| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 17:29
|
|
|
|
Hier, terwijl ik even onderuit zak op de bank na een warm dagje werken, de geuren van een pastasaus bij de spaghetti.
dahag bmi minus punt minus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVERDINA396
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 17:34
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | | oke geen oordeel maar zo kwam het wel over maar neem mijn woorden terug overigens dit had ook anders gekund bijv. via de mail toch ? |
Ik ben het met je eens Natascha, dit had CM ook per email aan je kunnen zeggen, vind het prettiger om reacties te lezen die over het topic gaan.
Laatst aangepast door
|
EVERDINA396
|
op maandag 5 augustus 2013, 17:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVERDINA396
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 17:38
|
|
|
|
|
Dus mensen kom op, er kunnen nog meer reacties, meningen, tips e.d. bij over topic: Wat is er mis met volslanke mensen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 18:42
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ja, dat is datingsite SecondLove. Ik wist niet wat ik hoorde toen ik voor het eerst het reclamespotje op de radio hoorde, ik weet nog precies welke rotonde ik nam (van de shock nog maar een rondje gereden ). |
ha ha ha, zit hier te lachen achter me pc weer es
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 18:45
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Vandaag gezien op een kerkje op Schiermonnikoog:
Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft, heeft de gehele wet vervuld.(rom.13 vers 8) |
mooi, die tekst op een kerkje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 19:03
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | http://youtu.be/Gu6Uge1wSLQ
Vervallen niet alle BMI indexen, witte sportsokken, buideltassen en strakke leggings als je dit bij iemand kan en mag voelen?????? prachtig lied over de liefde.... |
Hoi Willemijn,
Nou, inderdaad, dat soort dingen vervallen dan, ik herken...
Wat een prachtig lied.
Dank!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 19:07
|
|
|
|
|
Het gaat er volgens mij om dat je veel voor elkaar voelt en dat je oprecht gelooft. Het is jammer om (eigen ervaring) te constateren dat er bij veel kerkgemeenschappen de mening heerst dat je partner uit dezelfde kerkgenootschap moet komen of moet overstappen. Het is allemaal traditie. Vraag aan de kerkenaard leden of het hen om de traditie en regeltjes gaat of om het echte geloof. En of zij zich bekeerd hebben. Het zal even stil zijn. Vorm boven inhoud, helaas nog steeds actueel.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 19:11
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ha ha ha, zit hier te lachen achter me pc weer es  |
Ja, moet er ongeveer zo uitgezien hebben:
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 19:39
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Vandaag maar eens een heerlijk etentje maken met mn jongste zoon die leerlingkok is. Ossehaaspuntjes in champignonsaus bloemkool sla en aardappeltjes en maar liefst 3 soorten chocoladetoetjes voor toe. Want er valt iets te vieren ik heb mn eindexamengesprek goed afgerond. Dus binnen 8 weken heb ik mn diploma verzorgende ig  |
Gefeliciteerd
alleen jammer van de bloemkool
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 19:43
|
|
|
|
| EVERDINA396 schreef: | | Dus mensen kom op, er kunnen nog meer reacties, meningen, tips e.d. bij over topic: Wat is er mis met volslanke mensen? |
Hai Everdina!
Er is mi echt he-le-maal niet mis mee, met volslanke mensen
Ook niet met te dunne mensen, klein, of grote mensen
Ik hou om met mensen te zijn, en ja, ik kijk daar niet naar.
Kijk, ik ben me hele leven tussen de 45 en 50 kilo geweest, en ja, toen raakte ik even in de war, en ja sindsdien was ik aangekomen, schrik niet, tot wel 74 kilo. Dat is dus, als je van de 45 naar de 74 gaat een derde+6,5 kilo, wat natuurlijk, in verhouding wel erg veel is, aangekomen!!!
Nou moet ik zeggen, mijn bouw is zo dat ik een smal bekken heb(tengere bouw), ja, het gaat bij mij in mijn buik zitten, mensen dachten ja, zelfs artsen, dat ik zwanger was.
