Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 16:06
|
|
|
Ik vind dit lastig. Wanneer is de tijd rijp? Is de tijd bijv. rijp als iemand plotseling op jonge leeftijd sterft? Gods raadselen zijn mij hierin te hoog en te diep...
PIETER619 schreef: | Klopt, zie het meer als dat God dat pas doet als Hij de tijd er rijp voor vindt,n gelijk Hij deed bij mijn vader, hem genas door hem naar de Hemel te halen en zo uit zijn aardse lijden te verlossen. |
Laatst aangepast door
|
JANE866
|
op vrijdag 15 november 2013, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 17:15
|
|
|
JANE866 schreef: | Ik vind dit lastig. Ik weet lijden is erg en dood betekent gemis. Maar is de tijd rijp als het een plotseling overlijden betreft op jonge leeftijd? Gods raadselen zijn mij hierin te hoog en te diep... |
Jouw woorden...doen me besluiten te reageren... Ook al vind ik het moeilijk.. In het gedicht hier beschreven is het zo menselijk. We willen immers toch alles koesteren en bij ons houden wat ons lief en dierbaar is? En ik blijf zeggen...denken...niemand gaat toch UIT dit leven als het naar Gods maatstaven nog geen tijd is?? Maar sta dan maar eens bij het ziekbed van een geliefde waarvan je weet hij of zij red het niet... Sta bij het graf van een geliefde...
Zo lag ik in bed...net bevallen van een levenloos kindje. Tegen de arts heb ik geschreeuwd...Waarom moest dit zo gebeuren...konden jullie hem echt niet redden?? Die arts zei de woorden: We zijn God zelf niet!! (Hij sloeg met zijn vuist op de rand van mijn bed...niet uit kwaadheid...maar onmacht..het deed de man ook wat...
Nog geen 3 maanden daarna kwam ik in contact met ouders die het ook mee moesten maken... Op het kaartje stond vermeld... ""Nog eer je was geboren, had God je reeds bemind!"" Toen ik de ouders had gesproken begreep ik die woorden...maar ik heb ze NOOIT kunnen zeggen...want ik was op de 1 of andere manier nog kwaad...
Als het om een kind op jonge leeftijd gaat.. Krijgen we onze kinderen niet te leen? We krijgen ze van God...we mogen er voor zorgen... Maar iedereen ...geen mens uitgezonderd...moet gaan...
Soms haalt God Zijn kind van deze aarde...vanuit de moeite en het verdriet...en zegt... ""Er is een betere plaats voor jouw...en die is bij Mij""
En dat is (in ieder geval voor mij) moeilijk te aanvaarden... Hangen we niet allemaal naar dit aardse leven??? Ik wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 17:17
|
|
|
JOL252 schreef: | Van zon in november. |
Zeg dat wel...heerlijk was het...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 17:47
|
|
|
Ik kende het gedicht niet, mijn eerste reactie was : wat wreed! Een God die iemand van ons afneemt. Dat er troost te vinden is in het gegeven dat een geliefde van je nu bij de Eeuwige is, is mooi. Als dat het zou moeten zijn wat in het gedicht door zou moeten klinken, dan had de rol van God in dit geheel van mij wel wat anders verwoord mogen worden. Als het antwoord op het waarom van het lijden in deze wereld, het antwoord op het waarom van het verlies van een dierbare is, dat God er de hand in heeft, klinkt dat wel heel eng. Zo`n beeld van God zou ik niet willen maken. God is erbij, in het lijden, in het verdriet, Hij loopt met ons mee door dit leven. Maar Hij is niet degene die dood en ziekte wil en naar willekeur uitdeelt. Van Hem is wel de toekomst…..kome wat komt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 17:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jouw woorden...doen me besluiten te reageren... Ook al vind ik het moeilijk.. In het gedicht hier beschreven is het zo menselijk. We willen immers toch alles koesteren en bij ons houden wat ons lief en dierbaar is? En ik blijf zeggen...denken...niemand gaat toch UIT dit leven als het naar Gods maatstaven nog geen tijd is?? Maar sta dan maar eens bij het ziekbed van een geliefde waarvan je weet hij of zij red het niet... Sta bij het graf van een geliefde...
