| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 01:04
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | | ...........is best te combineren met een bbq hoor inka. |
bbq tje in duitsland dan? ... jammer, wij hebben een leuk feest in goudriaan ... boelhuis hihi jij nu snap? ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 01:05
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Technische klusjes in huis. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 01:13
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Had je dan beter niet een vak kunnen leren????????? Martin |
ja mischien wel ... al hoewel ... heb het best naar mijn zin in wat ik doe hoor ... heb mij dit weekend prima vermaakt ... bbq tje aan en genieten maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 02:58
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Technische klusjes in huis. |
tja....zijn wel weer de standaard dingen waar ze mij altijd al voor weten te strikken. Laminaat vloeren leggen, tegelen, electra, schilderwerk.
soms komen zelfs die dingen mijn uit.
t moet wel leuk blijven hoor
dan doe ik liever mijn eigen strijk....kost je maar een uur en dan ben je er weer voor weken vanaf. Maar klussen in huis is een gebed zonder eind. Steeds verzinnen ze wel weer wat erbij......oh.. kan je dat ook? zou je dan.............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 04:23
|
|
|
|
Ik las vanavond wat stukjes, en die begonnen een leven in mijn gedachten te gaan:
Gebed om kracht Ik vroeg om kracht en kreeg moeilijkheden om me sterk te maken. Ik vroeg om wijsheid en kreeg problemen om op te lossen Ik vroeg om voorspoed en kreeg hersenen en spieren om mee te werken. Ik vroeg om moed en kreeg gevaren te trotseren. Ik vroeg om liefde en kreeg mensen in nood om te helpen. Ik vroeg om gunsten en kreeg kansen. Ik ontving niets waarom ik had gevraagd maar ik ontving alles wat ik nodig had !
Alles...ja.... al zoveel gehad, maar waarom in die mate, waarom hebben die dingen ook zoveel pijn gedaan en kapot gemaakt, is mijn vraag
Vraag en je krijgt? Jij hebt honger en vraagt om eten. Ik geef je geen vis, maar een hengel. Jij hebt dorst en smeekt om water. Ik geef je geen drinken, maar een schep voor een put. Jij hebt hoofdpijn en vraagt om een pijnstiller. Ik geef je geen paracetamol, maar zorg voor de stilte. Jij hebt verdriet en vraagt naar het waarom. Ik geef je geen 'omdat', maar een arm om je heen. Jij bent eenzaam en vraagt om gezelschap. Ik geef je geen vriend, maar iemand die jou nodig heeft. Jij snapt veel dingen van de wereld niet. Ik geef je geen antwoorden, maar wijs je jouw plek. Jij vindt de kerk saai en wilt meer beleving. Ik geef je niet dat gevoel, maar een taak in de gemeente. Jij vraagt of Ik nog wel besta. Ik geef je geen wonder, maar Ik geef om je!
een hengel? een schep voor een put? de stilte? een arm om je heen? iemand die jou nodig heeft? wijs je jouw plek? God geeft om je?
Met die hengel vis ik volgens mij achter het net Maar wat als je nou zelf in die put kom te zitten? Stilte is soms zo luid aanwezig, dat het zeer doet Geeft die arm ook zakdoeken aan om de tranen weg te vegen? Wat als de blinde de lamme gaat helpen, waar is dan de weg? op die plaats sta ik al en ervaar dan nog steeds hetzelfde? God geeft om je is soms zo moeilijk te voelen als het denken anders denkt. God geeft om je, word soms meer een vraag dan een feit!
Dit zijn zomaar ff wat dingen die in mij naar boven komen na het lezen van de stukjes. Veel van bovenstaande is waar. Ik weet dat ik door mijn stellingen er achteraan te schrijven de dingen in het uiterste,uit het verband aan het trekken ben. En ik weet dat ik ze helemaal niet zo uiterst ervaar. Maar soms lijkt het leven een strijd te zijn waar je liever zegeningen zou willen zien. Dat het geduld om alle dingen te ervaren die ik schreef , ook eens beloond wordt Soms kruip je weg in je buitenkant, laat de dingen die echt in je rondgaan niet meer zien, omdat je bang bent dat je er dan zelf ook geen raad meer mee weet.
Is het leven dan nog wel leuk allemaal, als binnen in de verborgen verlangens niet gestild worden? Je alleen nog ervaart dat God je geduld aan bijleren is.
