| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:47
|
|
|
|
ben paella aan het maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik meende het echt wat ik tegen Tess zei...pfff, dan is een mens eens eerlijk. Ik vind dat jullie erg onlief doen... |
Ik vind het lief hoor, Frank. Je hebt m'n dag weer goed gemaakt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 19:55
|
|
|
|
Bij mij viel het reuze mee Eindelijk toch nog iets niet uit de zee In het midden heel paraat geloof dat ook daar een I staat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 20:14
|
|
|
|
@ Jans, nog een spannend linkje.
Volkskrant voert mazelen-hysterie op naar climax.
Verzet voor God en uw kinderen.
Klik Hier
Met een spannend filmje klik hier
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 4 juli 2013, 20:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 20:15
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Bij mij viel het reuze mee Eindelijk toch nog iets niet uit de zee In het midden heel paraat geloof dat ook daar een I staat  |
Uit een pakje??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 20:16
|
|
|
|
Donderdag 4 Juli, Roemeinen 8:18-30; In acht ligt de kracht.
Een eenvoudige vrome man hoorde ik eens zeggen: ‘In Romeinen 6 ligt de les, in Romeinen 7 ligt het leven, in Romeinen 8 ligt de kracht en in 9 de zegen!’Zulke loopjes vergeet je nooit meer. Op les over toewijding aan God (hoofdstuk 6) volgt inderdaad een aangrijpend getuigenis van de strijd van het verscheurde gelovige hart: zo is en blijft het leven van een echt kind van God (hoofdstuk 7)! Maar dan komt hoofdstuk 8. In dit hoofstuk hoor je heel veel zuchten en heel veel getob. Jonge, jonge wat kan die Paules zuchten. Geen Bijbelstukje voor een vakantiedag aan zee of op een camping in Zuid-Frankrijk, denk ik even. Hoewel: juist tijdens vakantiedagen komt er soms heel veel bij ons los. Zuchten over zaken de we weggestopt hebben. Tranen waarover we steeds maar geen tijd hadden. Tranen waarvoor we we steeds maar geen tijd hadden. Soms kan gemis ineens weer heel erg pijn doen. Daarom is het misschien juist heel gelukkig dat we vandaag Romeinen 8 lezen. Want in acht ligt de kracht! Kracht die zwakken sterkt en troost! Die van een zucht een zang maakt! ‘Nu tart ik de dood. Nu verwin ik het graf. / Nu neemt mij geen satan de zegekroon af!’ Kracht die bij tobbers de diepste snaren doet trillen, omdat God ons verzekert dat Hij ons liefheeft en echt alles laat meewerken ten goede! Alles!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 20:48
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Uit een pakje?? |
Jol toch Jol toch, foei nou bij mij is alles vers uit de vriezer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 20:55
|
|
|
|
Let op de dramatische manier waarop in dit artikel ‘de mazelen’ worden neergezet als uiterst geváárlijke ziekte..! Maar hoezo gevaarlijk.. Want iedereen is tóch al gevaccineerd tegen die mazelen, via de fameuze BMR-prik, die in Engeland (MMR) natuurlijk ook wordt gegeven, zo vlak ná de geboorte..? Jazeker, die BMR-prik is kennelijk een minder effectieve bescherming tegen mazelen als de ‘vaccinatie-deskundigen’ dachten.. Want ook al bén je tegen mazelen gevaccineerd, dan nóg is de kans aanwezig dat je gewoon mazelen krijgt.. En dát terwijl het lichaam, bij een gezond immuunsysteem, zeer wel in staat is, haar eigen mazel-boontjes te doppen.. Maar ja, daar is de vaccinatie-industrie niet écht bij gebaat.. Toch?
http://www.wanttoknow.nl/overige/falende-mazelen-vaccinatie-opnieuw-vaccineren-dus/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 21:08
|
|
|
|
Ooohh, dank je wel ladies!
