ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 625 626 627 628 629 630 631 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
JOHANNEKE817

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:05

Even praktisch....

Bij de schaapskooi zelf zijn ook wel een aantal parkeerplaatsen, maar aan de overkant bij Juffrouw Tok zijn het er meer. Het is dus alleen maar de weg oversteken naar de hei, dus geen wagens in en uit laden! Ben ik zelf ook wel blij mee overigens Lachende smiley
Heb ook een hummer bij me Knipoog smiley

Ik vraag me trouwens wel af of we alle auto's kwijt kunnen bij Tok, ik denk dat ik maar vroeg ga...

Groetjes Johanneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:27

TESSYBEAR731 schreef:
Ik denk dat je het gewoon mag zien als een advies om te weten wanneer je de dingen beter kunt laten zoals ze zijn?!
Vind het wel een heel mooi vers, ben zelf iemand die heel slecht tegen onrecht kan en kan dus ook behoorlijk gaan stuiteren wanneer ik het gevoel heb dat iemand me onrecht doet. Net zolang tot ik men recht behaald heb...of het zo moe ben dat ik maar opgeef. Denk dus zeker dat je te ver kunt gaan in rechtvaardigheid en er dan zelf de dupe van word...
Vind overigens wel dat er een verschil is tussen rechtvaardig zijn en eerlijk zijn, omdat rechtvaardigheid in mijn ogen toch net ff een stapje verder gaat.
Ik ben in mijn profiel helemaal eerlijk geweest, maar het heeft weinig van doen met rechtvaardig zijn Knipoog smiley

Daarin kan ik mezelf ook goed in herkennen kan slecht tegen onrechtvaardigheid waarop ik snel boos of verdrietig om kan worden.
Voor velen ben ik te zwart-wit of te serrieus in die dingen is dat in geloof of in het algemeen van het leven. Tja ik kan mij ook niet anders voordoen dit ben ik maar ik verneem dan ook wel dat je op deze wijze alleen komt te staan.
Dat je dan moet schipperen in het dagelijks leven want ja elk mens heeft gevoelens en ja ik durf wel te zeggen dat ik daarin soms wat bot over kan zijn en anderen zonder ik dat echt door heb een ander daarmee kan pijn doen.
Zelf wil ik ook niet gekwetst geworden en begrijp ik dat ik dat bij een ander ook niet moet doen maar als je zelf stuk inzicht mist op bepaalde tereinen dan is dat best wel lastig voor mezelf. Nog meer langer nadenken voor je iets zegt want tja ik heb wel snel de neiging om scherp van tong te zijn en durf dingen regelrecht in je gezicht te zeggen wat ik ervan denk. Daarom als ik ergens niet mee eens ben in praktijk dan is het vaak dan loop ik erbij weg om dan even mijn boosheid of verdriet niet te kennen te geven want tja je wil een ander geen pijn doen met mijn woorden. Dus tja om eerlijk te zijn kan ik daar moeilijk mee om gaan en moet ik bepaalde dingen gewoon los laten want ieders leven leeft voorzich en heeft hem of haar eigen verantwoordelijkheid mee te dragen.
En ja ik kan mij goed met anderen bemoeien of ik wil daar graag de baas overspelen daarin ken ik mij zelf tegoed voor Geschokte, onthutste smiley en dat zeggen mijn ouders ook tegen mij dat moet je niet doen waarop ik dan ook weinig mensen om mij heb omdat ze juist mij voorbij lopen en niets met mij te maken willen hebben.
Je leven die je leeft en wat je meemaakt in je leven vormt je wel je laat het in dagelijks leven niet altijd herkenbaar bang om gekwetst te worden of om terleur gesteld te worden hou je voor jezelf een hoge muurtje om je hart. Vroeger was ik veel zachter en liefdevol van hart maar als mensen daar misbruik van maken.
Naar nu kan ik dit van mij afschrijven en is een vorm van mij om te laten zien wie ik ben en ja zint het de ander niet dan denk gauw ja dan niet loop mij dan maar voorbij dat is mij genoeg gebeurt je kan daarin je hart in verharden alsof het je niks doet maar van binnen blijft het pijn doen en huilt je hart.
Hoe langer je leeft en hoe ouder je word je leert van je lessen omdat niet weer te doen maar soms is het ook dat je vaak tegen dezelfde steen trapt en zelf wil onderzoeken terwijl de ander het beste met je voorheeft en je lief heeft en je graag wil helpen omdat anders te doen dat zijn nog dingen die ik nog moet leren. En ja ik ben zeker weten niet volmaakt gelukkig ook niet en doe dagelijks mijn fouten die ik liever weg gewoon niet deed het gebeurt toch.
Daarom leven we allemaal stuk voor stuk in de Leerschool van het leven. Knipoog smiley
Als we dat ook willen en ja ik wil dit ook heel graag maar we moeten nooit ons afleiden van de list van satan maar dat we onze ogen boven waarts houden naar onze hemelse Vader zodat we meer en meer gevormd door mogen worden.

