| Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 03:32
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Hallo Iedereen,
Weten jullie misschien leuk tips voor mij wat activiteiten betreft rond Zeeland? Want ik ga in de zomervakantie dan voor 1 weekje naar Zeeland. Dus alle tips zijn van harte welkom !
Groetjes,
Anita |
Hoi Anita, je heb veel zomermarkten in de dorpen Domburg, Westkapele, Oostkapele, Zoutelande, Veere daar zijn de winkel altijd open en veel te bekijken. Middelburg als je van oude gebouwen hou, kun je een rondleiding door de stad maken. Zierikzee is ook mooi en gezellig. Dan de stranden nog, dan heb je wel je weekje vol denk ik. Veel plezier in het geweldige zeewse, Jill
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 07:54
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | "Buitenlanders moeten volgens Dhr. Brinkman van de PVV zich registreren..." zo iets hoorde ik vanavond in het discussieprogramma Knevel & van de Brink... Toen ik dat hoorde schoot er zelfs ff door m'n gedachten heen de tijd van dat Joden een ster moesten dragen... begint het daar niet op te lijken, dat je de etnische afkomst gaat registreren i.p.v. iemand te melden die zich daadwerkelijk op crimineel terrein heeft begeven of iemand die daarvan verdacht wordt ?
Waanzin vind ik het, er zitten ook Nederlanders tussen die crimineel gedrag vertonen... De verkiezingsuitslag is nog maar net binnen en voorspelt mijns inziens niet veel goeds, zeker niet als de PVV die stem krijgt om in de regering te mogen zitten... |
Waar, wanneer en bij wie moeten zij zich registreren? Ze staan toch al geregistreerd (tenzij ze illegaal zijn)?
Overigens wordt op de werkvloer al sinds jaren de afkomst van werknemers geregistreerd in een poging werkgevers te stimuleren meer allochtone werknemers aan te nemen.
GrZing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 08:09
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | Hallo goedwillende Cmmers,
Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen. Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd..........
En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven.
Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even!  |
Je hebt helemaal gelijk Geholio.... k Zal binnenkort een foto van m'n binnenkant plaatsen
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 08:10
|
|
|
|
er zijn mensen hier op cm die een voor hen goede reden hebben om geen foto te plaatsen, geholi... een agressieve ex, naamsbekendheid, en meer van dergelijke redenen. zelf ben ik ook al een aantal bekenden hier tegengekomen; persoonlijk heb ik daar geen enkele moeite mee, maar ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn, die dat wat minder prettig vinden, en dus maar liever onherkenbaar blijven.
mmm, is je binnenkant net zo mooi, zinga?? enneh, als je toch een nieuwe foto plaatst, epileer dan je kin even, misschien!! 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 12 juni 2010, 08:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 08:18
|
|
|
|
Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen. Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd..........
En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven.
Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even!  |
Er kunnen verschillende redenen zijn om niet een foto te plaatsen, maar deel wel deze gedachten. Maskers af!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 08:50
|
|
|
|
| JILL658 schreef: | Hoe laat begint het, grace? jill |
ik heb er natuurlijk niks over te zeggen, maar mijn idee (voor wat het waard is) is, dat ik rond een uur of 9 samen met Marsika bij Grace voor de deur sta. zo kunnen we namelijk een 'aardige klapper' maken.
trouwens: heeft Henduk afgehaakt? nee toch? ik zie 'm niet meer in 't lijstje, namelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:02
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | "Buitenlanders moeten volgens Dhr. Brinkman van de PVV zich registreren..." zo iets hoorde ik vanavond in het discussieprogramma Knevel & van de Brink... Toen ik dat hoorde schoot er zelfs ff door m'n gedachten heen de tijd van dat Joden een ster moesten dragen... begint het daar niet op te lijken, dat je de etnische afkomst gaat registreren i.p.v. iemand te melden die zich daadwerkelijk op crimineel terrein heeft begeven of iemand die daarvan verdacht wordt ?
Waanzin vind ik het, er zitten ook Nederlanders tussen die crimineel gedrag vertonen... De verkiezingsuitslag is nog maar net binnen en voorspelt mijns inziens niet veel goeds, zeker niet als de PVV die stem krijgt om in de regering te mogen zitten... |
zelf op de scholen vragen ze naar geboorteland van ouders van de kinderen... en de Wet Samen was ook daarvoor...en die was NIET ingesteld door de pvv....
ik vond het niet helemaal eerlijk gisteravond, 5 linkse rakkers tegenover Hero Brinkman..en van die 5 waren er ook nog een aantal die van politiek helemaaaaal geen kaas gegeten hebben...