En ja, ik voel me daar zelf niet goed bij, en ja, ook voor mijn hoge bloeddruk is het erg verstandig als ik op het maximale zit wat ik volgens de BMI index mag wegen, en ja, dat ik voor mij 63,5 kilo.
Maar ja, ik was recent al van de 74 naar de 66,5 gegaan, en ja toch wéér aangekomen, tot wéér 70 kilo. Dus weer gaan 'lijnen' onder toezicht van een diëtiste, en ja, nu tot mijn grote vreugde, weeg ik nu dus weer 67.
En ja daar zit geen ijdelheid bij, ik voel me beter en pas broeken weer, en andere kleding.
Ja, met geen ijdelheid bedoel ik, ja op therapie hadden wij geleerd om tevreden met jezelf te zijn en van jezelf te houden, dik, dun, klein, groot, etc. En ook zelfvertrouwen te hebben, ook al ben je te dik oid.
Dus ja, ik accepteerde mezelf wel helemaal(acceptatie is trouwens de basis voor elke verandering, maar dat is nu off topic) en die buik van mij stond mij psychologisch dan ook helemaal niet in de weg.
Maar ja, voor me gezondheid, en ja, als bijkomstigheid dat ik de kleding waar ik van hou weer aankan, en ook dat ik me fitter voel.
Dat is alles, zo zit het bij mij in elkaar. En ja, in het dagelijkse leven maakt het mij helemaal niets uit als iemand volslank is, nee hoor, heel belangrijk vind ik dat ik met diegene een fijn gesprek kan hebben, en vriendschap voel.
Kortom ik ben blij dat ik goed bezig ben met afvallen voor mezelf, omdat het beter is voor mijn gezondheid, en als bijkomstigheid ook veel kleding weer pas, die ik graag aanheb.
Fijne Avond!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:02
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | http://goedgelovig.wordpress.com/2013/08/05/wel-een-relatie-geen-seks/
Quote: Een datingsite die het over een heel andere boeg gooit is DateZonderDat, waar mensen die absoluut geen seks willen worden gekoppeld. Aseksuele relaties zijn volgens GG-lezer Mafchauffeur ook heel geschikt voor bepaalde typen gristenen, zoals:
- gescheiden mannen en vrouwen (voorkomt overspel); - homoseksuelen (voorkomt frustrerende onthomo-therapie); - vrijgezellen (voorkomt het opgeven van je kostbaarste bezit voor ‘de ware’).
Jol, heeft hier (heel) wat vraagtekens bij. |
Is het geen fakebericht uit de antigristelijke hoek? Gristelijk is hun spelling. Ze steken volgens mij gewoon de draak met al te geremde christenen, al komt dat helaas wel vaak voor.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 5 augustus 2013, 20:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:05
|
|
|
|
Gefeliciteerd Roelande met het behalen van het diploma 'Verzorgende IG'.
Hier speciaal voor jou een bloemetje: 
Knap hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:12
|
|
|
|
Naar de boekenmarkt kun je het beste met de bakfiets gaan, maar ja het pinapparaat beperkt je wel eens. De boekverkoop loopt helaas terug.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:24
|
|
|
|
Wat een dag! - Sarah van Tongeren
Echt een leuk boekje, heb je in een dag uitgelezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:33
|
|
|
|
Stormjager van rene Gutteridge Gewoon een lekker spannend boek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:41
|
|
|
|
Maar even een praktische vraag, hoe controleren ze dat nou?
Ik dacht dat second love ook een grap was tot ik las dat er zelfs kamer vragen over gesteld werden......en wettelijk is het niet verboden allemaal natuurlijk.......Maar in Pakistan was zelfs een baby de hoofdprijs van een quiz, het gaat steeds gekker worden.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:50
|
|
|
|
Maandag 5 augustus, Numeri 20: 1-13; Uit de bocht vliegen.