Maar God....wanneer is het genoeg geweest? Soms komen nu alleen de twijfels omhoog, en te meer ik luister naar de stem die geduld zegt weet ik ook dat ik opschuif naar een punt van vertwijfeling en als ik daar ga aankomen, wie haalt me daar nog weg? Of ga ik daar dan pas de zegen ervaren als daar mijn hand wordt gegrepen? Zal ik dan maar gelijk die kant opgaan, of met geduld verder leven?
http://www.youtube.com/watch?v=rzfXu0nkjw0
Heel mijn hart Als mijn hart niet ontwaakt uit de nacht van verdriet; en de zon niet meer schijnt ik het daglicht niet zie; Als het donker in mij blijft en mijn hart schreeuwt om recht om wat mij verwondde; ik verlies dit gevecht.
Als ik levenslang vecht, met de last die ik draag; in de greep van de angst mezelf bitter afvraag hoe ik verder moet leven met mijn schaamte en schuld, Ziet u mij dan Vader; Kom mij toch te hulp!
Refrein Heer, U kent mijn verlangen om in vrijheid te leven; Niet gevangen tussen muren die mijn bange hart omgeven. Uw waarheid bevrijdt; uw liefde geneest, Heel mijn hart door de heilige Geest..
Wat mijn hart ook bezwaart, welke pijn ik nog voel; door de kracht van het kruis heeft zelfs lijden een doel. Kom ik eindelijk thuis want bij U wil ik zijn, Die stierf voor mijn zonde, maar ook voor mijn pijn.
Heer, U kent mijn verlangen om in vrijheid te leven; Niet gevangen tussen muren die mijn bange hart omgeven. Uw waarheid bevrijdt; uw liefde geneest, Heel mijn hart door de heilige Geest..
Wat ik eigenlijk vraag is : God geef mij meer van uw liefde, want ik vind het heerlijk U zo te ervaren. Laat mij meer doen met die liefde, want ik ervaar de groei die mij sterk aan t maken is Geef mij nog meer geduld, want daardoor zal mijn afhankelijkheid van U groter worden Hou mij nog meer vast, want alléén ben ik al zo ver geweest, en met U gaat het zoveel beter Geef mij nog meer momenten van stilte in mijn leven, want daarin kan ik U meer zoeken En leer mij daar in die stilte wat de weg is die U met mij wilt gaan. Leer mij te zien in het vertrouwen dat U bij mij bent. Heer..... U bent zo dichtbij mij, in mijn leven. Dat zelfs als ik nu tot het uiterste van mijn denken ga (waar ik vroeger in angst belandde), ik nog U daar aantref. .....daar is nu Uw liefde God ik wil U danken dat U mijn leven zo in Uw handen hebt genomen.
Lord You have my heart - Delirious http://www.youtube.com/watch?v=b3WVpgeXU5Y&feature=related
Heer U hebt mijn hart En ik zal zoeken naar het Uwe Jezus neem mijn leven en leid me.
Heer U hebt mijn hart En ik zal zoeken naar het Uwe Laat me een offer voor U zijn.
En ik zal U prijzen Heer Ik zal U prijzen Heer En ik zal zingen dat liefde naar beneden komt Ik zal zingen dat liefde naar beneden komt En als U Uw gezicht toont Uw gezicht toont Zullen we Uw glorie hier zien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 05:34
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Shanita,
Gewoon een aantal dingen die je zegt wil ik op reageren. Allereerst heb ik niet ervaren dat je over bepaalde grenzen gaat met bepaalde uitlatingen. Daar zijn voldoende andere voorbeelden van hier op het forum. Er is een verschil tussen ruzie en een meningsverschil. Meningsverschillen mag je hebben hier op het forum. Anders heeft het forum immers geen zin als we over alles het met elkaar eens zijn. Voor je mening hoef je nooit een excuus aan te bieden. Ik zou het erger vinden als je je mening niet meer zou durven te uiten, omdat je bang bent voor ruzie. Ik ervaar het juist als waardevol hoe jij je standpunten verdedigt en wees niet te snel bang dat het de sfeer verpest. Er zijn hier nu eenmaal veel cacteï die op alles geprikkeld reageren en op deze manier proberen ze de onderwerpen naar hun hand te zetten. Trek je daarom maar niks aan van de reacties van anderen, en wees vooral jezelf..... |
Allereerst heb ik niet ervaren dat je over bepaalde grenzen gaat met bepaalde uitlatingen. Gelukkig. Ik ervaar het juist als waardevol hoe jij je standpunten verdedigt Dank je.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RUCOSKA532
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 07:02
|
|
|
|
Hallo iedereen,
Hierbij geef ik mijzelf op voor de gezellige picknick. Hopelijk hebben we mooi weer.
