| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wat weer een overdreven reacties hier. Iedereen zit meteen op de kast omdat ik durf aan te geven dat aan een echtscheiding altijd twee verhalen zitten. Zelf heb je in eerdere bijdragen toegegeven dat je ook fouten hebt gemaakt tijdens je huwelijk, Annette. Waarom dan meteen weer doen alsof je van het ergste beschuldigd wordt hier? En hou maar op over de toon van de bijdrages hier, want het hangt me echt de strot uit. Zo meteen durft niemand meer iets te zeggen, omdat ze bang zijn dat ze iemand anders bezeren. |
Sorry Chat het gaat hier niet over het feit of er 2 kanten aan een scheiding zitten... Jij zegt min of meer dat een "mishandelde" vrouw zelf schuldig is aan het feit dat ze mishandeld wordt en dat vind ik veel en veel te ver gaan... dat heeft niets met 2 kanten van een verhaal te maken...Slaan is Slaan en is en blijft FOUT.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:54
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik las dit stukje vandaag
"We moeten als christenen de taal van de wereld spreken"
"Ik geloof niet dat God wil dat we als christenen een eigen taal hebben die alleen verstaanbaar is voor onszelf," zegt geestelijk verzorger Egbert Bos. "De missie van de kerk is de wereld. We zijn in de wereld en niet van de wereld. Christus heeft ons gezonden en als kinderen van God hebben we de Heilige Geest ontvangen, zodat we het werk van Christus in deze wereld kunnen voortzetten."
"God wil dat alle mensen ontdekken dat Hij de Schepper is, van hen houdt en wil vergeven. Vanuit het volbrachte werk van Jezus Christus is een nieuw en ander bestaan mogelijk. Daarom is het van belang dat we de taal van de wereld spreken. We zijn niet beter dan de mensen in de wereld, maar maken helaas dezelfde fouten. Het enige verschil in ons leven is Jezus Christus."
Niet moeilijker maken "Het is belangrijk dat we woorden gebruiken die de ander begrijpt," vervolgt Bos. "Dan ontstaat er geen afstand maar tonen we juist aan: ‘we staan naast je. Ik houd van je, God houdt van je’. Wanneer we onze eigen taal spreken, de tale Kanaäns, stellen we mensen niet in staat om God te ontmoeten. We maken het dan veel moeilijker dan nodig is, waardoor ze het Evangelie niet begrijpen."
"Dan merken we dat alle mensen verlangen naar rust en vrede. God wil ik contact komen met alle mensen. Dat kan als wij laten zien dat het Evangelie voor elke dag is en niet alleen voor op zondagmorgen. Het is ook niet alleen voor een hele kleine groep mensen, maar voor iedereen. Of je ingenieur of huisvrouw bent maakt niet uit. De boodschap is universeel."
Bos: "Als je met een collega of medestudent praat, weet je welke taal ze gebruiken. Als we over Christus praten, moeten we in die taal verder gaan en niet opeens een andere taal gaan gebruiken. Als we het geloof alleen voor zondagmorgen laten, ga je vanzelf in die vreemde taal spreken. Als het geloof voor elke dag is, leer je ook die taal van de wereld te spreken. Dat is echt interesse hebben in de medemens." |
ik kan me wel vinden in dit stuk en deze uitleg,waarin stond dit stukje als ik vragen mag????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:54
|
|
|
|
nu weer klaar ermee....beetje humor er overheen en we pikken de draad weer op, zonder mekaar weer voor vanalles uit te maken.
laten we de opmerkingen en reacties eens goed over nagedacht en uit liefde brengen het is een teer onderwerp, waar velen, heel wat verdriet en pijn hebben gehad en moeten verwerken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Herkenbaar Hannah? |
nee, zelf zou ik zoiets nooit doen chat...... ik ben zelf meer van de rechtstreekse eigenlijk. maar ik vind het gewoon super humor, en uitermate creatief gevonden! ik denk dat ik me idd maar eens voor die cursus inschrijf, carien!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:57
|
|
|
|
| MIEKJES285 schreef: | | ik kan me wel vinden in dit stuk en deze uitleg,waarin stond dit stukje als ik vragen mag???? |
had t van de site www.cip.nl
lees ik dagelijks, via mail etc
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 31 mei 2010, 18:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:58
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | ROFL
En als je vraagt waarom ze het steeds over seks hebben krijg je als antwoord:"ik wil niet dat je tegenvalt". Daar val ik als een blok voor.........  |
ik slik mn opmerkingen maar in..............