Dit is wel heel triest. Ook Aäron en Mozes zullen het beloofde land niet binnengaan. Ook zij hadden meer respect moet tonen voor de heiligheid van God en niet hun eigen gevoel volgen en als een dolle op de rots gaan slaan. Is dat echt zo erg? Mozes vliegt hier wel even helemaal uit de bocht als hij merkt dat de nieuwe generatie Israëlieten net zo erg is als de oude. Is er even geen water, dan beginnen ook zij meteen te schelden in Mozes’ richting. Mozes heeft het helemaal met hen gehad. Kort hiervoor is zijn zus Mirjam gestorven en nu dit weer. Zijn geduld is helemaal op. Maar vreemd, bij God niet. want God zegt: ‘Breng ze samen bij de rots en neem je staf mee en spreek tot de rots!’ Maar in plaats van te spreken, slaat Mozes twee keer keihard op de rots. Een gebaar waarmee hij als het ware boos richting God slaat. Zo kwaad is hij. Op zich heel menselijk. Maar de Heer zegt: ‘Mozes, Ik neem jou dat heel kwalijk! Je bent wel erg met jezelf bezig! Je bent niet beter dan de anderen. Jij bent geen uitzondering. Ook jij zult sterven in de woestijn.’ Er komt geen weerwoord van Mozes. Kennelijk kan hij alleen maar instemmen. ‘Klopt! Ik ben niet beter. O God, wees mij, zondaar, genadig!’
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 21:04
|
|
|
|
| FAITH187 schreef: | | Ik ben benieuwd naar jullie meningen over heiliging. Toch een belangrijk Bijbels gegeven, dat wij ons en elkaar (ook in de gemeentes) moeten heiligen. Wat houdt heiliging in, en wat houdt het juist NIET in? Wat schrijft de Bijbel daar over? Is het loskomen van de 'wereldse geneugden' een onderdeel van het heiligingsproces? |
Wat versta je nu precies onder wereldse geneugten?????? En waarom zou dat niet mogen? Ik begrijp het geloof ik ook niet...... En kunnen mensen wel heilig zijn? Daar geloof ik nl niet in......ook christenen niet, je stelt jezelf dan als het ware boven die ander alleen omdat je een christen bent en dus "heilig"bent? Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 5 augustus 2013, 21:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 21:14
|
|
|
|
Ik verheug me er nu al heel erg veel op!

Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 6 augustus 2013, 07:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 21:24
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat versta je nu precies onder wereldse geneugten?????? En waarom zou dat niet mogen? Ik begrijp het geloof ik ook niet...... |
Ja, wat zou er mis zijn met... GENEUGTE 1) Genieten 2) Genot 3) Genoegen 4) Genieting 5) Iets waarvan je geniet 6) Vreugde
Of is het dat je niet je hele leven alleen maar gefocust bent op zaken die je tijdelijk vullen en af kunnen houden van "apart gezet zijn van de wereld" (wel in maar niet van de wereld).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 21:30
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ja, wat zou er mis zijn met... GENEUGTE 1) Genieten 2) Genot 3) Genoegen 4) Genieting 5) Iets waarvan je geniet 6) Vreugde
Of is het dat je niet je hele leven alleen maar gefocust bent op zaken die je tijdelijk vullen en af kunnen houden van "apart gezet zijn van de wereld" (wel in maar niet van de wereld). |
Ik hou erg van de geneugten van het leven.....maar mag dat niet dan? En wat mag dan niet? Vertrouw op God maar zet je fiets op slot is mijn motto altijd......Geniet het leven bedoel ik daarmee.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 21:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik hou erg van de geneugten van het leven.....maar mag dat niet dan? En wat mag dan niet? Vertrouw op God maar zet je fiets op slot is mijn motto altijd......Geniet het leven bedoel ik daarmee..... |
Volgens mij een must.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 22:18
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar even een praktische vraag, hoe controleren ze dat nou?
