| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:36
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik kan dat
Al ben k me er soms zélf niet bewust van |
ik leg het wel uit als je groot bent!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:38
|
|
|
|
|
2499.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
|
|
|
2500 ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
|
2500?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:39
|
|
|
|
|
Jij hebt de prijs lea
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:40
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Jij hebt de prijs lea |
we delen eerlijk maris,jij mag zelfs een beetje meer dan ik
ik ken nl. onderhand heer Imre zn prijzen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | ik leg het wel uit als je groot bent! |
Ach, kan best wat hebben hoor...does een poging
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:42
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ach, kan best wat hebben hoor...does een poging  |
Hint:loesje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:43
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Hint:loesje |
Nou, dan had ik toch goed nagedacht voor ik wat stoms zei? 
Tess, die denkt dat het pas echt stom is om bezig te blijven met opmerkingen maken over taal en/of schrijffouten
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 30 mei 2010, 17:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:54
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 (onder voorbehoud)
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de andere heren met aanmelden??
. |
Zou ook wel mee willen, even kijken hoe mijn diensten lopen dus onder voorbehoud.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:59
|
|
|
|
|
ik wil ook wel komen socialiceren en ... zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:10
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hallo! Breng er 638 mee hoor...zit er daar dan echt geen één tussen?  |
Hahaha JIPPIE!! Toch nog een date 3 Juli! Nu nog bedenken wat kikkers eten op een picknick..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:11
|
|
|
|
| JUDA209 schreef: | | Zou ook wel mee willen, even kijken hoe mijn diensten lopen dus onder voorbehoud. |
Leuk Juda!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IRMA880
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:31
|
|
|
|
Een andere reden is (althans.. voor mij) is dat ik af en toe een berichtje krijg van: "Hallo, hoe gaat het, zullen we binnenkort afspreken?"
Ik vind het lastig daar mee om te gaan.. Zelf vind ik het prettiger om eerst via de mail kijken of het een beetje klikt. Meteen afspreken is voor mij veel te gehaast en ik houd daar helemaal niet van.
Om dit soort mailtjes te voorkomen, heb ik er maar in gezet dat ik liever eerst mail.. Klikt het leuk en is het gezellig, kun je afspreken.. en zo niet, dan heb je leuk mailcontact gehad! Ik denk dat dat ook voor anderen geldt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:38
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Vanmorgen in de kerk ging mijn telefoon (en ja die heb ik bij mij, staat op STIL....geen commentaar graag)
Mijn ex aan de telefoon. Ik ben even de kerkzaal uitgelopen, want ik wist waarom ze belde. Haar moeder ligt op sterven.
Wat doe je dan? Mijn ex gaat sinds scheiding niet meer naar de kerk.
Wat tijden mij zo pijn heeft gedaan. Mijn trouwtekst en zegen kwam op in mijn hoofd. Wat tijden zoveel emotie en verdriet gaf, kwam nu als gebed in mij op.
Geprezen zij de HEERE, dag aan dag draagt Hij ons, die God is ons heil. (ps 68:20)
Ik heb voor mijn ex, haar moeder en mijn ex-schoonvader gebeden.
'' Heer, de reden van uw zegen was dan wel ons huwelijk, maar neemt de scheiding dan Uw zegen weg??? Heer...dag aan dag draagt U ons. Heer wil ook bij mijn ex zijn en bij haar familie. Dag aan dag draag U ons.''
Rond dit tijdstip zal het wel afgelopen zijn met mijn ex-schoonmoeder, ze zouden haar vanmiddag laten inslapen.
Jonathan die bid : '' God wilt U daar zijn '' |
Heel veel sterkte...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:40
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | jaja... een cursus gegeven door iemand die zelf nog vruchteloos op deze site zit kijk... als ik nou een cursus dates regelen zou organiseren, dan weten de cursisten in elk geval dat ze les krijgen van de meester  |
Fout, heel erg fout, Pieter. Je hebt iets gemist tussendoor. Je bent er niet bij geweest. Er staat een time-out bij m'n profiel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:43
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Mijn katten vinden onweer prachtig. Ze zitten dan met zijn tweetjes voor het raam te kijken naar de flitsen. |
Houden ze ook van vuurwerk dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:49
|
|
|
|
LEANNE: jij hebt gewonnen!
Behalve een wild weekend met het Korps Mariniers op zee, krijg je van de directie hier ook nog geheel vrijblijvend een weekend naar keuze aangeboden in een resort ver buiten Tokio waar je als geisha verkleed Japanse tuinen mag harken, thee kunt leren drinken op z'n Japans en gewoon als jezelf op bezoek mag gaan bij de Tenno (keizer) van Nippon.
Ik zou zeggen: geniet ervan en van harte meid!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:50
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | Er staat een time-out bij m'n profiel. |
Timeout of knockout
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:53
|
|
|
|
ook bij ons in de gemeente zijn wonderlijke dingen gebeurd een jonge man die bewusteloos(mogelijk een ernstige hersenbloeding) wordt opgenomen in het UMCG het is zeer zorgelijk en men is bang dat hij de avond niet zal halen we hebben als gemeente voor hem gebeden, het was op een zondagmorgen. 's avonds hadden we een "schuurdienst" en kregen we het goede nieuws dat hij was bijgekomen, hij bleek een cyste te hebben in zijn hoofd die operabel was. wat een gebedsverhoring was dat zeg....en hij is weer volledig genezen.....
een vriendin van mij, ook uit dezelfde gemeente, was gevallen en had haar arm gebroken en enkelbanden gescheurd. met name de armbreuk was erg vervelend en wou niet helen, mogelijk moest er geopereerd worden. ondanks weken gips wou het bot niet aan elkaar groeien en zakte de bodelen steeds verder van elkaar af ondanks gipd. ook was er geen botvorming te zien op rontgenfoto's. ze zag erg tegen een operatie op en ze vroeg of ze vanuit de kring voor haar wilde bidden.
