| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:19
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Trouwens, het zou wel eens interessant zijn om te weten, Henk en Pieter, hoeveel mislukte dates jullie hebben gehad, voordat je de 'ware' eindelijk tegenkwam. 
Imre, die heel goed is in mailen!  |
Voor mijn eerste huwelijk 1. Daarna 2, waarvan de laatste nu weer een huwelijk is geworden  Dus nee, ben geen dater
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 30 mei 2010, 19:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:20
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Oei, wat een onchristelijke vraag op de Dag des Heeren...  |
Mag je niet geheel vallen dan voor iemand op die dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:35
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Mag je niet geheel vallen dan voor iemand op die dag  |
Ik stop hier. Kennelijk verneder jij graag mede-gelovigen op een christelijke site. Kom maar Henk, hier heb je ook mijn andere wang...
Imre, die denkt dat het christelijk gehalte van een Pieter in een vingerhoedje kan, maar van Henk wel andere dingen had verwacht, vooral na zijn mail aan mij, of ik wilde stoppen met flauwe grappen makenin serieuze topics van anderen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:37
|
|
|
|
| FRANKIIE208 schreef: | Het is moeilijker voor een rijke om het Koninkrijk van God binnen te gaan dan voor een kameel door het oog van de naald.
Handig als je het heb, maar het is zonde als dit het belangrijkste in je leven zou zijn. |
Deze tekst word zoooo uit zn verband gerukt dat het schunnig begint te worden deze te gebruiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:41
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik stop hier. Kennelijk verneder jij graag mede-gelovigen op een christelijke site. Kom maar Henk, hier heb je ook mijn andere wang...
Hier heb jij MIJN andere wang Imre.... Want hieronder kunnen we lezen hoe jij bij mij exact hetzelfde doet waar je Henk van beschuldigd....
Imre, die denkt dat het christelijk gehalte van een Pieter in een vingerhoedje kan, maar van Henk wel andere dingen had verwacht, vooral na zijn mail aan mij, of ik wilde stoppen met flauwe grappen makenin serieuze topics van anderen.
 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:52
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | Ik stop hier. Kennelijk verneder jij graag mede-gelovigen op een christelijke site. Kom maar Henk, hier heb je ook mijn andere wang... |
Hoezo vernederen? Ik denk je leest nu dingen die er niet zijn, beste Imre. Met de zinspeling timeout/knockout, doelde ik puur, zoals in de reactie ook duidelijk mag worden op het blijkbaar gevallen zijn van jou voor iemand, wat ik juist helemaal geweldig voor je vindt. Dus vanwaar vernedering
| IMRE695 schreef: | | vooral na zijn mail aan mij, of ik wilde stoppen met flauwe grappen makenin serieuze topics van anderen. | Dat is niet de gehele inhoud. Ik heb aangegeven dat een geintje op zijn tijd wel moet kunnen, maar dat het niet zo moet zijn dat elk topic erin verzandt...da's toch net even wat anders...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:53
|
|
|
|
| FRANKIIE208 schreef: | Het is moeilijker voor een rijke om het Koninkrijk van God binnen te gaan dan voor een kameel door het oog van de naald.
Handig als je het heb, maar het is zonde als dit het belangrijkste in je leven zou zijn. |
Mario die het er ook niet mee eens is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:54
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Voor mijn eerste huwelijk 1. Daarna 2, waarvan de laatste nu weer een huwelijk is geworden  Dus nee, ben geen dater  |
Dus je laatste mislukte date is toch een huwelijk geworden?
Er is nog hoop!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 20:10
|
|
|
|
Als je geld te kort komt wou je dat je t had..... En als je geld te veel hebt word je als een zondig mens gezien door zo velen!
Tis ook nooit goed he......
Ik moet zeggen dat ik wel effe moet slikken wanneer ik in t weekend volle boodschappen karren voor bij zie komen en dan denk ik wou dat ik die luxe had kopen wat je wilt zonder na te denken. Ik ben van mening dat het soms wel wat oneerlijk verdeeld is idd wereld, en natuurlijk mis gun ik t een ander niet hoor !
Peace die t soms wel lastig vind eerst elk dubbeltje 10 keer om te draaien voor ze t uit kan geven......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 20:23
|
|
|
|
Als ik het KNMI moet geloven dan hebben we de komende week zomers weer. Het begint op dinsdag al met een temperatuur van 22 graden en veel zon.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 20:33
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Als ik het KNMI moet geloven dan hebben we de komende week zomers weer. Het begint op dinsdag al met een temperatuur van 22 graden en veel zon. |
Geloven doe je ergens anders ja.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 20:42
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | LEANNE: jij hebt gewonnen!
Behalve een wild weekend met het Korps Mariniers op zee, krijg je van de directie hier ook nog geheel vrijblijvend een weekend naar keuze aangeboden in een resort ver buiten Tokio waar je als geisha verkleed Japanse tuinen mag harken, thee kunt leren drinken op z'n Japans en gewoon als jezelf op bezoek mag gaan bij de Tenno (keizer) van Nippon.
