Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 06:47
|
|
|
Zeker.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 29 oktober 2013, 13:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 07:02
|
|
|
JOL252 schreef: | Dan zie ik nog steeds niet de link naar kinderdoop in deze tekst, trouwens ook niet naar de doop op persoonlijke keuze... |
Handelingen 3:39 met iets meer context:
Quote: | 38 Petrus antwoordde: ‘Keer u af van uw huidige leven en laat u dopen onder aanroeping van Jezus Christus om vergeving te krijgen voor uw zonden. Dan zal de heilige Geest u geschonken worden, 39 want voor u geldt deze belofte, evenals voor uw kinderen en voor allen die ver weg zijn en die de Heer, onze God, tot zich zal roepen.’ 40 Ook op nog andere wijze legde hij getuigenis af, waarbij hij een dringend beroep op zijn toehoorders deed met de woorden: ‘Laat u redden uit dit verdorven mensengeslacht!’ 41 Degenen die zijn woorden aanvaardden, lieten zich dopen; op die dag breidde het aantal leerlingen zich uit met ongeveer drieduizend. |
De menigte had berouw. Petrus legt dan de doop als vergeving van zonden voor, daarbij zeggend dat de belofte voor hen en hun kinderen geldt.
Het zou vreemd zijn dat Petrus dat niet zou zeggen. Als jood zijnde kende hij zo het verbond/belofte van God. (bij de joden dan door besnijdenis). Hij past niet zomaar dat gedachtengoed aan. Zie ook verderop in handelingen als Petrus in eerste instantie er niet zo veel zin in heeft op pad naar de heidenen te gaan (hand 10 & 11)
Dus voor hem was het heel normaal de belofte ook voor de kinderen te benoemen.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op dinsdag 29 oktober 2013, 07:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 07:28
|
|
|
ANNA415 schreef: | Handelingen 3:39 met iets meer context:
De menigte had berouw. Petrus legt dan de doop als vergeving van zonden voor, daarbij zeggend dat de belofte voor hen en hun kinderen geldt.
Het zou vreemd zijn dat Petrus dat niet zou zeggen. Als jood zijnde kende hij zo het verbond/belofte van God. (bij de joden dan door besnijdenis). Hij past niet zomaar dat gedachtengoed aan. Zie ook verderop in handelingen als Petrus in eerste instantie er niet zo veel zin in heeft op pad naar de heidenen te gaan (hand 10 & 11)
Dus voor hem was het heel normaal de belofte ook voor de kinderen te benoemen. |
En toch lees ik in deze teksten dat God hen riep, dat zij kwamen, berouw hadden en zich lieten dopen. Natuurlijk geldt het vergeven van zonden en de principes ook voor de kinderen, dat mogen zij weten en in opgevoed worden. Ik zie een groot verschil in het gedoopt worden als kind en in het gedoopt worden als volwassene. Ik heb beide gekend, natuurlijk als baby niet bewust. De doop door eigen keuze was voor mij een eindelijk begrijpen van wat God met dopen bedoelt.
Het Bar Mitswa is op 13 jarige leeftijd en gaat uit van bewuste actie van het kind. Ik kan me eerder voorstellen dat Paulus die leeftijd bedoelde dan een zuigeling.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 07:40
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....ZEE!!!!! (gelukkig, je bent vandaag niet weggewaaid!)  |
Ik sta veel te sterk ""verankerd"".....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 11:34
|
|
|
De allerlaatste keer dat ik een plafonnetje heb geverfd, was dus ook echt de allerlaatste keer, @#$, wat een @#$% werk is dat zeg, pffffffffffffffffffffffft!
Dus, seffies kijken bij winterschilders(of vrienden natuurlijk ) oid, alles beter dan nog eens die @#$%.....
ECHT NIET NORMAAL, EEN PLAFOND VERVEN DIE NIET EGAAL IS.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 16:31
|
|
|
schiet niet echt op zo...straks hebben we aan één tafel genoeg..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 17:47
|
|
|
BERT168 schreef: | schiet niet echt op zo...straks hebben we aan één tafel genoeg..  |
ach, beter één tafel met gezellige mensen, dan tien tafels in de lucht. Ofzoiets...
