| Auteur |
Bericht |
|
CORRIEVN785
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 15:11
|
|
|
|
|
Zie dat jullie spullen kwijt willen ik weet er wel raad mee. Heb een aantal adressen die spullen kunnen gebruiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORRIEVN785
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 15:48
|
|
|
|
Dank God dat we niet weten wanneer Jezus terug komt. Laten we zorgen dat we er klaar voor zijn. Verkondig het evangelie aan een iedere die het horen wil. Want het einde is nabij. Laten we genieten van elk moment in ons leven. Eigelijk is het geweldig om te weten dat we geestelijk nooit meer sterven. we hebben het eeuwige leven. Dus wanneer het einde daar is voor de wereld. Voor ons is het een nieuw begin van een Heerlijk leven zonder pijn,verdriet. We zullen volmaakt leven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 15:50
|
|
|
|
| CORRIEVN785 schreef: | | Zie dat jullie spullen kwijt willen ik weet er wel raad mee. Heb een aantal adressen die spullen kunnen gebruiken. |
Is er bij jullie een VBOK Afdeling?
Neem eens contact op met hen, en vraag wat zij nodig hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORRIEVN785
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 15:51
|
|
|
|
|
Jey een picknik Gezellig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 16:48
|
|
|
|
| CORRIEVN785 schreef: | | Zie dat jullie spullen kwijt willen ik weet er wel raad mee. Heb een aantal adressen die spullen kunnen gebruiken. |
stuur me maar een mailtje als je het een en ander wilt, misschien kunnen we afspreken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 16:48
|
|
|
|
liefde is....
samen aardappels schillen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 17:18
|
|
|
|
goulash met rijst als toetje een aardbeiencornetto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 19:04
|
|
|
|
Ik wil iedereen vast een hele dikke knuffel geven voor wie mij straks gaat missen... ff kijken hoe lang ik zonder C.M. kan 't Is voor mij echt een wikken en wegen geweest... aan de ene kant vind ik het zo belangrijk om met elkaar in het geloof te delen... aan de andere kant maken de stukjes op 't forum me vaak in de war en heb dan erg de behoefte bij iemand terecht te kunnen... Dit en meer heeft mij doen besluiten het ff niet te verlengen... maar ben vast terug voor jullie er erg in hebben...
Veel liefs van mij en Gods zegen !! "Vergeet niet 1 van Zijn weldaden... "
Susannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 19:07
|
|
|
|
|
ik ga je helemaal niet missen; tot gauw!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 19:13
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | ik ga je helemaal niet missen; tot gauw!! |
oke... ook een knuffel aan degenen die mij niet gaan missen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 19:28
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik wil iedereen vast een hele dikke knuffel geven voor wie mij straks gaat missen... ff kijken hoe lang ik zonder C.M. kan 't Is voor mij echt een wikken en wegen geweest... aan de ene kant vind ik het zo belangrijk om met elkaar in het geloof te delen... aan de andere kant maken de stukjes op 't forum me vaak in de war en heb dan erg de behoefte bij iemand terecht te kunnen... Dit en meer heeft mij doen besluiten het ff niet te verlengen... maar ben vast terug voor jullie er erg in hebben...
Veel liefs van mij en Gods zegen !! "Vergeet niet 1 van Zijn weldaden... "
Susannah |
Tot gauw!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 19:31
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Tot gauw!  |
Neem je tijd, voor alle dingen. tot gauw...!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 19:39
|
|
|
|
Bruce Springsteen Sad Eyes http://www.youtube.com/watch?v=btFELvxhYUE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 19:45
|
|
|
|
Ik ben blij dat het probleem er niet is. Discussie is altijd mogelijk natuurlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 19:47
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | Neem je tijd, voor alle dingen. tot gauw...! |
ik hoop je snel terug te zien, dus wat mij betreft.. tot gauw!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:04
|
|
|
|
|
Grote vraag: wat gaat het weer doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:05
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | Grote vraag: wat gaat het weer doen? |
het weer gaat steeds gezelliger doen natuurlijk imre
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:06
|
|
|
|
Je verleden bestaat uit verschillende ‘hoofdstukken’, zo zie je dit vaak ook in je hoofd. Sommige mensen leven door steeds meer weer bladwijzers bij ieder hoofdstuk te zetten; zodat zij niet vergeten, er dikwijls naar terug kunnen kijken en het zoveel mogelijk deel kunnen laten uitmaken van het heden. Zij zijn dikwijls ook bang een nieuw hoofdstuk in te slaan, of bang om wat moois van het nieuwe hoofdstuk te maken omdat de voorgaande hoofdstukken minder mooi zouden zijn.
Wat dacht je ervan om het hele boek; je verleden, vol met hoofdstukken die jou niet aanstaan dicht te slaan? Bladwijzers er tussenuit en in de kast ermee. Begin een vervolg. Met dezelfde hoofdpersoon; jij, maar dan anders. Misschien beter.
