ChristianMatch

Forum

1 augustus 2015 wandeling en pannenkoeken eten in Drenthe
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6112 6113 6114 6115 6116 6117 6118 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ROBERTV136

BerichtGeplaatst: zondag 19 juli 2015, 13:11

lijkt mij gezellig. ik ben net nieuw en ken verder nog niemand weet niet of dat uitmaakt. maar anders wil ik misschien ook wel mee ! Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 19 juli 2015, 15:03

LAUWIES855 schreef:
Wat is er mis met een chip in je arm? Ik zou het wel handig vinden, geen gedoe meer met pasjes en lange wachtrijen voor de kassa. En wie zegt dat dit het 'teken van het beest' is? Ik maak me er niet druk om. De techniek verandert en als mens moet je maar mee veranderen of achterop raken. Dat is je eigen keuze. Maar te pas en on te pas roepen dat de duivel achter alles zit vind ik gewoon middeleeuwse bankmakerij. Angst voor technologische vooruitgang is gewoon nergens voor nodig.
Wanneer het teken van het beest wordt ingevoerd zal je zeker weten van wie dat afkomstig is. Dan bestaat daar geen twijfel meer over..

Dat is nou juist het gevaarlijke denken.....wat is hier mis mee???
Het is idd wel handig, maar...
Probeer openbaring 13 maar eens te lezen, het wordt duidelijk als het beest omschreven...
Wij moeten als christenen hier niet aan mee willen doen, het zal zwaar worden , die eindtijd...maar we zullen beloond worden, hoe dat moet??
Petra, ik denk aan jou kind??....geen idee, maar het komt goed..openb 20

laten we maar veel bidden, dat we niet in verzoeking komen.....
en Gods geboden volgen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: zondag 19 juli 2015, 22:32

JOHANNA539 schreef:
Wauw Petra,wat een pracht compliment,dank je wel!!

graag gedaan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: zondag 19 juli 2015, 22:35

effe dag zeggen hier Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BIENTJE544

BerichtGeplaatst: zondag 19 juli 2015, 22:37

PETRA824 schreef:

Aaah ga je er weer vandoor!
Bedankt voor de gezelligheid en bijdrage hier op het forum.
Succes met alles!
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zondag 19 juli 2015, 23:30

PETRA824 schreef:

Dag Petra,

Dank voor je bijdragen op het forum.
Alle goeds toegewenst op je levenspad!

Gr. Marenth.
Naar boven

Auteur Bericht
SANDRAJ719

BerichtGeplaatst: maandag 20 juli 2015, 00:17

PETRA824 schreef:
Er in neurienberg, duitsland, geweldigge meeting is geweest van tig cristenen en Gods geest door de stad echt heen ging?

net een uur na een dochter van me zitten luisteren die daar was, geweldig!

En dat op d e plek waar jaren geleden hitler overheerste, mensen toesprak etc... nu Gods geest die door de stad gaat en mensen in hun hart aanraakt Lachende smiley

Mensen kwamen tot geloof gewoon op straat, baden tot God gewoon op straat!!!!!!! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Ik heb ervan gehoord en beelden gezien. Echt geweldig wat daar gebeurd is. Via GodTV kun je een indruk krijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 20 juli 2015, 06:45

PETRA824 schreef:
Alweer / nog steeds?
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: maandag 20 juli 2015, 10:17

ANNA415 schreef:
Alweer / nog steeds?
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Dank jullie . Liefs en veeeel zegen van God allemaal!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: maandag 20 juli 2015, 10:19

SANDRAJ719 schreef:
Ik heb ervan gehoord en beelden gezien. Echt geweldig wat daar gebeurd is. Via GodTV kun je een indruk krijgen.

Jaa geweldig he god tv. Heb je destijds mission possibel ook gezien? Was ook zo geweldig. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juli 2015, 06:51

de menselijke stem draagt nooit zo ver als de fluistering van het geweten
Naar boven

Auteur Bericht
GERW961

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juli 2015, 16:50

Hoi allemaal
Hoe kijken jullie (vrouwen ) naar uiterlijk van de man ?
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van een kale man, of kalende man wat ik zelf ook ben zouden jullie daar geen relatie mee beginnen ? Was ik wel benieuwd naar dit geld natuurlijk voor veel mannen die in de 30 zijn die ook kalend zijn