Zo lag ik in bed...net bevallen van een levenloos kindje. Tegen de arts heb ik geschreeuwd...Waarom moest dit zo gebeuren...konden jullie hem echt niet redden?? Die arts zei de woorden: We zijn God zelf niet!! (Hij sloeg met zijn vuist op de rand van mijn bed...niet uit kwaadheid...maar onmacht..het deed de man ook wat...
Nog geen 3 maanden daarna kwam ik in contact met ouders die het ook mee moesten maken... Op het kaartje stond vermeld... ""Nog eer je was geboren, had God je reeds bemind!"" Toen ik de ouders had gesproken begreep ik die woorden...maar ik heb ze NOOIT kunnen zeggen...want ik was op de 1 of andere manier nog kwaad...
Als het om een kind op jonge leeftijd gaat.. Krijgen we onze kinderen niet te leen? We krijgen ze van God...we mogen er voor zorgen... Maar iedereen ...geen mens uitgezonderd...moet gaan...
Soms haalt God Zijn kind van deze aarde...vanuit de moeite en het verdriet...en zegt... ""Er is een betere plaats voor jouw...en die is bij Mij""
En dat is (in ieder geval voor mij) moeilijk te aanvaarden... Hangen we niet allemaal naar dit aardse leven??? Ik wel... |
Heel mooi verwoord Zeeland, de waarom's krijgen we geen antwoord op, maar we mogen wel zeker weten dat wat God doet, nu door het Nieuwe Verbond in Jezus, Hij doet uit (voor ons vaak moeilijk te begrijpen) Liefde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 17:53
|
|
|
JANE866 schreef: | Ik vind dit lastig. Wanneer is de tijd rijp? Is de tijd bijv. rijp als iemand plotseling op jonge leeftijd sterft? Gods raadselen zijn mij hierin te hoog en te diep... |
Ik weet echt niet of je daar Gods wil hierbij kunt betrekken..... Is het Zijn wil bijvoorbeeld dat er zoveel kinderen verhongeren en sterven aan de andere kant van de globe? Ik denk van niet... Het gebeurt omdat de schepping in scherven ligt. Is het inderdaad Zijn wil dat iemand na jaren van slopende ziekte sterft? Stel dat het Gods wil is en Hij er de hand inderdaad in heeft waarom dan verdorie zoveel jaar van lijden en verdriet en waarom niet een beetje eerder thuis halen? Ik zie daar werkelijk niks goddelijks in. Ik geloof wel dat God mensen Thuis verwelkomt en Hij is betrokken bij de rouwende omgeving en lijdt mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 18:44
|
|
|
JANE866 schreef: | Ik vind dit lastig. Wanneer is de tijd rijp? Is de tijd bijv. rijp als iemand plotseling op jonge leeftijd sterft? Gods raadselen zijn mij hierin te hoog en te diep... |
Weet je? De tijd is nooit rijp. Simpel omdat de dood niet bij het leven hoort. Maar wel een zeer ernstig gevolg is van de zondeval.
Gelukkig, GELUKKIG, GELUKKIG heeft God Zelf voor een oplossing gezorgd om alsnog aan die eeuwige dood te ontkomen.
Daarom zeg ik: Jezus, mijn Heer en mijn Heiland, mijn Redder en Middelaar, Mijn Raadgever en Medicijnman, vanuit het diepst van mijn hart zeg ik U nogmaals: Dank U dat U hing, waar ik had moeten hangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 18:51
|
|
|
Blij??
Iemand heeft een prijs gewonnen....voor 4 personen... Er was nog 1 plaats over....en ik werd gevraagd...
Een rondvaart over de Linge...en een lopend buffet...morgen...
Ik geef het toe...HEEL blij wordt ik hiervan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 19:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Blij??
Iemand heeft een prijs gewonnen....voor 4 personen... Er was nog 1 plaats over....en ik werd gevraagd...
Ik geef het toe...HEEL blij wordt ik hiervan!!! |
Geniet er van, weersverwachting ook goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 19:47
|
|
|
God wil alleen het goede voor ons, dus alle ellende die ons overkomt, is niet van Hem, daar ben ik stellig van overtuigd.
Eigenlijk zou ik haast willen zeggen, lees het gedicht eens met de ogen van God (weet natuurlijk dat dat niet kan, maar bij wijze van spreken). Wil Hij niet het beste en dus daarom dat wat wij niet willen missen(bijv een dierbare) maar wel terug zullen zien "veilig" stellen?