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 31 mei 2010, 18:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:58
|
|
|
|
Je zou maar eens eindeloos gaan schrijven hihi

Blijf wel overzicht houden he.
Heb je de vrouw gevonden waar je nu eindeloos van kunt dromen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:03
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Pieter... wat zeg je mij nou???? dus je werd niet weg geroepen?
toene...... dat had ik echt nooit van jou gedacht!  |
ik sprak afgelopen paar dames op chat...die mij dit verhaal ook al vertelden. Ze waren zooooooooo blij dat die man opeens weg moest. Alleen ze waren net niet zo bot om dat te zeggen.
Nou nu weten ze t dus dat het een wederzijdse ....geen bal aan date was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:05
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | had t van de site www.cip.nl
lees ik dagelijks, via mail etc |
bedankt!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:05
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik las dit stukje vandaag
"We moeten als christenen de taal van de wereld spreken"
"Ik geloof niet dat God wil dat we als christenen een eigen taal hebben die alleen verstaanbaar is voor onszelf," zegt geestelijk verzorger Egbert Bos. "De missie van de kerk is de wereld. We zijn in de wereld en niet van de wereld. Christus heeft ons gezonden en als kinderen van God hebben we de Heilige Geest ontvangen, zodat we het werk van Christus in deze wereld kunnen voortzetten."
"God wil dat alle mensen ontdekken dat Hij de Schepper is, van hen houdt en wil vergeven. Vanuit het volbrachte werk van Jezus Christus is een nieuw en ander bestaan mogelijk. Daarom is het van belang dat we de taal van de wereld spreken. We zijn niet beter dan de mensen in de wereld, maar maken helaas dezelfde fouten. Het enige verschil in ons leven is Jezus Christus."
Niet moeilijker maken "Het is belangrijk dat we woorden gebruiken die de ander begrijpt," vervolgt Bos. "Dan ontstaat er geen afstand maar tonen we juist aan: ‘we staan naast je. Ik houd van je, God houdt van je’. Wanneer we onze eigen taal spreken, de tale Kanaäns, stellen we mensen niet in staat om God te ontmoeten. We maken het dan veel moeilijker dan nodig is, waardoor ze het Evangelie niet begrijpen."
"Dan merken we dat alle mensen verlangen naar rust en vrede. God wil ik contact komen met alle mensen. Dat kan als wij laten zien dat het Evangelie voor elke dag is en niet alleen voor op zondagmorgen. Het is ook niet alleen voor een hele kleine groep mensen, maar voor iedereen. Of je ingenieur of huisvrouw bent maakt niet uit. De boodschap is universeel."
Bos: "Als je met een collega of medestudent praat, weet je welke taal ze gebruiken. Als we over Christus praten, moeten we in die taal verder gaan en niet opeens een andere taal gaan gebruiken. Als we het geloof alleen voor zondagmorgen laten, ga je vanzelf in die vreemde taal spreken. Als het geloof voor elke dag is, leer je ook die taal van de wereld te spreken. Dat is echt interesse hebben in de medemens." |
hmmm... zit mij nu af te vragen... kun je alleen geloven voor de zondag ? (weet wel hoe ik hier over denk, maar ben eerst benieuwd naar de reacties op deze vraag... ).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:07
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wat weer een overdreven reacties hier. Iedereen zit meteen op de kast omdat ik durf aan te geven dat aan een echtscheiding altijd twee verhalen zitten. Zelf heb je in eerdere bijdragen toegegeven dat je ook fouten hebt gemaakt tijdens je huwelijk, Annette. Waarom dan meteen weer doen alsof je van het ergste beschuldigd wordt hier? En hou maar op over de toon van de bijdrages hier, want het hangt me echt de strot uit. Zo meteen durft niemand meer iets te zeggen, omdat ze bang zijn dat ze iemand anders bezeren. |
Ik beloof plechtig dat ik gewoon door zal gaan met op MIJN manier reageren. Als ik onbedoeld iemand kwets, heb ik dat nooit bedoeld. Als ik ongewild iemand kwets, heb ik dat nooit gewild.
