ChristianMatch

Forum

Wie anderen veroordeelt, heeft zichzelf niet aanvaard
Ga naar pagina Vorige 1 ... 733 734 735 736 737 738 739 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 16:39

ZINGA672 schreef:
Het verschil tussen vermanen en oordelen is denk ik fundamenteel.

Vermanen heeft de bedoeling iemand dichter bij Jezus en weer terug op het rechte pad te brengen. Vermanen gebeurt vanuit liefde. Iemand die vermaant staat niet boven degene die vermaant wordt, maar ernaast. Hij of zij is er zich van bewust ook een mens te zijn met fouten en gebreken en zal zijn woorden met zorg uitkiezen om de andere persoon niet onnodig te kwetsen.

(Ver-)oordelen is liefdeloos en egocentrisch en onverschillig en houdt geen rekening met de gevoelens van de ander. Degene die veroordeelt voelt zich superieur en maakt gebruik van krachtige taal (bijv: "belachelijk") om zichzelf boven het 'slachtoffer' te verheffen. Veroordelen heeft niet tot doel iemand dichter bij Jezus te brengen, maar om gelijk te krijgen en zichzelf te rechtvaardigen.

De bijbelse richtlijn voor vermanen van een broeder staat in Galaten 6:1

¶ Broeders, zelfs indien iemand op een overtreding betrapt wordt, helpt gij, die geestelijk zijt, hem terecht in een geest van zachtmoedigheid, ziende op uzelf; gij mocht ook eens in verzoeking komen.

GrZing!

mooi gezegd zing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 16:42

CHATULIEM619 schreef:
Het verschil tussen jou en mij is, dat ik niet verlicht ben, maar wandel in het Licht. De duisternis van veroordeling is verdwenen niet door zelfonderzoek, maar door bevrijding aan het kruis van Jezus. Hij is de enige weg nl. En meer wegen hoef ik niet......

Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 16:54

HENK710 schreef:
Sociale dienst zoekt man voor bijstandsmoeders

Alleenstaanden met een uitkering in een aantal Friese gemeenten worden desnoods via een relatiebureau aan een partner geholpen. Dit plan van de gemeenten Dongeradeel, Dantumadeel en Schiermonnikoog heeft verbijsterde reacties opgeleverd.

De gemeenten gaan ervan uit dat als genoeg bijstandsvrouwen aan de man komen het bedrag aan uitkeringen met tonnen daalt.
Meest in het oog springende element is het betalen van de inschrijvingskosten voor een relatiebureau en het netjes in de kleren steken van de dames. Dit alles inclusief professioneel stijl- en imagoadvies en een bezoekje aan de kapper. Er wordt dus gesleuteld aan uiterlijk, houding en sociale vaardigheden.
Tot dusverre doen vijf à tien vrouwen mee. Per deelneemster wordt tot 1400 euro uitgetrokken. Wethouders Sicco Boorsma van Dongeradeel (ChristenUnie) en Marianne Hofs van Dantumadeel (Dantumadiel'82) denken dat met het plan 'Up to date' circa een miljoen euro te besparen valt.

(...)
Wethouders Boorsma van Dongeradeel blijft wel positief. "We gaan niet actief mensen aan een partner helpen, maar wie wil krijgt folders mee. De sociale dienst betaalt om mensen uit hun isolement te halen. Het gaat erom dat iemand zich beter voelt en werk vindt."

(...)
Het ministerie van Sociale Zaken stelt dat gemeenten met het voor reïntegratie ter beschikking gestelde geld mogen doen wat zij zelf het beste achten. "Maar zoiets heb ik nog niet gehoord", aldus zegsman Rense Weide. "Het moet leiden tot betaald werk."
Het aan verkering helpen lijkt daar niet direct onder te vallen, erkent het ministerie.

Aldus een artikel in de Telegraaf vanmorgen. Misschien moeten alle uitkeringsgerechtigde leden van CM maar eens de beleidsstukken opvragen bij de genoemde gemeenten, om dan naar de eigen gemeenteraad/sociale dienst toe te stappen met de vraag of zij dat ook willen gaan doen. Voortaan lid van CM met gemeenschapsgeld...en je krijgt nog een schoonheidsbehandeling ook...Als je vervolgens ook nog eens een relatie krijgt, mag je dat blijkbaar onder werk rekenen als ik wethouder Boorsma zo hoor. Knipoog smiley

Ik las vanochtend dat de voorziening alweer is ingetrokken.