Ik zal nog even kijken of ik een gezellig iemand kan vinden die ook wel meewil... En als iedereen dat nou doet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 17:53
|
|
|
Misschien helpt het als er een datum genoemd wordt. Dan kan iedereen wat concreter antwoord geven. Misschien komen er dan nog wel een heleboel bij die ook gezellig kunnen en willen wokken!
jij prikt een datum begreep ik, motormuis?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 18:06
|
|
|
49 Ik ben gekomen om op aarde een vuur te ontsteken, en wat zou ik graag willen dat het al brandde! 50 Ik moet een doop ondergaan, en ik word hevig gekweld zolang die niet volbracht is Dit staat in Lukas 12, hier is Jezus resoluut bezig, maar de doop waar Hij het hier over heeft is Zijn kruisiging en niet de doop die Hij al had ondergaan bij Johannes.
Even kort door de bocht, maar Hem volgen is, oude leven afleggen (in het watergraf cq doop) en het nieuwe eeuwige Leven beërven.
Letwel, Johannes 3 vers 16 daar draait het wezenlijk om, als je een oprecht belijdend christen dat belijdt en dus Zijn Liefde wil beantwoorden, mag men de titel christen dragen. https://www.youtube.com/watch?v=WEmu3CvmQQ0Deze clip geeft in simpele bewoording een weg aan, hoe men het nieuwe mens zijn kan krijgen, wat mij betreft was het heel herkenbaar.
Bij ons in de gemeente zijn mensen uit andere kerken gekomen (ze komen elke zondag en worden dan "vrienden van de gemeente" genoemd) en als je ziet hoe die belijdend wat Jezus voor hun is, ben ik er eigenlijk weleens een beetje jaloers op.
We kunnen ons christen zijn dus niet "afmeten aan kinder of grote doop maar"wel aan de manier hoe wij met Jezus omgaan en Hem belijden
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 29 oktober 2013, 18:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 18:13
|
|
|
Rom 8 28 Wij weten nu, dat [God] alle dingen doet medewerken ten goede voor hen, die God liefhebben, die volgens zijn voornemen geroepenen zijnEn 'geroepenen' zijn 'gelovigen', so simple is that....
En daaruit blijkt weer de Liefde van God....
Ik heb meerdere keren meegemaakt dat dingen echt ten goede meewerkten voor mij,
Kun je nagaan, hoe liefdevol en groot is God....
Fijne Avond, en degene die moeten werken sterkte en kracht en vreugde gewenst!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 1 november 2013, 12:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 18:20
|
|
|
Rom 13 8 Zijt niemand iets schuldig dan elkander lief te hebben; want wie de ander liefheeft, heeft de wet vervuld. 9 Want de geboden: gij zult niet echtbreken, gij zult niet doodslaan, gij zult niet stelen, gij zult niet begeren en welk ander gebod er ook zij, worden samengevat in dit woord: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. 10 De liefde doet de naaste geen kwaad; daarom is de liefde de vervulling der wet.
De liefde de vervulling der wet.....
Deze tekst sprak me ook eventjes aan.
Ik had 'm even op mijn hart.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 1 november 2013, 12:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 18:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik sta veel te sterk ""verankerd"".....  |
Gelukkig(pfffft, zucht)
Ja, dat was wat he gisteren in Zeeland, met die storm.....
wel weer mzzl als je geen zin had om te werken zoals ik, ja, een legale smoes, zo uit de hemel komen vallen , maar ja zo hoor je niet te denken kweet het, het kwam me alleen even erg goed uit....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 18:32
|
|
|
Wat dingen zoeken, snel boodschappies halen en wachten op mijn nieuwe vriend/man/verloofde(klinkt zo ouderwets)....
S. Blij
Fijne Avond.