's nachts had ze verschrikkelijke pijn in haar arm ze vertelde dat het net was of haar arm gezet werd, ze heeft het ook gevraagd: Heer ik heb zo'n pijn bent u misschien mijn arm aan het zetten?
de volgende dag moest ze voor foto's naar het ziekenhuis en wat blijkt....botdelen zaten recht tegen elkaar en er was duidelijk botvorming te zien....
waar is de Heer.....? daar is dan de Heer..... is het niet geweldig?
en ik weet het gaat niet altijd zoals we willen we hebben ook gebeden voor iemand die helaas Pinkstermaandag is overleden, maar als je dan hoort en ziet hoe ze als gezin hebben toegewerkt naar zijn overlijden en begrafenis, hoe ze samen alles hebben geregeld... wat ontroerend en bijzonder. ondanks het verdriet wat er natuurlijk ook is.
waar is de Heer?..... daar waar wij hem willen zien...soms kom ik Hem op de meest onverwachte plaatsen of momenten tegen. in een lied, in een gedicht, in elkaar.....
en Hij werkt ook door die kleine jongen die zijn moeder troost(prachtig Tessybear zoals je dat verteld)
Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:03
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | Houden ze ook van vuurwerk dan? |
Vuurwerk vinden ze schitterend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKIIE208
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:04
|
|
|
|
Het is moeilijker voor een rijke om het Koninkrijk van God binnen te gaan dan voor een kameel door het oog van de naald.
Handig als je het heb, maar het is zonde als dit het belangrijkste in je leven zou zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:08
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Timeout of knockout  |
Oei, wat een onchristelijke vraag op de Dag des Heeren... 
Ik zou zeggen, herlees al mijn 1500-plus entries op dit forum en je weet het antwoord.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op zondag 30 mei 2010, 19:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:09
|
|
|
|
Ik was effe off-line
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:10
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Planeet Aarde aan Mario:
Nog 17 entries to go. Roger?
 |
Wie is Roger, een een of andere Smurf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:11
|
|
|
|
Trouwens, het zou wel eens interessant zijn om te weten, Henk en Pieter, hoeveel mislukte dates jullie hebben gehad, voordat je de 'ware' eindelijk tegenkwam. 
Imre, die heel goed is in mailen!
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op zondag 30 mei 2010, 19:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:12
|
|
|
|
Jonathan, Ik wens jou, je kinderen, je ex en je andere familie veel sterkte, kracht en rust toe! Onderstaand gedicht kreeg ik toen mijn vader overleed en wil ik graag met je delen. Carin
Niet sterven maar leven;
Zij wist; het zou niet lang meer duren, dan zou ze naar haar Heiland gaan. En tellende haar laatste uren, leefde ze op haar afscheid aan.
Ze vroeg zich af, hoe zou dat wezen, als straks haar laatste uur zou slaan, Zij wist , toch heb ik niets te vrezen, want Jezus Christus gaat vooraan.
Toen hebben engelen haar gedragen, recht op Gods open huisdeur aan. De dood is op de vlucht geslagen, het leven is ze ingegaan.
Zij hoefde stervend niet te sterven, ze overleed om op te staan. Ze mocht de heerlijkheid beërven en die al zingend binnengaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:14
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ik was effe off-line  |
Ik begrijp je frustratie. Ik had graag zelf de 2500-bonus geïncasseerd.
Enfin, nieuwe ronde, nieuwe kansen, Mario.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:15
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Trouwens, het zou wel eens interessant zijn om te weten, Henk en Pieter, hoeveel mislukte dates jullie hebben gehad, voordat je de 'ware' eindelijk tegenkwam. 
Imre, die heel goed is in mailen!  |
Goede vraag Imre!!!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:18
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Vanmorgen in de kerk ging mijn telefoon (en ja die heb ik bij mij, staat op STIL....geen commentaar graag)
Mijn ex aan de telefoon. Ik ben even de kerkzaal uitgelopen, want ik wist waarom ze belde. Haar moeder ligt op sterven.
Wat doe je dan? Mijn ex gaat sinds scheiding niet meer naar de kerk.
Wat tijden mij zo pijn heeft gedaan. Mijn trouwtekst en zegen kwam op in mijn hoofd. Wat tijden zoveel emotie en verdriet gaf, kwam nu als gebed in mij op.
Geprezen zij de HEERE, dag aan dag draagt Hij ons, die God is ons heil. (ps 68:20)
Ik heb voor mijn ex, haar moeder en mijn ex-schoonvader gebeden.
'' Heer, de reden van uw zegen was dan wel ons huwelijk, maar neemt de scheiding dan Uw zegen weg??? Heer...dag aan dag draagt U ons. Heer wil ook bij mijn ex zijn en bij haar familie. Dag aan dag draag U ons.''
Rond dit tijdstip zal het wel afgelopen zijn met mijn ex-schoonmoeder, ze zouden haar vanmiddag laten inslapen.
Jonathan die bid : '' God wilt U daar zijn '' |
He Jonathan, fijn dat je dit met ons wil delen. Wens je heel veel sterkte toe.
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|