| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 11:48
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Was heel mooi weer in Ede, perfect, blauwe lucht, niet heet, gewoon zo 25 graden denk ik, en ja, heel gezellig en heel erg mooie natuur daar. We waren er rond 14.00 uur, had ws erg hard geregend ervoor, want het was zo lekker fris, zo wat je kan hebben na een regenbui, maar ja we kwamen aan: een strakke blauwe lucht, dus ja, Roelande had wel gelijk wb de tijden, dat de onweer was overgetrokken.
Het was gezellig, rustig en gemoedelijk, gewoon positief op alle fronten!
Waren ook lang gebleven ruim 6,5 uur!, en enkelingen gingen eerder of kwamen later.
Iig, ging om 12 uur weg was rond 23.00 thuis. Was goed te doen met de trein: anderhalf uur tot uur en drie kwartier doe je erover.
Je komt gewoon helemaal tot rust daar, en het is leuk met anderen kennis te maken.

Bedankt!
Heb foto's en kan me kabeltje niet vinden, maar ja die vind ik wel weer en anders even naar de Hema ofzo. 
Ps: Nou heb ik geprobeerd sms met bijlage foto(s) te sturen, lukte niet... |
even voor de anderen die ook foto's hebben gemaakt lees wel even of je ze wel of niet mag plaatsen hier op CM in het aanmeldingsstuk, waar ook de andere regels staan
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op maandag 29 juli 2013, 08:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 12:45
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | evenvor d eanderen di eook fot's hebben gemaakt les wel even of je ze wel of niet mag plaatsen hier op Cm in het aanmeldingsstuk, waar ook de andere regels staan  |
Toen ik de foto's maakte vroeg ik het al ;)
Ben niet helemaal van gisteren ;)
En als ik ze plaats, doe ik dat op me profiel, ja, dat ingewikkelde gedoe met uploaden enzo ;)
Maar ja, wat ik heb begrepen, je kan foto's kopiëren van iemand zijn profiel, en 'opslaan als': , in een van je mappen.
Dusz...;)
Maar, wel bedankt hoor dat je me het even zegt voor de zekerheid !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FAITH187
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 13:30
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Stel dat iemand zo ongelukkig is en zich misschien ook gaat ergeren aan de ander, waardoor er lichamelijke spanningen optreden. Ik denk dat als je daarna alles geprobeert hebt om je huwelijk te redden, maar het lukt gewoon niet en de spanningen gaan ook niet weg, dat de weg naar een scheiding onoverkomelijk is. Het is wel belangrijk dat je dit meeneemt in je gebeden en ook pastorale zorg inschakeld. Ik hoor steeds vaker dat een kerkenraad / predikant ineens geconfronteerd wordt met een scheiding. Als ze in het hele proces betrokken waren, dan lopen ze mee en is m.i. de meelevendheid / inlevendheid veel groter. Tenminste....dat heb ik wel ervaren. |
Dan heb jij heel veel geluk gehad met jouw gemeente toendertijd. Ik heb mijn toenmalige gemeente ook ingeschakeld (vanaf het begin van de problemen), maar zij zeiden doodleuk dat ik moest blijven terwijl mijn ex me met een mes bedreigd heeft. En dan vertel ik nog maar een tipje van de sluier. Ik durfde niet meer te slapen in mijn eigen huis! Maar nee, ik moest maar blijven...ondanks dat mijn ex niet in therapie wilde. Wie A zegt, moet ook dan B zeggen-onder dat motto..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 13:36
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | http://www.telegraaf.nl/vrouw/inbeweging/21765648/__Sporten_en_overgewicht__.html
vond 2 dingen in dit artikel wel interessant: - Een nauwkeuriger manier om te bepalen of er sprake is van overgewicht is door meting van het vetpercentage via de huidplooimeting. Daarbij wordt niet alleen rekening gehouden met lengte en gewicht, maar ook met de daadwerkelijke lichaamssamenstelling, want hoeveel je weegt wordt natuurlijk sterk beïnvloed door je lichaamsbouw en hoeveelheid spiermassa Waarheid als een koe. Had vorig jaar een bedrijfskeuring, heb de hometrainer zowat in brand getrapt dus uitstekende conditie (van een duursporter), maar mijn BMI was niet goed. Ik heb de beste man gevraagd waar ik het gewicht dan moest afschrapen Overigens staat de BMI al heel lang ter discussie.