Ik ga snel verder....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 29 oktober 2013, 18:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK546
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 19:51
|
|
|
Ja Petra God hheft je wel bewaarden ook een zoon die zijn leven waagt voor het leven van zijn broer.Ik weet dat je trots op hem bent wie niet,door d brand kwam je goed uit ,je bad op geld maar op een vreselijke manier misschien zijn foto en herinneringen kwijt geraakt,maar fijste is jij en je gezin zijn bewaard en als 1 van je kinderen was gebleven in de brand dan zou je alles opgeven aan aardse goederen om hem weer tekrijgeb.Ja God heeft u allen wonderlijk bewaard en je hebt hem aanvaard en redder van je leven.Hij zal het verdere leven ook met je zijn en ik denk of weet dat je ook weer een man zult vinden om het verdere leven in te gaan beiden God lief hebbent hem vreesend en naar zijn eer ik wens je Gods beschermende hand voor je verdere leven met onze Zaligermaker en Heiland onze GOD
met vr gr henk546
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 20:01
|
|
|
Even stukje gekopieerd uit deze link Anna Wordt beschreven dat wat Harald ook schreef: dat God eerst naar ons toekomt met zijn heil
En de kinderdoop dan? We zagen, dat zo de doop en geloof wezenlijk bij elkaar horen. De doop heeft pas zijn bestemming bereikt als ze in het geloof ontvangen wordt, zoals het huwelijksaanzoek van de jongen pas zijn bestemming heeft bereikt als het meisje er "ja" op zegt!
De doop vraagt om het geloof. Maar daarmee is de doop nog niet afhankelijk geworden van het geloof. Dan zou het accent verlegd worden van de doop als daad-van-God, waarmee Hij het gepredikte heil verzegelt naar de doop als daad-van-ons, waarmee wij ons geloof en bekering bezegelen. En dan zou inderdaad de doop van gelovigen als enige mogelijkheid overblijven.
Maar de nieuwtestamentische teksten laten juist zo duidelijk uitkomen, dat de doop een daad-van-Gód is en blijft. Hij handelt daarin aan de mens. Hij dompelt door de doop ons leven onder in het heil, zoals Hij ons dat in het evangelie belooft. En dat handelen van God gaat principieel vooraf aan mijn "handelen" in geloof en bekering. God is de Eerste!
Dit is óók zo bij de doop van een volwassene! Weliswaar is dan de volgorde: geloof - belijdenis - doop. Maar dat betekent niet, dat dan de doop afhankelijk is geworden en een bezegeling betekent van mijn geloofsdaad, mijn beslissing, mijn bekering. Op het moment van de doop is ook de volwassene iemand, die het koninkrijk van God alleen maar ontvangen kan - en dus van zijn kant niets te bieden heeft; ook niet zijn geloofsbeslissing - alleen maar ontvangen kan als een kind (Lucas 18:17). Terecht heeft iemand gezegd, dat in wezen álle doop, ook de doop van een volwassene, kinder-doop is!
Want juist dáárom kunnen, mogen en moeten ook de kinderen van de gelovigen gedoopt worden ' Zij zijn immers met de ouders "tot het geloof gekomen" (Hand 16:34), met de ouders binnengegaan in de nieuwe ruimte die bepaald wordt door Gods beloften. Daarom betuigt en verzegelt de doop ook aan kinderen als een beloften en een roeping van God: de afwassing van hun zonden, de gave van de Geest, de gemeenschap met Christus, de wedergeboorte. In die beloften wordt ook hun leven door de doop ondergedompeld. En het heil, dat in de beloften ligt besloten, moet ook aan de kinderen, met beroep op hun doop, worden verkondigd als gave van God, voor hen, als Gods wil voor hun leven. Met daarbij de oproep om nu persoonlijk tot geloof en belijdenis te komen en zo dat heil ook werkelijk te ontvangen! Duidelijker nog dan bij de doop van een gelovige laat de kinderdoop uitkomen, dat God met zijn heil de Eerste is. Vóór mijn geloof, voor mijn bekering, voor mijn keuze, voor mijn ervaring komt God in het evangelie, bevestigd door het teken, met zijn heil mijn leven binnen.
9.7 De band van óók de kinderdoop en het geloof. Niet minder dan in de volwassendoop horen ook in de doop van de kinderen doop en geloof bij elkaar! Want nogmaals: de doop, ook de kinderdoop, komt pas tot zijn bestemming wanneer ze wordt ontvangen in het geloof. Bij de gevulde hand van God hoort de lege hand van het geloof. En als die twee handen elkaar vinden, dan is het met de doop in ons leven "rond" gekomen.
