ChristianMatch

Forum

08 - 08 - 2010 Mijn 27e verjaardag vieren !!!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 652 653 654 655 656 657 658 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:13

DREEKE472 schreef:
Anita,

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Clown smiley
Ik hoop voor je dat er leuke mensen komen, zodat je een fijne en gezellige verjaardag kan vieren.

Groetjes,
André

Tja dankje het is nog ver die datum maar liever op tijd laten weten dan dat ik het vergeet om hier wat te plaatsen en ik weet dat bij velen de agenda overvol zitten van 3 weken dus dacht ik waarom niet he. Clown smiley
En ja ik hou best wel van een feestje en van mensen om mij heen Coole smiley met zonnebril
Zo vind ik het leuk om mijn mede broeder en zuster op deze wijze verwelkom te heten want ook bij mij staat hier de deur open en wie zich daarin genodigt voelt kan mij op deze wijze bekendbaar maken of per mail in de box. Knipoog smiley

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:15

Als Nederland door gaat naar de kwartfinale...
spelen ze om 20.30 uur. op 3 juli

Om 16uur is de andere kwart finale...maar niet een wedstrijd waar nederland in speelt

dit even terzijde.
Naar boven

Auteur Bericht
DREEKE472

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:17

ROBBEDOES873 schreef:
Ik wil toch ff reageren...
Ik vind nml dat het niet verplicht moet zijn om een foto bij je profiel te hebben, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom iemand dat niet zou willen....
Verder is dit naast een datingsite ook gewoon een ontmoetings site inclusief thee kransjes ed beetje jammer van je reactie

Om te reageren op beide reacties van je.

Iedereen krijgt van mij alle ruimte en iedereen moet weten wat die zelf doet. Maar .. mijn bescheiden mening is dat dit echt waar een relatiesite is en geen msn groepje of zo. Uiteraard bouw je relaties niet op door gewoon meteen te vragen zullen we uit of zie je me zitten voor een relatie. Dat is uiteraard onzin.

Verder vind ik maatschappelijke functies geen reden om je te verstoppen.
Ik heb ook maatschappelijke functies, moet ik me dan ook maar lekker gaan verstoppen? Is het een geheimpje om hier stiekumpjes te proberen een relatie te zoeken? Tuurlijk ... als de Telegraafjournalist uit de stad mijn gezicht hier ziet is het wereldnieuws. Doe ajb ff normaal. Tuurlijk is die gast niet in mij geïnteresseerd. Wel als ik dingen doe die niet door de beugel kunnen. Bijvoorbeeld een politieman aanrijden in een vluchtpoging. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Dan kom ik met mijn bedrijf en gezicht in de regionale krant te staan en is het nieuws. En wel zodanig dat ik kan gaan verhuizen naar een andere regio om te kunnen blijven eten.

Dus wat voor maatschappelijke functie kan iemand vervullen dat zijn/haar gezicht hier anoniem moet blijven. Sorry, maar dat is in mijn ogen echt absolute onzin.

En nu begin ik me te irriteren dat ik me laat verleiden een discussie met jou aan te gaan over een plagerijtje van mij naar een vrouw toe die misschien wel mijn interesse kan wekken. Daarom stop ik nu met deze discussie en wens verder geen contact hierover meer te hebben, ook niet achter mijn rug om.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:18

HENK710 schreef:
U had zoveel liefde voor uw kandidaatjes dat u ze van tevoren de examens hebt doorgegeven? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

Ik zie de vragen op dezelfde tijd als de kandidaten. Ik heb alleen wel meteen het correctiemodel, dat is een verschil. Maar dat krijgen ze niet, erg he. ,-)

Thomas, die zich op CM als diepfriessmurf prima amuseert.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 25 mei 2010, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:19

IMRE695 schreef:
Nu mevrouw Leanne zich uit de proceduere heeft teruggetrokken wegens het niet kunnen overleggen van een bewijs van goed gedrag Duiveltje smiley willen wij gaarne de procedure afronden met mevr. Marianne. Binnenkort zullen wij u een persoonlijke uitndodiging sturen voor een oriënterend gesprek. Uw wensen en mogelijkheden zullen meegewogen worden in de procedure. Bij onoverkomelijkheden beslist een onafhankelijke arbitrage-commissie die een bindend advies ter tafel zal leggen.