Ik dacht dat second love ook een grap was tot ik las dat er zelfs kamer vragen over gesteld werden......en wettelijk is het niet verboden allemaal natuurlijk.......Maar in Pakistan was zelfs een baby de hoofdprijs van een quiz, het gaat steeds gekker worden.......  |
Nee wettelijk niet verboden, maar de kamervragen zijn terecht. Voor een second love naast je huwelijk of relatie reclame maken in de samenleving is vragen om een bak ellende waar dezelfde samenleving dan later weer de scherven van op mag vegen... als er uberhaupt nog een veger tegen helpt. Ik heb er wel een klachtbrief aan gewaagd bij de reclamecode om die reden.
Maar inderdaad hoe controleert men nu dat men date zonder datte. De reacties van leden op de site geven aan dat er blijkbaar veel behoefte was/is aan zonder-datte-relaties.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 22:27
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Stormjager van rene Gutteridge Gewoon een lekker spannend boek |
Whoeoeoe, die is echt spannend. Goeie schrijfster, vergeet ook niet deel 2 en 3 (stormdreiging en stormvloed) te lezen! Ghostwriter is ook een mooi, spannend en bijzonder boek van haar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 22:29
|
|
|
|
Verleden week via een bevriende boekhandelaar dit boek gekocht: Maarten 't Hart, Wie God verlaat heeft niets te vrezen. Ja....als je toch op ontdekkingsreis bent moet je het hele verhaal toch van twee kanten nemen! Toch!? Zeer confronterend, maar lekker om te lezen!
Voor meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_'t_Hart
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 22:32
|
|
|
|
Bij ons is er dan opening winterwerk alsof het alleen in de winter gebeurd.... Dylemma, dylemma!! Ik ga er nog ff een maandje over slapen. Wat zegt buienradar over 14-09?
Zet me maar ovb, (zonder kids)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 22:36
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Je kunt ook kiezen bij woonwens voor de maan......ja waarom staat dat antwoord ertussen. Laat lekker staan!
Het geeft voor mij een indicatie hoe zo'n persoon is. Ik vind het ook niet gemakkelijk, het liefste praat je ook gewoon mee met de alledaagse praatjes en achteraf baal je wel eens......had ik maar iets gezegd, er was een aanleiding. Maar toch..... In ieder geval geeft het voor mij aan dat zo'n persoon er een worsteling mee heeft en dat vind ik wel weer positief!
De meesten zijn ook niet bang om aangevallen te worden, maar wel voor die dooddoeners "als God liefde is, waarom is er dan hongersnood of rampen of .....". |
Dat snap ik wel Klus! Maar tussen de vraag, waar woon je het liefst, weet je zeker dat de maan geen realistisch antwoord is! Maar waarom zou je bang moeten zijn voor die dooddoeners? Dat kun je toch ook gewoon zeggen: ik weet het (nog) niet! Toch? Voor mezelf denk ik dat als een persoon er een "worsteling" mee heeft, dat deze persoon niet lekker in zijn of haar vel zit! Alles staat of valt ermee of dat je eerlijk bent tov jezelf!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 22:39
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Verleden week via een bevriende boekhandelaar dit boek gekocht: Maarten 't Hart, Wie God verlaat heeft niets te vrezen. Ja....als je toch op ontdekkingsreis bent moet je het hele verhaal toch van twee kanten nemen! Toch!? Zeer confronterend, maar lekker om te lezen!
Voor meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_'t_Hart |
Als je op ontdekkingsreis bent moet je niet het pad verlaten. Volg gewoon die Ene Gids, dat is genoeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 5 augustus 2013, 22:42
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Vandaag maar eens een heerlijk etentje maken met mn jongste zoon die leerlingkok is. Ossehaaspuntjes in champignonsaus bloemkool sla en aardappeltjes en maar liefst 3 soorten chocoladetoetjes voor toe. Want er valt iets te vieren ik heb mn eindexamengesprek goed afgerond. Dus binnen 8 weken heb ik mn diploma verzorgende ig  |
G E F E L I C I TE E R D !!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|