ChristianMatch

Forum

we zeggen gedag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 681 682 683 684 685 686 687 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:50

SANDRA206 schreef:
heej Suus

vriendschap is aktie hoor! stilte? gewoon naar vragen dan? je was liever meer op de hoogte geweest en hun keus? t ligt er nu als een klein verwijt en een teleurstelling en t klinkt redelijk passief, maar heb je wel eens gevraagd hoe of wat? misschien zijn deze mensen druk met van alles, weet je veel?
.....en soms verandert de vriendschap, zo had ik veel kontakt op msm met iemand, dat is stukken minder maar zien we elkaar in t echt is t ouderwets bar gezellig Lachende smiley Clown smiley
heb je wel eens iemand opgebeld en gewoon gezegd, joh ik mis je eigenlijk gewoon!
wie vriendschap geeft krijgt vaak vriendschap terug, is echt leuk om te ontdekken.
wat jij wilt ontvangen zul je zelf moeten geven Lachende smiley

Henk en Sandra, veeeeel geluk Kussende smiley
...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 29 mei 2010, 23:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:54

FRANKIIE208 schreef:
Hoe kan je nou zeggen dat echtscheiding geen zonde is??? Dit is basiskennis .. tien geboden zeggen onder andere dit:

" gij zult niet echtbreken"

Simpel toch?

Beste Frankie....
mag ik jou als jongere eens wat vragen : vertel mij nou eens goed onderbouwd, dan wat echtbreken is.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:04

Geachte directie Imre,

Het is al laat en ik heb wat bij te lezen maar ik ga voor akkoord. Moet noch wel overleggen met mijn baas wanneer ik ga. Knipoog smiley
Kunnen jullie dan voor een Twitter account zorgen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:04

FRANKIIE208 schreef:
Hoe kan je nou zeggen dat echtscheiding geen zonde is??? Dit is basiskennis .. tien geboden zeggen onder andere dit:

" gij zult niet echtbreken"

Simpel toch?

Echtscheiding is misschien een gevolg van de zondeval...
Echter ziekte is dat ook... maar waarom de ene mens ziek wordt en de ander niet... of waarom de een al vroeg sterft en de ander pas op latere leeftijd sterft... daar hebben we geen antwoord op; zeker is denk ik wel dat ziekte niet voortkomt uit de persoonlijke zonde. Juist een vroom iemand kan al heel vroeg sterven.
Ruzie, vreemdgaan, uit elkaar gaan, ziekte... het is allemaal Gods bedoeling niet dat het er zou zijn... en is in die zin ook het gevolg van de zondeval... maar er zijn meer dingen (denk ik) die daar een gevolg van zijn.

Soms is het ook lastig... want wat doe je bijv. als er altijd ruzie heerst... of geweld ? of ...? dat is ook niet te bedoeling van een huwelijk...
In sommige gevallen is er geen andere uitweg... hoe moeilijk dat ook is... denk dat God ons daarin ook zal troosten.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 29 mei 2010, 23:10
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:06

SUSANNAH475 schreef:
Jammer vind ik het dat je op deze manier reageert Sandra (dat geldt trouwens ook maar in mindere mate voor Annette)... ik vind het wel gemakkelijk om er dingen over te zeggen, zonder te weten hoe en wat...
Henk heb ik inmiddels een privemailtje gestuurd om e.e.a. te verduidelijken...
Ik wens hen alleen maar alle goeds in hun leven toe... Kussende smiley

Om de aandacht niet van het topic onderwerp af te halen, wat nu wel gebeurd door zo'n opmerking, beantwoord ik je wel even pv.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:08

CHATULIEM619 schreef:
Juist omdat je zo goed kunt schrijven, dacht uj dat je een opmerking wel kon verdragen.

ik kan dat best wel verdragen hoor. ik vond de discussie er omheen ook maar onzinnig allemaal, de moeite niet waard.

ik heb t gecorrigeerd...en t rijmt dan nog steeds whahaha

weet je chat.. soms zit je op een verhoging en letten mensen te meer op wat je schrijft en zegt. Als je als licht wilt schijnen ... moet je nou eenmaal boven de dingen die je wilt verlichten uitsteken.
Dat dan mensen de pen in klimmen om jou, omwille van de door jou opgemerkte fout, soort van tot stilte te manen, is dan ook te verwachten.
Daarom schreef ik al.. had met even een pb gestuurd.

