| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 21:42
|
|
|
|
Het voetbal kent veel supporters die nog een beetje met onderbuikgevoel naar homofielen leven, kennelijk. Het is gewoon in het voetbal klaarblijkelijk zo dat men wat acceptatie van homosekuelen wat achter loopt op de rest van de samenleving, door wat voor oorzaak dan ook. Of het algemeen ontwikkelings-/beschavingsniveau is of wat anders, laat ik dan maar in het midden.
Er is helaas moed voor nodig om er iets aan te veranderen maar de moed is door een aantal voetballers/coaches nu wel getoond. Hopelijk verandert er hier ook iets. Het wordt ook wel tijd. In het leger is ook iets dergelijks gaande. Triest dat het kennelijk nu pas kan maar hoopvol dat de eerste stappen gezet zijn. Ik heb het niet zo op de Gaypride qua uitbundigheid. Ik heb het in deze discussie ook over de acceptatie van monogame homoseksuele paren binnen de kerk. Maar Amsterdam is wel de plek om aandacht te krijgen voor deze kwestie.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 14 augustus 2013, 22:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARA540
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 22:29
|
|
|
|
Ik maak op uit de bijdragen hier dat men niet liefde vol met homo's omgaat.
Dat een homo anders geaard is dan een hetero mag duidelijk zijn. Het is GEEN zonde om homo te ZIJN.
Het is wel een zonde om een relatie aan te gaan als je seksuele omgang hebt met iemand van hetzelfde geslacht.
Het is ook een zonde als je alleen seks hebt en geen relatie in welke hoedanigheid dan ook.
Ieder mens leeft in zonde.
Liefdevol met elkaar omgaan is: respect hebben voor iemand om wie hij is en niet om wat hij is. En als iemand zich niet juist gedraagt naar de regels der wet mag je iemand er op aanspreken.
En of iemand nou homo/hetero of biseksueel is: hij/zij mag van mij ieder beroep uitoefenen die hij /zij wilt doen. Hun geaardeid heeft niks met hun beroep te maken.
Met uitzondering dan van pedofielen, die moet je mijns inziens zo vermogelijk weghouden bij beroepen waar kinderen bij betrokken zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 22:35
|
|
|
|
| MARDIE881 schreef: | Een meerdere goden systeem lijkt mij niet logisch.Een God is een opperwezen en kan per definitie maar enkelvoudig zijn.In de geloven met meerdere goden voeren de goden dan ook meestal wel oorlog met elkaar om wie nu dan de ultieme macht heeft en de feitelijke oppergodheid is. In de geschiedenis linkte mensen ook altijd de wonderen der natuur aan een eigen godheid.Elk element z'n eigen god.Maar aangezien elk element aan elkaar verbonden is dan is ook dat niet logisch zonder een enkele oppergod die al de andere aanstuurt.Meerendeel van de religies gelooft ook in een oppergod of een enkele god. |
Daar ben ik het niet mee eens! Een meer Goden systeem is inderdaad niet logisch, maar kijk alleen al naar de 10 geboden! Het eerste gebod: gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben! Wat doe je daar dan mee? God zegt hier zelf dat er ook andere goden zijn! Als deze er niet waren hoefde God deze ook niet te noemen! Of te verbieden om er in te geloven! Of toch wel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 22:40
|
|
|
|
@ Petra,
Ik kan je niet quoten, want dat zou een chaos worden! Maakt niet uit! Maar in jouw belevingswereld is dit waar, dat klopt, maar in een andere, bijvoorbeeld mijn belevingswereld, is dit niet waar! Dus wat heb jij voor op mij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 22:45
|
|
|
|
hij deed het weer een plinkje of was het nu een plonkje, is er iemand die een privechat wil, stuur dan eerst ff een mail, kan ik dan zelf wel de chat openen.
stomme pop-ups ook, mende dat ik nu een nadere browser had die wel pop-ups toestaat, maar heb geen idee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARA540
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 22:47
|
|
|
|
Vakantie2013 heb ik allang achter de rug...
Vakantie 2014 is al weer geboekt.... Weekje Blay...