Groetjes me
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 07:34
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | tja....zijn wel weer de standaard dingen waar ze mij altijd al voor weten te strikken. Laminaat vloeren leggen, tegelen, electra, schilderwerk.
soms komen zelfs die dingen mijn uit.
t moet wel leuk blijven hoor
dan doe ik liever mijn eigen strijk....kost je maar een uur en dan ben je er weer voor weken vanaf. Maar klussen in huis is een gebed zonder eind. Steeds verzinnen ze wel weer wat erbij......oh.. kan je dat ook? zou je dan............. |
Jonathan....het is bijna 3 uur in de nacht, was je nog met je strijk bezig? 
Het moet niet erger worden hoor!
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op dinsdag 8 juni 2010, 07:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 08:51
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | heb een brede rug hoor kan veel op  |
dan kan jij mooi de dames, incl bagage dragen van de auto naar de picknick
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 09:49
|
|
|
|
gisteren gekocht:
setje (3 stuks) remslangen voor de zwarte Saab (1 was vorig jaar al vervangen) en een fuseekogel: APK-afkeurpunt. vandeweek de fuseekogel vervangen en het slot RA bekijken, de rest mag de garage doen.
nieuw puntje voor de APK: alle portieren moet van binnenuit te openen zijn, en dat lukt rechtsachter dus niet...
voorwaar netjes voor een auto van 17 jaar jong. kwaliteit verloochent zich niet, he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 09:53
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: |  |
ik loop gemakkelijker op hakken dan op platte schoenen hoor marian.... met platte schoenen schop ik mn enkels nl kapot; dom he?[/quote]
Hannah, wat een leuke schoenen heb jij. Welke maat heb je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:10
|
|
|
|
|
Herkenbaar...soms...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:12
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | dan kan jij mooi de dames, incl bagage dragen van de auto naar de picknick  |
Nou, wou het echt nét zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:17
|
|
|
|

| HANNAH810 schreef: | ik loop gemakkelijker op hakken dan op platte schoenen hoor marian.... met platte schoenen schop ik mn enkels nl kapot; dom he? |
Ik las eerder al iets over werkpaarden en sierpaarden Han
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 8 juni 2010, 10:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:19
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Heb iedereen van het weekend het bbq-virus gekregen, waarom kreeg ik het niet.  |
Technisch gezien kreeg mijn zus last van het virus, maar aangezien we der toch al zouden zijn... 
Het word vanavond lekker makkelijk...lasagne
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 8 juni 2010, 13:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) Code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud) RUCOSKA532
37 aanmeldingen dus; 22 dames en 16 heren en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:20
|
|
|
|
| RUCOSKA532 schreef: | Hallo iedereen,
Hierbij geef ik mijzelf op voor de gezellige picknick. Hopelijk hebben we mooi weer.
Groetjes me  |
Gezellig! Je staat op de lijst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:25
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik las eerder al iets over werkpaarden en sierpaarden Han  |
Die rode vooraan passen mooi bij mijn nagellak op mijn tenen... nu maar hopen dat ie een open neus heeft. Verkopen ze ook krukken bij die schoenen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:26
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Yes,Marieke bekend kleur!
ja lean, vind zelf dat kleur van kleding veel over de mens erin zegt...vandaar dat ik nu lekker gekleurd en wit wil kopen!
Ik heb een leuke idee voor de picknick,kies maar eentje uit......
 |
zie je me al strompelen Lean? niets voor mij die palen! sta liever met beide voetjes stevig op de grond
maar ik geeft wel toe dat ze super zijn...!!!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op dinsdag 8 juni 2010, 10:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:28
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | zie je me al strompelen Lean? niets voor mij die palen! sta liever met beide voetjes stevig op de grond
maar ik geeft wel toe dat ze super zijn...!!!  |
Die felgroene rechts past wel bij al het zwarte van je Marieke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:30
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Die felgroene rechts past wel bij al het zwarte van je Marieke  |
Maris, had net nog het berichtje aangepast...zwart gaat eruit...kleur komt erin!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:34
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Maris, had net nog het berichtje aangepast...zwart gaat eruit...kleur komt erin! |
Ook niet die zwarte met witte stippen doen. Maar wat vind je van die Sacha schoenen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:36
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ook niet die zwarte met witte stippen doen. Maar wat vind je van die Sacha schoenen? |
hihi...vind ze 3X helemaal niks!! Jij dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:39
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | hihi...vind ze 3X helemaal niks!! Jij dan?  |
Als mijn voeten zulke schoenen zien, dan gaan ze auw doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:50
|
|
|
|
Ja Jonathan, dat is voor mij ook een enorm vraagstuk!
