| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:37
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | weet ik.... ze is welkom hoor, zij woonde toch in de buurt he? |
Ja!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 12 juni 2010, 17:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:40
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | wat doen ze met al die stembiljetten als ze klaar zijn met tellen, hertellen? |
Terug in dezelfde prullenbak denk ik Mars
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:44
|
|
|
|
De bonus gaat naar Mary.
Wat is de prijs?
Een voetreis naar Santiago de Compostella. Je krijgt een fototoestel mee en een laptop. Iedere avond dien je ons op de hoogte te houden. Onderdak moet je zelf zoeken. Voor de terugweg heb je een fiets tot je beschikking. Deze kan je halen bij Pazo de Raxoi.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:45
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Terug in dezelfde prullenbak denk ik Mars  |
Ik haal toch ook mijn afval niet uit de bakken om het vervolgens er weer in te doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:50
|
|
|
|
|
chris... slotje.. .er is al een ander topic.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:51
|
|
|
|
|
magnum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:07
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | magnum. |
ik krijg geen plaatjes gekopieëerd snik ze waren zo leuk[/img]
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op woensdag 9 juni 2010, 20:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:11
|
|
|
|
Wie heeft er goeie tips voor RLS? Ik word gek. Of was ik het al?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:15
|
|
|
|
Blij dat het idee ingetrokken is. Waarom? Naast verplichting om te werken ook al verplichting tot relatie gaat wel erg ver... ..en ja, het kan ook nog eens heel verkeerd vallen bij de ontvangende partij als deze bijvoorbeeld nog bezig is een eerdere relatie te verwerken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:17
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Het verschil tussen vermanen en oordelen is denk ik fundamenteel.
Vermanen heeft de bedoeling iemand dichter bij Jezus en weer terug op het rechte pad te brengen. Vermanen gebeurt vanuit liefde. Iemand die vermaant staat niet boven degene die vermaant wordt, maar ernaast. Hij of zij is er zich van bewust ook een mens te zijn met fouten en gebreken en zal zijn woorden met zorg uitkiezen om de andere persoon niet onnodig te kwetsen.
(Ver-)oordelen is liefdeloos en egocentrisch en onverschillig en houdt geen rekening met de gevoelens van de ander. Degene die veroordeelt voelt zich superieur en maakt gebruik van krachtige taal (bijv: "belachelijk") om zichzelf boven het 'slachtoffer' te verheffen. Veroordelen heeft niet tot doel iemand dichter bij Jezus te brengen, maar om gelijk te krijgen en zichzelf te rechtvaardigen.
De bijbelse richtlijn voor vermanen van een broeder staat in Galaten 6:1
¶ Broeders, zelfs indien iemand op een overtreding betrapt wordt, helpt gij, die geestelijk zijt, hem terecht in een geest van zachtmoedigheid, ziende op uzelf; gij mocht ook eens in verzoeking komen.
GrZing! |
Wil toch even reageren op deze tekst. Wat is een overtreding ?? Is het een wettelijke overtreding ?? Is het een bijbelse overtreding ??
Als ik zie dat een broeder of zuster uit onze gemeente bijv. tegen een andere auto aanrijdt, schade aanricht maar zonder bericht achter te laten doorrijdt. Dan zal ik hem / haar daar op aanspreken, maar ook tegen hem /haar zeggen dat als hij / zij dit niet regelt dat ik dan wel de politie zal inschakelen. Dus ik vermaan hem / haar om wat hij /zij heeft gedaan, maar gelijktijdig veroordeel ik hem / haar ook .....
Of moet ik het maar onder de mantel der liefde bedekken, want stel je eens voor dat ik ook eens in die omstandigheid (verzoeking) kom.
In bovenstaand voorbeeld staan beide overtredingen......
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 9 juni 2010, 19:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:18
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Sociale dienst zoekt man voor bijstandsmoeders
Alleenstaanden met een uitkering in een aantal Friese gemeenten worden desnoods via een relatiebureau aan een partner geholpen. Dit plan van de gemeenten Dongeradeel, Dantumadeel en Schiermonnikoog heeft verbijsterde reacties opgeleverd.