Ik vond dit wel goed uitgelegd, staat heel veel in de hele link, jammer dat het zulke kleine letters zijn, wil het nog wel eens helemaal gaan lezen
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op dinsdag 29 oktober 2013, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 20:07
|
|
|
Mij blijft het vaag en niet duidelijk en ik blijf zitten met al die kinderen die dan "buiten de boot" vallen omdat hun ouders niet voor de kinderdoop kiezen als dan de doop van zuigelingen een bijbelse doop zou zijn. Vroeger vond ik dat al niet eerlijk, nu ook niet.
Ik kan het wel zien als een verlangen van de ouders dat hun kind al vroeg in de wegen van Hem zal gaan en vind het mooi dat te midden van de gemeente een zegen over het leven van hun kind wordt gevraagd. Daarbij ook dat de gemeente daar getuige van is.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 29 oktober 2013, 20:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 20:09
|
|
|
Dankje Henk, alleen dat van die man???? Ha ha daar heb ik wel Es' me twijfels over??? Misschien blijf ik ook wel gewoon alleen...zolang het maar wel samen met Jezus is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 20:10
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat dingen zoeken, snel boodschappies halen en wachten op mijn nieuwe vriend/man/verloofde(klinkt zo ouderwets)....
S. Blij
Fijne Avond.
Ik ga snel verder....  |
Ha ha leuk Shanita, en na dan maar ouderwets, maar verloofde is toch wel heeeel erg leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 20:18
|
|
|
Dinsdag 29 oktober, Hebreeën 7: 23-28; Eens en voorgoed.
Niet voor even maar voor altijd redden! Voor minder gaat God niet. Daarvoor schoot het Levitische priesterschap tekort. De ene priester volgde de andere op. En aan het brengen van offers gebracht, zondige stervelingen als ook zij waren. En zo was het in het Oude Testament één aaneenrijging van offers die als het ware riepen om één offer en één priester, waardoor eindelijk eens en voor altijd en totaal de verzoening met God zou zijn en bewerkt. Dat heeft Jezus gedaan. Hij gaf zijn leven, als Priester voor ons intredend voor God. Daardoor is Hij voor altijd, zeg maar: voor eeuwig, onze Redder en Helper en de weg voor ons tot God. Daarom moeten we ook door Hem tot God gaan. En zijn offer niet afwijzen. Wij doen God nergens zo veel pijn mee als het achteloos voorbijgaan aan zijn liefde in het offer van Jezus de Zoon. Of door te menen dat Jezus’ offer niet genoeg is. Genoeg is genoeg. Voor altijd, zegt de apostel. Voor altijd leeft Jezus om voor ons – waar we ook zijn en hoe ook onze situatie is – priesterlijk op te treden en in te treden bij zijn Vader. Biddend en pleitend voor ons. Vandaag, en morgen en ook straks, in ons laatste uur. In zijn gebed draagt Hij ons in zijn hart. Hij zal er altijd zijn. Elke dag. Dat is Jezus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 21:44
|
|
|
JOL252 schreef: | Mij blijft het vaag en niet duidelijk en ik blijf zitten met al die kinderen die dan "buiten de boot" vallen omdat hun ouders niet voor de kinderdoop kiezen als dan de doop van zuigelingen een bijbelse doop zou zijn. Vroeger vond ik dat al niet eerlijk, nu ook niet.
Ik kan het wel zien als een verlangen van de ouders dat hun kind al vroeg in de wegen van Hem zal gaan en vind het mooi dat te midden van de gemeente een zegen over het leven van hun kind wordt gevraagd. Daarbij ook dat de gemeente daar getuige van is. |
Bedoel je kinderen die buiten de boot vallen omdat hun ouders niet gelovig zijn? en hun kinderen dus niet gedoopt worden?
Maar die kunnen toch later als ze tot geloof komen zich laten dopen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIRK548
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 21:49
|
|
|
lijkt me leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 21:57
|
|
|
Wil even kwijt hoe dankbaar ik ben met jullie steun en gebed. Mams is vanmiddag geopereerd, is goed gegaan nu wachten op uitslag. Nog lange weg te gaan, maar blijf positief en vertrouw op de Heer is groot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BASSL872
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 22:16
|
|
|
hoe krijg ik mijn foto erop ..geef elke keer aan te groot ..ik weet niet hoe ik die kleiner moet maken. gr Bas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 22:28
|
|
|
JANE410 schreef: | Bedoel je kinderen die buiten de boot vallen omdat hun ouders niet gelovig zijn? en hun kinderen dus niet gedoopt worden?