Shalom,

Anita

Laatst aangepast door
ANITA324
op donderdag 20 mei 2010, 14:37
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:27

waar is in de buurt nog een wat royale parkeerplaats, waar we verder zouden kunnen stapelen met auto's, johanneke?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:38

ZINGA672 schreef:
Mariska wat een schattig plaatje! k Had em bijna teruggezoend Kussende smiley

Maar dan wordt het scherm zo vies hè...

GrZ

Lachende smiley

Nou ik ben blij!
Blij dat ik me door 8 vuilniszakken was heb heengewerkt...en voor wie nu denkt dat ik het zolang opspaar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , nee het was de was van iemand die heel erg in de war was, en vervuild...ook nog! Maar goed het laatste overhemd is vanmorgen gestreken!!
Nu weer tijd voor mn eigen huishouden..maar niet meer vandaag, vandaag is het te mooi weer!!!!!

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op donderdag 20 mei 2010, 14:38
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:38

HANNAH810 schreef:
waar is in de buurt nog een wat royale parkeerplaats, waar we verder zouden kunnen stapelen met auto's, johanneke?

Ik heb de vvv even gebeld (wij noorderlingen zijn zo dom nog niet Clown smiley Lachende smiley)
Tegenover juffrouw Tok zit natuurcentrum Veluwe en daar zijn volgens de mevrouw van de vvv nog zo'n 30 parkeerplaatsen.....

Als er iemand kan bevestigen dat het klopt dan zijn we geredt.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 20 mei 2010, 14:40
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:41

LEANNE226 schreef:
Ik heb de vvv even gebeld (wij noorderlingen zijn zo dom nog niet Clown smiley Lachende smiley)
Tegenover juffrouw Tok zit natuurcentrum Veluwe en daar zijn volgens de mevrouw van de vvv nog zo'n 30 parkeerplaatsen.....

Als er iemand kan bevestigen dat het klopt dan zijn we geredt.

*denkt er over na vrijdagnacht bordjes op te hangen met 'gereserveerd voor cm leden'* Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:42

HANNAH810 schreef:

Hay Regelsmurfje Smiley met dichtgeplakte mond ...heb je dr nog zin in zaterdag? Clown smiley

Laatst aangepast door
CARIEN982
op donderdag 20 mei 2010, 14:42
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:44

MARIEKE897 schreef:
*denkt er over na vrijdagnacht bordjes op te hangen met 'gereserveerd voor cm leden'* Knipoog smiley

Ze hebben toch wel valet parking en airco op de hei?? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:45

MARIEKE897 schreef:
Lachende smiley

Nou ik ben blij!
Blij dat ik me door 8 vuilniszakken was heb heengewerkt...en voor wie nu denkt dat ik het zolang opspaar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , nee het was de was van iemand die heel erg in de war was, en vervuild...ook nog! Maar goed het laatste overhemd is vanmorgen gestreken!!
Nu weer tijd voor mn eigen huishouden..maar niet meer vandaag, vandaag is het te mooi weer!!!!!