De gemeenten gaan ervan uit dat als genoeg bijstandsvrouwen aan de man komen het bedrag aan uitkeringen met tonnen daalt. Meest in het oog springende element is het betalen van de inschrijvingskosten voor een relatiebureau en het netjes in de kleren steken van de dames. Dit alles inclusief professioneel stijl- en imagoadvies en een bezoekje aan de kapper. Er wordt dus gesleuteld aan uiterlijk, houding en sociale vaardigheden. Tot dusverre doen vijf à tien vrouwen mee. Per deelneemster wordt tot 1400 euro uitgetrokken. Wethouders Sicco Boorsma van Dongeradeel (ChristenUnie) en Marianne Hofs van Dantumadeel (Dantumadiel'82) denken dat met het plan 'Up to date' circa een miljoen euro te besparen valt.
(...) Wethouders Boorsma van Dongeradeel blijft wel positief. "We gaan niet actief mensen aan een partner helpen, maar wie wil krijgt folders mee. De sociale dienst betaalt om mensen uit hun isolement te halen. Het gaat erom dat iemand zich beter voelt en werk vindt."
(...) Het ministerie van Sociale Zaken stelt dat gemeenten met het voor reïntegratie ter beschikking gestelde geld mogen doen wat zij zelf het beste achten. "Maar zoiets heb ik nog niet gehoord", aldus zegsman Rense Weide. "Het moet leiden tot betaald werk." Het aan verkering helpen lijkt daar niet direct onder te vallen, erkent het ministerie.
Aldus een artikel in de Telegraaf vanmorgen. Misschien moeten alle uitkeringsgerechtigde leden van CM maar eens de beleidsstukken opvragen bij de genoemde gemeenten, om dan naar de eigen gemeenteraad/sociale dienst toe te stappen met de vraag of zij dat ook willen gaan doen. Voortaan lid van CM met gemeenschapsgeld...en je krijgt nog een schoonheidsbehandeling ook...Als je vervolgens ook nog eens een relatie krijgt, mag je dat blijkbaar onder werk rekenen als ik wethouder Boorsma zo hoor.  |
* geen moeder * niet in de bijstand * geen partner
Zucht......wordt ik nu ook hierop geweigerd in Friesland? Het leven is niet eerlijk! Ik wil ook een gratis schoonheidsbehandeling
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:23
|
|
|
|
de afgelopen 3 jaar heeft CU in het kabinet gezeten. wat is er bereikt? abortus is nog legaal en betaald via t ziekenfonds. rouvoet heeft een register opgezet waarin het schaamhaar van pubers word genoteerd
Schei toch uit met christelijke politiek, dat is voltooid verleden tijd, het bewijs is de laatste 3 jaar geleverd.
Stem gewoon verstandig, stem vvd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:26
|
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Quote: | Het verschil tussen vermanen en oordelen is denk ik fundamenteel.
Vermanen heeft de bedoeling iemand dichter bij Jezus en weer terug op het rechte pad te brengen. Vermanen gebeurt vanuit liefde. Iemand die vermaant staat niet boven degene die vermaant wordt, maar ernaast. Hij of zij is er zich van bewust ook een mens te zijn met fouten en gebreken en zal zijn woorden met zorg uitkiezen om de andere persoon niet onnodig te kwetsen.
(Ver-)oordelen is liefdeloos en egocentrisch en onverschillig en houdt geen rekening met de gevoelens van de ander. Degene die veroordeelt voelt zich superieur en maakt gebruik van krachtige taal (bijv: "belachelijk") om zichzelf boven het 'slachtoffer' te verheffen. Veroordelen heeft niet tot doel iemand dichter bij Jezus te brengen, maar om gelijk te krijgen en zichzelf te rechtvaardigen.
De bijbelse richtlijn voor vermanen van een broeder staat in Galaten 6:1
¶ Broeders, zelfs indien iemand op een overtreding betrapt wordt, helpt gij, die geestelijk zijt, hem terecht in een geest van zachtmoedigheid, ziende op uzelf; gij mocht ook eens in verzoeking komen.
