, er wordt nog maar weinig exclusief gegeten op cm Zieke smiley voor het gemak alles uit een pak Gefrustreerde smiley

We kunnen dan ook niet wachten op wat jij vanavond op je bord weet te toveren.
Naar boven

Auteur Bericht
CALLIE155

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 06:50

Waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden? Daar heb ik geen direct antwoord op, maar ik denk dat het heel veel te maken heeft met persoonlijke voorkeur, smaak en vooral aantrekkingskracht.

Vergeet niet dat mannen op een andere manier naar vrouwen kijken, dan vrouwen naar mannen. Voor veel mannen is uiterlijk en fysieke aantrekkingskracht ook of net zo van belang in het vinden van een 'klik' voor het leven.

Dat is nou eenmaal de natuur, zoals we in elkaar steken.

En wat voor de één aantrekkelijk is, is voor een ander misschien wel weer 'niet mijn type'.

Aannames dat niet-volslanke mensen, mollige of dikke mensen geen aantrekkingskracht zouden hebben of minder zijn is natuurlijk grote onzin. Nogmaals smaken verschillen en op ieder potje past een deksel! Knipoog smiley

De ene man vindt in volslank zijn type, de ander weer in mollig of wat kilootjes meer. De één valt op vrouwen met een donkere huidskleur de ander weer op vrouwen met een getinte of lichte huidskleur.

Of je er nou boos om of gepikeerd over moet zijn als iemand aangeeft dat je niet het type bent dat hij zoekt of waar hij op valt...nee...ik zou er niet zo over in zitten en je zeker niet persoonlijk aangevallen voelen. Je kunt nou eenmaal niet afdwingen dat iemand zich aangetrokken tot je voelt.

Zelf ben ik voor de helft van molukse afkomst maar ik val bijvoorbeeld niet op molukse of aziatische vrouwen. Ik zou het niet rechtvaardig en juist raar vinden wanneer iemand daarom boos op mij zou worden, want wat kan ik er aan doen? Ontkennen dat iemand niet mijn type is, dat ik er niet toe aangetrokken voel? Dat zou dan tegen je eigen ingaan en daar wordt je zelf niet gelukkig van, laat staan de ander!

Je bent zoals je bent, dat geldt ook voor de andere partij.

Er is niets mis met volslanke mensen, maar ook niet met de mensen die er niet op vallen.

Vriendelijke groet.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 07:28

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...Lap dat heb ik weer. Die Flosh zit hier maar wat te tikken en binnenkort moet ik dus met jou gaan wokken...en Anna zal het ook weer vragen...wanneer krijg ik nu eens eindelijk rust?

Coole smiley met zonnebril Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 07:29

PETRA373 schreef:

Ik zie jouw naam nog niet in het lijstje voor 27 juli........?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 07:35

ANNA415 schreef:
Coole smiley met zonnebril Kwijlende smiley

ja ja...laat je tanden maar wateren...ik zal wel hier blijven en een boterham en radijsjes eten...voila
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 08:33

Eerst maar Es' kijken of ik kan anna Knipoog smiley
En of ik durf Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 08:51

JOL252 schreef:
We kunnen dan ook niet wachten op wat jij vanavond op je bord weet te toveren.

Ik weet nog niet wat mij zal bekoren Geschokte, onthutste smiley
komt uit de kast, van diep bevroren Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5612 5613 5614 5615 5616 5617 5618 ... 6194 Volgende
Pagina 5615 van 6194