Dat het eerdere deel bestaat, zul je nooit kunnen veranderen. Je zult ook altijd onthouden wat er in dat eerste deel is gebeurd, maar dat betekent niet dat je het tweede deel als een prachtig boek op zichzelf kunt ervaren zonder het eerste deel daar steeds bij te denken.
Om dus antwoord te geven op je vraag; geestelijk, vanuit je hart, kun je je verleden loslaten. Niet vergeten; maar een plekje geven in je hart (in de kast), en het er enkel bij pakken wanneer jij daar zelf voor kiest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:07
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Oke,ik begin met mijn sta-in-de-weg-opruiming
Gratis af te halen,hometrainer met alles dr op en dr an,trainingsprogramma's etc.Is gebruikt voor therapie,zeeeeeer weinig dus. Kan niet meer verreden worden en heeft de winter doorgebracht in de garage dus wat het wel doet,ik weet het niet.........
Binnenkort meer...... |
Hmmm, ik wil de bidon wel hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:09
|
|
|
|
Had vele goede voornemen voor deze avond. Lekker even werken, dvd-tje kijken. Belt er iemand (foon) erg gezellig. Maar ik zit nu al te gapen. Einde avond dus...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:10
|
|
|
|
Ik ga gewoon even uitloggen. En nog ff naar buiten. Misschien dat ik dan weer wat wakkerder wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:29
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Je verleden bestaat uit verschillende ‘hoofdstukken’, zo zie je dit vaak ook in je hoofd. Sommige mensen leven door steeds meer weer bladwijzers bij ieder hoofdstuk te zetten; zodat zij niet vergeten, er dikwijls naar terug kunnen kijken en het zoveel mogelijk deel kunnen laten uitmaken van het heden. Zij zijn dikwijls ook bang een nieuw hoofdstuk in te slaan, of bang om wat moois van het nieuwe hoofdstuk te maken omdat de voorgaande hoofdstukken minder mooi zouden zijn.
Wat dacht je ervan om het hele boek; je verleden, vol met hoofdstukken die jou niet aanstaan dicht te slaan? Bladwijzers er tussenuit en in de kast ermee. Begin een vervolg. Met dezelfde hoofdpersoon; jij, maar dan anders. Misschien beter.
Dat het eerdere deel bestaat, zul je nooit kunnen veranderen. Je zult ook altijd onthouden wat er in dat eerste deel is gebeurd, maar dat betekent niet dat je het tweede deel als een prachtig boek op zichzelf kunt ervaren zonder het eerste deel daar steeds bij te denken.
Om dus antwoord te geven op je vraag; geestelijk, vanuit je hart, kun je je verleden loslaten. Niet vergeten; maar een plekje geven in je hart (in de kast), en het er enkel bij pakken wanneer jij daar zelf voor kiest. |
Vaak beseffen we denk ik niet hoezeer oude patronen nog van invloed zijn op het heden... Als ik bij mezelf kijk, zie ik dat ik al heel veel in de kast heb gezet. Toch merk ik ook nog een angst om bepaalde dingen tegemoet te treden... ik vind het een heel mooi stukje Jonathan, want met vooral dat laatste... "het er enkel bij pakken wanneer jij daar zelf voor kiest"... heb je denk ik de kern te pakken... vaak is gedrag er zo ingeslopen dat je je helemaal niet meer bewust bent dat het ook anders kan. Mijn verleden heb ik gelukkig verwerkt, maar merk wel dat ik soms nog aan dingen vastzit die ik liever kwijt ben dan rijk... dwanggedachten die mij verkeerde signalen geven en waarvoor ik vecht... Misschien moet ik wel minder hard vechten en meer bij mezelf gaan kijken... wil ik dit ?
We nemen soms koffers vol bagage mee, maar zouden we niet veel lichter door het leven gaan met alleen het noodzakelijke ? (Een voorbeeld wat ik las in een boek van Max Lucado).
Toch leer ik sinds kort ook mijn andere kant kennen van mijn angst... namelijk dat ik ook heel krachtig kan zijn... en daarmee hoop ik ook de angst te gaan overwinnen, zodat ik idd. kan zeggen ... ik heb het in de kast gezet, en ik haal het er niet eerder uit dan dat ik daar zelf voor kies.
Mijn leven is zwaar geweest, maar nu kan ik er voor kiezen om mijn eigen weg erin te gaan, niet alleen, maar met God aan mijn zijde...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:36
|
|
|
|
Ook ik heb ooit dit gebed geleerd vroeger als kind en nu ik dit zie doet het me heel veel het is prachtig. martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:38
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | het weer gaat steeds gezelliger doen natuurlijk imre |
Ik weet het niet hoor, Hannah. Vandaag was het iig. geen picknick-weer. Zeker als de zon even ging schuilen, stond er nog een koude noordwester. En helemaal droog lukt ook weer niet dit weekend.
Imre, die ook nog een begenadigd weer-amateur is!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:40
|
|
|
|
Nee, daar waren we nog niet eerder geweest!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:40