GrZing! |
| CHATULIEM619 schreef: | Misschien verbaas je je over mijn antwoord, maar ik ben het absoluut met je eens. Maar ik kijk ook naar de praktijk en dan zie ik dat er heel anders mee omgegaan wordt. Zo anders, dat meestal de vermaner de kous op de kop krijgt, omdat hij een zgn. verkeerde hartsgesteldheid heeft gehad. Terwijl hij met een goede houding de ander benaderde. En het beeld dat degene die vermaant de ander ook meteen veroordeelt wordt alleen maar door dit artikel versterkt. Mensen zijn rare wezens, die als het maar enigszins kan geneigd zijn hun gedrag goed te praten en de oorzaak bij de ander neer te leggen.... |
Ik ben het er ook helemaal me eens. En ik vind het dan ook een erg goed stuk en ook erg goed verwoord!
Chatuliem,
Er zijn natuurlijk verschillende voorbeelden in een praktijk.
Je kan iemand vermanen, die je erg goed kent. En dan is het heel erg belangrijk, denk ik, hoé je het zegt. Zeg je het vriendelijk, op een vriendelijke toon? En hoe je erbij kijkt. Kijk je vriendelijk en mee(in)levend? En, méén je ook écht wat je zegt? Veel mensen voelen aan of iets echt is. Deze dingen zijn dan erg belangrijk, denk ik.
Vermaan je daarintegen iemand die ver(der) van je afstaat, vanwege je beroep of iets dergelijks, ja, dan zeg je, denk ik zo een vermaning op een serieuzere afstandelijkere manier. Maar dan toch wel duidelijk. Vriendelijk doch duidelijk.
| Quote: | | Chatuliem: Mensen zijn rare wezens, die als het maar enigszins kan geneigd zijn hun gedrag goed te praten en de oorzaak bij de ander neer te leggen.... |
Dat doen natuurlijk lang niet alle mensen :) Ik denk maar zo, als ik het maar niet doe.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 9 juni 2010, 23:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:26
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Wie heeft er goeie tips voor RLS? Ik word gek. Of was ik het al?  |
Je was het al
Zelf doen
Met wat veranderingen in uw leefgewoonten kunnen de verschijnselen al verminderen. Wat bij u goed helpt, moet u zelf ontdekken. Dat is voor iedereen verschillend.
Een paar tips:
•Drink liever geen koffie, thee of cola, zeker niet `s avonds. •Drink liever geen alcohol, of beperk het gebruik tot maximaal twee glazen per dag. •Probeer niet te roken. •Neem voldoende lichaamsbeweging, maak bijvoorbeeld een ommetje na het eten of doe wat strekoefeningen. •Vermijd langdurig rechtop staan of zitten. •Neem `s avonds een warm of juist een koud bad. •Neem een massage (bron: apotheek.nl)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:29
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | de afgelopen 3 jaar heeft CU in het kabinet gezeten. wat is er bereikt? abortus is nog legaal en betaald via t ziekenfonds. rouvoet heeft een register opgezet waarin het schaamhaar van pubers word genoteerd
Schei toch uit met christelijke politiek, dat is voltooid verleden tijd, het bewijs is de laatste 3 jaar geleverd.
Stem gewoon verstandig, stem vvd  |
Goed voor je werknemers Pieter,Veel Vrije Dagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:33
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wat een gevaarlijke ontwikkeling. Weer een stuk privacy inleveren? Het klinkt leuk, maar over een paar jaar dwingen ze je een partner te zoeken. Wordt het een vraag op het invulformulier en moet je uitleggen waarom je niet actief gezocht hebt naar een partner. |
Is de overheid een keertje inventief, is het weer niet goed... Tel je zegeningen... sinds het bordeelverbod opgeheven is en de prostituees gewoon inkomstenbelasting en btw betalen is het een legale bedrijfstak. Wees blij dat je als werkloze vrouw geen sollicitatieplicht op vacatures uit die bedrijfstak hebt. (op straffe van uitkeringskorting )
Mijn vrouw zat als bijstandsmama ook in de uitkering, af en toe reken ik wel eens uit wat ik de NL overheid al bespaard heb door haar naar DE te importeren..... Zou met terugwerkende kracht nog geregeld kunnen worden dat hier een financiele tegemoetkoming voor komt????