- Nog opmerkelijker is dat bijna 6% van de sterfte in Nederland wordt veroorzaakt door inactiviteit. Dit betekent dat je eigenlijk beter iets te zwaar, maar actief kunt zijn, dan slank en inactief! Ik ken slanke mensen met een cholesterol waar je u tegen zegt. Die liggen eerder op de intensive care dan iemand met een wat hogere BMI |
Ja klopt, de BMI wordt heel voorzichtig toch wat los gelaten. Ook omdat duidelijk is dat een iets hoger BMI ook voordelen heeft. Kijk heel sterk overgewicht is natuurlijk niet gezond en geeft meer kans op allerlei ziekten. Maar het idee dat iedereen jong en oud met verschillende lichaamsbouw en levenstijl in dezelfde BMI groep zou moeten zitten is natuurlijk vreemd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KIM256
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 13:40
|
|
|
|
| EVERDINA396 schreef: | @Natascha, ik laat mij er ook niet door uit het veld slaan (zoals ik ook al in het berichtje zei) Heb maling aan die mensen die alleen maar slanke mensen mooi vinden  |
Als je er maling aan hebt, wat "zeur" je dan? (sorry, ff bot gezegd)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 13:43
|
|
|
|
| KIM256 schreef: | | Als je er maling aan hebt, wat "zeur" je dan? (sorry, ff bot gezegd) |
Hai Mevrouwtje minder dan 50 kilo, het is voor heel veel mensen, ook voor mij, heel moeilijk om af te vallen. Vandaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 13:49
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Ik zag wat over een chemische reden dat mensen aankomen. Dat komt vaker voor dan men denkt. Zelf woog ik altijd hetzelfde totdat ik een bepaald medicijn kreeg. In zeer korte tijd kwam ik bijna 15 kilo aan. Medicijn weg, kilo's ook zo weer weg.
Een leuk boek wat dit ook wel bevestigd is geschreven door Julia Kang, iemand die jarenlang worstelde met overgewicht. Door gifvrij te eten en te leven vlogen de kilo's eraf en die kwamen er nooit meer aan. Terwijl ze 2500 tot 3000 calorieën per dag eet. |
Ja klopt Rolf, ben ook zo gaan eten en viel toen heel makkelijk 5 kilo af. Maar helaas stopte het daar. Heb toen dus toch nog een dieet moeten doen. Maar eet wel 90% biologisch en suiker en Enr vrij. En dat helpt heel goed!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 14:36
|
|
|
|
| FAITH187 schreef: | | Dan heb jij heel veel geluk gehad met jouw gemeente toendertijd. Ik heb mijn toenmalige gemeente ook ingeschakeld (vanaf het begin van de problemen), maar zij zeiden doodleuk dat ik moest blijven terwijl mijn ex me met een mes bedreigd heeft. En dan vertel ik nog maar een tipje van de sluier. Ik durfde niet meer te slapen in mijn eigen huis! Maar nee, ik moest maar blijven...ondanks dat mijn ex niet in therapie wilde. Wie A zegt, moet ook dan B zeggen-onder dat motto.. |
Dan zijn er nog meer mensen schuldig aan de terreur die jou overkwam, nota bene in de gemeente die een veilige plek moet zijn waar men het op zou moeten nemen tegen onrecht. Helaas is deze schrijnende situatie geen uitzondering.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 28 juli 2013, 14:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 14:55
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Deze kwam ik vandaag tegen! Hilarisch......!
 |
Helemaal geen leuk filmpje. Hiermee geef je de duivel te veel eer/aandacht.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 30 juli 2013, 19:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 15:09
|
|
|
|
 |
Ik vond het wel erg grappig! Het is wel echt engelse humor daar moet je van houden. Maar ook wel iets wat tot nadenken zou kunnen stemmen
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 30 juli 2013, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 17:00
|
|
|
|
vandaag naar 3 mensen een reactie gestuurd, (hoe zo actief??? hihi) Gewoon een simpel mailtje wat aansluit op het profiel, dat geeft de ander iig het idee dat je de moeite hebt genomen om zijn/haar profiel te lezen.. Ben benieuwd of en wat voor reacties ik krijg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 17:29
|
|
|
|
 |
Haha, Grappig, ja, Rowan Atkinson, vond hem vroeger niet zo leuk, ja, en nu weer wel...
Iig, ik zag hem al enkele seconden, en na een zin begon ik al te lachen, ik ga zo ff kijken Ik ga er echt even voor zitten zeg maar.
Hij is goeeeeed, en grappig, ja nu wil ik weer andere filmpies van hem kijken maar moet zo weg ;)
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 30 juli 2013, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 17:46
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Helemaal geen leuk filmpje. Hiermee geef je de duivel te veel eer/aandacht.  |
Nee, meissie, dan moet je goed naar de tekst luisteren....