Laatst aangepast door
GERW961
op dinsdag 21 juli 2015, 16:51
Naar boven

Auteur Bericht
LAUWIES855

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juli 2015, 18:03

MARIANNE338 schreef:
Dat is nou juist het gevaarlijke denken.....wat is hier mis mee???
Het is idd wel handig, maar...
Probeer openbaring 13 maar eens te lezen, het wordt duidelijk als het beest omschreven...
Wij moeten als christenen hier niet aan mee willen doen, het zal zwaar worden , die eindtijd...maar we zullen beloond worden, hoe dat moet??
Petra, ik denk aan jou kind??....geen idee, maar het komt goed..openb 20

laten we maar veel bidden, dat we niet in verzoeking komen.....
en Gods geboden volgen.

Ja, ik ken het boek openbaringen. Maar ik lees daar toch echt nergens iets over een chip in je lichaam. Mensen interpreteren deze tekst zoals ze zelf willen en laten er hun fantasie op los. Heel openbaringen staat bol van de symboliek en je kunt het gewoonweg niet letterlijk nemen. Eigenlijk is het een vrij waardeloos boek waar je praktisch niet veel mee kunt. Het boek zorgde in de eerste eeuwen na christus dan ook voor veel discussie onder kerkvaders en theologen, juist vanwege de obscure symboliek. Zo verwierp Ireaneus van Lyon het boek volledig omdat het volgens hem niet authentiek zou zijn en daarom geen plek in de canon zou moeten krijgen. Dat Ireaneus dat deed vind ik best veelzeggend; aangezien hij een leerling was van Polycarpus van Smyrna die op zijn beurt weer een leerling was van de Apostel Johannes ( Nota bene de vermeende schrijver van Openbaringen!).
Pas ergens in de 4de eeuw is het boek langzaam maar zeker in de canon van het Nieuwe Testament opgenomen. Maar het werd nog lange tijd als controversieel beschouwd. Zo wilde Maarten Luther bijvoorbeeld het boek uit de canon van de Bijbel verwijderen omdat het volgens hem niet paste binnen zijn theologische opvattingen..

Laatst aangepast door
LAUWIES855
op dinsdag 21 juli 2015, 18:14
Naar boven

Auteur Bericht
CARRY445

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juli 2015, 19:09

Mensen die meegaan:
CARRY445 (36)
UKKIE105 (41)
HEIDE062 (48)
PATRICK946 (42)
ROBERTV136 (33)
ARIE491 (54) (alleen pannenkoeken eten)
vrouw (41) (alleen pannenkoeken eten)
vrouw (31)
vrouw (35)
man (41)
man (36)
man (40)
man (53)

Mensen die misschien meegaan:
man (37)
vrouw (35)
vrouw (44)
vrouw (46)
vrouw (41)
ANNA415 (39)
VROLIJK148 (57)
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juli 2015, 19:32

Welkom GERW961!

Wil je de volgende keer een (passend) onderwerp boven het topic plaatsen?
Bvd
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO155

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 00:35

GERW961 schreef:
Hoi allemaal
Hoe kijken jullie (vrouwen ) naar uiterlijk van de man ?
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van een kale man, of kalende man wat ik zelf ook ben zouden jullie daar geen relatie mee beginnen ? Was ik wel benieuwd naar dit geld natuurlijk voor veel mannen die in de 30 zijn die ook kalend zijn

Persoonlijk vind ik dit vrij oppervlakkig, je valt als vrouw zijnde op het hele plaatje. Tuurlijk speelt uiterlijk hier ook een rol bij maar alleen op basis van haar, wel of geen relatie beginnen tsja.........
Ik vermoed dat diegene die dat doen toch al niet het type vrouw was waar je naar op zoek bent Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO155

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 00:44

LAUWIES855 schreef:
Ja, ik ken het boek openbaringen. Maar ik lees daar toch echt nergens iets over een chip in je lichaam. Mensen interpreteren deze tekst zoals ze zelf willen en laten er hun fantasie op los. Heel openbaringen staat bol van de symboliek en je kunt het gewoonweg niet letterlijk nemen. Eigenlijk is het een vrij waardeloos boek waar je praktisch niet veel mee kunt. Het boek zorgde in de eerste eeuwen na christus dan ook voor veel discussie onder kerkvaders en theologen, juist vanwege de obscure symboliek. Zo verwierp Ireaneus van Lyon het boek volledig omdat het volgens hem niet authentiek zou zijn en daarom geen plek in de canon zou moeten krijgen. Dat Ireaneus dat deed vind ik best veelzeggend; aangezien hij een leerling was van Polycarpus van Smyrna die op zijn beurt weer een leerling was van de Apostel Johannes ( Nota bene de vermeende schrijver van Openbaringen!).
Pas ergens in de 4de eeuw is het boek langzaam maar zeker in de canon van het Nieuwe Testament opgenomen. Maar het werd nog lange tijd als controversieel beschouwd. Zo wilde Maarten Luther bijvoorbeeld het boek uit de canon van de Bijbel verwijderen omdat het volgens hem niet paste binnen zijn theologische opvattingen..

