ChristianMatch
 


Forum

Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 00:19
 
CHRISTEN307 schreef:
Zoek eerst het Koninkrijk van God en Zijn Gerechtigheid en al het andere ontvang je bovendien, ja Amen, dat doet Hij al meer dan 60 jaar bij mij...


FF kijken, je bent 63 jaar en zegt dat je al het andere al ontvangt van Hem, al meer dan 60 jaar ...

Zoekt eerst het Koninkrijk van God en Zijn Gerechtigheid, wanneer heb je dat dan gezocht ...

Ik ken Jezus als mijn persoonlijke Verlosser, Redder en Zaligmaker, ik was 16 jaar toen ik ja mocht zeggen tegen Zijn Liefde ... Dat ik besefte, dat alles wat ik wist over Hem, alleen in mijn hoofd zat ... maar wat in het hoofd zit zit niet in het hart ... Ik ging op mijn knieën en gaf mijn leven aan Hem, Jezus Christus ... En geen seconde eerder ...

Ken jij Jezus Christus als je persoonlijke Verlosser, Redder en Zaligmaker ... want je kunt niet, zoals ik het lees, al meer dan 60 jaar iets ontvangen, wat je alleen kunt krijgen als je eerst zoekt en vindt ...

Maar goed, dit is wel heel erg off-topic ... Verlegen lachende smiley


Maar snel on-topic gaan ...

Ik vind dat een relatie niet afhankelijk moet zijn van autobezit ... maar ik denk dat in de praktijk het bezit van een auto wel veel meer mogelijkheden geeft ... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 06:14
 
..

Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 27 juli 2011, 21:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:25
 
CHRISTEN307 schreef:
nog voordat ik bestond, had God het goede al met mij voor en niet het kwade, maar ook ik was de verloren zoon, die zijn deel opeiste en verkwistte, totdat ik tot mijzelf kwam, arm, hopeloos, en bijna dood, toen ben ik opgestaan en naar mijn Vader gegaan, belijdende mijn zonde van ongehoorzaamheid en.... toen kuste de Vader mij en omarmde mij en sloot mij in Zijn hart op Golgotha....en dat is voor een ieder, die verloren dreigt te gaan in deze wereld, bezin je en ga naar Vader toe....



Ik zie het verband niet tussen dit en auto bezit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:56
 
MARISKA601 schreef:
Ik zie het verband niet tussen dit en auto bezit?
Misschien met de auto gebracht???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATHY142





Berichten: 80

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:24
 
CHATULIEM619 schreef:
Misschien met de auto gebracht???

Met privé chauffeur? Best handig altijd zo'n BOB bijdehand.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:00
 
CHRISTEN307 schreef:
nog voordat ik bestond, had God het goede al met mij voor en niet het kwade, maar ook ik was de verloren zoon, die zijn deel opeiste en verkwistte, totdat ik tot mijzelf kwam, arm, hopeloos, en bijna dood, toen ben ik opgestaan en naar mijn Vader gegaan, belijdende mijn zonde van ongehoorzaamheid en.... toen kuste de Vader mij en omarmde mij en sloot mij in Zijn hart op Golgotha....en dat is voor een ieder, die verloren dreigt te gaan in deze wereld, bezin je en ga naar Vader toe....

Tegen wie heb jij het nou eigenlijk? Het is net alsof jij je richt tegen mensen die niet gelovig zijn. Heb je wel in de gaten dat je op christian match zit.. een ontmoetingssite voor christenen? Ik vind het fijn om te horen dat jij God's enorme genade hebt leren kennen en weet dat je behouden bent. Dit geldt echter voor de meeste mensen die lid zijn van christian match. Jouw bijdragen komen op mij zo nu en dan bijna over alsof jij jezelf verheerlijkt in plaats van onze Vader in de hemel. Bovendien zijn ze off-topic. Neem deze discussie maar als voorbeeld. Die gaat over de vraag of autobezit noodzakelijk is voor een goede relatie en niet over de vraag of jij (of ik of wie dan ook) zich behouden weet....

