| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:39
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | als we nu al onze dingen op een hoop gooien....dan werken we alles samen weg en gaan dan genieten van t mooie weer |
Wow, wat een slimme man! Ik ben voor Neem jij de sigaren mee of ik?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik heb 2 flessen wijn gekocht voor de bouwvakkers die mijn balkon opnieuw "bestraat"hebben en daarbij al mn onkruid weggehaald hebben ( heerlijk!). En een rvs afvalbak voor een hele goede vriend die binnenkort jarig wordt! |
ik had gister 2 flessen wijn gekocht...maar dan voor mezelf en vandaag wat spulletjes om van t weekend te gaan vissen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Euh.. tja... nou.. kijk..
Ik ben natuurlijk duitser.... dus ik trek nog geeneens een oranje onderbroek aan..
Op mijn auto wappert een stoer duits vlaggetje (misschien kan Annette daar een foto van uploaden of downloaden... ik ben daar n generatie te oud voor)
Mijn nieuwe bril zie je op mijn profielfoto In zwart rood geel staat daar het woord TOOR hetgeen inhoud doelpunt. Aangezien wij duitsers de nieuwe wereldkampioen worden, zal dat vaak geroepen gaan worden
Ohja.. ff wat anders.. hartelijk dank voor de 4 punten die wij van jullie kregen bij het eurovisiesongfestival (wederom een event dat WIJ hebben gewonnen trouwes ) maarre.. ik heb geen nederlandse inzending gezien de laatste jaren... doen jullie niet meer mee of zingen jullie net zo slecht als jullie voetballen???  |
gelukkig dat jij het zegt en niet iemand met verstand van voetbal maar ja ik kan het je niet kwalijk nemen je bekijkt alles vanuit een duitse bril
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:42
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wow, wat een slimme man! Ik ben voor Neem jij de sigaren mee of ik? |
ja.....die rook ik ook af en toe
ik kan natuurlijk ook heel snel mijn strijk doen, dan ben ik er gewoon weer vanaf en heb plenty tijd. En ik ga het zeker vanavond zelf dan maar doen...heb ik t weekend tenminste helemaal vrij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:46
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ja.....die rook ik ook af en toe
ik kan natuurlijk ook heel snel mijn strijk doen, dan ben ik er gewoon weer vanaf en heb plenty tijd.
Ah....je ziet er toch maar vanaf? Tè gezellig zeker? Succes met het strijken dan en een fijne (rest)avond!
En ik ga het zeker vanavond zelf dan maar doen...heb ik t weekend tenminste helemaal vrij |
Tijd voor je 2 flessen wijn? ( hik) Gezwelligg een whijnjt dlinken in je thhuin? Ik h(i)oop dat et dloog blijft..
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op woensdag 2 juni 2010, 19:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:47
|
|
|
|
heel veel geluk samen!!
liefs renske
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:49
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Zucht....gelukkig ben ik niet jaloers  |
breng gerust ook je strijk maar hahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLORA809
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:49
|
|
|
|
Mooi stukje Anita, de fase van ongetrouwd zijn heeft z'n eigen charmes en mogelijkheden en als je die ziet en benut (uitbuit ) maak je van die tijd ook iets moois, wat je weer meeneemt naar de volgende fase. Hoe beter de voorbereiding, dus je relatie met God en weten wie je bent in Hem, hoe beter het huwelijk, omdat je voor die tijd al waardevolle dingen hebt geleerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:53
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik heb 2 flessen wijn gekocht voor de bouwvakkers die mijn balkon opnieuw "bestraat"hebben en daarbij al mn onkruid weggehaald hebben ( heerlijk!). En een rvs afvalbak voor een hele goede vriend die binnenkort jarig wordt! |
Een setje gitaarsnaren, DVD box dl 2 "Sherlock Holmes" en nw cd van U2
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:04
|
|
|
|
| ESSIEM524 schreef: | | Je hebt het echt intens goed verwoord...sterkte meis! |
dank je...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:04
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Het is soms zo makkelijk he, om een muurtje te bouwen... maar zo moeilijk ook weer af te breken. We mogen van onszelf houden, ondanks al onze gebreken...en dat dankzij Hem  |
ja idd Tess, opbouwen gaat zo maar...maar dan..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:13
|
|
|
|
Ik heb de bonus al bedacht: Imre zal u een avond veraangenamen.