Wel een doeltreffend systeem om t begrotingstekort aan te pakken: Trouw een uitkeringsgerechtigde voor een financieel gezonder Nederland!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Is de overheid een keertje inventief, is het weer niet goed... Tel je zegeningen... sinds het bordeelverbod opgeheven is en de prostituees gewoon inkomstenbelasting en btw betalen is het een legale bedrijfstak. Wees blij dat je als werkloze vrouw geen sollicitatieplicht op vacatures uit die bedrijfstak hebt. (op straffe van uitkeringskorting )
Mijn vrouw zat als bijstandsmama ook in de uitkering, af en toe reken ik wel eens uit wat ik de NL overheid al bespaard heb door haar naar DE te importeren..... Zou met terugwerkende kracht nog geregeld kunnen worden dat hier een financiele tegemoetkoming voor komt????
Wel een doeltreffend systeem om t begrotingstekort aan te pakken: Trouw een uitkeringsgerechtigde voor een financieel gezonder Nederland! |
Misschien kan ze wat DE spaarpunten krijgen .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:35
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Goed voor je werknemers Pieter,Veel Vrije Dagen  |
en ik maar denken dat jij het niveau van een 8-jarige WEL ontgroeid was...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:55
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en ik maar denken dat jij het niveau van een 8-jarige WEL ontgroeid was...  |
VVD, inderdaad DE partij voor rijke werkgevers, ieder voor zich God voor ons allen (of zoals zij dat noemen, ieder is verantwoordelijk voor zichzelf) hulp voor mensen die gewoon wat minder kunnen, minder snel zijn of .... nou ja, even (of wat langer) minder goed voor zichzelf kunnen zorgen is er niet. Ontwikkelingshulp, ach waarom zou je, doodzonde het is toch veel leuker om mensen die al genoeg hebben nog even een flinke bonus te geven.
Nou ja, je begrijpt, ik zal NOOIT VVD stemmen, staat in mijn stemwijzer, helemaal onderaan. Ik begrijp ook niet dat een Christen, die oprecht probeert om zijn naasten lief te hebben als zichzelf op VVD kan stemmen. Maar oke, dat zal dan wel aan mij liggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:55
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Als ik zie dat een broeder of zuster uit onze gemeente bijv. tegen een andere auto aanrijdt, schade aanricht maar zonder bericht achter te laten doorrijdt. Dan zal ik hem / haar daar op aanspreken, maar ook tegen hem /haar zeggen dat als hij / zij dit niet regelt dat ik dan wel de politie zal inschakelen. Dus ik vermaan hem / haar om wat hij /zij heeft gedaan, maar gelijktijdig veroordeel ik hem / haar ook ..... |
Veroordelen doe je niet. Je keurt zijn/haar gedrag af. En ja, je vindt dat hij/zij dit niet zo had moeten doen....maar dat is in mijn ogen nog geen veroordeling...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 19:59
|
|
|
|
| Quote: | SHANITA130 schreef: Altijd alles zeggen, ook vermanen en dus niet veroordelen-verwijten, heeft dusz vaak geen zin. Je kan dan beter iets poneren, zodat hij/zij er zélf achter komt, en dat heeft dusz veel meer waarde.