En waar dat ligt mogen jullie uitzoeken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 22:48
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | @ Petra,
Ik kan je niet quoten, want dat zou een chaos worden! Maakt niet uit! Maar in jouw belevingswereld is dit waar, dat klopt, maar in een andere, bijvoorbeeld mijn belevingswereld, is dit niet waar! Dus wat heb jij voor op mij?  |
Zal zeggen onderzoek het eens in het echt, ha ha ga Es' na het hoge bomen bos bij kasteel hoekelum met volle maan rond middernacht Echt spookt daar en zit hele groep verkeerde afgod te aanbidden. Ps neem wel een bijbel mee. Ter bescherming
Weet het iemand die daar werkte moest wel Es' op het kasteel passen. Die ik kan.
En als je spook ziet, in naam van Jezus kun je hem wegsturen.
Meerderen mensen die daar werken weten dat het daar spookt. Vooral degene die daar wonen. Ha ha echt eng. Weet niet of je van horror filmen houd..... Vroeger deed men in het kasteel offeren daar, en vaak midden in de nacht, zitten griezels in het bos verkeerde dingen te aanbidden en proberen het kasteel dan binnen te dringen daarna.
Jij als, wetende waar je woont, moet dat toch ook bekend zijn? Of niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 22:51
|
|
|
|
bij mij was het eerst voelen en daarna zeker weten, dus geen geloof meer, geloof was op, uit en over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 22:52
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Niemand kan bewijzen dat God bestaat of welke God de enige echte is Lanfy. vanuit mijn persoonlijke ervaring kan ik zeggen: als je gelooft dat JEZUS CHRISTUS de zoon van GOD is en je gelooft dat HIJ voor jou aan het kruis is gestorven voor je zonden en je geeft je leven aan de HEER, dan openbaart God zich aan je en dan kan je er echt niet meer omheen dat de God van de bijbel de enige ware GOD is.  |
Hoi Jane! Vervang God door Allah! Geld je argument dan nog? Alle gelovigen en religieuzen hanteren dezelfde uitgangspunten! Boeddhisten, Jehova's getuigen, Moslims, Katholieken en wat nog meer! Dus als iemand zijn eigen God invult, dan heeft die gelijk? Maar sorry hoor, niemand heeft, bij mijn weten een antwoord gegeven op: Is het christendom wel zo authentiek?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 22:54
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | Hoi Jane! Vervang God door Allah! Geld je argument dan nog? Alle gelovigen en religieuzen hanteren dezelfde uitgangspunten! Boeddhisten, Jehova's getuigen, Moslims, Katholieken en wat nog meer! Dus als iemand zijn eigen God invult, dan heeft die gelijk? Maar sorry hoor, niemand heeft, bij mijn weten een antwoord gegeven op: Is het christendom wel zo authentiek? |
Vraag het antwoord aan Jezus lanfy, wie zoekt zal vinden......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARA540
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:01
|
|
|
|
als je de chat open hebt staat maar je hebt een ander scherm voor je, dan kan het zijn dat die geluidjes veroorzaakt worden door mensen die de chat binnenkomen. in het venster van de chat kan je het geluid uitzetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN542
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:02
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | ''Jezus zeide tot hem (Thomas): Omdat gij Mij gezien hebt, hebt gij geloofd? Zalig zij, die niet gezien hebben en toch geloven''.(Joh. 20:29) Waarom zei Jezus dit tegen Thomas? Natuurlijk omdat Thomas de andere discipelen niet geloofde toen Jezus aan hen was verschenen. Het punt is nu: waarom eerst geloven dan zien?Daar komt dus het vertrouwen op en in God bij kijken. Als je tot bekering komt, wordt jouw geest herboren. Deze maak je sterker door te bidden tot God en te lezen in Gods Woord (waarbij de Heilige Geest van God, die ook in jouw geest gaat wonen, je te hulp komt). Om iets te geloven dat je niet met je fysieke ogen kan zien, moet je dus naar je ''innerlijke ik''. Je activeert je geestelijke wezen. Als je dat doet, zal dat deel van jou dat herboren is (je eigen geest) opstaan en sterker worden (geloof groeit). Dan ben je zalig, gelukkig, gezegend! Dan begrijpen we beter de volgende teksten: 2 Kor.5:7 - want wij wandelen in geloof, niet in aanschouwen Heb.11:1 - Het geloof nu is de zekerheid der dingen, die men hoopt, en het bewijs der dingen, die men niet ziet. 1 Pet.1:8 - Hem hebt gij lief, zonder Hem gezien te hebben; in Hem gelooft gij, zonder Hem thans te zien, en gij verheugt u met een onuitsprekelijke en verheerlijkte vreugde |
ik citeer: Waarom niet simpelweg eerst zien dan geloven?