Bijzonder dat jij het boek openbaring als "vrij waardeloos boek" omschrijft.
Ik ben echter van mening dat het boek openbaring wel in de bijbel thuishoort gezien de profetieën ten aanzien van de eindtijd.

Tevens ben ik zeer benieuwd hoe je deze tekst uit openbaring 13:16 interpreteert ten aanzien van het oog op de RIFD chip:
"Iedereen moest het merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben, wie dat teken niet had, kon niets kopen of verkopen"
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA498

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 11:00

Uiterlijk is mooi meegenomen, maar het innerlijke telt zwaarder tenzij je onverzorgd en een vies ruikende man bent das wat anders.

Lijkt mij want neem aan dat je zelf ook van fris en netjes houdt Lachende smiley

En dan kaal kan best sexy zijn Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EEDJEE483

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 13:31

Ik wilde graag iets delen, maar heb besloten dataset wat ondoordacht was, ik heb het allemaal verwijderd....

Laatst aangepast door
EEDJEE483
op woensdag 22 juli 2015, 18:46
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 14:15

Kaal worden kunnen niet alleen mannen, hoor. Ik denk idd dat het helemaal geen storende factor hoeft te zijn. Ook niet als je nog wat jonger bent.
Je eigen kaal scheren is iets heel anders. Dan ga je denk ik meer te maken krijgen met een kwestie van smaak. Sommige mannen staat het m.i. helemaal niet. Maar vinden het zelf zo mooi dat ze er zelfs voor de allerliefste vrouw van de wereld niet van af te brengen zijn. Maar dat zelfde geldt voor lang haar en paardenstaart. Het moet verzorgt zijn en je staan. Ook een kwestie van smaak. En zo zijn er nog meer voorbeelden natuurlijk.
Dus, je niet langer druk maken over je haar. Iemand vindt je leuk zoals je bent of niet leuk en ja dan moet ze maar een deurtje verder gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 06:46

Waar haar zit kan geen verstand zitten Knipoog smiley
(zegt mijn oom altijd)
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANNA539

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 12:50

De tijd gaat voorbij en de storm is gaan liggen
eindelijk windstil en ik ben uitgestapt.
Er is geen emotie van wanhoop geen pijn meer
met wortel en al is het weggehakt.
In een enkele ademzucht is het tot mij gekomen
en ik heb er niets voor gedaan.
Alleen maar gezegd; "Vader ik vertrouw U"
gelukkig,Hij heeft mij zien staan!
Naar boven

Auteur Bericht
GERARD072

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 18:12

Kaal scheren kan ook nog een andere oorzaak hebben. Ik heb zelf een heeeeeleboel kruinen op mijn hoofd. Heb een paar keer mijn haar laten groeien maar netjes vond ik het niet.

Uiteindelijk gaat het er denk ik meer om of je er zelf vrede mee hebt, dat straal je dan uit. En daarmee trek je ook de juiste persoon aan die het een worst zal wezen dat je kaal bent en het; zoals al eerder aangegeven, nog aanrtrekkelijk vind ook.

ANNA415 schreef:
Waar haar zit kan geen verstand zitten Knipoog smiley
(zegt mijn oom altijd)

Dat is een mooi gezegde Clown smiley

Laatst aangepast door
GERARD072
op donderdag 23 juli 2015, 18:13
Naar boven

Auteur Bericht
GERARD072

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 18:15

"Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel"
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN976