Toen mijn vader ernstig ziek werd en op 58 jarige leeftijd overleed aan lymfeklierkanker, hebben we en is er tijdens zijn ziekte, heel veel voor gebeden om genezing. Ondanks mijn verdriet kon ik al redelijk gauw inzien, dat God toch verhoord had, alleen niet zo wij wilden.
Zo zijn ook een broer van mij en een jaar of tien later zijn vrouw mijn schoonzus dus ook overleden, 8 eigen kinderen en aanhang en kleinkinderen hier achter blijvend, Ik kon haar overtuigen, bij overlijden van mijn broer, dat mijn broer naar zijn vader en Vader in de Hemel was gegaan. Toen zij die zekerheid kreeg, (ondanks wat de dominee toen vertelde in zijn preek), werd het voor haar dragelijker, maar natuurlijk had zij en wij het ook anders gewild.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 19:57
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Blij??
Ik geef het toe...HEEL blij wordt ik hiervan!!! |
ha ha harstikke leuk Zeeland en lekker een lopend buffet erbij en een rondvaart.... geniet ervan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 20:05
|
|
|
Lijkt me overigens wel lastig hoor, zo'n lopend buffet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 20:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jouw woorden...doen me besluiten te reageren... Ook al vind ik het moeilijk.. In het gedicht hier beschreven is het zo menselijk. We willen immers toch alles koesteren en bij ons houden wat ons lief en dierbaar is? En ik blijf zeggen...denken...niemand gaat toch UIT dit leven als het naar Gods maatstaven nog geen tijd is?? Maar sta dan maar eens bij het ziekbed van een geliefde waarvan je weet hij of zij red het niet... Sta bij het graf van een geliefde...
En dat is (in ieder geval voor mij) moeilijk te aanvaarden... Hangen we niet allemaal naar dit aardse leven??? Ik wel... |
Ontroert me natuurlijk heel erg dit te lezen... ook ik heb het van dichtbij mee gemaakt, me dochter met een dood dochtertje, ze was prachtig.... antwoorden waarom??? nooit gekregen, zullen we wel ook nooit krijgen, wel heb ik een enorme troost dat ik weet dat ze ergens heel dicht bij God is, God nu voor haar zorgt. Net zoals hij bij ons toen was met ons verdriet en het wonder van het medaillon deed wat door het vuur ging van de oven waarin ze werd gecremeerd. HIj deed dat denk ik, om ons te troosten, ik ben er echt, ik heb de dood overwonnen en vuur ook, daar ben ik met de brand nog meer achter gekomen, vuur....God is sterker dan vuur. Wat overblijft in moeilijke omstandigheden is een vertrouwen op God, die zelfs de dood heeft overwonnen, ook al snappen we niet waarom??? Zijn de omstandigheden, dat je bijna zou denken: waar is God??? En warom God??? gaan geliefden soms dood??? God geeft ons denk ik geen antwoord omdat we niet alles kunnen begrijpen, net zoals me zoontje van zes niet alles begrijpt wat ik hem over de wereld uitleg, dat kan hij niet aan. is nog t e moeilijk voor hem. Ooit ging een broer van me dood, toen was ik God dankbaar... hij was zeer ernstig schrifofeen, geen leuk leven, en dacht laat God er zijn,(geloofde toen nog niet) hij daarna toe gaan, daar is het leven beter voor hem, herrinner me nog goed het moment we afscheid namen van hem bij de kist, ineens kwam er een prachtigge zonnestraal die precies op zijn kist scheen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 20:18
|
|
|
ROADY558 schreef: | Weet je? De tijd is nooit rijp. Simpel omdat de dood niet bij het leven hoort. Maar wel een zeer ernstig gevolg is van de zondeval.
Gelukkig, GELUKKIG, GELUKKIG heeft God Zelf voor een oplossing gezorgd om alsnog aan die eeuwige dood te ontkomen.
