| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:31
|
|
|
|
Een aantal jaren geleden was ik bij mijn moeder op haar verjaardag waar de hele familie was met een lading kinderen. Op een gegeven moment zat mijn neefje van 3 op schoot die ineens riep; Tante Carin, hoe komt u aan die tennisballen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:33
|
|
|
|
eh....dagje zee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:35
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Een aantal jaren geleden was ik bij mijn moeder op haar verjaardag waar de hele familie was met een lading kinderen. Op een gegeven moment zat mijn neefje van 3 op schoot die ineens riep; Tante Carin, hoe komt u aan die tennisballen  |
je weet toch dat je die bij de tennisbaan weer moet inleveren ?!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:36
|
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:37
|
|
|
|
Haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:40
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Heb je vers 10 en 11 er ook bij gelezen? Dus om op basis van vers 12 t/m 14 je conclusie te trekken, vind ik wat kort door de bocht. |
Ja, die heb ik natuurlijk óók gelezen ;)
Vers 10 t/m vers 14: 10 Doch hun, die getrouwd zijn, beveel ik niet, maar de Here, dat een vrouw haar man niet mag verlaten – 11 is dit tóch gebeurd, dan moet zij ongehuwd blijven of zich met haar man verzoenen – en een man moet zijn vrouw niet verstoten. 12 Maar tot de overigen zeg ik, niet de Here: heeft een broeder een ongelovige vrouw, die erin bewilligt met hem samen te wonen, dan moet hij haar niet verstoten. 13 En een vrouw moet, als zij een ongelovige man heeft, en deze erin bewilligt met haar samen te wonen, die man niet verstoten. 14 Want de ongelovige man is geheiligd in zijn vrouw en de ongelovige vrouw is geheiligd in de broeder. Anders zouden immers uw kinderen onrein zijn, doch nu zijn zij heilig.
Paulus, geïnspireerd door God zegt hier: "tot de overigen, dus tot degenen die niet getrouwd zijn :)
Dus ik vind mijzelf niet kort door de bocht.
Ik lees goed wát er staat :)
Vriendelijke Groet,
Shanita.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:40
|
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:41
|
|
|
|
Ik heb mijn auto laten maken ( bijna €300.00 ) een boek gekocht voor de dochter van een goede vriend en een boek voor mijzelf ( eh...2 boeken zelfs) ;
Tranen van mijn ziel ; over de christen vervolging in China Weeskinderen ; over joodse weeskinderen en hun lot in de 2e wereldoorlog
* blijf geloof ik wel een beetje hangen in oorlog en vervolging *
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:47
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nou als ik ga strijken lijkt t ook wel van een heel gezin..... is van weken bij mekaar dan. Dus dat is al gauw 10 shirts, heel aantal broeken, paar polo's en Tshirts. Rest strijk ik niet hoor.
Ik ben nu dus blij dat t weer voor paar weken over is.
Nu kijken of er nog iemand is voor t volgende klusje..
De zolder moet eens een flinke schoonmaakbeurt hebben.
Dat zijn nou echt van die dingen die ik niet doe. Woonkamer ...ja Keuken...dagelijks Toilet beneden..... ja 3 slaapkamers ...ja wekelijks ongeveer badkamer en toilet....ja wekelijks zolder......pfff daar kom ik dus maar 1 x per week ongeveer
maar die is nu dus nodig aan de beurt |
Nodig een goeie bekende uit en doe het samen... dan ben je sneller klaar(als het goed is) en het is nog gezellig ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:51
|
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met pleegdochter zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) Code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud)
37 aanmeldingen dus; 22 dames en 15 heren en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:51
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | hé dat is raar ??? strijk was dus al .........nee was...wasmachine voor.....dus ook nee koken...vind ik zelf wel leuk.....dus ook nee boodschappen....is soort voorbereiding van t koken....dus ook nee
shoppen is wel een fijn dat er een vrouw bij is, maar als je dat met een vrouw gaat doen, loop je alleen nog maar in de miss Etam, en andere dames winkels..
nou snap ik er niets meer van..... t lijkt wel altijd een nee?