Ja, tis weer een driedaagse. Maar daarom niet minder gezellig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOHAN209
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 22:04
|
|
|
|
Hey
Ik kan niet komen jammer 
mijn broer viert zijn verjaar dag 
Maar jullie Veel Plezier
Laatst aangepast door
|
JOHAN209
|
op donderdag 4 juli 2013, 22:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 22:26
|
|
|
|
| JOHAN209 schreef: | Hey
Ik kan niet komen jammer 
mijn broer viert zijn verjaar dag 
Maar jullie Veel Plezier  |
Tis Smiddags ga je toch savonds naar je broer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 22:49
|
|
|
|
he he... avondvullend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 00:07
|
|
|
|
Een HIEP-HIEP- HOERAATJE...voor Mamaloe!!!
VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag... Een hele fijne dag met je kroost/ familie/vrienden en bekenden....
Gods zegen voor dit nieuwe levensjaar!!!!
Groet van Ineke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 06:29
|
|
|
|
Mamaloe van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne dag toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:39
|
|
|
|
De meeste hebben misschien al een mail gehad... Voor diegene bij wie het abonnement 1 dezer dagen verloopt is er een leuke verlengactie op CM van 3 maanden.... In deze dure tijden
Leuke tip misschien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:43
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | Volgens mij is dit wel een leuke plek tegen eenzaamheid ... Als je zo de verschillende topics afgaat, vergeet je even je eenzaamheid en merk je dat er altijd ergere gevallen zijn da jezelf. |
Ik zat zo te denken; éen 'leuke' plek tegen eenzaamheid, want als je topics afgaat vergeet je je eenzaamheid omdat er ergere gevallen zijn dan jij?
Ik heb me nooit beter gevoeld door te denken dat mensen het 'nog' erger hadden dan ik. Dan teer je mi op de ellende van anderen.
Beter kan je denken wát je kan doen in je eigen situatie, maar denken aan anderen die het slechter hebben en je daardoor beter voelen, ik snap dat niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:43
|
|
|
|
tja is het de waarheid of is het complottheorie. Ze zeggen de volgende doestelling te hebben:
Niburu begeleidt bij de kwantumsprong in bewustzijn die eenieder mag gaan maken en helpt graag mee een nieuwe wereld te creëren, gebaseerd op onvoorwaardelijke liefde, vrede en saamhorigheid.
In mij werkelijkheid is er maar Een die een nieuwe wereld kan creëren. Ik vertrouw liever op de Waarheid dan op een site die denkt een nieuwe wereld te kunnen creëren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:47
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | tja is het de waarheid of is het complottheorie. Ze zeggen de volgende doestelling te hebben:
Niburu begeleidt bij de kwantumsprong in bewustzijn die eenieder mag gaan maken en helpt graag mee een nieuwe wereld te creëren, gebaseerd op onvoorwaardelijke liefde, vrede en saamhorigheid.
In mij werkelijkheid is er maar Een die een nieuwe wereld kan creëren. Ik vertrouw liever op de Waarheid dan op een site die denkt een nieuwe wereld te kunnen creëren. |
Ja, mensen die niet geloven proberen het op die manier, mi. Trouwens wat daar staat hebben ze ook weer van 2 anderen sites geplukt, en dat ook heel duidelijk aangegeven.
Van mij hoef je er ook niet op te vertrouwen hoor. Wie zegt dat jij van mij op deze site moet vertrouwen, eigenlijk interesseert dat mij helemaal niet, Ik doe mee aan deze discussie over vaccinaties van mazelen en het weigeren van vaccinaties.
Wat bedoel je met 'liever op de Waarheid', dan op een site die een betere wereld wil creëren? Ze willen een liefdevolle gezonde wereld, wat is daar mis mee, of niet Waar aan?
Maar, ik denk ook wel dat de RIVM dingen het allerbeste weten, want ja, die zijn direct van de regering.
En daar hou ik het voorlopig even bij.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 5 juli 2013, 08:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:48
|
|
|
|
Dankjewel hoor!
Vanmiddag gaan we op vakantie dus echt vieren doen we het morgen!