Wat je wel kan doen, mijns inziens, en dat las ik hier ook ergens, is iemand op de gevaren wijzen van iets, een zonde zeg maar, en dan met de bedoeling diegene te waarschuwen, en niét te manipuleren.En dan niet eens om angst te prediken, want angst is een slechte raadgever. Ik bedoel hiermee zo van dat je tegen iemand zegt, van als je dat zo blijft doen, dan dit en dat, geen dreiging, of dreigingen, want God houdt wél van diegene. Ik zou zelf dusz niet dreigen als ik zie dat iemand, bewust, en ook erg vaak onbewust behoorlijk in zonde zit. Ik zou dusz oprecht waarschuwen zonder verwijt, dat de zonde niet van God is, maar van de vijand. En dat zonde altijd erg ongelukkig maakt, vaak oplange termijn. en vaak heeft iemand die dusz in zonde leeft, dat niet door, vandaar. Of zo iemand wíl helemaal niet luisteren en wordt boos, omdat de zonde wat hij/zij al zo lang doet, wel heel erg aantrekkelijk is....
Dit wou ik gewoon even kwijt.
Zegens!
Shanita |
| Quote: | Tessybear: En dat heet dus met een mooi woord: Vermanen |
Ik heb het even gewijzigd, Tessybear, jou quote van mijn tekst.
Ik typte per ongeluk een dreiging, of dreigingen, het moest natuurlijk geen dreiging of dreigingen zijn. Ja, zo een klein lettertje kan een heel groot verschil maken. Nou is dat misschien niet echt opgevallen gezien de context van mijn tekst, maar ja, toch effe voor de zekerheid!
(En normaal zou zo'n fout ook automatisch wijzigen in je quote geloof ik, maar omdat je mijn quote waar de fout in zat had veranderd in 'vet afgedrukt' gebeurde dat dus niet, volgens mij.)
Ik zal voortaan écht beter opletten
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 10 juni 2010, 11:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:00
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Dinsdag 8 juni:
DE ENIGE WEG!
Door alle eeuwen heen heeft allèèn MIJN kracht miljoenen mensen moedig en trouw en sterk gehouden, die anders onderweg zouden zijn bezweken. Het geloof is levend gehouden en doorgegeven, niet door degenen, die er hun gemak van namen, maar door hen, die voor MIJ hebben gestreden en geleden en gestorven zijn. Men leeft hier niet voor het lichaam, maar voor de ziel en de mens kiest maar al te vaak de manier van leven, die het lichaam het best bevalt en IK sta allèèn toe, wat het meest geschikt is voor de ziel. Aanvaard dit en het gevolg zal zijn, dat er een wonderbare verandering plaats vindt, verwerp het en MIJN doel is verijdeld, je gebed - hoe goed ook - blijft onverhoord, geestelijke vooruitgang blijft achterwege, moeite en verdriet staan je te wachten. Probeer je voor te stellen, dat je ziel een derde persoon is, die door ons - door jou en MIJ - wordt getraind en dan zul je deel nemen aan de dicipline en de training, je zult er met vreugde aan deelnemen. Neem met MIJ afstand van je ziel en aanvaard dankbaar de training - verheug je in elke vooruitgang. |
Woensdag 9 juni: EEN WEDLOOP MET HINDERNISSEN! Verhef je boven je vrees en je inbeeldingen tot je in MIJN vreugde bent. Dat zal voldoende zijn om al je pijnlijke plekken en wonden te genezen. Vergeet alle gevoelens van mislukking en tekortkomingen, alles wat je pijnlijk geschokt heeft en alle onenigheden en vertrouw op MIJ. Heb MIJ lief, roep MIJ aan! Je dicipel - zijn is een wedloop met hindernissen, loop dan zo, dat je de prijs behaalt, loop zo, dat je niet allèèn de wensen van je hart verkrijgt - de vreugde en schuilplaats van je ziel. Wat zou je denken van een hardloper, die zich bij de eerste de beste hindernis in wanhoop op de grond werpt? Begin opnieuw en dan verder en omhoog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:03
|
|
|
|
INEZ910 schreef: Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!
SUSANNAH457 schreef Bijzonder Inez... en spannend misschien wel.... dat houd je vast wel langer vol dan... hi...
Wat een heerlijke onzin: ik naar Afrika ... maar wat wel waar is dat ik hier na vanavond niet meer ben!! Gegroet allemaal, veel geluk en liefde toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:05
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik heb het even gewijzigd, Tessybear, jou quote van mijn tekst.