Pieter, die het allemaal wel prima vind en het wel grappig vind dat iedereen zo snel gepikeerd reageerd omdat het anders zo saai zou zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:09
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wat een cactussen hier weer.....pff zou je ook niet oud mee willen worden. |
Wees niet bang Chat, om met jou oud te worden zou k eerst moeten zien twee keer zo oud te worden als nu...anders ist weer een ongelijkwaardige relatie en dat gaat dan natuurlijk weer hartstikke fout! Gevolg: scheiding, en daar worden we niet vrolijk van
En dan nu, volg ik het ge-wel-di-ge advies van Jonathan maar op...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:12
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | hmmm... zit mij nu af te vragen... kun je alleen geloven voor de zondag ? (weet wel hoe ik hier over denk, maar ben eerst benieuwd naar de reacties op deze vraag... ). |
Pff Sus...weet je hoelang die zondag dan moet zijn om al dat geloof van de rest van de week erin te pakken?
Overigens wel een mooi stukje...(laatste reactie Jonathan)... doet me denken aan een mooi lied :D De eerste keer dat ik em hoorde dacht ik echt: "Touché" ...
http://www.youtube.com/watch?v=3xRy8zx878w&playnext_from=TL&videos=dJoD-vqmRJs
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 31 mei 2010, 19:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:15
|
|
|
|
Mooi, en heel herkenbaar...
Kippenvel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:16
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Je moet het natuurlijk wel weten te doseren... Meteen in het tweede mailtje vragen wat voor standjes ze lekker vind valt over het algemeen niet zo goed  |
hahaha Tess... ik lees dit nu pas en lig gelijk in een deuk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:16
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik sprak afgelopen paar dames op chat...die mij dit verhaal ook al vertelden. Ze waren zooooooooo blij dat die man opeens weg moest. Alleen ze waren net niet zo bot om dat te zeggen.
Nou nu weten ze t dus dat het een wederzijdse ....geen bal aan date was |
goed te horen dat het ze geen trauma heeft opgeleverd tevens ben ik blij dat ze hun ideaalbeeld van hun droomman drastisch naar beneden hebben bijgesteld en nu met mannen als jij praten. sommige vrouwen vinden hun man nu eenmaal niet in de eredivisie maar moeten genoegen nemen met iemand uit de grijze middenmoot of zelfs uit de kelders van de laagste divisie... ik hoop oprecht dat 1 van hen het geluk bij jou kan vinden
En even WEL serieus... ik wens jou en je kinderen deze week veel sterkte toe met het verwerken van oma's overlijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:22
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | goed te horen dat het ze geen trauma heeft opgeleverd tevens ben ik blij dat ze hun ideaalbeeld van hun droomman drastisch naar beneden hebben bijgesteld en nu met mannen als jij praten. sommige vrouwen vinden hun man nu eenmaal niet in de eredivisie maar moeten genoegen nemen met iemand uit de grijze middenmoot of zelfs uit de kelders van de laagste divisie... ik hoop oprecht dat 1 van hen het geluk bij jou kan vinden
En even WEL serieus... ik wens jou en je kinderen deze week veel sterkte toe met het verwerken van oma's overlijden. |
thanks..... voor je wens..
en t chatten met die dames was meer omdat ze mij zo'n hoog knuffel-gehalte-christen (jouw woorden) vonden. En mij als tegenpool van jou beschouwden. Daarom dachten ze...toen was het zooooooo tegengevallen....die Jonathan moet wel een heeeel leuk iemand zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:24
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | thanks..... voor je wens..
en t chatten met die dames was meer omdat ze mij zo'n hoog knuffel-gehalte-christen (jouw woorden) vonden. En mij als tegenpool van jou beschouwden. Daarom dachten ze...toen was het zooooooo tegengevallen....die Jonathan moet wel een heeeel leuk iemand zijn. |
Jonathan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:34
|
|
|
|
| BENNY340 schreef: | | ook als de weg je moeilijk vald GOD is altijd nabij. | Ja jongen zo is het...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:35
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Mooi, en heel herkenbaar...
Kippenvel!  |
Dank en ja voor vele denk ik herkenbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:36
|
|
|
|
Ik word nergens van beschuldigd chat, en al was dat wel zo heb ik een hele gladde rug,ik heb inmiddels vrede met mn verleden, ik hoef me niet te verdedigen. k ben de laatste die zal zeggen dat ik schuldloos gescheiden ben, wel zeg ik dat ik geen schuld had aan het feit dat mn ex zn handjes niet thuis kon houden, zijn fout, niet de mijne. Wat jij in je bijdrages (hopelijk onbedoelt) doet is een deel van de schuld van een mishandeling in de schoenen van het slachtoffer duwen. Er zijn geen verzachtende omstandigheden die zoiets goed praten, fout is fout, zonder ja maar.....