Dan had dit topic waarschijnlijk al afgezakt tot de bodem van t forum

voor mij rest echter... als t gevoel van t gedicht maar blijft bestaan.
en de woorden een keer bewaarheid worden.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:13

PIETER649 schreef:
De VOC mentaliteit is idd ver te zoeken heden ten dage... Boze smiley
Natuurlijk ga ik niet voor een baas werken.... ik haal mn zwarte centjes toch wel binnen, kan een villa bouwen, vette bmw met 232pk rijden en net zo vaak op vacantie als ik wil.
Weet jij trouwes wat n kick het geeft in mn fabriek te zien hoe personeel zich afbeuld om mijn luxe te betalen??

Pieter, die vind dat werknemers ook hun verantwoording moeten nemen, hard werken voor de baas want als het bij de baas niet regent zal het bij hun ook niet druppelen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mario, die vindt dat jij een hele slechte baas bent.
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:16

Hey Jonathan,

IK denk dat het echt niet meer dan een constatering was hoor....
Enne voel je vooral niet verplicht zou ik zeggen we zijn allemaal vrij nl in God !

Greets,
Peacedove

JONATHAN890 schreef:
tjonge..... wat voel ik me aangesproken zeg..
Gillen ze niet om je..... dan gaan ze op je gevoel inpraten.

Jonathan...die zelf wel gaat beslissen of hij komt of niet
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:17

IMRE695 schreef:
Beste Pieter,

Volgens mij heb je mijn punt gemist. Zolang als je meedraait op deze planeet weet je toch dat er een aantal vrije dagen vaststaan per jaar: christelijke feestdagen en (dat verschilt per land) een aantal nationale feestdagen of de 1 mei-viering. Kortom, als je een eigen bedrijf hebt, dan weet je toch dat je mensen een aantal dagen per jaar vrijaf hebben. Smiley die vol vragen zit

Als ze niet weten waarom met christelijke feestdagen, dan ligt er voor jou als christelijke werkgever, die eigenlijk niet wil dat andere mensen voor eeuwig verloren gaan, een dankbare taak om je werknemers iets te vertellen over Christus die gestorven is voor onze zonden. Ik neem aan dat je dat wel durft en dat je hart daar ook naar uitgaat als gelovige hier op CM en in je dagelijks leven. Lachende smiley

Verder heb ik geen medelijden met jou: huwelijksreis, nieuw huis, baby op komst; we hebben het allemaal meebeleefd hier op CM. Je hebt kennelijk genoeg vertrouwen in de (economische) toekomst. Ik gun het je van harte! Maar dat piepen door ondernemers als hun mensen een (extra) dagje vrij hebben, dáár word ik pas echt sarcastisch van. Verlegen lachende smiley

Imre, die best begrip heeft voor het vrije ondernemerschap, maar zich als ZZP-'er-in-wording ook bewust is van de risico's.

Ik heb jouw puntje niet gemist hoor, ik weet dat er vrije dagen zijn en dat is ook goed.
Je hoeft ook geen medelijden met mij te hebben, ik heb het goed, zowel in mn relatie als financieel.

Wat mij nou steekt is dat jij dat extra dagje vrij ziet als: dat moet toch kunnen.
Waarom moet dat dan automatisch op kosten van de werkgever.
Als er zoveel behoefte is aan die extra dag kan dat toch ook onbetaald?
In deze tijd waarin andere ondernemers het wel zwaar hebben, ik ken er zat die zwaar verlies draaien, word er door de vakbonden toch weer gewoon over loonsverhoging gesproken.
Waarom leveren in de moeilijke bedrijfstakken het personeel niet ook es n beetje in? Solidariteit is toch zo belangrijk? of is dat eenrichtingsverkeer?
Ik zag deze week die Rouvoet met droge ogen verklaren dat de werkgever wat hem betreft de eerste 6 maanden ww gaat betalen....
Ik hoop dat andere kiezers dit ook gehoord en begrepen hebben... arm nederland als die malloot weer in de regering komt!!
In mijn bedrijf is nog nooit door iemand om loonsverhoging gevraagd... toch krijgen ze regelmatig verhoging.
Als het bij mij regent, druppelt het ook bij mn personeel, ik ben geen Scrooge.

Ik wens je veel sucses bij je nieuwe zzp carriere en als ik wat voor je kan doen, gewoon ff mailen he!!
De eerste tip is bij deze gratis: begin indien mogelijk nooit aan personeel, hou de uitvreters buiten en date iedere week een CM spetter voor de nodige afleiding Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DIRKJAN078

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:17

Klopt hoor, ik ben Dirk Jan 078, en ik heb mij opgegeven.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:19

MARIO216 schreef:

Mijn werknemers denken daar anders over Mariootje... en die maken mij dagelijks mee. Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:19

MARIO216 schreef:

Jonathan die vind dat - geld - de -off-topic- reden is geworden dat het onderwerp het begeren en verlangen naar meer is geworden.