Geduld, overgave, vertrouwen...allemaal dingen waarvan je weet dat je het op zou moeten brengen...maar wat is het soms een strijd!
Ik zeg vaak, ik krijg kracht naar kruis, maar daarbij vraag ik me af of ik wel zo heeeel sterk wil zijn? Moet ik nog krachtiger worden of mag ik ook eens die rust en vrede ervaren?
Ik weet....Hij voorziet! Maar toch wil ik de dingen zelf controleren, want...dat heb ik toch jaren 'moeten' doen om te overleven?
ik wacht op de dag dat ik mij volledig kan overgeven, dat mijn vertrouwen in Hem groot genoeg zal zijn. Ik bid daarvoor, elke dag..dat mijn Vader mijn nuchterheid een stuk zal wegnemen en me daarvoor in de plaats een stuk rust wil geven..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:52
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Als mijn voeten zulke schoenen zien, dan gaan ze auw doen. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 10:59
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: |  |
Ik heb idd een paar nieuwe schoenen nodig. Weet niet of ik weer een paar sportschoenen doe. Maar mijn voeten gaan lachen als ze die schoenen zien.
De sportschoenen die ik nu heb heb ik al 4 jaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 11:05
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik heb idd een paar nieuwe schoenen nodig. Weet niet of ik weer een paar sportschoenen doe. Maar mijn voeten gaan lachen als ze die schoenen zien.
De sportschoenen die ik nu heb heb ik al 4 jaar. |
Mijn voeten lopen spontaan weg bij het zien van die martelwerktuigen van Sasha Daarnaast heb ik enorm veel last van hoogtevrees
voor mij ook liever iets sportievers!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 11:17
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Mijn voeten lopen spontaan weg bij het zien van die martelwerktuigen van Sasha Daarnaast heb ik enorm veel last van hoogtevrees
voor mij ook liever iets sportievers!! |
Voor netjes heb ik echte damesschoenen. Maar om te gaan wandelen met de hond moet ik wel andere schoenen hebben.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 8 juni 2010, 15:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 11:24
|
|
|
|
Quote Jonathan Maandag 7 juni 2010, 22:22 Vermanen kan iemand terecht wijzen zijn op een foute zienswijze, met de intentie er samen naar te kijken en daar beiden in te kunnen groeien.
Quote Thomas donderdag 27 mei 2010, 11:49, in het topic: Het woordje eerlijkheid in een profiel... Mensen hebben soms wat tijd nodig om de werkelijkheid onder ogen te zien. Zeker in de conflictsituaties, waar ik door mijn werk nogal eens in verkeer, is het beter iets te poneren dat de ander naar de waarheid stuurt - die hij dan zelf ontdekt en dat overtuigt het beste......
Als je een ander helpt, mag en moet je jezelf ook heel houden. Dan heb je de ander ook, in een bepaalde vorm, lief als jezelf.
Altijd alles zeggen, ook vermanen en dus niet veroordelen-verwijten, heeft dusz vaak geen zin. Je kan dan beter iets poneren, zodat hij/zij er zélf achter komt, en dat heeft dusz veel meer waarde.
Wat je wel kan doen, mijns inziens, en dat las ik hier ook ergens, is iemand op de gevaren wijzen van iets, een zonde zeg maar, en dan met de bedoeling diegene te waarschuwen, en niét te manipuleren.En dan niet eens om angst te prediken, want angst is een slechte raadgever. Ik bedoel hiermee zo van dat je tegen iemand zegt, van als je dat zo blijft doen, dan dit en dat, geen dreiging, of dreigingen, want God houdt wél van diegene. Ik zou zelf dusz niet dreigen als ik zie dat iemand, bewust, en ook erg vaak onbewust behoorlijk in zonde zit. Ik zou dusz oprecht waarschuwen zonder verwijt, dat de zonde niet van God is, maar van de vijand. En dat zonde altijd erg ongelukkig maakt, vaak oplange termijn. en vaak heeft iemand die dusz in zonde leeft, dat niet door, vandaar. Of zo iemand wíl helemaal niet luisteren en wordt boos, omdat de zonde wat hij/zij al zo lang doet, wel heel erg aantrekkelijk is....
Dit wou ik gewoon even kwijt.
Zegens!
Shanita
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 9 juni 2010, 19:47
|
|
| Naar boven |
|