Ja, voor je ' ' zei ik dat.
Fijne dag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 18:28
|
|
|
|
Er zit geen keuzemogelijkheid bij van 'samengewoond'. Dat vond ik erg jammer. Nu staat er dus bij mij 'single, nooit getrouwd geweest'. Dat klopt wel, maar geeft geen compleet beeld. Aan de andere kant staan er wel meer dingen in die niet precies kloppen. Of die net niet helemaal bij mij passen... Is het heel erg dat je nog niet meteen alles van iemand weet? Het is op zo'n site toch al een beetje de omgekeerde wereld. Soms is het ook wel prettig om dat soort dingen zelf aan iemand te kunnen vertellen, op je eigen manier. Voor mij heeft dat niet echt met eerlijkheid te maken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 18:30
|
|
|
|
|
ik kijk de meerkeuze vragen altijd vluchtig door, vind de open vragen veel belangrijker...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 18:35
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nee, meissie, dan moet je goed naar de tekst luisteren....
Ja, voor je ' ' zei ik dat.
Fijne dag!  |
Okè, moet toegeven dat ik maar een beetje engels kan misschien te snel gereageerd, I don`t no Kan iemand het even vertalen, als je toch vakantie hebt
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op maandag 29 juli 2013, 09:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 18:38
|
|
|
|
kaasfondue!!! heerlijk, met een grote pot thee ernaast...
smullen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 19:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vandaar dat vele voetballers het waarschijnlijk niet bij hun eigen vrouw kunnen houden want ze scheiden bij bosjes En beroemdheden gaan voor mijn gevoel helemaal voor het oog want let maar op degene waar je niks of weinig over hoort hebben niet de "knapste " vrouwen om het maar even zo te zeggen!
Tja ze weten niet wat ze missen aan een vollere dame  (niet dat ik voetbalvrouw zou willen zijn, moet er niet aan denken ) |
Een uitzondering is Piere Brosnan. Ik heb een tijd terug een intervieuw met hem gelezen. Zijn tweede vrouw(eerste is na een ernstig ziekbed overleden) is nogal gezet, maar hij neemt haar gewoon altijd mee. Dit is in de filmkringen toch wel een beetje "ongewoon". De intervieuwster vroeg hem of het hem niets deed dat er nogal over gesproken werd. Z'n antwoord was dat hij heel veel van z'n vrouw hield en dat hij dus ook superveel van elk kilo'tje te veel hield!
Dus ja, Zeeland, super dat knuffelvlees.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 20:12
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Toen ik de foto's maakte vroeg ik het al ;)
Ben niet helemaal van gisteren ;)
En als ik ze plaats, doe ik dat op me profiel, ja, dat ingewikkelde gedoe met uploaden enzo ;)
Maar ja, wat ik heb begrepen, je kan foto's kopiëren van iemand zijn profiel, en 'opslaan als': , in een van je mappen.
Dusz...;)
Maar, wel bedankt hoor dat je me het even zegt voor de zekerheid ! |
Ik wist wel dat je een pintere vrouw was dus heb ik het alleen even bekend gemaakt voor de gene die het eventueel vergeten zou zijn en in een enthousiastische bui, wel per ongeluk foto's zou gaan plaatsen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARRY445
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 20:25
|
|
|
|
|
Lekker makkelijk vandaag... pizzaatje in de oven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 21:25
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Okè, moet toegeven dat ik maar een beetje engels kan misschien te snel gereageerd, I don`t now Kan iemand het even vertalen, als je toch vakantie hebt  |
vertaling naar mijn beste kunnen, ik ben ook een leek
Ah hallo! Het is leuk om jullie hier te zien. Als de meer opmerkzame van jullie hebben waarschijnlijk gerealiseerd dat dit de hel is, en ik ben de duivel, goede avond, maar je me Toby noemen, als je wilt. We proberen om hier dingen te informeel te houden, evenals het helse. Dat is gewoon een grapje van mij. Ik vertel het elke keer.
Nu, u bent allen hier voor ..... Eeuwigheid! Ooh, wat ik nauwelijks hoef te zeggen het is een vet lange tijd, dus je zult alles krijgen om elkaar goed te leren kennen door het einde.
Maar voor nu ga ik jullie moeten opsplitsen in groepen.
Wil je stoppen me tschreeuwen!
Dank u.
Nu, moordenaars? Moordenaars dan hier, alstublieft, dank u. Plunderaars en geweldsdelictenten daar. Dieven, als je wilt, en advocaten ook toetreden, jullie zijn ook dat vak.