Maar goed en wel beschouwd is dit óók een ander geloof. Namelijk de zucht en dwang naar méér.

Jammer dat velen niet hun dankbaarheid ervaren van alle goeds wat God ons geeft. En dan moeten we hiervan delen aan mensen die ons land als vluchthaven gebruiken. En ja...die mensen nemen hun religies mee.

Als wij vanuit de liefde van God zouden leven, onze huizen en kerken zouden openstellen voor de nood van die mensen, zouden we stiekem engelen geherbergd hebben, maar ook vele van hen in het hart hebben kunnen raken.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:20

Zaterdag 29 mei:

ZONNESTRALEN!

Omdat jullie ernaar verlangd hebben MIJN wereld te redden, laat IK je die training ondergaan, die je bekwaam zal maken om te redden.
Aanvaard iedere dag je pijnen en lijden, je moeiten en ontberingen en breng ze als een offer voor een ziel, die het moeilijk heeft of voor èèn of ander gebed, dat in het bijzonder verhoring behoeft.
Zo zal het mooie van iedere dag blijven voortleven, terwijl zijn moeite en smart, zijn problemen en pijn reeds lang tot het verleden behoren.
Leer uit MIJN leven over het lijden, dat anderen redt.
Dan zul je zingen in je pijn, dwars door de donkerste dagen schijnen er zonnestralen.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:21

PEACEDOVE820 schreef:
Hey Jonathan,

IK denk dat het echt niet meer dan een constatering was hoor....
Enne voel je vooral niet verplicht zou ik zeggen we zijn allemaal vrij nl in God !

Greets,
Peacedove

tuut tuut tuut ... ben niet zo serieus hoor.

zal ik eens stiekem iets zeggen..... ik volg het topic wel, dus....
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:27

PIETER649 schreef:
Ik heb jouw puntje niet gemist hoor, ik weet dat er vrije dagen zijn en dat is ook goed.
Je hoeft ook geen medelijden met mij te hebben, ik heb het goed, zowel in mn relatie als financieel.

Wat mij nou steekt is dat jij dat extra dagje vrij ziet als: dat moet toch kunnen.
Waarom moet dat dan automatisch op kosten van de werkgever.
Als er zoveel behoefte is aan die extra dag kan dat toch ook onbetaald?
In deze tijd waarin andere ondernemers het wel zwaar hebben, ik ken er zat die zwaar verlies draaien, word er door de vakbonden toch weer gewoon over loonsverhoging gesproken.
Waarom leveren in de moeilijke bedrijfstakken het personeel niet ook es n beetje in? Solidariteit is toch zo belangrijk? of is dat eenrichtingsverkeer?
Ik zag deze week die Rouvoet met droge ogen verklaren dat de werkgever wat hem betreft de eerste 6 maanden ww gaat betalen....
Ik hoop dat andere kiezers dit ook gehoord en begrepen hebben... arm nederland als die malloot weer in de regering komt!!
In mijn bedrijf is nog nooit door iemand om loonsverhoging gevraagd... toch krijgen ze regelmatig verhoging.
Als het bij mij regent, druppelt het ook bij mn personeel, ik ben geen Scrooge.

Ik wens je veel sucses bij je nieuwe zzp carriere en als ik wat voor je kan doen, gewoon ff mailen he!!
De eerste tip is bij deze gratis: begin indien mogelijk nooit aan personeel, hou de uitvreters buiten en date iedere week een CM spetter voor de nodige afleiding Knipoog smiley

Ik snap jou ook wel. Ik zou er ook voor zijn om b.v. Hemelvaartsdag en/of 2e Pinksterdag uit te ruilen tegen het Suikerfeest van mijn part en 5 mei. Bevrijdignsdag. Alhoewel bepaalde sectoren ook profijt hebben van al die vrije dagen. maar dit terzijde, want dat zal bij jou niet zo zijn.

Ik snap ook dat ondernemers het zwaar hebben. Maar werknemers vinden het zelden reëel om mee te moeten betalen aan een bedrijf dat in moeilijkheden dreigt te raken. Ze hebben ook hun welvaartsniveau en hun vaste lasten. Ik weet: in de ww krijgen ze stukken minder, maar (structurele) loonsverlaging ligt altijd moeilijk, zeker als er op den duur geen baangarantie tegenover staat.