En om dan meteen maar weer on-topic te gaan: autobezit is in mijn ogen niet noodzakelijk voor een goede relatie. Er zijn heel veel hele andere factoren die bepalen of een relatie wel of niet goed is . Autobezit is daar absoluut niet één van. Dat neemt niet weg dat het wel erg makkelijk is als je over eigen vervoer beschikt als de ander niet naast de deur woont. Maar goed, als de relatie echt goed zit dan vind je daar ook wel iets op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:03
 
CHRISTEN307 schreef:
nog voordat ik bestond, had God het goede al met mij voor en niet het kwade, maar ook ik was de verloren zoon, die zijn deel opeiste en verkwistte, totdat ik tot mijzelf kwam, arm, hopeloos, en bijna dood, toen ben ik opgestaan en naar mijn Vader gegaan, belijdende mijn zonde van ongehoorzaamheid en.... toen kuste de Vader mij en omarmde mij en sloot mij in Zijn hart op Golgotha....en dat is voor een ieder, die verloren dreigt te gaan in deze wereld, bezin je en ga naar Vader toe....


Is de auto soms afgoderij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:09
 
HERMAN388 schreef:
Is de auto soms afgoderij?



Ik zie mensen wel eens knielen bij hun auto Knipoog smiley

en hij word ook vaak wel de heilige koe genoemd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:17
 
MARISKA601 schreef:
Ik zie mensen wel eens knielen bij hun auto Knipoog smiley

en hij word ook vaak wel de heilige koe genoemd.


auto is prima vervoermiddel en onmisbaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:36
 
LISA610 schreef:
Tegen wie heb jij het nou eigenlijk? Het is net alsof jij je richt tegen mensen die niet gelovig zijn. Heb je wel in de gaten dat je op christian match zit.. een ontmoetingssite voor christenen? Ik vind het fijn om te horen dat jij God's enorme genade hebt leren kennen en weet dat je behouden bent. Dit geldt echter voor de meeste mensen die lid zijn van christian match. Jouw bijdragen komen op mij zo nu en dan bijna over alsof jij jezelf verheerlijkt in plaats van onze Vader in de hemel. Bovendien zijn ze off-topic. Neem deze discussie maar als voorbeeld. Die gaat over de vraag of autobezit noodzakelijk is voor een goede relatie en niet over de vraag of jij (of ik of wie dan ook) zich behouden weet....

En om dan meteen maar weer on-topic te gaan: autobezit is in mijn ogen niet noodzakelijk voor een goede relatie. Er zijn heel veel hele andere factoren die bepalen of een relatie wel of niet goed is . Autobezit is daar absoluut niet één van. Dat neemt niet weg dat het wel erg makkelijk is als je over eigen vervoer beschikt als de ander niet naast de deur woont. Maar goed, als de relatie echt goed zit dan vind je daar ook wel iets op.




Toch maar die zeilboot Lisa? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 12:55
 
MARISKA601 schreef:
Ik zie mensen wel eens knielen bij hun auto Knipoog smiley

en hij word ook vaak wel de heilige koe genoemd.


nee joh, die malloten hebben hun autosleutel laten vallen en moeten die ff oprapen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 15:37
 
LISA610 schreef:
En om dan meteen maar weer on-topic te gaan: autobezit is in mijn ogen niet noodzakelijk voor een goede relatie. Er zijn heel veel hele andere factoren die bepalen of een relatie wel of niet goed is . Autobezit is daar absoluut niet één van. Dat neemt niet weg dat het wel erg makkelijk is als je over eigen vervoer beschikt als de ander niet naast de deur woont. Maar goed, als de relatie echt goed zit dan vind je daar ook wel iets op.

Helemaal mee eens!

Jaja, ben weer aanwezig én weer vrijgezellig Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 15:38
 
en gelijk ook weer "dubbel" Clown smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 28 juli 2011, 15:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 19:51
 
VISSER278 schreef:
Toch maar die zeilboot Lisa? Lachende smiley

Ha ha ha ... bijvoorbeeld die zeilboot Visser. Waar een wil is, is ook een weg lijkt mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 19:52
 
LISA610 schreef:
Ha ha ha ... bijvoorbeeld die zeilboot Visser. Waar een wil is, is ook een weg lijkt mij.


met een zeilboot over de weg? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 19:53
 
MARISKA601 schreef:
met een zeilboot over de weg? Knipoog smiley

Kan best joh.. zolang die zeilboot op een trailer achter de auto zit ha ha ha.. kom je toch weer uit op die auto he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 21:10
 