Maar die kunnen toch later als ze tot geloof komen zich laten dopen? |
Op eigen keuze. Ja precies.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 23:01
|
|
|
BASSL872 schreef: | hoe krijg ik mijn foto erop ..geef elke keer aan te groot ..ik weet niet hoe ik die kleiner moet maken. gr Bas |
Volgens mij...kun je een TE grote foto...opsturen naar de redactie die hem vervolgens omzetten naar een kleiner formaat... (Zou je even de regels over het plaatsen van een foto moeten lezen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 23:33
|
|
|
Fijn dat het goed is gegaan, nu op na herstel. Sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 30 oktober 2013, 06:36
|
|
|
BASSL872 schreef: | hoe krijg ik mijn foto erop ..geef elke keer aan te groot ..ik weet niet hoe ik die kleiner moet maken. gr Bas |
Kijk even bij `help` bovenaan de pagina. Daar staat precies hoe je je foto kunt verkleinen:
Mijn foto is te groot (of geen JPG-formaat), hoe maak ik hem kleiner?
Om een foto kleiner te maken of te wijzigen naar JPG-formaat, heb je software nodig. Bijvoorbeeld Adobe Photoshop. Er zijn ook gratis foto-bewerkings-programma's verkrijgbaar, die je zo van het internet kunt downloaden, zoals het programma IrfranView. Kom je er niet uit, dan kun je je foto mailen naar de redactie van ChristianMatch, wij zullen de foto dan voor je bewerken en terugmailen. Let op: foto's in Word-bestanden zijn onbruikbaar, scan de foto's opnieuw in en exporteer de scan naar een grafisch formaat of programma.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: woensdag 30 oktober 2013, 10:12
|
|
|
JANS221 schreef: | [i]Kom je er niet uit, dan kun je je foto mailen naar de redactie van ChristianMatch, wij zullen de foto dan voor je bewerken en terugmailen. |
Wist niet dat je ook in de redactie zat Jans :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: woensdag 30 oktober 2013, 10:22
|
|
|
JOL252 schreef: | Mij blijft het vaag en niet duidelijk en ik blijf zitten met al die kinderen die dan "buiten de boot" vallen omdat hun ouders niet voor de kinderdoop kiezen als dan de doop van zuigelingen een bijbelse doop zou zijn. Vroeger vond ik dat al niet eerlijk, nu ook niet.
Ik kan het wel zien als een verlangen van de ouders dat hun kind al vroeg in de wegen van Hem zal gaan en vind het mooi dat te midden van de gemeente een zegen over het leven van hun kind wordt gevraagd. Daarbij ook dat de gemeente daar getuige van is. |
Ik stel mijzelf de vragen:
Is een kind gezekerd als het de kinderdoop ontvangt? Dan denk ik: "Nee, want als het kind niet tot een keuze voor Jezus komt en een geheiligd leven gaat nastreven, zal het de boot missen" Ik ben het wel eens met dat God bij de kinderdoop als het ware Zijn Hand op het kind legt, ter bevestiging dat Hij er van Zijn kant alles aan doet om het kind te blijven trekken.
Wat als het kind de kinderdoop niet ontvangt? Heeft het dan een probleem? Ik geloof dat God dan nog steeds er alles aan doet om ook dat kind tot Zijn vaderhart te trekken. Vaak is het probleem dat als een kind de doop of zegen niet ontvangt, dat de ouders weinig met God willen hebben. Dat komt als het ware als een vloek over het kind met alle ellende van dien (hoeft niet, maar is helaas wel vaak zo). Het kind zal zelf op zoek moeten als het ouder wordt naar de waarheid. Daarbij - en ik spreek uit ervaring - is het o zo belangrijk dat er iemand bidt voor een familie. Een oma, opa of andere.
Daarom blijf ik bidden voor mijn familie, waarvan er velen de Heer nog niet kennen. En waarvan er ook zijn die wel als kind gedoopt zijn, maar de Heer nooit gezocht hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 30 oktober 2013, 19:13