Daarom zeg ik: Jezus, mijn Heer en mijn Heiland, mijn Redder en Middelaar, Mijn Raadgever en Medicijnman, vanuit het diepst van mijn hart zeg ik U nogmaals: Dank U dat U hing, waar ik had moeten hangen. |
En de mensen hadden kunnen kiezen, wie mocht pilatus vrij laten??? Jezus of barabas??? barabas riepen de mensen.... heb daar heel mooie preek over op you tube gezien, jezus vs barabas van judah???? zeker de moeite waard om effe op te zoeken en te luisteren. Zal kijken of ik het kan plaatsen de link, maar daar ben ik altijd een ei in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 20:21
|
|
|
Gepubliceerd op 30 mrt 2013 Jesus Love Barabas Spoken Word by: Judah Smith
deze is het... link plaatsen lukt me niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 20:22
|
|
|
ROADY558 schreef: | Lijkt me overigens wel lastig hoor, zo'n lopend buffet
 |
ach ,die kan toch nooit ver weg lopen op een boot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 20:33
|
|
|
niks meer, nog effe en begint de drukte, maandag om half acht eh staan bob d e bouwers klaar voor steigers te bouwen en asbest team, volgens de aannemer word het een heel spectaculair iets... zei hij lachend.... ha ha dus eh??? ha ha om half acht mannetjes met witte pakken en gasmaskers op??? voor me deur??? mwhaa laat het maar allemaal op me af komen... nog 1 mail beantwoorden, want zoals altijd als ik weg wil gaan van cm, gaan ineens veel mails komen... en nee asbest is niet gevaarlijk, alleen als je het openmaakt verwijderd... er is 1 plaat op zolder van asbest, daar zijn ze een hele dag mee bezig en spectaculair hmmm. laatste keer dat iemand me dat zei, was dat me kies heel vreemd openklapte, dat vond de tandarts zeer spectaculair petra die weer achter cm wil gaan hangen als me huis perfect weer is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 20:37
|
|
|
ROADY558 schreef: | Lijkt me overigens wel lastig hoor, zo'n lopend buffet
 | Je hebt gelijk...maar ik ren er desnoods achteraan!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 20:38
|
|
|
http://youtu.be/_bU-Rf_k24Q
Jezus loves Barabas
link van Petra
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op vrijdag 15 november 2013, 20:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 20:38
|
|
|
PIETER619 schreef: | Geniet er van, weersverwachting ook goed. |
Ja...dat heb ik ook gehoord....als het net zo is als vandaag...komt het goed!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 21:19
|
|
|
dankje Jane
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 21:43
|
|
|
Voor mij is het waarom geen vraag... Het lijden is aanwezig, de dood evengoed. Mij intrigeert wel waarom we grote woorden nodig hebben ter troost en daarmee misschien zelfs stappen te snel nemen ... om het verdriet en de rouw te passeren (?. Waarom Gods naam erbij gebruiken alsof Hij het gewild zou hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 21:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je hebt gelijk...maar ik ren er desnoods achteraan!!!!  |
Geniet er maar van hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
OASE302
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 22:52
|
|
|
Wie vindt het leuk om op zondagmiddag 8 december a.s. mee te gaan naar de Dickensnight in Helmond. Een “night” is het eigenlijk niet, want deze kerstsfeermarkt vindt plaats van 14.00 tot 20.00 uur.
De Helmondse wijk Brandevoort ziet er die middag uit als een Engels stadje van rond 1850. De Helmonders gaan verkleed als mensen uit de boeken van Charles Dickens. Er is veel muziek van onder andere koren en muziekensembles en er zijn marktkraampjes met allerlei waren.
Voor meer informatie en foto's van voorgaande jaren verwijs ik je naar de website: www.dickensnight.nl
Ik stel voor dan bv te verzamelen op station Helmond Brandevoort rond 14.30 uur, dat lijkt me vroeg genoeg.
Graag hoor ik uiterlijk 4 december of je mee wilt.
Laatst aangepast door
|
OASE302
|
op woensdag 27 november 2013, 18:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 22:54
|
|
|
Vrijdag 15 november, Hebreeën 12: 1-13; Er gaat Iemand voor ons uit.