Ik ben er dus eventjes tussenuit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:52
|
|
|
|
|
Gefeliciteerd en fijne vakantie gewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 08:14
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | tja is het de waarheid of is het complottheorie. Ze zeggen de volgende doestelling te hebben:
In mij werkelijkheid is er maar Een die een nieuwe wereld kan creëren. Ik vertrouw liever op de Waarheid dan op een site die denkt een nieuwe wereld te kunnen creëren. |
Maar wat vreemd dan dat er bij zoiets ernstigs nog geen kamervragen zijn gesteld. Er móet toch een helder licht bij de politiek zitten? Of zitten ze allemaal in het complot...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 08:28
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Maar wat vreemd dan dat er bij zoiets ernstigs nog geen kamervragen zijn gesteld. Er móet toch een helder licht bij de politiek zitten? Of zitten ze allemaal in het complot... |
Ach joh, dat zijn allemaal complotdenkers, in die sites daarom zijn er ook geen Kamervragen over gesteld , dan zou er iig ééntje moeten zijn die het licht ziet, dat zie ik nu ook wel, ik denk gewoon, iedereen verplicht vaccineren, ook in de toekomst, en naar Het RIVM luisteren , zij kunnen het ten slotte het allerbeste weten. En ja, Jans weet er natuurlijk ook een hoop van(net 1500 vaccins besteld), als arts assistente, door haar opleiding.
Nou, dan kunnen we allen eensgezind, deze discussie sluiten.
Tenminste de enkelen die nog over zijn in deze discussie. 
Er zijn trouwens wel Kamervragen gesteld, http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2009/02/23/antwoorden-op-kamervragen-van-van-gerven-en-langkamp-over-vaccinatie-tegen-polio-bof-mazelen-en-rodehond.html,
Ik heb genoeg gelezen op internet over alle gevaren omtrent vaccinaties. En verder verdiep ik me ook niet meer in deze discussie
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 5 juli 2013, 09:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:01
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ach joh, dat zijn allemaal complotdenkers, in die sites daarom zijn er ook geen Kamervragen over gesteld , dan zou er iig ééntje moeten zijn die het licht ziet, dat zie ik nu ook wel, ik denk gewoon, iedereen verplicht vaccineren, ook in de toekomst, en naar Het RIVM luisteren , zij kunnen het ten slotte het allerbeste weten. En ja, Jans weet er natuurlijk ook een hoop van(net 1500 vaccins besteld), als arts assistente, door haar opleiding.
Nou, dan kunnen we allen eensgezind, deze discussie sluiten.
Tenminste de enkelen die nog over zijn in deze discussie. 
Er zijn trouwens wel Kamervragen gesteld, http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2009/02/23/antwoorden-op-kamervragen-van-van-gerven-en-langkamp-over-vaccinatie-tegen-polio-bof-mazelen-en-rodehond.html,
Ik heb genoeg gelezen op internet over alle gevaren omtrent vaccinaties. En verder verdiep ik me ook niet meer in deze discussie  |
Ik bedoelde met "waarom nog geen kamervragen gesteld" niet de discussie rond de vaccinatie maar over wat er gesuggereerd wordt over virussen etc. de lucht in blazen die vervolgens jaren ergens in de grond kunnen rusten voordat ze weer getriggerd worden tot activiteit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:01
|
|
|
|
Ik weet nog goed dat toen mijn 2de kind geboren werd, ons werd gevraagd of wij het wel wilde inenten...er was toen, ook daar een polio golf aan de gang......t is toch te zot voor woorden....je bent gelovig en meteen worden die vragen gesteld.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:08
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Ik bedoelde met "waarom nog geen kamervragen gesteld" niet de discussie rond de vaccinatie maar over wat er gesuggereerd wordt over virussen etc. de lucht in blazen die vervolgens jaren ergens in de grond kunnen rusten voordat ze weer getriggerd worden tot activiteit. |
Ach joh, daar gingen alleen de laatste 2 zinnen over op die site, de rest was van 2 anders sites.
Maar ja, jij, Jans, en de RIVM, ik denk dat jullie allemaal helemaal gelijk hebben, en ik had al veel eerder hiermee moeten stoppen.
Ja, een discussie voeren met mensen die van te voren vastgesteld gelijk hebben, is moeilijk voor mij, igg ik heb mijn lesje geleerd.
Daar gaan die vragen juist wel over, maar ik ben hier klaar mee, en had net als eerdere al veel eerder moeten stoppen met deze discussie en dat weet ik dan weer voor de volgende keer. En sowieso geen tijd ook.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 5 juli 2013, 09:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |