| Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 01:43
|
|
|
|
bbq is een lading vlees, al dan niet aan op stokjes geregen, geroosterd op een vuurtje van kolen, en dan maar hopen dat ze niet zwart worden. Deze manier van vlees nuttigen doet men meestal op warme zomerse avonden, buiten in de tuin. Of onder een grote partytent, om de hollandse regen en kou buiten te houden. Er zijn cm-ers die naast dat vlees ook salades, muziek,watergevechten, lekkere hapjes en zelfs slijmerige oesters aanbieden. Maarja, dat zijn wel de erg extreme, bbq-feestjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 07:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voor zover ik weet gaan uiteindelijk mee;
Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen hannah's nichtje 38 jr? met twee kinderen, vriendin van hannah's nichtje 38 jr? met kind introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen tessybear, als zij vervoer kan vinden.....met kind syla en haar vriend harry en drie kinderen
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude crossroad? vriend van dtje 40 jr?
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin.
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........ het wordt hoe langer hoe leuker...............
mochten er nog vragen zijn.........gooi ze in de groep, zou ik zeggen, voorlopig ziet de weerverwachting er stralend uit..... mocht je je niet opgegeven hebben; van harte welkom, maar probeer dan misschien tien minuutjes eerder te zijn, zodat je ons niet mist. heeft iemand soms een printer die het wél doet? misschien kun je dan een printje met de namenlijst maken?
verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me.....
ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!! |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 19 mei 2010, 12:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 07:47
|
|
|
|
Heb ws. ook vervoer...nog ff afwachten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 07:50
|
|
|
|
Bekend probleem helaas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 07:52
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Dan kun jij ook gaan
 |
En heb k!
Voor nu...een goedemorgen!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 19 mei 2010, 07:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 08:36
|
|
|
|
|
heb nergens last van...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 08:50
|
|
|
|
5 Jaar???? Volgens mij ben ik al wat langer lid. Of ben ik in de loop der jaren de tel gewoon kwijtgeraakt? 
Maar een pluim mag wel hoor ...al is het gewoon zijn werk 
En dan mag de pluim ook zeker wel naar al die leden die CM maken tot wat het is! Want zonder leden ben je nergens En ja, CM is wel de site waar de meest actieve leden zitten, zowel wb chat als forum!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 19 mei 2010, 08:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 08:52
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dalijk gaat de server plat......  |
Nou niet van díe platte praat he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:04
|
|
|
|
 wakker worden.
het is
 weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:15
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | Het was gisteravond weer pet in de chatbox. Als er geen ruzie is in de chatbox, dan is het wel het algehele niveau dat ons voor een probleem stelt. Dat laatste was gisteravond ook weer eens het geval. Bijna iedereen in de lobby maakte zich schuldig aan platte praat, en bijna niemand zei er iets van.
Dit is geen getuigenis. En dit willen we niet hebben. Op ChristianMatch kan veel, er kan hier bijvoorbeeld over seks gepraat worden, als dat op een respectvolle manier gebeurt.
Ik wil jullie allemaal dringend vragen je verantwoordelijkheid te nemen.
Anders ben ik genoodzaakt om de chatbox dicht te gooien. | Hoewel ik het die avond wel mee vond vallen, valt het me wel op, dat er in de chatbox niet serieus te praten is over seksualiteit. Sommige mensen zien daarin een uitnodiging om bepaalde termen te gebruiken die niet passen op de site. Bovendien zijn dan de verwensingen ook niet van de lucht. Moeilijk om daar een verstandig gesprek mee te beginnen. Voor een aantal mensen is het klaarblijkelijk moeilijk de grens daarin te bewaken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:20
|
|
|
|
| MILCO897 schreef: | Mariska ,
Ik meen te weten dat ik enige weken geleden ook al aangaf dat de sfeer bij christian matsh door bepaalde individuen word verpest , vandaar ik het hier voor gezien hou. En ik durf te zeggen dat er hier spraken is van groepjes vorming , op deze manier ging een andere christelijke site ten onder ( er gingen daar veel leden weg ). Wat ik nu jammer vind dat er mensen / leden hier zijn die zich christen durven te noemen , en groepje vormen en vervolgens de hele boel hier lopen op te hitzen trek je mond nu eens eerlijk open naar chris , er zijn leden hier die mijn uitspraken kunnen beamen maar ze zwijgen nu in alle talen . Ik erg mijn aan dit schijnheilig christelijk gedrag , als iemand weg is word er geroddeld .