Uw werkritme is als volgt:

6.30 uur opstaan
6.45 uur kolenkachel aansteken
7.00 uur warm water voor ochtendbad dhr. Imre maken
7.15 uur heer Imre in bad doen
7.20 uur heer Imre's badeendje zoeken
7.30 uur heer Imre afdrogen en poederen
7.45 uur ochtendgymnastiek
8.00 uur ontbijt maken voor de heer Imre (scheelt voor jou, Maris Knipoog smiley )
8.15 uur zelf ontbijten
8.30 uur heer Imre uitzwaaien en begin ochtedprogramma, dat in overleg kan worden samengesteld.

De avonden:

18.00 opdienen diner
19.00 afwassen en zilver poetsen
20.00 kopje koffie of thee
20.30 tot 22.30: de oeverloze monologen van heer Imre aanhoren (totdat hij in slaap valt)
23.00 heer Imre instoppen en een nachtzoen geven
23.15 kachel doven
23.30 slapen

Slapende smiley

Als ik je laatste berichtje lees mag ik hier dus niet meer op reageren Huilende smiley, smiley in tranen

En ik had nog wel zulke leuke ideeën over de manier van het badderen van dhr Imre. Bovendien wordt denk ik het voorlees uurtje voor het slapen gaan nog vergeten. Maar goed, ik zal mijn moederlijke gevoelens dan toch nog maar even in bedwang houden m.b.t. dhr. Imre.

Dan toch voor één keer, welterusten lieverd, slaap zacht, mammie zal voor je bidden he, je hoeft niet bang te zijn, er zitten geen krokodillen onder je bedje, of monsters in de kast. Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:21

DREEKE472 schreef:
Om te reageren op beide reacties van je.

Iedereen krijgt van mij alle ruimte en iedereen moet weten wat die zelf doet. Maar .. mijn bescheiden mening is dat dit echt waar een relatiesite is en geen msn groepje of zo. Uiteraard bouw je relaties niet op door gewoon meteen te vragen zullen we uit of zie je me zitten voor een relatie. Dat is uiteraard onzin.

Verder vind ik maatschappelijke functies geen reden om je te verstoppen.
Ik heb ook maatschappelijke functies, moet ik me dan ook maar lekker gaan verstoppen? Is het een geheimpje om hier stiekumpjes te proberen een relatie te zoeken? Tuurlijk ... als de Telegraafjournalist uit de stad mijn gezicht hier ziet is het wereldnieuws. Doe ajb ff normaal. Tuurlijk is die gast niet in mij geïnteresseerd. Wel als ik dingen doe die niet door de beugel kunnen. Bijvoorbeeld een politieman aanrijden in een vluchtpoging. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Dan kom ik met mijn bedrijf en gezicht in de regionale krant te staan en is het nieuws. En wel zodanig dat ik kan gaan verhuizen naar een andere regio om te kunnen blijven eten.

Dus wat voor maatschappelijke functie kan iemand vervullen dat zijn/haar gezicht hier anoniem moet blijven. Sorry, maar dat is in mijn ogen echt absolute onzin.

En nu begin ik me te irriteren dat ik me laat verleiden een discussie met jou aan te gaan over een plagerijtje van mij naar een vrouw toe die misschien wel mijn interesse kan wekken. Daarom stop ik nu met deze discussie en wens verder geen contact hierover meer te hebben, ook niet achter mijn rug om.

Je "vind"wel heel veel. Maar gelukkig mag en kan iedereen hier zelf ook wat "vinden" en hoeft een ander dat niet in te vullen......

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:21

Een hele ouwe maar wel gaaf:

http://www.youtube.com/watch?v=UpQ6OESv24A
Naar boven

Auteur Bericht
DREEKE472

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:26

WILLEMIJN232 schreef:
Je "vind"wel heel veel. Maar gelukkig mag en kan iedereen hier zelf ook wat "vinden" en hoeft een ander dat niet in te vullen......

Willemijn

Beste Willemijn,

Yep, ik heb idd een uitgesproken mening die uiteraard niet door iedereen gedeeld wordt en hoeft te worden. Maar ik begon me wel langzaam te irriteren door de inbreuk op een een-tweetje die leuk begon en jammer genoeg zo moet eindigen. Ik kon het ook totaal negeren, maar vind dat niet correct. Vandaar deze manier om iets duidelijk te maken naar de ontvanger. Ik hoop dat het goed opgepikt wordt.