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 21:01

JOJO155 schreef:
Persoonlijk vind ik dit vrij oppervlakkig, je valt als vrouw zijnde op het hele plaatje. Tuurlijk speelt uiterlijk hier ook een rol bij maar alleen op basis van haar, wel of geen relatie beginnen tsja.........
Ik vermoed dat diegene die dat doen toch al niet het type vrouw was waar je naar op zoek bent Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

vind ik niet....als eerste zie je hier toch ook de foto, die trekt je aan of juist niet. Daarna ga je pas het profiel lezen en hoop je iets te vinden wat je aanspreekt. dat zijn toch 2 verschillende dingen Wat er daarna gebeurt, of er een relatie ontstaat of niet hangt van beide af, en daar heeft het hebben van wel of geen haar niets mee te maken. Het oog wil ook wat, maar daarna neemt het hart het over. Het spreekwoord/ gezegde: liefde maakt blind is er niet voor niets.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN976

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 21:07

ANNA415 schreef:
Echt niemand een oplossing Huilende smiley, smiley in tranen

daar is idd niet echt een oplossing voor, probeer het met oxy action....anders een nieuw t-shirt of, nieuwe mode: knip de schimmel er uit
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN976

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 21:14

EDY877 schreef:
M'n broertje heeft ook hsp (zelf niet). en heeft al jaren een relatie, dus zou geen probleem moeten zijn, lijkt mij. misschien dat hsp bij vrouwen meer impact heeft dan bij mannen, zou ik me kunnen voorstellen. maar goede communicatie en zelf er goed mee om weten te gaan maakt dat het wel een stuk gemakkelijker kan gaan in alle dingen.
betreft geloof zou het voor een charismatisch persoon miss. wel geweldig zijn, maar mij lijkt het toch lastig omdat geloof voor mij primair geen gevoelskwestie is, maar een rationele keuze. Jakobus zegt daar ook wat over ....

Ik lees heel veel over dat een vrouw met HSP gek genoeg een maan uitkiest/ een relatie heeft met een man die een narcist is... wat dat inhoudt is op te zoeken op wikipedia. Ik heb zelf in die situatie gezeten en kon dat niet meer aan. Mijn huidige man snapt het begrip HSP ook niet, wat dus betekent dat ik mezelf soms behoorlijk in de nesten werk.
Hoe dan ook, een relatie van een HSP met een "gewoon"persoon is best lastig, erg bewerkelijk waar je veel voor moet doen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN976

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 21:17

MARLIES737 schreef:
Hier nog een HSP, in tegenstelling tot wat Jojo zegt, vind ik het echter juist moeilijk om dingen los te laten. Ik breng het overigens wel allemaal in gebed hoor en dat willen nog wel eens heel emotionele gebeden zijn...
Komt misschien ook, omdat ik nog in de fase zit van ontdekken wat HSP eigenlijk inhoudt en ik daarnaast ook nog voor mij zelf aan het uitzoeken ben, of ik naast HSP ook hoogbegaafd ben.
En vooral dat laatste vind ik op het moment nog meer een handicap, dan een zegen...

het is idd vaak zo dat een Hsp iets meer dan gemiddeld hoogbegaafd is, of beter: hoog intelligent. Dat komt mede door het opnemen van allerlei informatie die in je hoofd gaat zitten Proberen dat te scheiden tussen nodig of nutteloos is heel moeilijk. Alles lijkt even belangrijk en alles kan later nog van pas komen. Pfff.....ik zou willen dat mijn hoofd niet zoveel informatie bevatte.
Het beste advies wat ik hierover ooit kreeg: je mag ook best wel es zeggen: ik weet het niet.
Er zijn testen op internet te vinden die je vooruit kunnen helpen.
Succes, vanzelf komt boven of het een zegen is of niet....soms is het het 1 soms is het het ander.
Naar boven

Auteur Bericht
GERARD072

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 21:33

Dat ligt er maar net aan hoe je het gezegde "Liefde maakt blind" uitlegt. Iedereen heeft mooie kanten en minder mooie kanten en beide accepteer je als je van iemand houdt. En dat is ook waar het gezegde over gaat; het accepteren cq houden van de innerlijke kanten van degene waar je verliefd op bent. En dat is niet gebaseerd op uiterlijkheden (in ieder geval niet bekeken vanuit het aspect van het gezegde).

Laatst aangepast door
GERARD072
op donderdag 23 juli 2015, 21:36
Naar boven

Auteur Bericht
GERW961

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 22:46

allemaal bedankt voor de reacties is natuurlijk wel oppervlakkig , maar valt mij wel op dat vrouwen toch liever iemand zien met haar, of heb ik het mis ?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6112 6113 6114 6115 6116 6117 6118 ... 6194 Volgende
Pagina 6115 van 6194