Wie legt mij nou eens uit....waarom er ook Ja's zijn ?? |
Ik heb dè oplossing voor je......zoek een hele luie vrouw en je kunt alle huishoudelijke klusjes zelf blijven doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Soms heb je van die momenten he, dan wil je het echt zeker weten. In mijn geval dus ook. Dus ik liet mij overhalen tot het invullen van de kieswijzer. En met enige trots mag ik zeggen het volgende kwam er uit: VVD Op de tweede plaats kwam het CDA. En op de laatste plaats (ook dit zeg niet zonder enige trots) Groen Links... |
Ook ik heb de Kieswijzer ingevuld, het kan je inderdaad bevestigen in je keus. Bovenaan staat ChristenUnie en als tweede kom ik uit op de Partij voor de Dieren. Als een na laatste staat de VVD, daar ben ik best trots op. Wel erg jammer dat de PVV niet onderaan staat. Helemaal onderaan staat Groen Links, wat ik eigenlijk wel weer jammer vind.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 3 juni 2010, 22:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:00
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik heb dè oplossing voor je......zoek een hele luie vrouw en je kunt alle huishoudelijke klusjes zelf blijven doen  |
hou niet zo van luie dames of luie heren
ben zelf helemaal niet zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:07
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Hallo Iedereen,
Weten jullie misschien leuk tips voor mij wat activiteiten betreft rond Zeeland? Want ik ga in de zomervakantie dan voor 1 weekje naar Zeeland. Dus alle tips zijn van harte welkom !
Groetjes,
Anita |
je Kan de Delta werken bezoeken en bekijken... Middelburg,veere,vlissingen zijn leuk om heen te gaan..er is ook een plek langs de kust van zeeland waar zeehonden zitten...heb ze zelf niet gezien maar een vriendin die regelmatig in zeeland duikt heeft ze daar wel gezien..
en je kan ook altijd ff www.zeeland.nl intikken op internet dan kom je vast wel wat leuks tegen...
grtjs..
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op donderdag 3 juni 2010, 23:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:13
|
|
|
|
| GERALD265 schreef: | Hahahaha! leuk gevonden! |
wees blij dat t geen voetbalvereniging is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:46
|
|
|
|
[quote=GERALD265] Dat voetbal niet altijd leuk is ben ik vanavond achter gekomen Mn zoon moest een vriendschappelijke wedstrijd spelen tegen een club uit een naburig dorpje. Komt ie in botsing met een tegenspeler , valt, op een kurkdroog veld natuurlijk en breekt daardoor z'n arm op 2 plekken. Van 20.30 tot 23.00uur in ziekenhuis gezeten waar ze 2 pinnen in zn arm zetten . Dus ja die zit de eerste 5- 6 weken met zn arm in het gips.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:51
|
|
|
|
Ik vond het oude gemeentenhuis waar nu een museum in is heel mooi maar het gebouw ook. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:58
|
|
|
|
misschien moet ik de volgende keer ook maar es n afscheistopicje openen, maar ik vrees dat ik voornamelijk reacties krijg in de trant van: - hehheh eindelijk gaatie weer es - mooi, wegwezen en wegblijven!! - en nou niet weeeeeeer terugkmen he, denk erom - ahhhhh mn droom komt uit, 649 eindelijk weg
dus ik vertrek tzt wel weer in stilte
Ik moet zeggen dat ik je humor groots vind. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:59
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Quote Chat: Voor een huwelijk heb je meer nodig dan alleen maar seks. En heel vaak wordt seks wel als criterium gebruikt. Terwijl de vraag veel essentiëler is of men wel bij elkaar past. Of de kans tot een stabiele relatie aanwezig is of niet.