Toch wel een mooi futuristisch plan dat perspectief biedt. Alle uitkeringsgerechtigden in 1 database.... Linc-score van CM erop loslaten et voilà.... snelkoppeling tussen de best passende partners. Eventueel nog een huwelijkbonus als je binnen 3 maanden gaat trouwen of samenwonen. Clown smiley

Nee zeg! We kunnen nog meer besparen! ALLE alleenstaanden mèt huurtoeslag toevoegen aan dezelfde database!

Miljóénen besparen we zo! De oplossing voor de crisis!

Jammer; nèt te laat voor de verkiezingen Lachende smiley met blinkend witte tanden

GrZing!

Laatst aangepast door
ZINGA672
op woensdag 9 juni 2010, 16:55
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 16:55

CHATULIEM619 schreef:
Sorry Jonathan, je maakt jezelf echt belachelijk met deze voorbeelden. Heb je wel eens een drugsgebruiker meegemaakt? Het eerste wat ze van je verwachten is dat je voor ze klaarstaat...Daar maken ze juist gretig gebruik van.

thanxxx
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 16:58

HENK710 schreef:

Alleenstaanden met een uitkering in een aantal Friese gemeenten worden desnoods via een relatiebureau aan een partner geholpen. Dit plan van de gemeenten Dongeradeel, Dantumadeel en Schiermonnikoog heeft verbijsterde reacties opgeleverd.

De gemeenten gaan ervan uit dat als genoeg bijstandsvrouwen aan de man komen het bedrag aan uitkeringen met tonnen daalt.
Meest in het oog springende element is het betalen van de inschrijvingskosten voor een relatiebureau en het netjes in de kleren steken van de dames. Dit alles inclusief professioneel stijl- en imagoadvies en een bezoekje aan de kapper. Er wordt dus gesleuteld aan uiterlijk, houding en sociale vaardigheden.
Tot dusverre doen vijf à tien vrouwen mee. Per deelneemster wordt tot 1400 euro uitgetrokken. Wethouders Sicco Boorsma van Dongeradeel (ChristenUnie) en Marianne Hofs van Dantumadeel (Dantumadiel'82) denken dat met het plan 'Up to date' circa een miljoen euro te besparen valt.

(...)
Wethouders Boorsma van Dongeradeel blijft wel positief. "We gaan niet actief mensen aan een partner helpen, maar wie wil krijgt folders mee. De sociale dienst betaalt om mensen uit hun isolement te halen. Het gaat erom dat iemand zich beter voelt en werk vindt."

(...)
Het ministerie van Sociale Zaken stelt dat gemeenten met het voor reïntegratie ter beschikking gestelde geld mogen doen wat zij zelf het beste achten. "Maar zoiets heb ik nog niet gehoord", aldus zegsman Rense Weide. "Het moet leiden tot betaald werk."
Het aan verkering helpen lijkt daar niet direct onder te vallen, erkent het ministerie.

Aldus een artikel in de Telegraaf vanmorgen. Misschien moeten alle uitkeringsgerechtigde leden van CM maar eens de beleidsstukken opvragen bij de genoemde gemeenten, om dan naar de eigen gemeenteraad/sociale dienst toe te stappen met de vraag of zij dat ook willen gaan doen. Voortaan lid van CM met gemeenschapsgeld...en je krijgt nog een schoonheidsbehandeling ook...Als je vervolgens ook nog eens een relatie krijgt, mag je dat blijkbaar onder werk rekenen als ik wethouder Boorsma zo hoor. Knipoog smiley
Wat een gevaarlijke ontwikkeling. Weer een stuk privacy inleveren? Het klinkt leuk, maar over een paar jaar dwingen ze je een partner te zoeken. Wordt het een vraag op het invulformulier en moet je uitleggen waarom je niet actief gezocht hebt naar een partner.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:02

ZINGA672 schreef:

Vermanen heeft de bedoeling iemand dichter bij Jezus en weer terug op het rechte pad te brengen. Vermanen gebeurt vanuit liefde. Iemand die vermaant staat niet boven degene die vermaant wordt, maar ernaast. Hij of zij is er zich van bewust ook een mens te zijn met fouten en gebreken en zal zijn woorden met zorg uitkiezen om de andere persoon niet onnodig te kwetsen.