Ik typte per ongeluk een dreiging, of dreigingen, het moest natuurlijk geen dreiging of dreigingen zijn. Ja, zo een klein lettertje kan een heel groot verschil maken. Nou is dat misschien niet echt opgevallen gezien de context van mijn tekst, maar ja, toch effe voor de zekerheid!
(En normaal zou zo'n fout ook automatisch wijzigen in je quote geloof ik, maar omdat je mijn quote waar de fout in zat had veranderd in 'vet afgedrukt' gebeurde dat dus niet, volgens mij.) |
Het ging idd om de context, dus dat ene lettertje maakte weinig uit Overigens word een ge-quote tekst niet automatisch gewijzigd wanneer je de oorspronkelijke tekst wijzigt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:07
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Als ik zie dat een broeder of zuster uit onze gemeente bijv. tegen een andere auto aanrijdt, schade aanricht maar zonder bericht achter te laten doorrijdt. Dan zal ik hem / haar daar op aanspreken, maar ook tegen hem /haar zeggen dat als hij / zij dit niet regelt dat ik dan wel de politie zal inschakelen. Dus ik vermaan hem / haar om wat hij /zij heeft gedaan, maar gelijktijdig veroordeel ik hem / haar ook .....
|
Ik vind niet dat hier sprake is van een veroordeling hoor Cross...in mijn ogen zou het een veroordeling zijn wanneer je niet eerst op de persoon afstapt, maar meteen de politie belt omdat je ervan overtuigd bent dat de persoon in kwestie zich toch niets zal aantrekken van jouw woorden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:07
|
|
|
|
| Quote: | Tessybear: Het ging idd om de context, dus dat ene lettertje maakte weinig uit Overigens word een ge-quote tekst niet automatisch gewijzigd wanneer je de oorspronkelijke tekst wijzigt... |
O, dat dacht ik
Groet,
Shanita
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 9 juni 2010, 20:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:08
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | INEZ910 schreef: Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!
SUSANNAH457 schreef Bijzonder Inez... en spannend misschien wel.... dat houd je vast wel langer vol dan... hi...
Wat een heerlijke onzin: ik naar Afrika ... maar wat wel waar is dat ik hier na vanavond niet meer ben!! Gegroet allemaal, veel geluk en liefde toegewenst  |
Het ga je goed meis, enneh...tot ziens he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | INEZ910 schreef: Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!
Wat een heerlijke onzin: ik naar Afrika ... maar wat wel waar is dat ik hier na vanavond niet meer ben!! Gegroet allemaal, veel geluk en liefde toegewenst  |
Heb een heerlijke tijd daar!! Hartelijke groet van mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | | Ik vind niet dat hier sprake is van een veroordeling hoor Cross...in mijn ogen zou het een veroordeling zijn wanneer je niet eerst op de persoon afstapt, maar meteen de politie belt omdat je ervan overtuigd bent dat de persoon in kwestie zich toch niets zal aantrekken van jouw woorden... |
Ook dat is volgens mij nog steeds geen veroordeling, Tess, maar een vooroordeel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:12
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | VVD, inderdaad DE partij voor rijke werkgevers, ieder voor zich God voor ons allen (of zoals zij dat noemen, ieder is verantwoordelijk voor zichzelf) hulp voor mensen die gewoon wat minder kunnen, minder snel zijn of .... nou ja, even (of wat langer) minder goed voor zichzelf kunnen zorgen is er niet. Ontwikkelingshulp, ach waarom zou je, doodzonde het is toch veel leuker om mensen die al genoeg hebben nog even een flinke bonus te geven.
Nou ja, je begrijpt, ik zal NOOIT VVD stemmen, staat in mijn stemwijzer, helemaal onderaan. Ik begrijp ook niet dat een Christen, die oprecht probeert om zijn naasten lief te hebben als zichzelf op VVD kan stemmen. Maar oke, dat zal dan wel aan mij liggen |
Niet alleen aan jou dan, Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|