Zien heeft te maken met het cognitieve verstand ,onze ogen bevestigen alleen wat het verstand denkt...Geloven is geestelijk. en heeft in wezen met zien niets te maken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:18
|
|
|
|
Hierbij wil ik u graag mijn uiterst verwarrende toestand uiteenzetten.
Mijn vader en ik woonden samen en we bezaten een radio en een T.V. Hij was weduwnaar en ik ongehuwd. Beneden ons woonden een weduwe en haar dochter, beiden schoon van uiterlijk en zonder radio of T.V. Ze kwamen geregeld bij ons op bezoek en ik werd verliefd op de weduwe en ben uiteindelijk met haar getrouwd. Mijn vader en de dochter van mijn vrouw werden niet veel later ook verliefd op elkaar en als gevolg daarvan trouwde mijn vader met de dochter van mijn vrouw.
Toen begon de ellende:
Daar mijn vader de dochter van mijn vrouw trouwde, dus ook mijn dochter, is mijn dochter nu mijn moeder. Ik ben echter tegelijkertijd haar vader, omdat ik met haar moeder getrouwd ben. Verder werd mijn vaderook de schoonzoon van mijn vrouw en ik dus zijn schoonvader, aangezien ik met de moeder van zijn vrouw getrouwd ben.
Nu komt de grote verwarring:
Mijn vrouw kreeg inmiddels een zoon. Dat is ook mijn zoon, maar tevens de broer van mijn schoondochter, omdat zij een dochter van mijn vrouw is. Hij is dus ook de zwager van mijn vader en mij. Ik ben dus de neef van mijn zoon. Dus ook de neef van mijn schoondochter, omdat zij een zuster van mijn zoon is. Dus mijn schoonmoeder is ook mijn tante.
Ik voel me zo oud hier het waarom:
De jonge vrouw van mijn vader werd moeder en haar zoon werd dus mijn broer. Mijn zoon is oom van mijn kleinkind, omdat hij de broer van mijn dochter is. Mijn vrouw is zijn grootmoeder, want zij is het kind van haar dochter. Ik ben dus zijn grootvader. Aangezien de grootvader van mijn broer ook de mijne is, BEN IK ZO DUS MIJN EIGEN GROOTVADER!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN542
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:24
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, ik had nog even een stukje erbij geschreven, over reanimeren, dat dat ook een vorm van doden opwekken is, etc.
Ja, dat bedoel ik.
Ja, dat bedoel ik dus, en zelfs als diegene dan nog steeds vrolijk en gelukkig kan zijn, in de tijd die die over heeft, en weet dat hij naar God gaat, dat is het echte wonder, vind ik ook.
Ja, dát bedoel ik, als het hoogste goed, en dat is het nou juist niet, het geloof in God en het eeuwige leven is het hoogste, want ook al geneest iemand hij gaat toch dood na enkele tientallen jaren.
Dank je Jol, voor je reactie!
Ps: En dat demonen uitdrijven, ik denk daar hebben we de psychologie en de psychiatrie voor. En daar hoeven mensen niet zo mensonterend te lopen krioelen op de vloer, of schreeuwen, in een dienst. Juist daar houden ze er iets aan over. Mijns inziens en denk ik. |
ik citeer:
En dat demonen uitdrijven, ik denk daar hebben we de psychologie en de psychiatrie voor. En daar hoeven mensen niet zo mensonterend te lopen krioelen op de vloer, of schreeuwen, in een dienst. Juist daar houden ze er iets aan over. Mijns inziens en denk ik.