(Ver-)oordelen is liefdeloos en egocentrisch en onverschillig en houdt geen rekening met de gevoelens van de ander. Degene die veroordeelt voelt zich superieur en maakt gebruik van krachtige taal (bijv: "belachelijk") om zichzelf boven het 'slachtoffer' te verheffen. Veroordelen heeft niet tot doel iemand dichter bij Jezus te brengen, maar om gelijk te krijgen en zichzelf te rechtvaardigen.

¶ Broeders, zelfs indien iemand op een overtreding betrapt wordt, helpt gij, die geestelijk zijt, hem terecht in een geest van zachtmoedigheid, ziende op uzelf; gij mocht ook eens in verzoeking komen.

GrZing!

Precies zoals ik het ook zie en al op andere manieren heb gezegd.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:07

ZINGA672 schreef:

GrZing!

Wat ik ook al aangaf idd...ff kijken of het uit de "pen" van een ander nu wel overkomt Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:09

LIELIE304 schreef:
Haha, nu dat eindelijk geregeld is ga ik jullie heel blij maken door te vertellen dat ik ondertussen al een andere afspraak heb om erheen te gaan!
Ik ga samen met Angelique met de trein en op het station worden wij heerlijk opgehaald door Dukje! Verliefde smiley

Nou! uk springt echt een gat in de lucht nu...heeft ie tenminste heel de achterbank voor zichzelf Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 9 juni 2010, 17:16
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:11

HENK710 schreef:

(...)

(...)

Ervan uitgaande natuurlijk dat iedere alleenstaande op een partner zit te wachten! Engeltje smiley
Ben je eindelijk van de vorige af, douwen ze je der weer één door je strot Geschokte, onthutste smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:12

Uk is met me meegeweest en heeft op geheel eigen wijze het stemformulier in de grote container gesjeesd...
hij vond het wel een beetje raar..."Mamah, waarom moeten al die papieren nu in de prullenbak?" Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:14

ow geweldig..kids ook...idd iedere stem telt zelfs als ie in de prullenbak moet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:19

ZINGA672 schreef:

GrZing!
Misschien verbaas je je over mijn antwoord, maar ik ben het absoluut met je eens. Maar ik kijk ook naar de praktijk en dan zie ik dat er heel anders mee omgegaan wordt. Zo anders, dat meestal de vermaner de kous op de kop krijgt, omdat hij een zgn. verkeerde hartsgesteldheid heeft gehad. Terwijl hij met een goede houding de ander benaderde. En het beeld dat degene die vermaant de ander ook meteen veroordeelt wordt alleen maar door dit artikel versterkt.
Mensen zijn rare wezens, die als het maar enigszins kan geneigd zijn hun gedrag goed te praten en de oorzaak bij de ander neer te leggen....

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 9 juni 2010, 17:20
Naar boven

Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:22

HENK710 schreef:

(...)

(...)

Dus je leest de telegraaf??
Ik gun de bijstanders van harte de kappersbon, juich dit zelfs toe.. maar dan ook een bon om vrij te sporten... ik zag het vanmorgen op omroep fryslând voorbij komen in het nieuws...echt de wereld op zijn smalst dat is Friesland...het is ingetrokken maar het idee was bloedserieus...om te gieren.,,,
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:24

CHATULIEM619 schreef:
Het verschil tussen jou en mij is, dat ik niet verlicht ben, maar wandel in het Licht. De duisternis van veroordeling is verdwenen niet door zelfonderzoek, maar door bevrijding aan het kruis van Jezus. Hij is de enige weg nl. En meer wegen hoef ik niet......

Johannes spreekt over het Licht in combinatie met verbondenheid en verzoening!

Licht en duisternis
[5] Dit is wat wij hem hebben horen verkondigen en wat we u verkondigen: God is licht, er is in hem geen spoor van duisternis. [6] Als we zeggen dat we met hem verbonden zijn terwijl we onze weg in het duister gaan, liegen we en leven we niet volgens de waarheid. [7] Maar gaan we onze weg in het licht, zoals hijzelf in het licht is, dan zijn we met elkaar verbonden en reinigt het bloed van Jezus, zijn Zoon, ons van alle zonde.

en

[9] Wie zegt in het licht te zijn maar zijn broeder of zuster haat, bevindt zich nog altijd in de duisternis. [10] Wie de ander liefheeft, blijft in het licht en komt niet ten val, [11] maar wie de ander haat, bevindt zich in de duisternis. Hij gaat zijn weg in het duister, zonder te weten waarheen die weg voert, want de duisternis heeft hem blind gemaakt.