LISA610 schreef:
Kan best joh.. zolang die zeilboot op een trailer achter de auto zit ha ha ha.. kom je toch weer uit op die auto he Knipoog smiley



Hoeft niet perse hoor. Wat dacht je van de nieuwe waterweg? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 21:20
 
VISSER278 schreef:
Hoeft niet perse hoor. Wat dacht je van de nieuwe waterweg? Smiley die vol vragen zit

Was het oude water weg, dan Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 21:32
 
PIETER649 schreef:
nee joh, die malloten hebben hun autosleutel laten vallen en moeten die ff oprapen Knipoog smiley

Hallo Pieter
Ja en ze zijn gelijk in het putje gevallen en dan moet je gaan vissen.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 02:41
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Pieter
Ja en ze zijn gelijk in het putje gevallen en dan moet je gaan vissen.
Sjalom.
Martin

Hmmm denk niet dat sleutels in t aas aan een haakje bijten Martin.. zou een magneetje aan een touwtje doen als ik jou was Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 20:42
 
IESJE369 schreef:
Was het oude water weg, dan Smiley die vol vragen zit

Nee, joh die is verplaatst naar nieuwe schans Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:16
 
LISA610 schreef:
Hmmm denk niet dat sleutels in t aas aan een haakje bijten Martin.. zou een magneetje aan een touwtje doen als ik jou was Clown smiley

Hallo Lisa

Ik weet alleen niet of het magneetje het ook onderwaterdoet hahaha.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIJS102





Berichten: 25

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:18
 
HANNAH810 schreef:
tja, willem, zonder lexus ben je nergus........ Clown smiley

ach, weet je maar gelijk waar je aan toe bent; en het scheelt je veel treinkaartjes om daar achter te komen moet je maar denken;

(liever een kerel dan een vierwieler)

haha die kleine lettertjes!... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 02:32
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Lisa

Ik weet alleen niet of het magneetje het ook onderwaterdoet hahaha.
Sjalom.
Martin

Echt wel!!! Daarom hebben slimme watersportmensen vaak een magneet mee aan boord... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 10:10
 
LISA610 schreef:
Echt wel!!! Daarom hebben slimme watersportmensen vaak een magneet mee aan boord... Knipoog smiley

Wat dacht je van een drijfkurkje als sleutelhanger, Lisa? Dan blijft je sleutelbos drijven en hoef je niet met magneetjes aan een draadje op de bodem van het Pikmeer te zoeken.....

Thomas, As Jo sile wolle, is it better de saken foar to wêzen. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 6 augustus 2011, 22:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 21:57
 
Hallo Gijs

Ik kon het niet lezen dus liet ik even google zoeken en die kwam uit op een losgeslagen driewieler hahaha
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 21:58
 
LISA610 schreef:
Echt wel!!! Daarom hebben slimme watersportmensen vaak een magneet mee aan boord... Knipoog smiley

Hallo Lisa

Ja ik weet het want was heel erg lang watersporter maar nu niet meer en ik had ook een magneet aan boord maar geen kleintje want die kunnen niet zoveel vinden volgens mij haha.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:00
 
THOMAS968 schreef:
Wat dacht je van een drijfkurkje als sleutelhanger, Lisa? Dan blijft je sleutelbos drijven en hoef je niet met magneetjes aan een draadje op de bodem van het Pikmeer te zoeken.....

Thomas, As Jo sile wolle is it better de saken foar to wêzen. Knipoog smiley

Hallo Thomas

Dat moet dan wel een grote zijn maar er zijn niet zoveel van die grote flessen waar die kurken op zitten want meestal heb je er ook nog een paar sleutels meer aan hangen.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LUDOVIS284





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 12:47
 
nee ( maar wel makkelijk)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 12:56
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Thomas

Dat moet dan wel een grote zijn maar er zijn niet zoveel van die grote flessen waar die kurken op zitten want meestal heb je er ook nog een paar sleutels meer aan hangen.
Sjalom.
Martin

je kan ook een aantal kurken (ff flink doordrinken dan... Clown smiley ) aan elkaar binden hoor Martin! paar flessen rode wijn, wat champagne...mmm...daar heb je vast (g)een harde dobber aan! Knipoog smiley maar wél een héle grote....


Laatst aangepast door
MARIA576
op zondag 7 augustus 2011, 13:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 Volgende
Pagina 8 van 10