Mariska op onrecht berust geen rechtvaardigheid in deze sorry maatschappij. Maar waar de meeste christenen ? hier heel goed in zijn om over een ander te oordelen en te veroordelen , tegenwoordig mag en kan dat allemaal . Ik werd zelf anderhalf jaar geleden van de site bij op zoek naar jou verwijderd omdat ik had geschreven op het forum dat homofiliteit een doorn in Gods ogen is , hiermee zou ik mensen kwetsen / of gekwetst hebben ? Gods woord . Ja zo ziek zijn wij nu allen bezig , dus mensen veroordeel mijn maar ik ben vandaag voor het laatst op deze site geweest
Gegroet u allen Milco | Milco, het is jammer, dat niemand je wantrouwen kan wegnemen. Het lijkt me heel moeilijk toe met dit rugzakje in het leven te staan. Er zijn mensen hier op de site, die wel goede bedoelingen hebben, die wel positief in het leven staan. Jammer, dat je die niet hebt leren kennen. Het ga je goed, en ik hoop dat je dan ergens anders wel de mensen ontmoet die je kunt vertrouwen. Een van de dingen die ik wel eens gehoord heb, wil ik met je delen. Je bepaalt zelf hoe mensen met je omgaan. Als je wilt dat mensen niet te vertrouwen zijn, zul je ook altijd merken dat ze niet te vertrouwen zijn. En dan kom je in een vicieuze cirkel terecht. Je wantrouwen wordt dan alleen maar groter en daar kom je zelf niet uit. Ben je echter bereid mensen weer te vertrouwen, kom je vast en zeker mensen tegen, die echt te vertrouwen zijn en die goede bedoelingen met je hebben. Maar in een groot aantal gevallen kun je daar zelf iets aan doen. Op deze site heb ik veel mensen leren kennen. Met hun fouten en tekortkomingen, waaronder ikzelf. Maar ik weiger ze te veroordelen vanwege deze fouten. Zelfs mensen wie ik regelmatig in de haren vlieg, zijn mensen die ik in mijn hart liefheb, omdat ik weet, dat hoewel we verschillen van mening, ze toch mensen zijn die op zoek zijn naar hetzelfde, nl een stukje liefde en geborgenheid.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 19 mei 2010, 09:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:26
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Bekend probleem helaas  |
Ja inderdaad een bekend probleem en dan vooral 's avonds. Het is nu vroeg op de morgen en dan heb ik nergens last van...........maar ja dan is het hier lang niet zo gezellig als 's avonds
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |  wakker worden.
het is
 weer |
Ben al lang wakker heb al een half uur bij de tandarts in de stoel gelegen.........pffffffffffffffffffffffffffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:32
|
|
|
|
Leve de 3-daagse abonnementjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:35
|
|
|
|
Maris, ik wil NU mijn ontbijt op bed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:44
|
|
|
|

hier is uw ontbijt heer Imre
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 19 mei 2010, 09:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:52
|
|
|
|
Ja Henk het bestaal al 5 jaar van hieruit kon ik dat opmaken namelijk.
JUBILEUM-ACTIE: 5 maanden voor 5 euro per maand ChristianMatch bestaat 5 jaar! En om dat te vieren hebben we de hele maand mei een jubileumactie. Verleng nu je abonnement met 5 maanden, en betaal geen 9,95 euro, maar slechts 5 euro per maand. Dus voor maar 25 euro kun je minimaal tot oktober chatten, mailen en forummen met zo'n 2.300 vrijgezelle christenen.

Dus dat moeten wij niet vergeten !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 10:47
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het zegt wel iets over onze samenleving: Mannen met weinig en vrouwen met veel opleiding, komen moeilijk aan de bak. Ben je tussen de vijftig en zestig dan is het nog lastiger. Het is niet alleen een idee van je, het is aangetoond. Ik gaf al eerder in het draadje hier iets over aan.