Groetjes,
André
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:30

DREEKE472 schreef:
Beste Willemijn,

Yep, ik heb idd een uitgesproken mening die uiteraard niet door iedereen gedeeld wordt en hoeft te worden. Maar ik begon me wel langzaam te irriteren door de inbreuk op een een-tweetje die leuk begon en jammer genoeg zo moet eindigen. Ik kon het ook totaal negeren, maar vind dat niet correct. Vandaar deze manier om iets duidelijk te maken naar de ontvanger. Ik hoop dat het goed opgepikt wordt.

Groetjes,
André

Op een forum is niet altijd ruimte voor een een-tweetje, André. Knipoog smiley 'k Kon het niet laten, om te reageren.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:31

JONATHAN890 schreef:
Als Nederland door gaat naar de kwartfinale...
spelen ze om 20.30 uur. op 3 juli

Om 16uur is de andere kwart finale...maar niet een wedstrijd waar nederland in speelt

dit even terzijde.

joepie tess en lielie, de TAXI rijd tot half negen!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DREEKE472

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:34

MARIJAN072 schreef:
Op een forum is niet altijd ruimte voor een een-tweetje, André. Knipoog smiley 'k Kon het niet laten, om te reageren.

Helaas heb je zo te merken gelijk. Erg jammer. Verder zeg ik hier maar niets op via dit medium. Kunnen blijkbaar beter 1 op 1 gaan chatten, kan er niemand tussenin komen. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:35

Ik heb met heel veel respect dit topic gelezen. En heb respect voor wat jullie hebben meegemaakt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:38

Ik vind het hele mooie teksten
En ook de plaatjes er bij.
Met een vriendelijke groet van mij.
Martin Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:43

DREEKE472 schreef:
Beste Willemijn,

Groetjes,
André

Het forum is natuurlijk bedoeld voor iedereen en iedereen kan dan ook reageren. Dus voor een een-tweetje is het niet de juiste plek denk ik.....
En wat jij allemaal'"vindt"dat mag maar je moet dan ook kunnen accepteren dat andere mensen er anders over denken en wat anders "vinden" en dat ook accepteren.
Ik kan me heel sterk vergissen maar ik heb het idee dat dat voor jou lastig is........ Knipoog smiley Ik hoop niet dat je er boos om wordt maar ik heb het idee dat je jezelf een beetje overschreeuwt......en dat weerhoudt andere mensen misschien wel om te reageren.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 25 mei 2010, 22:09
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:45

HANNAH810 schreef:
joepie tess en lielie, de TAXI rijd tot half negen!! Clown smiley

Jeeeeeeejjjj....sterker nog...de uitslag van die wedstrijd kan k je nu al geven...3-0 tegen! Clown smiley

Dus dat word nachttaxi Han...want uk wil nog steeds naar het frikandellenfeest Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 25 mei 2010, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:50

CHATULIEM619 schreef:
Marieke, Hannah en Tess. Allereerst werkt het natuurlijk wel als concurrentie. Je biedt nl. iets aan wat naast de activiteit van CM plaatsvindt, met een concurrerende prijs....Ik denk dat veel mensen nu denken, ik kan het geld mooi besparen en laat die dag maar zitten...

Ten tweede heb ik het gevoel, dat dit enorm dwangmatig gaat werken. Voor jullie zelf en voor de anderen. Het is niet meer, dat jullie een picknick willen, het gaat er meer om dat je een picknick moet organiseren. En als diverse mensen jullie erop wijzen, dat dat ook op een andere manier kan, nl. in overleg en rekening houdend met elkaar, gaan jullie daar heel dwars tegenin. Ik ben bang dat dit op deze manier een emotioneel heel ongezonde zaak aan het worden is. Maar of jullie hiervoor open staan vraag ik me af.

Weet je CHAT, wat ik zo mooi vindt aan "kinderen van God"?
Ze kunnen met niks iets kostbaars organiseren en gezellig maken.
Daar kun je iets van leren, tevens het "evangelie is om niks".
Geld speelt geen rol, het gaat om de manier van ontmoeting dat is verschillend per persoon. Een ieder kan daar zelf zijn keuzes in maken met alle respect. Lachende smiley

Jewels:
http://www.youtube.com/watch?v=UmSbC17u4-s&feature=related

Laatst aangepast door
MAR907
op dinsdag 25 mei 2010, 22:42
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:52

Ik kan meerijden met mejuffrouw peacedov,
maar als iemand iets meer ruimte heeft in zijn/haar taxi....

wie wil dit schattige , lieve , vriendelijke muisje meenemen
de rit naar de hei?
Naar boven

Auteur Bericht
DREEKE472

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:00

WILLEMIJN232 schreef:
Het forum is natuurlijk bedoeld voor iedereen en iedereen kan dan ook reageren. Dus voor een een-tweetje is het niet de juiste plek denk ik.....
En wat jij allemaal'"vind"dat mag maar je moet dan ook kunnen accepteren dat andere mensen er anders over denken en wat anders "vinden" en dat ook accepteren.
Ik kan me heel sterk vergissen maar ik heb het idee dat dat voor jou lastig is........ Knipoog smiley Ik hoop niet dat je er boos om wordt maar ik heb het idee dat je jezelf een beetje overschreeuwd......en dat weerhoud andere mensen mischien wel om te reageren.......