Het nadeel nog is dat mensen en ook psychologen enz.niet in de ziel van de mens kunnen kijken...en niet zo goed kunnen achterhalen of ontdekken waarom mensen die bezeten zijn door bozere geesten dan ze zelf,en dat die hun onrustig maken bv..Ze kunnen alleen hooguit met scans afwijkingen zien in de hersenen ,maar daar lossen ze het niet mee op..
het is al een hele kunst om een "gezond"iemand die boos is ,om die tot vermanen te brengen! besef maar dan hoe byzonder en mooi het is als iemand zich gezegend mag en kan voelen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:26
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | Hoi Jane! Vervang God door Allah! Geld je argument dan nog? Alle gelovigen en religieuzen hanteren dezelfde uitgangspunten! Boeddhisten, Jehova's getuigen, Moslims, Katholieken en wat nog meer! Dus als iemand zijn eigen God invult, dan heeft die gelijk? Maar sorry hoor, niemand heeft, bij mijn weten een antwoord gegeven op: Is het christendom wel zo authentiek? |
Ik zou het even anders willen stellen, wat heeft Allah dan voor iets bijzonders gedaan, of Boeddha, of al die andere goden? Misschien hebben ze zeker wel waarheden die op geestelijk gebied nou eenmaal gelden maar die heb je zelfs zonder er een geloof bij te halen.
Wat voor speciaals hebben al die andere goden aan de mensheid gegeven waarvan ik zeg: hey!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN542
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:38
|
|
|
|
DE vraag of het christendom wel zo authentiek is?
Mijn antwoord: het gaat niet om het christendom. het gaat om Christus! En christus is authentiek, en gisteren , en vandaag en morgen de zelfde..Niet authentiek genoeg??
Alsof het christendom in het begin er al was...
Christus daar draaid alles om. Immers uit Hem ,door hem en voor hem is alles ontstaan.
Soms kunnen we vragen stellen die ons op een verkeerd been zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:57
|
|
|
|
| CHRISTIAN542 schreef: | DE vraag of het christendom wel zo authentiek is?
Mijn antwoord: het gaat niet om het christendom. het gaat om Christus! En christus is authentiek, en gisteren , en vandaag en morgen de zelfde..Niet authentiek genoeg??
Alsof het christendom in het begin er al was...
Christus daar draaid alles om. Immers uit Hem ,door hem en voor hem is alles ontstaan.
Soms kunnen we vragen stellen die ons op een verkeerd been zetten. |
Mooi, het accent wat je erop legt. Het draait niet om het christendom maar om Hem Zelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 00:06
|
|
|
|
| MARA540 schreef: | als je de chat open hebt staat maar je hebt een ander scherm voor je, dan kan het zijn dat die geluidjes veroorzaakt worden door mensen die de chat binnenkomen. in het venster van de chat kan je het geluid uitzetten. |
klopt is bekend maar chat helaas te weing in de chatbox, bij mij is het eerder pop-up probleem (denk ik) ivm CM openen met verkeerde brouwsern, niet alle brouwsers staan pop-ups toe, vandaar mijn melding
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 00:25
|
|
|
|
Jezus heeft ons Zijn Geest geven omdat die ons allemaal nabij kan en wil zijn, en Hij dat niet kon. Alles wat met de Heilige Geest te maken heeft, is om daar een mening over te hebben riskant als we ons in Zijn denken gaan verplaatsen. Zonden tegen de Geest worden niet vergeven.
Laten wij de Geest voor 100% toe is ons leven, of mag Hij wel aanwezig zijn en zijn we zelf ook nog baas? Wat doen wij bijv met de gaven van de Geest? Waarom kan Hij ze niet geven aan ons? Zo kan men zich heel veel gaan afvragen, maar ikdenk dat het vooral de onbekendheid is en dta dor terug houdendheid er veel verloren is gegaan aan werk wat de Geest door ons had willen doen om Jezus zo de eer kan en kon krijgen die Hem toekomt.