en natuurlijk gaat nu iedereen roepen over nazi's en jodensterren, want sommigen vinden niets fijner dan alleen maar onrust te zaaien!! Ik vorm liever mijn eigen mening, door onderzoek te doen naar dingen die er gezegd worden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:07
|
|
|
|
ergo:
iedereen staat wel èrgens geregistreerd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:10
|
|
|
|
Dat je je Nationaliteit moet registreren, vind ik logisch. Het melden van je 'etnische afkomst', gaat in mijn ogen te ver. Wat bedoelen ze nu eigenlijk precies? Of bedoelen ze gewoon de Nationaliteit? Dan begrijp ik niet dat ze dit zo in hun verkiezingsprogramma hebben gezet. Je mag toch aannemen dat zo'n programma geschreven wordt door mensen met een bepaalde mate van intelligentie, die gevoel voor taal hebben. Dit roept bij mij ook allerlei negatieve gedachten op, dus ik begrijp Susannah wel. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit bedreigend over kan komen op iemand die, van oorsprong, geen Nederlander is.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 12 juni 2010, 09:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:13
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ergo:
iedereen staat wel èrgens geregistreerd... |
Als je maar ingeschreven staat in het Boek des Levens. Dat is het belangrijkste!
GrZ
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:14
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Er kunnen verschillende redenen zijn om niet een foto te plaatsen, maar deel wel deze gedachten. Maskers af!  |
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf mag weten, en ook ik weet dat er mensen op CM zitten die door omstandigheden geen foto plaatsen!! Dat is hun keus en respect daarvoor is wel op zn plaats
wat is er mis met een beetje eigen initiatief? Mocht de binnenkant je bevallen kun je toch zelf om een plaatje van de buitenkant vragen? Dat heet 'eigen initiatief' en kan zelfs door anderen gewaardeerd worden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:18
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | mmm, is je binnenkant net zo mooi, zinga?? enneh, als je toch een nieuwe foto plaatst, epileer dan je kin even, misschien!!  . |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:22
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Dat je je Nationaliteit moet registreren, vind ik logisch. Het melden van je 'etnische afkomst', gaat in mijn ogen te ver. Wat bedoelen ze nu eigenlijk precies? Of bedoelen ze gewoon de Nationaliteit? Dan begrijp ik niet dat ze dit zo in hun verkiezingsprogramma hebben gezet. Je mag toch aannemen dat zo'n programma geschreven wordt door mensen met een bepaalde mate van intelligentie, die gevoel voor taal hebben. Dit roept bij mij ook allerlei negatieve gedachten op, dus ik begrijp Susannah wel. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit bedreigend over kan komen op iemand die, van oorsprong, geen Nederlander is. |
Ik begrijp de gedachtengang van Suus ook wel hoor, maar heb wel in het leven geleerd dat onderzoek beter kan zijn dan direkt een conclusie trekken... Wat je dan weer krijgt is een soort van massa hysterie..en ik weiger daar aan mee te doen!! Gisteren zei iemand dat Wilders binnenkort wel een kogel krijgt....en dat zal me niet verbazen als Nederland én de politieke partijen uitspraken blijven doen die leiden tot haat en onverdraagzaamheid.. We zijn als volkje een kei in elkaar opjutten, dat is de laatste jaren wel bewezen , en ik , als Christen wil daar niet aan mee doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:25
|
|
|
|
[quote=MARIEKE897]Ik begrijp de gedachtengang van Suus ook wel hoor, maar heb wel in het leven geleerd dat onderzoek beter kan zijn dan direkt een conclusie trekken... Wat je dan weer krijgt is een soort van massa hysterie..en ik weiger daar aan mee te doen!! Gisteren zei iemand dat Wilders binnenkort wel een kogel krijgt....en dat zal me niet verbazen als Nederland én de politieke partijen uitspraken blijven doen die leiden tot haat en onverdraagzaamheid.. We zijn als volkje een kei in elkaar opjutten, dat is de laatste jaren wel bewezen , en ik , als Christen wil daar niet aan mee doen.[/quote]
Dat ben ik helemaal met je eens, Marieke! Ik vind dat de media er ook erg goed in is, om bepaalde zaken op te blazen. Ook in de afgelopen campagnetijd was dat goed te merken. Dat kan zelfs veel invloed hebben op het stemgedrag van mensen. Ik vind dat jammer en ook wel zorgwekkend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:49
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Helaas! het griepvirus heeft huize Bear nu ook bereikt....
Ik voel muh zoow ziehielug  |
op 3 juli het virusje maar in rotterdam achterlaten
beterschap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:58
|
|
|
|
Ik ga vandaag het hele huis stofzuigen. Her lijkt mij verstandig om op de zolder te beginnen. En dan tevens het wasgoed naar beneden doen, die te vouwen en in de kast te leggen.
En dan kan ik de eerste verdieping gaan stofzuigen. Het beddegoed verschonen. En tevens de wasmachine aanzetten.