Marieke...je bent goed bezig.
Wees trots op jezelf Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:53

LEANNE226 schreef:
Ze hebben toch wel valet parking en airco op de hei?? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Het is openbare ruimte he, dus airco genoeg
...en een rookverbod Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Wees een beetje zuinig met de laatste heideplantjes Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:55

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat in dit geval je best wel eens van christelijke principes uit kunt gaan. Ten eerste ken ik mensen die persoonlijk voortdurend stoned zijn, hun leven is verwoest door deze verslaving. Daarom vind ik dat er maar eens wat strenger opgetreden moet worden en deze coffeshops gesloten moeten worden.

Ga je dan ook de alcohol en tabak en koffie aanpakken? Knipoog smiley
Want dat wordt zelfs in een supermarkt uitgegeven...

Daarnaast vind ik het niet echt netjes om direct te doen alsof voorstanders van legalisering niet christelijk zouden doen. Dat jij dat vindt, dat mag, maar ga er dan niet meteen in je formulering van uit dat andere gedachten dan de jouwe onchristelijk zijn!

Laatst aangepast door
HENK710
op donderdag 20 mei 2010, 14:56
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:59

Hey Jonanneke,

wat versta jij onder vroeg met andere woorden wat is een wijze tijd om te komen zodat je toch nog een plekkie kan vinden?
Ik rijd een MPV

GR ,
Peacedove

JOHANNEKE817 schreef:
Even praktisch....

Bij de schaapskooi zelf zijn ook wel een aantal parkeerplaatsen, maar aan de overkant bij Juffrouw Tok zijn het er meer. Het is dus alleen maar de weg oversteken naar de hei, dus geen wagens in en uit laden! Ben ik zelf ook wel blij mee overigens Lachende smiley
Heb ook een hummer bij me Knipoog smiley

Ik vraag me trouwens wel af of we alle auto's kwijt kunnen bij Tok, ik denk dat ik maar vroeg ga...

Groetjes Johanneke
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:00

ANNETTE792 schreef:
wij eten spinazie-ricotta tortelini met een lekkere tomatensaus met champignon en ui Lachende smiley , ff makkelijk vandaag.

Ik zal maar niet vragen hoe dat in het Duits klinkt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:04

HENK710 schreef:
[i]De VVD zei woensdagochtend als eerste dat zij volgens het CPB 400.000 extra banen in de marktsector weet te creëren.

Vervolgens meldde het CDA dat dankzij maatregelen in zijn program 320.000 nieuwe arbeidsplaatsen ontstaan. Bij GroenLinks gaat het om 300.000, bij de PvdA 200.000 en bij de ChristenUnie om 100.000 extra banen.

(...)

De koopkracht van alle Nederlandse huishoudens daalt de komende vier jaar het hardst bij het CDA, D66 en de SGP.Een koopkrachtstijging is er alleen bij de SP en de PvdA.

Hmmmm, een coalitie van al die partijen samen, levert meer dan 1 miljoen banen op. Ik pleit voor een kabinet op brede basis, een nationaal kabinet! Dìt gaat de banencoalitie van Nederland vormen.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:06

En wat geven ze weg bij de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij (kortweg HEMA): bonkies.... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANNEKE817

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:07

PEACEDOVE820 schreef:
Hey Jonanneke,

wat versta jij onder vroeg met andere woorden wat is een wijze tijd om te komen zodat je toch nog een plekkie kan vinden?
Ik rijd een MPV

GR ,
Peacedove

Nou, ik denk eigenlijk dat het om 12 uur nog wel te doen zal zijn. En volgens mij is er achter de schaapskooi idd ook nog een parkeerterrein. En als ik vroeg zeg, ben ik al heel blij als ik op tijd ben Knipoog smiley
Meestal zit er altijd wel iets tegen....
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:08