Ik zou zeggen: geniet ervan en van harte meid!  |
Dan is de trip naar Tokio voor Maris en neem ik wel genoegen met wat er dan nog over is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 20:46
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dan is de trip naar Tokio voor Maris en neem ik wel genoegen met wat er dan nog over is  |
gaan we samen lea.. wie weet lopen er leuke japanners rond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 20:51
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dan is de trip naar Tokio voor Maris en neem ik wel genoegen met wat er dan nog over is  |
jij neemt het hele korps mariniers leanne????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 20:58
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Trouwens, het zou wel eens interessant zijn om te weten, Henk en Pieter, hoeveel mislukte dates jullie hebben gehad, voordat je de 'ware' eindelijk tegenkwam. 
Imre, die heel goed is in mailen!  |
Een date waar geen relatie uit voortkomt, hoeft toch niet per definitie een mislukte date te zijn Je zou terug kunnen zien op een leuke en gezellige avond. Ook kan er een vriendschappelijk contact overblijven. Mislukt klinkt zo negatief, alsof je gefaald hebt. Je kunt zo'n date ook zien als een leuke herinnering en weer een ervaring rijker.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 20:59
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:02
|
|
|
|

ik zoek ook nog vervoer voor de 3e juli
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:04
|
|
|
|
| JUDA209 schreef: | | Zou ook wel mee willen, even kijken hoe mijn diensten lopen dus onder voorbehoud. | Werk je nog op je 97ste
Tip: pas even je profiel aan, wel zo prettig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:06
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Werk je nog op je 97ste
Tip: pas even je profiel aan, wel zo prettig.  |
maar je bent zo oud als je je voelt toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:09
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | maar je bent zo oud als je je voelt toch?  |
Haha.....ik hoop dat ik op die leeftijd al met pensioen ben, maar een ieder is vrij om te blijven werken. Goed voor de economie!
Misschien moet ik tegen die tijd nog wel werken, je weet nooit wat de politiek bedenkt hè.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:11
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Als je geld te kort komt wou je dat je t had..... En als je geld te veel hebt word je als een zondig mens gezien door zo velen!
Tis ook nooit goed he......
Ik moet zeggen dat ik wel effe moet slikken wanneer ik in t weekend volle boodschappen karren voor bij zie komen en dan denk ik wou dat ik die luxe had kopen wat je wilt zonder na te denken. Ik ben van mening dat het soms wel wat oneerlijk verdeeld is idd wereld, en natuurlijk mis gun ik t een ander niet hoor !
Peace die t soms wel lastig vind eerst elk dubbeltje 10 keer om te draaien voor ze t uit kan geven......
Ja kan ik me heel goed voorstellen hoor peace, dat valt ook niet mee he? Ik herken het! Veel sterkte meis.
Mary
 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:18
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | | Peace die t soms wel lastig vind eerst elk dubbeltje 10 keer om te draaien voor ze t uit kan geven...... |
Is zeker lastig en vermoeiend Tegelijk word je er wel creatief van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:19
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Werk je nog op je 97ste
Tip: pas even je profiel aan, wel zo prettig.  |
Je zult het geld maar nodig hebben....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:36
|
|
|
|
| WIMBRIENE892 schreef: | Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een twee of driezits bank. Wie ken mij helpen? Heb zelf geen vervoer om het op te halen. Maar wellicht kunnen we daar overeenkomen?
wimbriene892 |
heb er 1 voor je wim met 2 stoelen erbij alles leer per half juli
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:37
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Deze tekst word zoooo uit zn verband gerukt dat het schunnig begint te worden deze te gebruiken.  |
Wat zou jij doen Pieter als Jezus jou zou vragen alles te verkopen en aan de armen te schenken? Stèl dat Hij, of een engel vannacht, aan je bed staat en jou meedeelt dat Hij een geweldig karwei voor jou heeft (met je gezin uiteraard) 'ergens' op een vuilnisbelt. Voor wie of wat zou je kiezen?
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:46
|
|
|
|

Wie het kleine niet eert is de grote niet weerd. Wees blij met wat je hebt he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 22:03
|
|
|
|
Ik ben wel benieuwd welk boek je momenteel leest en wat je ervan vindt.
Zelf lees ik nu 3 boeken ( 1 op mn werk tijdens de pauze/ 1 voor het slapen gaan en 1 tussendoor). De titels zijn; Liverpool street, gaat over de kindertransporten tijdens de 2-e wereldoorlog . Doodgeslagen,doodgezwegen over de vervolging van homosexuelen tijdens de 2-e wereld oorlog en het laatste boek is een roman die gaat over de schaatsrevue.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 22:09
|
|
|
|
Ik ben door mn boeken heen . Moet nodig ff nieuwe halen. Het laatste dat ik heb gelezen was Haar naam was Sarah, erg mooi boek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 22:23
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Anders geef je even je msn als hulplijn, Sus Jij hebt het tenslotte 11 dagen zonder CM weten te doen  |
Ik kan dat langer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 22:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Hoi Inez,
Heb je de brug van Geert Mak toevallig in het Turks? Die is in een beperkte oplage uitgegeven en een echt collectors item geworden (moet ik eigenlijk niet zeggen want dan doe je hem niet weg )
Willemijn |
Toevallig 'alleen' in het Nederlands, dat leest wat mij betreft het gemakkelijkst . Als je er belangstelling voor hebt: graag via mijn mail.
|
|
| Naar boven |
|
|