Voor een huwelijk heb je meer nodig dan alleen maar seks, schrijf jij.
Nou, als het met die seks niet goed zit in een huwelijk, of in een relatie, dan heb je wel grote problemen hoor, denk ik.
Hoe kan je nou bij elkaar passen als (huwelijks) partners, als het met de seks niet goed zit??????
Een stabiele relatie zónder seks kán wel, als het een vriendschapsrelatie betreft.
Dit zijn mijn meningen, wat ik zelf denk :)
Ik heb zelfs IN EEN PREEK gehoord, ik weet niet zeker ofdat ook in de bijbel staat, dat seks de Kroon op een huwelijk (relatie) IS.
Nou is het wel zo, denk ik, dat je wél heel erg veel van elkaar moet houden, anders kan die seks weer niet, maar/en dat geldt iets meer voor vrouwen, denk ik zelf. | Ik blijf het een beetje vreemd argument vinden. Ik kan me er eerlijk gezegd ook niet veel bij voorstellen. Als je van elkaar houdt, gaat de seks toch vanzelf? Daar hoef je toch niet voor te oefenen voor die tijd? En als het lichamelijk niet meteen lukt, kan je toch ook een bepaalde intimiteit ervaren? God heeft seksualiteit voor de mens gegeven om intimieit met elkaar te ervaren. En dat hoor je aan je partner te geven binnen een huwelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:03
|
|
|
|
Ja ook van mij een geluk wens en dat de HEER je nog jaren mag zegenen Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:05
|
|
|
|
Heel veel sterkte gewenst voor hem. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:10
|
|
|
|
een heel mooie nummer. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:11
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nou als ik ga strijken lijkt t ook wel van een heel gezin..... is van weken bij mekaar dan. Dus dat is al gauw 10 shirts, heel aantal broeken, paar polo's en Tshirts. Rest strijk ik niet hoor.
Ik ben nu dus blij dat t weer voor paar weken over is.
Nu kijken of er nog iemand is voor t volgende klusje..
De zolder moet eens een flinke schoonmaakbeurt hebben.
Dat zijn nou echt van die dingen die ik niet doe. Woonkamer ...ja Keuken...dagelijks Toilet beneden..... ja 3 slaapkamers ...ja wekelijks ongeveer badkamer en toilet....ja wekelijks zolder......pfff daar kom ik dus maar 1 x per week ongeveer
maar die is nu dus nodig aan de beurt |
Ja da's heel wat idd. Soms heeft het voordelen om klein te wonen... en ik snap soms ook echt niet waar mensen de tijd vandaan halen om het allemaal schoon te houden terwijl ze daarnaast ook nog eens werken en kids hebben... maar misschien leer je dat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:12
|
|
|
|
weer een ijsje zoals elke dag want daar ben ik wel aan verslaaft zomer en winter . Heerlijk. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:15
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Dat gaat allemaal zo maar niet he inkaatje... je tijd als vrije jongen is voorbij.... eeeeeeeeeeeeeeerst toestemming vragen aan t vrouwtje he inka... braaaaaaaaaaf hihi |
m.a.w. je heb wel zin in een huwelijks feesie hé
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:17
|
|
|
|
Ook ik heb de kieswijzer gedaan en daar kwam SGP uit en later kwam ik de kinderkieswijzer tegen en daar ook de vragen beantwoord en wat bleek ook daar kwam de SGP uit de bus en dan ben ik wel blij want Mr van de Flist droeg wel uit waar hij voor stond . Dus ga ik daar voor . Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:22
|
|
|
|
|
heb iemand wel eens gehoord dat als je veel vis eet, je dan ook bruiner word?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:36
|
|
|
|
|
...........is best te combineren met een bbq hoor inka.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:40
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Wat eet je nou carien? Het een na bovenste of het bovenste?  |
Er ging iets niet goed Maris, ik heb in ieder geval heerlijk gegeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:42