Toch succes 
Thomas |
Ik zou toch het positieve willen benadrukken. Want er zijn ook hoogopgeleide vrouwen die een succesvolle relatie hebben met een minder hoog opgeleide man. Er zijn natuurlijk wel mannen die er niet tegen kunnen dat hun vrouw/vriendin meer macht en aanzien (dankzij opleiding en beroep) heeft dan zijzelf. Maar zo zijn ze echt niet allemaal! Misschien komen de mannen die wel goed bij de hoogopgeleide vrouwen passen, niet vanzelf naar die vrouwen toe. Maar ik vind dat een hoge of lage opleiding in principe geen belemmering hoeft te zijn op de relatiemarkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:12
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 
hier is uw ontbijt heer Imre  |
Dankjewel. Je bent een schat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:22
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Heb ik even mazzel dat ik geen universiteit heb en nog geen 50 ben.  |
Het kan alletwee nog, Marijan: een titel voor je naam en 50 worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:22
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Leve de 3-daagse abonnementjes  |
Ach, ze zijn toch ergens goed voor...heb net men abo weer verlengd!
Voor eh...5 maanden
Jullie zitten voorlopig dus weer met me opgescheept
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:25
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Dankjewel. Je bent een schat!  |
Ik ben altijd een schat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:26
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Hoewel ik het die avond wel mee vond vallen, valt het me wel op, dat er in de chatbox niet serieus te praten is over seksualiteit. Sommige mensen zien daarin een uitnodiging om bepaalde termen te gebruiken die niet passen op de site. Bovendien zijn dan de verwensingen ook niet van de lucht. Moeilijk om daar een verstandig gesprek mee te beginnen. Voor een aantal mensen is het klaarblijkelijk moeilijk de grens daarin te bewaken. |
Of bepaalde mensen vinden sexualiteit gewoon niet een onderwerp wat je op een openbare chat behoort te bespreken Chat...tis tenslotte iets heel intiems! En juist omdat het zo intiem is, is de toon al snel gezet natuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:27
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ach, ze zijn toch ergens goed voor...heb net men abo weer verlengd!
Voor eh...5 maanden
Jullie zitten voorlopig dus weer met me opgescheept  |
Zal ik het ook maar verlengen? Wat is cm zonder een grijze muis?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:47
|
|
|
|
vanavond champignon-kip pannetje met verse aardappelpuree
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:16
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Of bepaalde mensen vinden sexualiteit gewoon niet een onderwerp wat je op een openbare chat behoort te bespreken Chat...tis tenslotte iets heel intiems! En juist omdat het zo intiem is, is de toon al snel gezet natuurlijk  |
Ik heb ook niet echt de behoefte om dat in de chat te bespreken... maar dat kan aan mij liggen, krijg helaas wel vaak het idee dat er een soort van uitlokken is in deze discussies er zijn mensen die het liefts precies tot in de details willen weten wat sommige mensen in de slaapkamer uitspoken, Dat hoeft van mij niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:26
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Ik heb ook niet echt de behoefte om dat in de chat te bespreken... maar dat kan aan mij liggen, krijg helaas wel vaak het idee dat er een soort van uitlokken is in deze discussies er zijn mensen die het liefts precies tot in de details willen weten wat sommige mensen in de slaapkamer uitspoken, Dat hoeft van mij niet...  |
Ja duh! slapen natuurlijk!!
Maar ben het wat dat uitlokken betreft zeker met je eens...heb k gister in de chat ook al even aangegeven
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 19 mei 2010, 12:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:44
|
|
|
|
Het staat definitief vast.... Ik kan niet zaterdag... weer of geen weer.... ik heb andere verplichtingen.....
Nooit zal ik jullie real-life ontmoeten.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:47
|
|
|
|
DROMEN VAN WEERGA
Dromen van Weerga sijpelen door de mazen van mijn drift, trachten mijn daadkracht te weken en macht te herleiden tot wil.
Doch, ik zal niet versagen! Weergaloos zal ik strijden, mezelf pijnigen tot de bloedens toe laatste gil.
Dan zal Weerga beseffen dat mijn lijden voor haar oprecht was. En bij mijn opgaan tot glorie zal zij wenen achter een van schaamte beslagen bril.
|
|
| Naar boven |
|
|