Tot nu toe was ik vooral werknemer. En genoot ik van iedere vrije dag die ik 'cadeau' kreeg. Echter, hier worden nog bid- en dankdagen voor gewas en arbeid gehouden. Mijn vader nam daar vroeger een (halve) snipperdag voor. Dus, van zijn eigen verlofkaart en zijn baas had daar gelukkig begrip voor. Onbetaald verlof is niet iets wat iedereen zich kan veroorloven, maar zo kan het ook in goede harmonie opgelost worden.

Bedankt voor de tips! Ik zal alleen andere free-lancers met nauw omschreven opdrachten op pad sturen. Ik ben geen managers-type namelijk. En verder staat er achter iedere succesvolle man een goede vrouw! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:27

Het topic gaat over "sex voor het huwelijk".

Volgens mij net zo lekker als in het huwelijk ...... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:30

SUSANNAH475 schreef:
Jammer vind ik het dat je op deze manier reageert Sandra (dat geldt trouwens ook maar in mindere mate voor Annette)... ik vind het wel gemakkelijk om er dingen over te zeggen, zonder te weten hoe en wat...
Henk heb ik inmiddels een privemailtje gestuurd om e.e.a. te verduidelijken...
Ik wens hen alleen maar alle goeds in hun leven toe... Kussende smiley

Als jij de reacties van Sandra en Annette ongewenst vind, had je zelf niet zo moeten reageren op een forum.
Je weet zachies an dat hier op stukjes gereageerd word.
Zelf mag jij schijnbaar wel Henk een trap na geven, maar als iemand daar wat over zegt heeft die persoon er niets van begrepen en is het dus niet leuk dat dat op een openbaar forum gebeurd???
Jij had dat verduidelijkende privemailtje beter direct naar Henk kunnen sturen ipv op het forum te reageren.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeer iets geleerd Sus.

@ Henk en Sandra:

Veel geluk samen, het was een bijzonder iets om jullie gekend te hebben en in Henk zn huis geklust te hebben!
Het was een gezamelijke CM onderneming waar velen aan bijgedragen hebben.
Hiermee hebben wij op CM het verschil kunnen maken en ook in de praktijk daadwerkelijk iets voor een ander mogen betekenen.

Het ga jullie goed!!
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:31

MARIO216 schreef:
Geachte directie Imre,

Het is al laat en ik heb wat bij te lezen maar ik ga voor akkoord. Moet noch wel overleggen met mijn baas wanneer ik ga. Knipoog smiley
Kunnen jullie dan voor een Twitter account zorgen Smiley die vol vragen zit

Als je maar vóór de winter gaat. Want anders wandel je in de sneeuw.

Twitter? Wasdah? We volgen je via Earth Google en verder krijg je postduiven mee en een speurhond.

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:36

CROSSROAD317 schreef:
Het topic gaat over "sex voor het huwelijk".

Volgens mij net zo lekker als in het huwelijk ...... Lachende smiley

en erna? of er buiten?
vragen vragen vragen, maar te weinig antwoorden... Gefrustreerde smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIELIE304

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:37

JONATHAN890 schreef:
tuut tuut tuut ... ben niet zo serieus hoor.

zal ik eens stiekem iets zeggen..... ik volg het topic wel, dus....

Dus stiekem kunnen we best op een lift rekenen??? Engeltje smiley hihi!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:03

IMRE695 schreef:
Als je maar vóór de winter gaat. Want anders wandel je in de sneeuw.

Twitter? Wasdah? We volgen je via Earth Google en verder krijg je postduiven mee en een speurhond.

Clown smiley

Speurhond, speurhond, ik wil een topografische kaart en het Shell stratenboek.

Mario, die anders wel Snuf de hond wil.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:04

IMRE695 schreef:
Filosofische vraag:

Mensen houden van dieren. Maar.... houden dieren ook van mensen? Smiley die vol vragen zit

Ligt aan het baasje. Baasje lief dier ook lief. Baasje niet lief, dier ook niet lief.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:05

PIETER649 schreef:
Als jij de reacties van Sandra en Annette ongewenst vind, had je zelf niet zo moeten reageren op een forum.
Je weet zachies an dat hier op stukjes gereageerd word.
Zelf mag jij schijnbaar wel Henk een trap na geven, maar als iemand daar wat over zegt heeft die persoon er niets van begrepen en is het dus niet leuk dat dat op een openbaar forum gebeurd???
Jij had dat verduidelijkende privemailtje beter direct naar Henk kunnen sturen ipv op het forum te reageren.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeer iets geleerd Sus.

ok...dan ga ik ff ook lekker off-topic doen.

ik vind dat je wel weer heerlijk ongenuanceerd bot uit de hoek komt.