CARIEN982 schreef:
Hay Regelsmurfje Smiley met dichtgeplakte mond ...heb je dr nog zin in zaterdag? Clown smiley

smurfje??
k ben groter dan jij, madammeke!!! haha, je komt niet overmorgen maar anders......!! Knipoog smiley (nam ik een krentebol extra mee....hihi)

en ja, ik heb er zin in;
met veertig en dertig parkeerplaatsen bij juffrouw tok, en ertegenover bij info centrum de veluwe, zijn we denk ik een eind op weg......
ik heb nl voor een aantal mensen meegedacht voor het meerijden met elkaar, (dus niet iedere persoon heeft een eigen parkeerplaatsje nodig) en met degenen die niet op de lijst staan, komen we zo met de parkeerplaatsen aardig rond, denk ik.
en anders sturen we de andere auto's maar weg, toch? Clown smiley

nog wat practische dingen;
- zijn er mensen die een EHBO diploma hebben en dat hier willen melden, zodat we weten wie we kunnen vragen als er iemand uit een boom keldert?
- denken jullie aan een teken-tangetje, toilletpapier en evt pleisters/verbanddoosje?
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:09

IMRE695 schreef:
Hmmmm, een coalitie van al die partijen samen, levert meer dan 1 miljoen banen op. Ik pleit voor een kabinet op brede basis, een nationaal kabinet! Dìt gaat de banencoalitie van Nederland vormen.

Clown smiley Dan zal er vooral geïnvesteerd moeten worden in onderwijs Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:09

CARIEN982 schreef:
Imre....moet jij hier nog over nadenken? Smiley die vol vragen zit
das niet zo moeilijk toch!
Je blijft gewoon gezellig bij ons,
wij kunnen jou droge humor hier niet missen. Clown smiley

Joh, ik heb er eigenlijk steeds minder tijd voor. Ik volg al die moeilijke discussies hier al niet meer. Een aantal hoekjes is wel heel gezellie. Nou, ik zal er nog 's een nachtje over slapen. Ik krijg het juist erg druk deze zomer.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:29

ANITA324 schreef:
Daarin kan ik mezelf ook goed in herkennen kan slecht tegen onrechtvaardigheid waarop ik snel boos of verdrietig om kan worden.
Voor velen ben ik te zwart-wit of te serrieus in die dingen is dat in geloof of in het algemeen van het leven. Tja ik kan mij ook niet anders voordoen dit ben ik maar ik verneem dan ook wel dat je op deze wijze alleen komt te staan.
Dat je dan moet schipperen in het dagelijks leven want ja elk mens heeft gevoelens en ja ik durf wel te zeggen dat ik daarin soms wat bot over kan zijn en anderen zonder ik dat echt door heb een ander daarmee kan pijn doen.
Zelf wil ik ook niet gekwetst geworden en begrijp ik dat ik dat bij een ander ook niet moet doen maar als je zelf stuk inzicht mist op bepaalde tereinen dan is dat best wel lastig voor mezelf. Nog meer langer nadenken voor je iets zegt want tja ik heb wel snel de neiging om scherp van tong te zijn en durf dingen regelrecht in je gezicht te zeggen wat ik ervan denk. Daarom als ik ergens niet mee eens ben in praktijk dan is het vaak dan loop ik erbij weg om dan even mijn boosheid of verdriet niet te kennen te geven want tja je wil een ander geen pijn doen met mijn woorden. Dus tja om eerlijk te zijn kan ik daar moeilijk mee om gaan en moet ik bepaalde dingen gewoon los laten want ieders leven leeft voorzich en heeft hem of haar eigen verantwoordelijkheid mee te dragen.
En ja ik kan mij goed met anderen bemoeien of ik wil daar graag de baas overspelen daarin ken ik mij zelf tegoed voor Geschokte, onthutste smiley en dat zeggen mijn ouders ook tegen mij dat moet je niet doen waarop ik dan ook weinig mensen om mij heb omdat ze juist mij voorbij lopen en niets met mij te maken willen hebben.
Je leven die je leeft en wat je meemaakt in je leven vormt je wel je laat het in dagelijks leven niet altijd herkenbaar bang om gekwetst te worden of om terleur gesteld te worden hou je voor jezelf een hoge muurtje om je hart. Vroeger was ik veel zachter en liefdevol van hart maar als mensen daar misbruik van maken.
Naar nu kan ik dit van mij afschrijven en is een vorm van mij om te laten zien wie ik ben en ja zint het de ander niet dan denk gauw ja dan niet loop mij dan maar voorbij dat is mij genoeg gebeurt je kan daarin je hart in verharden alsof het je niks doet maar van binnen blijft het pijn doen en huilt je hart.
Hoe langer je leeft en hoe ouder je word je leert van je lessen omdat niet weer te doen maar soms is het ook dat je vaak tegen dezelfde steen trapt en zelf wil onderzoeken terwijl de ander het beste met je voorheeft en je lief heeft en je graag wil helpen omdat anders te doen dat zijn nog dingen die ik nog moet leren. En ja ik ben zeker weten niet volmaakt gelukkig ook niet en doe dagelijks mijn fouten die ik liever weg gewoon niet deed het gebeurt toch.
Daarom leven we allemaal stuk voor stuk in de Leerschool van het leven. Knipoog smiley
Als we dat ook willen en ja ik wil dit ook heel graag maar we moeten nooit ons afleiden van de list van satan maar dat we onze ogen boven waarts houden naar onze hemelse Vader zodat we meer en meer gevormd door mogen worden.