Smiley met dichtgeplakte mond André, Stil!!! Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Woeff, af liggen en bibberen André
Jawel baas.

Ik ga hier niet op in als je het niet erg vind en anders ook niet. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:03

DREEKE472 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond André, Stil!!! Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Woeff, af liggen en bibberen André
Jawel baas.

Ik ga hier niet op in als je het niet erg vind en anders ook niet. Engeltje smiley

Als je kritiek op anderen geeft moet je zelf ook tegen kritiek kunnen en niet zo ontzettend onvolwassen reageren.......
Naar boven

Auteur Bericht
MYDESTINY349

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:11

TESSYBEAR731 schreef:
Ik zal Hannah even een handje helpen door te zeggen dat we hier op het forum wel bij houden waar en wanneer we afspreken.
Dus als je kunt, gewoon komen Knipoog smiley

Hoi Tessy,

Dank voor je antwoord. Ik zal proberen erbij te zijn en als het niet lukt, jullie het uiteraard tijdig laten weten.
Naar boven

Auteur Bericht
MYDESTINY349

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:18

MARISKA601 schreef:

je hebt alle tijd nog om je aan te melden.
maar wel tijdig laten weten dat je niet gaat.

Hoi Mariska,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb net ook gereageerd op het antwoord van Tessy. Ik laat het tijdig weten als ik niet kom.
Naar boven

Auteur Bericht
DREEKE472

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:24

WILLEMIJN232 schreef:
Als je kritiek op anderen geeft moet je zelf ook tegen kritiek kunnen en niet zo ontzettend onvolwassen reageren.......

Mijn reactie die hier eerst stond was bij nader inzien te fel van mijn kant en daarom deze wijziging.

Ik kan heel goed tegen kritiek mits deze opbouwend en goed onderbouwd is.
Verder gaf ik aan dat ik op dit deel van deze topic niet meer in wil gaan en bij dat standpunt blijf ik. Daar zul je het toch echt mee moeten doen.

Groetjes en een prettige avond verder,
André

Laatst aangepast door
DREEKE472
op dinsdag 25 mei 2010, 22:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:27

De server is weer zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:32

MARIO216 schreef:
De server is weer zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley

Hebben ze nog geen rolator voor de server?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:36

MARIO216 schreef:

Oh gelukkig, 't ligt dus weer niet aan m'n pc.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:40

MARIO216 schreef:
Ik heb met heel veel respect dit topic gelezen. En heb respect voor wat jullie hebben meegemaakt.

ik ben blij dat we nu 80 reacties verder zijn,
80 opbouwende, open en eerlijke reacties
zonder gedoe.

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:45

Mmmmmmh, ik vraag me wel eens af: is de server zo traag of jullie? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:45

MARISKA601 schreef:
Hebben ze nog geen rolator voor de server?

Valt niet onder de AWBZ.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:47

IMRE695 schreef:
Mmmmmmh, ik vraag me wel eens af: is de server zo traag of jullie? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:49

MARIANNE129 schreef:
Als ik je laatste berichtje lees mag ik hier dus niet meer op reageren Huilende smiley, smiley in tranen

En ik had nog wel zulke leuke ideeën over de manier van het badderen van dhr Imre. Bovendien wordt denk ik het voorlees uurtje voor het slapen gaan nog vergeten. Maar goed, ik zal mijn moederlijke gevoelens dan toch nog maar even in bedwang houden m.b.t. dhr. Imre.

Dan toch voor één keer, welterusten lieverd, slaap zacht, mammie zal voor je bidden he, je hoeft niet bang te zijn, er zitten geen krokodillen onder je bedje, of monsters in de kast. Kussende smiley

*heer Imre zit ineens rechtop* : voorlezen? Kwijlende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 652 653 654 655 656 657 658 ... 6194 Volgende
Pagina 655 van 6194