En dan de benedenboel stofzuigen en dweilen.
Ondertussen zal de was dan klaar zijn en kan die opgehangen worden. Ik heb dus zat te doen. En geen tijd voor onzinnige dingen op het forum neer te zetten.
Tusendoor drink ik koffie met 1 klontje suiker. Zonder suiker is de koffie niet te pruimen. Met koffie melk erin is de koffie ook niet te pruimen.
Je vraagt je nu af wie pruimt er nu koffie. Ik dus. Hoe doe je dat koffie pruimen?
Kom maar een keer langs dan weet je hoe je koffie hier gepruimt wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 10:18
|
|
|
|
| WILLIE511 schreef: | tulbandmix,roomboter en eieren  |
Ehmmm, ga je nu al bakken voor de picknick van 3 juli, ik ben bang dat die tulband dan misschien wat oud zal zijn. Maar misschien heb je nog wat oefening nodig voordat je voor de hele bups durft te gaan bakken??
Je komt toch wel he, je bent welkom hoor, vooral met , maar ook wel zonder tulband.
Dan ga ik zo maar eens de gewone saaie boodschappen doen, gewoon melk yoghurt fruit, nou ja, ik zal jullie mijn hele boodschappen lijst besparen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 10:26
|
|
|
|
Je plaatste gisteravond een opmerking in de chatbox waar ik nogal van schrok.........die was misplaatst en er bleek uit dat het je niet om de binnenkant maar om de buitenkant gaat,ieder zn ding he.
Wat zoek je? Een mooi koppie,een lekker ding aan je arm,een pronkstukje?Zo iemand geeft je kriebels,het onderbuikgevoel,lekker maar zeer tijdelijk.
Of iemand die om je geeft,van je houdt,dr arm om je heen slaat,het aanvoelt als je verdriet hebt,waarbij je je op je gemak voelt,jezelf kunt zijn,iemand om mee te praten,iemand om oud mee te worden?Zo iemand geeft je kriebels die veel hoger zitten,in je hart,dat kan een blijvertje worden
Ik heb je ook gezegd dat je mensen om een foto kunt vragen maar dat is teveel moeite? Je bent zelf al 50,hoe zit het met je eigen houdbaarheidsdatum?
Gr.Leanne(die zich slechts verwondert en zich niet geroepen voelt hier een foto te plaatsen,je weet niet wat je mist )
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 12 juni 2010, 10:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 10:44
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Ik vind dat iedereen dat lekker zelf mag weten, en ook ik weet dat er mensen op CM zitten die door omstandigheden geen foto plaatsen!! Dat is hun keus en respect daarvoor is wel op zn plaats
wat is er mis met een beetje eigen initiatief? Mocht de binnenkant je bevallen kun je toch zelf om een plaatje van de buitenkant vragen? Dat heet 'eigen initiatief' en kan zelfs door anderen gewaardeerd worden!  |
Marieke, dan moeten ze heeeeeeeeeeeeeeeeel je profiel gaan lezen, wat een werk zeg! Plaatjes kijken gaat veel sneller. En wie bedenkt er nou dat een vrouw die zwanger op een foto staat ook nog wel eens echt zwanger kan zijn en een relatie kan hebben, das echt heel vreemd toch? Ik heb er een poosje op gelet, gemiddeld duurde het 6 minuten voordat er opeens geroepen werd: he, jij bent getrouwd! Duurde dus 6 minuten voordat de plaatjeskijkers eens verder gingen lezen(en ik heb in mn rijtje foto's zelfs mn trouwfoto staan!)
Eigenlijk kan ik de fotoloze dames best aanraden een foto te plaatsen, levert je nog eens een goeie lachbui op Maar als ik toen ik lid werd geweten had wat ik nu weet had ik zelf toen ook gekozen om geen foto bij mn profiel te zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:23
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Marieke, dan moeten ze heeeeeeeeeeeeeeeeel je profiel gaan lezen, wat een werk zeg! Plaatjes kijken gaat veel sneller. En wie bedenkt er nou dat een vrouw die zwanger op een foto staat ook nog wel eens echt zwanger kan zijn en een relatie kan hebben, das echt heel vreemd toch? Ik heb er een poosje op gelet, gemiddeld duurde het 6 minuten voordat er opeens geroepen werd: he, jij bent getrouwd! Duurde dus 6 minuten voordat de plaatjeskijkers eens verder gingen lezen(en ik heb in mn rijtje foto's zelfs mn trouwfoto staan!)