Shalom,

Anita

Hoi,

Ik ben ook zwart-wit als het het geloof betreft.
Dan zeg ik bijvoorbeeld tegen iemand, vriend(in) ofzo, dat wat hij/zij doet, dat dat niet kan als je geloofd.
Dan gaat het om duidelijke dingen die ondubbelzinnig in de bijbel staan.
Dan kan ik een antwoord krijgen van dat het hem/haar rust geeft, hij/zij het al jaren doet, en bagateliseren in het algemeen.
Dan heb ik het wel gezegd.
Wat iemand ermee doet, dat is tussen God en die persoon.
De consequenties, ook op lange duur, zijn ook voor die persoon.

Ik laat het dan ook los, en neem wel zodanig afstand, dat ík er niet door beïnvloed kan worden. En ik ga gewoon verder mijn eigen leven leiden.

De persoon zal keuzes moeten maken; ik heb hem/haar er dan alleen op gewezen.

Shalom!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:43

IMRE695 schreef:
Ik zal maar niet vragen hoe dat in het Duits klinkt Knipoog smiley

Spinat-ricottatortelini mit tomatensoße und pilzen und zwiebeln Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ga je nou echt dagelijks mn duits testen? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:04

IMRE695 schreef:
En wat geven ze weg bij de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij (kortweg HEMA): bonkies.... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

HEMA= Hier Eet Men Afval Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:07

HENK710 schreef:
Ga je dan ook de alcohol en tabak en koffie aanpakken? Knipoog smiley
Want dat wordt zelfs in een supermarkt uitgegeven...

Daarnaast vind ik het niet echt netjes om direct te doen alsof voorstanders van legalisering niet christelijk zouden doen. Dat jij dat vindt, dat mag, maar ga er dan niet meteen in je formulering van uit dat andere gedachten dan de jouwe onchristelijk zijn!
Mijn overtuiging is dat je als christen nooit wilt hebben dat de ander zich kwaad doet, en de ellende die de softdrugs in het leven van jongeren doet, is te groot in mijn ogen.
Wat betreft sigaretten en alcohol, dit is al zo ingeburgerd, dat terugschroeven veel moeilijker is. en de sancties en de accijnzen zijn al enorm hoog.
Het gevaar van soft drugs is groter, bovendien staan we nu op het punt of we dat echt willen tolereren. Voor sommigen is dat een uitgemaakte zaak, voor anderen echter niet. Ik ben nog steeds van mening dat de schade die aan de hersenen aangebracht wordt door chronisch gebruik dermate groot is, dat we zoveel moeten doen om te zorgen dat de toegang tot dit vergif zo moeilijk mogelijk gemaakt wordt.