Iets voor Mariska
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:15
|
|
|
|
| MIEKJES285 schreef: |
breng gerust ook je strijk maar hahaha  |
Oh,wat een heerlijk aanbod, helaas heb ik alleen maar 3 blouses voor mn werk en een broek te strijken,maar ik ga je onthouden hoor !
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op woensdag 2 juni 2010, 21:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:20
|
|
|
|
Hier spreekt een ervaringsdeskundige qua muren opbouwen en afbreken . Wat mij heeft geholpen is vrienden in vertrouwen nemen over mijn groei ( lees; "afbreek") proces. Gevraagd of ze mij daarmee wilden helpen. Natuurlijk moet je het zelf doen maar als er mensen in je omgeving zijn die tot je kern mogen doordringen helpt dat zeker.
En weet je.........door te snoeien ga je groeien! Je weet dat snoeien pijn doet maar daarna wordt je nog mooier Sterkte in dit zo lastige proces, ik ga voor je bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:20
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wie heeft z'n huis al versierd met oranje  |
Heb een Kabouter (oranje) Plop-muts !!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:21
|
|
|
|
|
Gisteravond voor de kinderen een zwembad voor in de tuin, een parasol voor Annette om met haar dikke buik uit de zon ons kindje uit te broeden en voor mezelf een duits vlaggetje voor op mn auto... laat de zomer maar komen, we zijn er klaar voor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | Gisteravond voor de kinderen een zwembad voor in de tuin, een parasol voor Annette om met haar dikke buik uit de zon ons kindje uit te broeden en voor mezelf een duits vlaggetje voor op mn auto... laat de zomer maar komen, we zijn er klaar voor!! |
Je bent een gezegend man ,Pieter,ik heb zo de laatste jaren het forum gevolgd en ben blij voor jou en Annette dat jullie het geluk samen gevonden hebben en daarbij , als kroon op jullie liefde, een kindje mogen verwachten. Wat heerlijk dat je papa mag zijn voor de andere kinderen van Annette en straks het wonder zelf mag gaan ervaren van de geboorte van een nieuw leven! Heel veel geluk samen met jullie gezin!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:30
|
|
|
|
|
Ik denk dat de heer Imre een andere dame 's avonds zal vermaken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:31
|
|
|
|
|
kunnen we niet ergens een strijkavondje gaan houden, dat iedereen zijn strijk meeneemt en toe behoren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:33
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik had gister 2 flessen wijn gekocht...maar dan voor mezelf en vandaag wat spulletjes om van t weekend te gaan vissen |
Ik heb een open bakkersmand gekocht voor op zo'n transporter fiets....voor mn nicht die jarig is...pfff die dingen zijn best aan de prijs... wijn krijg ik regelmatig cadeau van een collega dus dat heb ik nog zat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:01
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | kunnen we niet ergens een strijkavondje gaan houden, dat iedereen zijn strijk meeneemt en toe behoren? |
Weer zo`n goed plan , doe maar bij mij thuis dan, kunnen de vloer en de ramen direct mee ,zorg ik voor de koffie en wat erbij,deal?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:01
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | kunnen we niet ergens een strijkavondje gaan houden, dat iedereen zijn strijk meeneemt en toe behoren? |
Moet je aan Chris vragen of hij een strijkdate-avond organiseerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:03
|
|
|
|
De laatste tijd zien we dat een aantal mensen terugkomt. Laten we dit topic gebruiken om ze weer welkom te heten....
Welkom terug Renske
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:04
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Heb een Kabouter (oranje) Plop-muts !!!!  |
En een jup holland jup shirt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | De laatste tijd zien we dat een aantal mensen terugkomt. Laten we dit topic gebruiken om ze weer welkom te heten....
Welkom terug Renske |
thanks chat er is leven buiten cm maar met cm is het toch leuker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:08
|
|
|
|
Count me out!! Ik strijk gewoon niét
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:13
|
|
|
|
Nou mijn strijk is nu klaar....dus mij hoef je niet te verwachten.
k Ga zo wel een lekker wijntje drinken op mijn eigen succes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:14
|
|
|
|
welkom terug
Is er geen afkick cursus van CM?
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op woensdag 2 juni 2010, 21:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:15
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Een setje gitaarsnaren, DVD box dl 2 "Sherlock Holmes" en nw cd van U2 |
nieuwe cd van U2 ???? heb ik wat gemist??....ik luister tegenwoordig te veel Delirious denk ik, dan denk ik niet zo aan U2
|
|
| Naar boven |
|
|