Suus die alleen maar laat weten, dat ze het fijn vind dat Henk en Sandra stappen in hun leven maken. Maar daarbij alleen zegt dat ze het kontakt gemist heeft.

Belangrijkste is toch dat ze Henk en Sandra geluk wenst.

De conclusies die jullie hier weer aan vast maken slaan echt helemaal nergens op. Ik lees in Suus haar reacties helemaal geen trap na geven.
Dat trap nageven lees ik echter wel van jou.

En ik begrijp de reactie van Sandra206 wel, die zegt met wat opbouwende woorden, dingen tegen suus.

Suus verduidelijkt na die reacties eea nog door nogmaals Henk en Sandra geluk te wensen.

Jammer dat je daarna moet trappen.

ik hoop dat jij eeeeeeeeeeeeens gaat leren dat christen zijn ook liefdevol zijn betekent
Naar boven

Auteur Bericht
ANID014

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:10

[quote=HENK350]Voor degene die ons nog kennen, we zeggen gedag op 11-06 loopt ons abonnement af.

[size=18]Henk en Sandra,

We zeggen wel eens 'de Heere geeft boven bidden en boven denken.'
Hoe waar is dit in jullie leven geworden! Groot is Zijn goedheid en trouw!
Veel geluk samen en blijvend verbonden in de Liefde van de Heere.
Gods Zegen!!!!!!!
Lieve groetjes Dina
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:11

PIETER649 schreef:
en erna? of er buiten?
vragen vragen vragen, maar te weinig antwoorden... Gefrustreerde smiley Clown smiley

Ik denk dat de Bijbel heel duidelijk dat sex buiten het huwelijk niet mag, zelfs verboden. Lijkt mij heel duidelijk, toch?
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:12

LIELIE304 schreef:
Dus stiekem kunnen we best op een lift rekenen??? Engeltje smiley hihi!

rijden er geen taxi's dan??
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:19

JONATHAN890 schreef:
ok...dan ga ik ff ook lekker off-topic doen.

ik vind dat je wel weer heerlijk ongenuanceerd bot uit de hoek komt.

Suus die alleen maar laat weten, dat ze het fijn vind dat Henk en Sandra stappen in hun leven maken. Maar daarbij alleen zegt dat ze het kontakt gemist heeft.

Belangrijkste is toch dat ze Henk en Sandra geluk wenst.

De conclusies die jullie hier weer aan vast maken slaan echt helemaal nergens op. Ik lees in Suus haar reacties helemaal geen trap na geven.
Dat trap nageven lees ik echter wel van jou.

En ik begrijp de reactie van Sandra206 wel, die zegt met wat opbouwende woorden, dingen tegen suus.

Suus verduidelijkt na die reacties eea nog door nogmaals Henk en Sandra geluk te wensen.

Jammer dat je daarna moet trappen.

ik hoop dat jij eeeeeeeeeeeeens gaat leren dat christen zijn ook liefdevol zijn betekent

das jouw mening, mag jij best hebben van mij. Coole smiley met zonnebril
en wanneer ga jij leren dat christen zijn niet alleen knuffelen is?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:29

Eigen baas...hoeveel mag je verdienen t.o.v. je eigen personeel. Wat is genoeg geld verdienen.
Kortom we zitten in een crisis, dat denken we tenminste. Iedereen heeft het er over. Maar als we naar andere landen kijken doen we het niet slecht.
Is een basisloon niet genoeg, met boven op een extra'tje voor een bep. functie
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:44

Hey Henk en Sandra,
wat goed te horen dat jullie al een tijdje samen zijn, en dat het zo goed met je gaat Henk
Soms kom je mensen tegen in je leven, waarmee je samenop gaat, waar je mooie dingen mee deelt, veel van leert en waardevolle herinneringen aan over houdt. Je loopt dan even naast elkaar op je levenspad.
Ik heb dat als heel waardevol ervaren, Henk.
Je kan nu eenmaal niet je hele leven naast al die mensen blijven lopen die
op een bepaald moment iets voor je betekend hebben, dan wordt het veel te druk op dat levenspad, wordt dan een soort snelweg met kans op een file Knipoog smiley
Henk en sandra, een dikke knuffel van mij Kussende smiley
Ik wens jullie een lang een mooi samenzijn toe.
Naar boven

Auteur Bericht
BRIGHTBOY799

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:46

De bijbel noemt het echtelijke gemeenschap... lijkt me vrij duidelijk...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 681 682 683 684 685 686 687 ... 6194 Volgende
Pagina 684 van 6194