Is legaliseren de oplossing van criminaliteit? Ik denk het niet. Vaak zie je dat juist jongelui die gevoelig zijn voor aggressie ook gevoelig zijn voor deze drugs. Ze zien de grenzen nl. niet. Als je de drugs legaal maakt, zul je merken dat de criminaliteit niet afneemt, eerder toeneemt. Het probleem zit niet in het verkrijgen van de drugs, maar meer in de neiging van jongeren om grenzen op te zoeken....
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:10

[quote=HANNAH810]smurfje??
k ben groter dan jij, madammeke!!! haha, je komt niet overmorgen maar anders......!! Knipoog smiley (nam ik een krentebol extra mee....hihi)

Hannah, ik heb ff gespiekt op jou profiel,
we zijn even groot volgens mij. Clown smiley

1 ding is zeker...wij hebben iets met smurfjes. Knipoog smiley (had je voor mij een smurfenkrentenbol mee genomen zeker?)

en ja, ik heb er zin in;

Dat weet ik nu wel! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
CARIEN982
op donderdag 20 mei 2010, 16:12
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:28

SHANITA130 schreef:
Hoi,

Ik ben ook zwart-wit als het het geloof betreft.
Dan zeg ik bijvoorbeeld tegen iemand, vriend(in) ofzo, dat wat hij/zij doet, dat dat niet kan als je geloofd.
Dan gaat het om duidelijke dingen die ondubbelzinnig in de bijbel staan.
Dan kan ik een antwoord krijgen van dat het hem/haar rust geeft, hij/zij het al jaren doet, en bagateliseren in het algemeen.
Dan heb ik het wel gezegd.
Wat iemand ermee doet, dat is tussen God en die persoon.
De consequenties, ook op lange duur, zijn ook voor die persoon.

Ik laat het dan ook los, en neem wel zodanig afstand, dat ík er niet door beïnvloed kan worden. En ik ga gewoon verder mijn eigen leven leiden.

De persoon zal keuzes moeten maken; ik heb hem/haar er dan alleen op gewezen.

Shalom!

Oef! Dus je geeft kritiek(ik zie dit nl niet als goedbedoeld advies)en trekt je vervolgens terug......eigen schuld dikke bult?
Als mijn vrienden mij zo zouden behandelen heb ik ook liever dat ze verder gaan met hun eigen leven.Wat mij betreft ga je met zo iemand de dialoog aan(respectvol) of je bemoeit je er niet mee.......

M.vr.gr.Leanne(die blij is dat ze het leven en de mensen wat minder zwart/wit maar juist wat rooskleuriger inziet Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:33

oeps, ja....
ik heb je verwart met leanne denk ik....qua lengte dan he?
hoe lang ben jij? ik 176......dus grote kans dat je net een klein smurfen-beetje groter bent dan ik!!

jammer dat je er niet bij bent zaterdag.....misschien een volgende keer???
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIAN982

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:43

Ik kan zaterdag wel, een deel van de dag..

Hoe laat wordt er waar verzameld en wat mag ik meenemen naast mooi weer ?

Hartelijke groet,

Adriaan
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:49

LEANNE226 schreef:
Oef! Dus je geeft kritiek(ik zie dit nl niet als goedbedoeld advies)en trekt je vervolgens terug......eigen schuld dikke bult?
Als mijn vrienden mij zo zouden behandelen heb ik ook liever dat ze verder gaan met hun eigen leven.Wat mij betreft ga je met zo iemand de dialoog aan(respectvol) of je bemoeit je er niet mee.......

M.vr.gr.Leanne(die blij is dat ze het leven en de mensen wat minder zwart/wit maar juist wat rooskleuriger inziet Knipoog smiley )

Mee eens Leanne!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:51

CHRISTIAN982 schreef:
Ik kan zaterdag wel, een deel van de dag..

Hoe laat wordt er waar verzameld en wat mag ik meenemen naast mooi weer ?

Hartelijke groet,

Adriaan

In ieder geval een goed humeur Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 17:01

HANNAH810 schreef:
oeps, ja....
ik heb je verwart met leanne denk ik....qua lengte dan he?
hoe lang ben jij? ik 176......dus grote kans dat je net een klein smurfen-beetje groter bent dan ik!!

Euhh.... klein smurfinneke.... ik ben ongeveer 177, dus qua lengte maakt het niet veel. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

jammer dat je er niet bij bent zaterdag.....misschien een volgende keer???

Zeker jammer dat ik niet kan komen,
maar een etentje laat ik ook zomaar niet schieten. Clown smiley

Laatst aangepast door
CARIEN982
op donderdag 20 mei 2010, 17:05
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 625 626 627 628 629 630 631 ... 6194 Volgende
Pagina 628 van 6194