Ook Jezus ging een weg van enkel geloof en hoop op God. Vanaf de kribbe in Bethlehem tot aan het kruis van Golgotha. Heel nadrukkelijk laat de apostel zijn aansporing niet bij de pakken neer te gaan zitten, uitlopen op Jezus Christus zelf. Om ons heen is een wolk van geëngageerde getuigen. Abel, Henoch, Abraham en Mozes en noem heel de rij maar op. Denk ook aan alle bekenden uit je familie en vriendenkring die je al voorgingen naar de hemel. Ons aansporend: blijf in de race, volhard tot je laatste zucht en zet je hoop op God. Maar let vooral op wie voor ons uit gaat. Dat is Jezus zelf, de stille, dragende kracht van het geloof van allen. Om de vreugde die Hij voor zich zag, liep Hij zijn loopbaan. Daarvoor moest Hij werkelijk alles afleggen, afgeven en loslaten. Tot zijn liefste vrienden en zijn laatste kledingstukken. Jezus deed dat in groot vertrouwen op zijn Vader. Zie op Hem, zegt de apostel indringend. Laten we de blik gericht houden op Hem! Hij gaat je elke dag voor als de Leidsman van het geloof. Als de Herder die zijn schapen thuisbrengt. Wat Hij begon, maakt Hij af. Volg zijn spoor. Dan zul je de moed niet verliezen en opgeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 23:02
|
|
|
OASE302 schreef: | Wie vindt het leuk om op zondagmiddag 8 december a.s. mee te gaan naar de Dickensnight in Helmond. Een “night” is het eigenlijk niet, want deze kerstsfeermarkt vindt plaats van 14.00 tot 20.00 uur.
De Helmondse wijk Brandevoort ziet er die middag uit als een Engels stadje van rond 1850. De Helmonders gaan verkleed als mensen uit de boeken van Charles Dickens. Er is veel muziek van onder andere koren en muziekensembles en er zijn marktkraampjes met allerlei waren.
Voor meer informatie en foto's van voorgaande jaren verwijs ik je naar de website: www.dickensnight.nl
Ik stel voor dan bv te verzamelen op station Helmond Brandevoort rond 14.30 uur, dat lijkt me vroeg genoeg. |
heel erg leuk... Ik was vorig jaar in Veere... Dit is een beetje TE ver weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 november 2013, 06:44
|
|
|
Zaterdag 16 november, Hebreeën 12: 14-29; Afwijzen of aanvaarden.
Het einde van de brief komt nu in zicht. Nog één kantje; dan is de brief uit. En wat zullen de lezers dan doen? De brief wegleggen bij de post die afgewerkt is? De apostel vat zijn bedoeling nog één keer samen. Hij zegt: Laat God die zo genadevol gesproken heeft in Jezus Christus, niet praten. Wijs Hem niet af, maan neem zijn uitnodiging en aansporing aan. Blijkbaar is hij bang dat zijn lezers vrijblijvend zullen reageren. Zo van: ‘Hij heeft absoluut een punt. Het is waar, wat hij zegt. Wat een geloof en nog wel vanuit een gevangenis!’ Om de brief vervolgens naast zich neer te leggen. Doe dat niet, zegt hij. Het volk Israël stond aan de voet van de berg Sinaï naderen, maar het hemelse Jeruzalem. En een rechtvaardige Rechter over allen. En Jezus, de Middelaar van een nieuw verbond. Terwijl het bloed van Abel nog riep om wraak bij God, spreekt het bloed van Jezus juist heel bevrijdend van verzoening. Dat afwijzen is onvergefelijk. Heb liever respect voor God. Hij is een verterend vuur voor wie niet luistert. En wat het je ook kost, geef niet op. Houd vol, houd vol, houd vol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 november 2013, 09:50
|
|
|
Misschien Gods naam gebruiken.... omdat in Zijn naam de nodige troost te vinden is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 november 2013, 10:40
|
|
|
ROADY558 schreef: | Misschien Gods naam gebruiken.... omdat in Zijn naam de nodige troost te vinden is? |
Dus moet ik het zo zien: eerst neemt God weg en dan troost Hij je vervolgens? Vrij wreed Godsbeeld. Hoeveel mensen worden van dat beeld niet depressief?
Jol, heeft haar kinderen nooit iets ontnomen om daarna te troosten alsof ze van niks weet. Zou een valse manipulatieve "liefde" overbrengen, denk je ook niet?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 16 november 2013, 10:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 november 2013, 11:01
|
|
|
De dood stuwt je over naar warme Tederheid Naar alles overstijgende Liefde en Heelheid De weg erheen kan wreed en weerloos zijn Mens ontluisterend.
Hij die je over de drempel, die dood heet, tilt Zijn hand die alle ziekte, pijn en tranen stilt Zijn hart dat je streelt met Zijn ogen Mens, daar ben je…
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|