Eigenlijk kan ik de fotoloze dames best aanraden een foto te plaatsen, levert je nog eens een goeie lachbui op Maar als ik toen ik lid werd geweten had wat ik nu weet had ik zelf toen ook gekozen om geen foto bij mn profiel te zetten. |
dat is waar Annette, je kunt er ook vreselijk veel lol om hebben...maar toch zegt het wel weer genoeg over de persoon aan de andere kant..
ik krijg regelmatig de vraag waarom ik online ben terwijl ik een timeout op mn profiel heb staan..tja....er is meer op CM dan een date scoren!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:26
|
|
|
|
Gezocht:
Stoere dames die niet terug deinzen om een stel stoere mannen in het gareel te houden...
Waar: Op de Edense heide Wanneer: 3 Juli vanaf 12.00 Waarom: Omdat het gewoon reuze gezellig is
Beloning: Voor iedere dame die zich vrijwillig aanmeld zal er een kikker ter beschikking gesteld worden om te
Let op: Garantie dat de kikker ook in een prins veranderd niet ingesloten!
Noot: Voor de stoere mannen zullen ook kikkers ter beschikking gesteld worden! *De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kikkers die dan alsnog in prinsen veranderen!*
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 12 juni 2010, 11:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:27
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Ehmmm, ga je nu al bakken voor de picknick van 3 juli, ik ben bang dat die tulband dan misschien wat oud zal zijn. Maar misschien heb je nog wat oefening nodig voordat je voor de hele bups durft te gaan bakken??
Je komt toch wel he, je bent welkom hoor, vooral met , maar ook wel zonder tulband.
Dan ga ik zo maar eens de gewone saaie boodschappen doen, gewoon melk yoghurt fruit, nou ja, ik zal jullie mijn hele boodschappen lijst besparen.  |
ze kan ze wel invriezen Marianne, dan is er wat meer tijd om te bakken én blijven ze vers!! tja..weekendboodschappen, moet ik ook nog gaan doen vandaag... maar als laatste heb ik een swiffer gekocht, maar dan van sorbo dussssssss misschien is er nog hoop voor mij als huisvrouw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:33
|
|
|
|
De zoldr is klaar en de tussen verdieping ook. De was is gevouwen en ligt in de kast. Bed is opgemaakt. De wasmachine draait.
KOFFIE-PAUZE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:36
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | tja....er is meer op CM dan een date scoren!!  |
Echt waar!!
En ik maar denken dak binnen drie maanden wel een date moet kunnen hebben...
Goed! Genoeg gegeind
Ik ga hier nog één keer op in, maar raad wel aan om eens wat verder terug te kijken in het forum...we worden, soms bijna letterlijk, doodgegooid met deze vraag namelijk
Wat zegt een foto nou?! Iemand is leuk om zichzelf en niet om zen koppie...en daarbij zijn er idd mensen die om bepaalde redenen geen foto willen plaatsen. Respecteer dat, en vraag er desnoods om eentje als iemand écht leuk lijkt te zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | De zoldr is klaar en de tussen verdieping ook. De was is gevouwen en ligt in de kast. Bed is opgemaakt. De wasmachine draait.
KOFFIE-PAUZE |
En ik ben inmiddels ook mijn bedje uitgekropen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:48
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Echt waar!!
En ik maar denken dak binnen drie maanden wel een date moet kunnen hebben...
Goed! Genoeg gegeind
Ik ga hier nog één keer op in, maar raad wel aan om eens wat verder terug te kijken in het forum...we worden, soms bijna letterlijk, doodgegooid met deze vraag namelijk
Wat zegt een foto nou?! Iemand is leuk om zichzelf en niet om zen koppie...en daarbij zijn er idd mensen die om bepaalde redenen geen foto willen plaatsen. Respecteer dat, en vraag er desnoods om eentje als iemand écht leuk lijkt te zijn  |
Ik denk dat Geholi hier wat bravere vrouwtjes verwacht had
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:52
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik denk dat Geholi hier wat bravere vrouwtjes verwacht had  |
ik kan het niet laten Lean... mag ik je definitie van bravere vrouwtjes?? Aaaaaaaaahhh toe??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:54
|
|
|
|
|
Helaas moet ik jullie meedelen dat ik geen foto heb van mezelf met een zak over mijn hoofd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:58
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Helaas moet ik jullie meedelen dat ik geen foto heb van mezelf met een zak over mijn hoofd. |
Krijg ik toch ineens een geweldig idee!!! 3 juli...locatie Ede...ik zorg voor de digicamera en de zakken(even voorkeur voor bedrukking opgeven, want kleur doet ook wat!)...opstellen in rijen van 10...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:05
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Krijg ik toch ineens een geweldig idee!!! 3 juli...locatie Ede...ik zorg voor de digicamera en de zakken(even voorkeur voor bedrukking opgeven, want kleur doet ook wat!)...opstellen in rijen van 10...  |
Opdruk: UITERLIJK ZEGT NIETS.
|
|
| Naar boven |
|
|