De Heilige Geest zwaar onderschat in de westerse kerk, althans de meesten, wat te doen om hem aan Zijn werk te laten gaan, dus hoe een totale overgave aan Hem om zo het goede te kunnen doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARA540
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 00:51
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | klopt is bekend maar chat helaas te weing in de chatbox, bij mij is het eerder pop-up probleem (denk ik) ivm CM openen met verkeerde brouwsern, niet alle brouwsers staan pop-ups toe, vandaar mijn melding |
gewoon in iedere browser vastleggen welke pop-ups mogen worden gebruikt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 05:42
|
|
|
|
| CHRISTIAN542 schreef: | ik citeer:
En dat demonen uitdrijven, ik denk daar hebben we de psychologie en de psychiatrie voor. En daar hoeven mensen niet zo mensonterend te lopen krioelen op de vloer, of schreeuwen, in een dienst. Juist daar houden ze er iets aan over. Mijns inziens en denk ik.
Het nadeel nog is dat mensen en ook psychologen enz.niet in de ziel van de mens kunnen kijken...en niet zo goed kunnen achterhalen of ontdekken waarom mensen die bezeten zijn door bozere geesten dan ze zelf,en dat die hun onrustig maken bv..Ze kunnen alleen hooguit met scans afwijkingen zien in de hersenen ,maar daar lossen ze het niet mee op..
het is al een hele kunst om een "gezond"iemand die boos is ,om die tot vermanen te brengen! besef maar dan hoe byzonder en mooi het is als iemand zich gezegend mag en kan voelen! |
| Quote: | Het nadeel nog is dat mensen en ook psychologen enz.niet in de ziel van de mens kunnen kijken...en niet zo goed kunnen achterhalen of ontdekken waarom mensen die bezeten zijn door bozere geesten dan ze zelf,en dat die hun onrustig maken bv..Ze kunnen alleen hooguit met scans afwijkingen zien in de hersenen ,maar daar lossen ze het niet mee op..
het is al een hele kunst om een "gezond"iemand die boos is ,om die tot vermanen te brengen! besef maar dan hoe byzonder en mooi het is als iemand zich gezegend mag en kan voelen! |
Oh, je moest eens weten wat psychologen allemaal kunnen.
Linken leggen van hier naar daar.
Waarom zou je een gezond iemand die boos is moeten vermanen? Misschien is tie wel terecht boos...
?
Soms, als het echt niet anders kan, kan een psycholoog zeggen van beter die of die nooit meer zien, zelfs al is het een van je ouder(s), of, beide.
Maar, dat wordt dan fijn teniet gedaan door een paar christenen die vinden dat dat niet kan, ouders(s), die moet je eren en vergeven en dergelijke.
Daarbij helemaal voorbij gaand aan het feit dát iemand niet eens kan vergeven als er en ontkend wordt en dus al zeker helemaal niet als er niet om vergeving wordt gevraagd.
En, als er wel om vergeving wordt gevraagd is het vaak in de trant van 'nou dan moet je me maar vergeven'.
Waar haalt men toch het idiote idee vandaan, dat er zich veel slechte mensen onder de mensheid bevinden, maar dat dat nooit iemand ouder(s) zouden kunnen zijn?
En ja dáár komt alle ellende vandaan, men mag de eigen waarheid niet onder ogen zien, men moet vergeven(Bijbelse opdracht?), zelfs als er geen vergeving is gevraagd.
Men kan derhalve zijn eigen gevoelens niet meer voelen, die worden onderdrukt, maar die boosheid moet er toch uit, en kan niet naar degene voor wie het is bedoeld, vader, moeder, oid.
Dus, die boosheid gaat er op een andere manier uit: verslaving, zonder aanwijsbare reden woedend worden op de partner.(verplaatste agressie)
Nou is natuurlijk niet zo dat iedereen die verslaafd en onredelijk woedend wordt op de partner meteen een probleem heeft dat hij onder psychische druk heeft 'vergeven'.
Maar, misschien kunt u zich wel voorstellen wat voor een schade dat teweeg brengt.