Ken je de term giraf-christen?Ik lees in je tekst nl. wel een vermaning/veroordeling.......sorry,ik kan er niets meer van maken
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:24

Ik ben God dankbaar dat de oogarts niets ernstigs heeft gevonden. Geen beschadigingen of scheurtjes in netvlies.

alleen achterste glasvocht membraam laat was los, zou in periode van paar maanden helemaal los moeten laten, hierna moeten de klachten weer verdwijnen.

alleen als klachten meer worden of er zwarte vlekjes komen moet ik gelijk naar oogarts voor laseren van die scheurtjes.

Nou maar hopen dat t verder zonder problemen verloopt.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:25

CHATULIEM619 schreef:
Misschien verbaas je je over mijn antwoord, maar ik ben het absoluut met je eens. Maar ik kijk ook naar de praktijk en dan zie ik dat er heel anders mee omgegaan wordt. Zo anders, dat meestal de vermaner de kous op de kop krijgt, omdat hij een zgn. verkeerde hartsgesteldheid heeft gehad. Terwijl hij met een goede houding de ander benaderde. En het beeld dat degene die vermaant de ander ook meteen veroordeelt wordt alleen maar door dit artikel versterkt.
Mensen zijn rare wezens, die als het maar enigszins kan geneigd zijn hun gedrag goed te praten en de oorzaak bij de ander neer te leggen....

En ik denk Chat, dat dat juist hetgene is dat dit artikel aan wil geven...iemand die een vermaning als oordeel opvat namelijk, is zelf net zo goed aan het oordelen. En dat heeft dus alles te maken met hoe je naar jezelf en de wereld kijkt.
Overigens ben ik het met je eens dat het in de praktijk allemaal zo makkelijk niet is als het lijkt, maar ik denk dat we daarin dan echt niets anders kunnen dan volharden in Hem en Zijn liefde.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:34

Ik baal een beetje dat ik nu de hele dag last heb van RLS.
Heb er medicijnen voor.
Mag ze alleen inemen voor het slapen gaan.
Dus het duurt nog even.
Hopelijk slaat het aan, en kan ik normaal slapen.

Het zijn medicijnen die parkinson-patienten ook gebruiken. Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 9 juni 2010, 17:38
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:40

TESSYBEAR731 schreef:
Nou! uk springt echt een gat in de lucht nu...heeft ie tenminste heel de achterbank voor zichzelf Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

dat weet ik nog niet hoor.....misschien is er wel nog iemand die mee wil rijden...taxi heeft nog plek voor iemand, uit R'dam of omgeving
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:46

JONATHAN890 schreef:
dat weet ik nog niet hoor.....misschien is er wel nog iemand die mee wil rijden...taxi heeft nog plek voor iemand, uit R'dam of omgeving

Uhuh...Pearl wilde misschien nog mee...ff afwachten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:48

TESSYBEAR731 schreef:
Uhuh...Pearl wilde misschien nog mee...ff afwachten Knipoog smiley

weet ik.... ze is welkom hoor, zij woonde toch in de buurt he?

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op woensdag 9 juni 2010, 19:19
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:51

TESSYBEAR731 schreef:
Rare scoretelling hou jij er op na! Geschokte, onthutste smiley

En toch is het waar, ach tellen is ook een vak Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:52

eentje speciaal voor bull

http://www.youtube.com/watch?v=EMZj0520v0g

Laatst aangepast door
RENSKE067
op woensdag 9 juni 2010, 17:53
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:21

wat doen ze met al die stembiljetten als ze klaar zijn met tellen, hertellen?
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

"Paars kabinet funest voor christelijke thema's"

Wekenlang is er gedebatteerd, campagne gevoerd en hebben politieke partijen geprobeerd zichzelf te profileren. Vandaag wordt er gestemd. Aan de hand van interviews die Katholiek Nieuwsblad hield met de lijsttrekkers, zette CIP.nl de drie christelijke partijen op een rijtje.

Gezin
ChristenUnie richtte zich de afgelopen periode voornamelijk op het gezin. Lijsttrekker Rouvoet presenteerde recent het 'tienpuntenplan voor het gezin': tien punten om de positie van het gezin te beschermen. "We hebben als partij de afgelopen periode ervoor gezorgd dat 'het gezin' weer op de kalender staat. 'Eén gezin, één plan’ is echt iets wat Rouvoet heeft neergezet," vertelt Reinier Koppelaar, kandidaat kamerlid voor ChristenUnie.