Aan een echtscheiding zitten 2 verhalen,ben ik met je eens. Maar het ging over mishandeling, daarbij ligt de schuld altijd bij de dader.
Je kan iemand wel eens onbedoelt bezeren met een uitspraak, maar bij deze van jou kan je verwachten dat je een groepje mensen kwetst. Dat zal je vast niet zo bedoelt hebben maar het staat er wel zo. Spring zelf eens een keer niet direct op de kast als mensen je aangeven dat je iets niet handig verwoord, als er meerdere mensen zeggen dat je het beter anders kan zeggen zou er wel eens een kern van waarheid in kunnen zitten.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op maandag 31 mei 2010, 19:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:40
|
|
|
|
jonathan.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:56
|
|
|
|
Uit de krant (AD) van vandaag:
'Bijna-dood ervaring is mogelijk toch niet zo spiritueel'.
NEW YORK. De bijna-dood ervaring is mogelijk toch niet zo spiritueel als vaak wordt omschreven. Onderzoekers van de Amerikaanse George Washington University denken een biologische verklaring te hebben gevonden voor mensen die 'terugkeren uit de dood' en verslag over hun ervaringen doen als termen als: een licht gevulde, of een wegdrijven uit het eigen lichaam. Ook wordt er door uit de dood teruggekeerde patienten opvallend vaak het verschijnen van religieuze verguren gerapporteerd, zoals Jezus, Mohammed of Krishna. Uit hersenmetingen bij zeven terminale patienten is in het onderzoek gebleken dat op het moment van sterven er een uitbarsting van activiteit van wel drie minuten plaats vindt. Dit is elektrische energie, die volgens de leider van het onderzoeksteam, Dr. Lakmir Chawla, vrij zou komen als de hersens zonder zuurstof geraken. "We denken dat de bijna-doodervaring wordt veroorzaakt door deze plotselinge toename van hersenactiviteit,"aldus Dr. Lakmir Chawla. Zijn onderzoek is gebubliceerd in het toonaangevende Journal of Palliative Medicine.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:01
|
|
|
|
Ik ook off-line Imre weg
Gs ik maar de bonuspunten uitdelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:05
|
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) rick261 + 2 kids (onder voorbehoud) david151
29 aanmeldingen, en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:13
|
|
|
|
Omdat Hannah te lui is plaats ik de route beschrijving :
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:20
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) rick261 + 2 kids (onder voorbehoud) david151
|
nog effe en de dames zijn in de minderheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:31
|
|
|
|
Vind de tekst van deze zoooo mooooi
http://www.youtube.com/watch?v=rBzcOUOY5YY&feature=related
Use somebody
I've been roaming around, I was looking down at all I see Painted faces fill the places I can't reach You know that I could use somebody You know that I could use somebody
Someone like you and all you know and how you speak Countless lovers under cover of the street You know that I could use somebody You know that I could use somebody Someone like you
Off in the night while you live it up I'm off to sleep Waging wars to shake the poet and the beat I hope it's gonna make you notice I hope it's gonna make you notice
Someone like me, someone like me Someone like me, somebody
I'm ready now, I'm ready now I'm ready now, I'm ready now I'm ready now, I'm ready now I'm ready now
Someone like you, somebody Someone like you, somebody Someone like you, somebody
I've been roaming around, I was looking down at all I see
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:41
|
|
|
|
dit zei gisteren mijn zoonlief van drie:
ik moet nu echt, heel echt bij jou in bed slapen mamma.
Dus ik vraag hem waarom? Hij zegt: ik kan er niet meer bij in mijn bed, mijn bed ligt al zoooo vol slaap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:43
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | dit zei gisteren mijn zoonlief van drie:
ik moet nu echt, heel echt bij jou in bed slapen mamma.
Dus ik vraag hem waarom? Hij zegt: ik kan er niet meer bij in mijn bed, mijn bed ligt al zoooo vol slaap  |
Haha, daar had je vast niet van terug
|
|
| Naar boven |
|
|