Dus, hoe mooi is het dat iemand zijn eigen kindertijd onder ogen mag zien...en later als die volwassen is, kan breken, wat als kind niet kon.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 15 augustus 2013, 06:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:01
|
|
|
|
Authenethiek, antiek, of wat dan ook
Ik vind het christelijk geloof mooi.
Had ik als kind al toen ik met me moeder naar katholieke kerken ging, verstond er niets van(ander land en kon de taal niet), maar vond het prachtig.
Zo, Jezus, die daar aan het kruis hing....Vastgespijkerd...indrukwekkend...dát moest toch op de een of andere manier wel wat te betekenen hebben.
Even later wouden mijn kleine broertje en ik ook van die kruisen met Jezus eraan hebben. Die waren ook echt in elke winkel te koop. Ja, communistisch land, dus je had maar een soort kruis, met Jezus eraan, ja, wel in verschillende groottes.
Ja, mijn kleine broertje trots dat kruis boven zijn slaapkamerdeur.
Ja, en op me 18de wist ik nog steeds niet wat kerst was, ja, nu wel, ik vind het wel mooi hoor, idee van eeuwig leven. En ja, je kan bidden voor dingen, waar je erg tegenop ziet. en ja, dan zal je altijd zien, dan gaan de dingen inene veel makkelijker.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 15 augustus 2013, 07:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:08
|
|
|
|
Je kan je advragen of we dit allemaal willen weten of hier op het forum moeten zetten. Ik zou zeggen, geef het zo min mogelijk aandacht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:20
|
|
|
|
haha, LOL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:35
|
|
|
|
| MARA540 schreef: | Vakantie2013 heb ik allang achter de rug...
Vakantie 2014 is al weer geboekt.... Weekje Blay...
En waar dat ligt mogen jullie uitzoeken... |
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blay
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:36
|
|
|
|
Hallo
Ja, er staat een lachsmiley, zo lachwekkend voel ik me niet hoor...
Ik wou gebed vragen: straks met hulpverleenster naar ziekenhuis.
Nou is dat niet zo erg. De arts gaat mij vertellen, dat het stress gerelateerd is(hoop ik, maar denk ik en anders, ja, kan er dan toch niets aan doen nu), en ik krijg de vraag waarom ik dít bloedonderzoek nog niet heb laten doen, ik had er vier weken ofzo de tijd voor. Nou goed dat kan ik dan ook nog wel uitleggen.
Maar nu, nu komt het allerergste, het enige erge eigenlijk: Nádat we daar zijn geweest gaat ze, de hulpverleenster, mij helpen me huis op te ruimen
En het is hier zo'n puinhoop, nee, niet vies ofzo, maar rommelig, overal ligt wat en dan alles door mekaar
Ik zie er zoooo tegenop, ja echt, ik kom bijna in verleiding om de hele boel af te bellen, met een migraine smoes. Ik zie er zelfs zooo tegenop, dat ik bijna zou willen dat ik nu migraine had, zou ik kunnen slapen en afbellen zonder me schuldig te voelen.
Dus, ik wou vragen voor gebed; dat de samenwerking harmonieus verloopt.
Nou is me hulpverleenster wel heel aardig, tof zeg maar. Dus daar zou het, gelukkig, niet aan liggen.
Maar ik zie er werkelijk waar zoooo tegenop
Ja, nu ik dit schrijf, relativeer, of hoe noemen ze dat, ik een beetje, en voel me iets beter, zie het ietsje meer zitten.
Maar ja, dit is een van de dingen in het leven waar ik zó geen zin in heb
Alvast Bedankt!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 15 augustus 2013, 07:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:46
|
|
|
|
Hai Anna,
Jij gaat naar Jordanië, mooi hoor! 
(of ben je er al geweest, ja tussendoor ofzo
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 15 augustus 2013, 07:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:50
|
|
|
|
Eerst ziekenhuis, zometeen al nou dat gaat nog.
Daarna opruimen hier samen met een hulpverlener
Daar heb ik echt zó geen zin in
Laterz!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415