Hoereerders - als je zou naar voren komen? Mijn God, er zijn een heleboel van jullie! Kon ik opgesplitst je omhoog in Overspelers en de rest? Mannelijke overspeligen, als je kan gewoon een lijn vormen naar de voorkant van die kleine Guillotine in de hoek.
Em ... De Franse, ben je hier? Als je gewoon wilt om hier te komen met de Duitsers. Ik weet zeker dat je genoeg hebt om over te praten.
Oke, atheïsten? Atheïsten dan hier tevreden. Je moet het gevoel een recht stelletje Nitwits. Maakt niet uit.
En tot slot, christenen. Christenen? Ah, ja, het spijt me, maar ik ben bang dat de Joden het bij het rechte eind hadden. Als je hier naar beneden zou komen, dat zou wel heel fijn zijn.
Okay! Goed, wel zijn er nog vragen? Ja. Nee, ik ben bang dat er geen toiletten zijn. Als je je Bijbel leest, zou je hebben gezien dat het was verdoemenis zonder bevrijding, dus als je niet gegaan bent voordat je kwam, dan ben ik bang dat je niet heel veel gaat genieten, maar ik denk dat dat het idee is.
Oke. Nou, het is aan u Adolf! En ik zie jullie allemaal later wel bij de barbecue. Doeg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 21:56
|
|
|
|
Dus ja, Zeeland, super dat knuffelvlees.....
(Ja Mamy...en dan ook nog zeeuws knuffelvlees....!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 22:14
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | vertaling naar mijn beste kunnen, ik ben ook een leek
Ah hallo! Het is leuk om jullie hier te zien. Als de meer opmerkzame van jullie hebben waarschijnlijk gerealiseerd dat dit de hel is, en ik ben de duivel, goede avond, maar je me Toby noemen, als je wilt. We proberen om hier dingen te informeel te houden, evenals het helse. Dat is gewoon een grapje van mij. Ik vertel het elke keer.
Nu, u bent allen hier voor ..... Eeuwigheid! Ooh, wat ik nauwelijks hoef te zeggen het is een vet lange tijd, dus je zult alles krijgen om elkaar goed te leren kennen door het einde.
Maar voor nu ga ik jullie moeten opsplitsen in groepen.
Wil je stoppen me tschreeuwen!
Dank u.
Nu, moordenaars? Moordenaars dan hier, alstublieft, dank u. Plunderaars en geweldsdelictenten daar. Dieven, als je wilt, en advocaten ook toetreden, jullie zijn ook dat vak.
Hoereerders - als je zou naar voren komen? Mijn God, er zijn een heleboel van jullie! Kon ik opgesplitst je omhoog in Overspelers en de rest? Mannelijke overspeligen, als je kan gewoon een lijn vormen naar de voorkant van die kleine Guillotine in de hoek.
Em ... De Franse, ben je hier? Als je gewoon wilt om hier te komen met de Duitsers. Ik weet zeker dat je genoeg hebt om over te praten.
Oke, atheïsten? Atheïsten dan hier tevreden. Je moet het gevoel een recht stelletje Nitwits. Maakt niet uit.
En tot slot, christenen. Christenen? Ah, ja, het spijt me, maar ik ben bang dat de Joden het bij het rechte eind hadden. Als je hier naar beneden zou komen, dat zou wel heel fijn zijn.
Okay! Goed, wel zijn er nog vragen? Ja. Nee, ik ben bang dat er geen toiletten zijn. Als je je Bijbel leest, zou je hebben gezien dat het was verdoemenis zonder bevrijding, dus als je niet gegaan bent voordat je kwam, dan ben ik bang dat je niet heel veel gaat genieten, maar ik denk dat dat het idee is.
Oke. Nou, het is aan u Adolf! En ik zie jullie allemaal later wel bij de barbecue. Doeg! |
Dankjewel Pieter voor het vertalen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 22:22
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | (Ja Mamy...en dan ook nog zeeuws knuffelvlees....!!) |
Zeeuws spek is zaaaaaaalig !
Leanne,ook weelderig gebouwd.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 23:02
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Zeeuws spek is zaaaaaaalig !
Leanne,ook weelderig gebouwd....... |
Ik wilde het OOK neer schrijven...dat zeeuwse grillspek...maar DAT...ging voor mijn gevoel iets TE ver...maar LEKKER is het!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 23:25
|
|
|
|
Dank je wel Pieter! En voor de mensen die het Engels beheersen, hier de versie met de Engelse ondertiteling! Kon hem gisteren niet zo snel vinden!
Filmpje verwijderd
Redactie CM
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 30 juli 2013, 19:58
|
|
| Naar boven |
|
|