"We zijn een uitgesproken christelijke partij met een programma dat is gebaseerd op Bijbelse uitgangspunten. We willen de liberale schade in ons land herstellen. Daarin is de ChristenUnie veel ambitieuzer dan bijvoorbeeld CDA. We willen stoppen met gedogen en de opheffing van het bordeelverbod weer ongedaan maken. In onze standpunten over vreemdelingenbeleid en ontwikkelingssamenwerking klinken Bijbelse noties van gerechtigheid en barmhartigheid door," betoogt Rouvoet.

Vader en moeder
Het gezin wordt politiek te breed geformuleerd volgens Kees van der Staaij, fractieleider van de SGP. "Zo kan het wetsvoorstel over adoptie door homoparen makkelijk een meerderheid halen, en blijven er maar enkele Kamerleden over, van de kleine christelijke partijen, die nog zeggen: het is toch een normaal uitgangspunt dat een kind het beste af is met vader en een moeder? Bij alle gebrokenheid moet dat toch je vertrekpunt zijn? Maar dan word je bijna raar aangekeken. Dat vind ik wel eens verbijsterend."

Van der Staaij verwijst vooral naar het verkiezingsmotto van SGP: "Daad bij het Woord. Dat betekent een slagvaardig beleid, dat recht wil doen aan het Woord met een hoofdletter. Concrete thema's daarbij zijn bijvoorbeeld een goed gezinsbeleid, een veilig Nederland, pro-life en steun voor Israël."

Vervolgde christenen
Demissionair minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen maakte zich al een paar jaar hard voor vervolgde christenen en wil deze lijn doorzetten. Al bij zijn aantreden maakte hij bekend dat hij meer aandacht wilde besteden aan mensenrechten, inclusief de vrijheid van godsdienst.

Weinig bekend is Verhagens bemoeienis met de honderdduizenden christenen die vanuit Noord-Irak naar buurlanden Syrië, Jordanië en Libanon gevlucht zijn en daar in erbarmelijke omstandigheden leven. "Ik ben zelf naar Syrië geweest en heb naast mijn verplichte kopje thee met president Assad ook met vertegenwoordigers van die vluchtelingen gesproken. Die mensen zeiden evenals de UNHCR dat Nederland een van de weinige landen is die daar wat aan doet. Ze zouden geen brood op de plank hebben als wij dat niet zouden betalen. Wij geven tientallen miljoenen aan deze vluchtelingen."

Volgens Verhagen moeten christenen CDA kiezen: "Als je kijkt naar wat nodig is, dan is het van belang dat de christelijke stem ook in een volgend kabinet gehoord wordt. De grootste zekerheid om dat te bereiken is als je op het CDA stemt. Ook al omdat een paars kabinet funest zou zijn voor juist al de christelijke thema's."
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

sorry dubbelklik

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op woensdag 9 juni 2010, 18:22
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:24

Dit is mijn 666ste bericht op CM.

laat het dan een goeie zijn :

Jezus is HEER en Koning, is opgestaan en het Koninkrijk is van Hem

Hem zij de glorie tot in alle eeuwigheid !!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:26

Zo....en nu op naar 777 berichten op t forum

voor eind deze maand moet dat lukken !!!
anders ga ik ff tekeer in dit topic , waar ik zeer weinig schrijf.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:29

2699............wie wil de bonus???
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:32

JONATHAN890 schreef:
Ik ben God dankbaar dat de oogarts niets ernstigs heeft gevonden. Geen beschadigingen of scheurtjes in netvlies.

alleen achterste glasvocht membraam laat was los, zou in periode van paar maanden helemaal los moeten laten, hierna moeten de klachten weer verdwijnen.

alleen als klachten meer worden of er zwarte vlekjes komen moet ik gelijk naar oogarts voor laseren van die scheurtjes.

Nou maar hopen dat t verder zonder problemen verloopt.

Fijn voor je Jonathan!
Alle reden tot dankbaarheid!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:34

JONATHAN890 schreef:
Dit is mijn 666ste bericht op CM.

laat het dan een goeie zijn :

Jezus is HEER en Koning, is opgestaan en het Koninkrijk is van Hem

Hem zij de glorie tot in alle eeuwigheid !!

AMEN!!! Halleluja!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 733 734 735 736 737 738 739 ... 6194 Volgende
Pagina 736 van 6194