ChristianMatch

Forum

zak over je hoofd
Ga naar pagina Vorige 1 ... 757 758 759 760 761 762 763 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:34

CHATULIEM619 schreef:
Wat is dan het verschil, ze krijgen je dan toch te zien???? Ik zie het probleem niet zo een foto te plaatsen, kan een heleboel misverstanden voorkomen. Vaak werkt een foto juist positief, je krijgt al meteen een indruk van iemand en het kan ook stimuleren eerder contact op te nemen. We missen al zo veel in vergelijking tot een meer natuurlijke ontmoeting. Werkt ook niet vaak zo in het dagelijks leven? We worden immers vaak aangetrokken door het uiterlijk van iemand. En diegene hoeft helemaal niet zo knap te zijn. Lijkt me trouwens voor vrouwen moeilijker, want ik ken weinig mannen die op hun knappe uiterlijk geselecteerd worden. De meeste mannen vind ik lelijk, maar goed ik ben geen vrouw. Misschien moet ik maar een Mercedes aanschaffen, daar zijn vrouwen gevoelig voor.

Gevoelig voor een Mercedes Smiley die vol vragen zit Wat voor soort vrouwen zijn dat?

Verder vind ik dat er een groot verschil is tussen een man die alleen kijkt naar de foto en een man die kijkt naar de foto én het profiel. Met de laatste groep heb ik geen moeite hoor, ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat ook doen. En je hebt gauw genoeg door of iemand verder kijkt, dan alleen naar het uiterlijk. Als ik merk dat een man mijn profiel zorgvuldig gelezen heeft en ook een opmerking maakt over m'n foto (al ben ik in het echt heel anders), dan kan ik dat best waarderen hoor. Kan toch ook leuk zijn, om een compliment over je uiterlijk te krijgen? Al zegt een compliment van iemand, die je in het echt gezien heeft, natuurlijk wel veel meer. Want wat zegt een foto nu eigenlijk? De meeste mensen vind ik in het echt leuker, dan op de foto. Al kun je uit een foto wel een beetje halen wat voor type het is, dat kan wel handig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:38

MARISKA601 schreef:
Ik ben vandaag naar het cwi geweest voor een formulier.
Bij het vertrek kreeg ik een pen mee met het logo van uwv. Smiley die vol vragen zit
De dame achter de balie vroeg of ik ook mokken verzamelde.
Ik zei doe er maar één.
Zo gad die dame mij een blauwe mok.
Ze vertelde dat als je er heet water in doet dat die mok wit wordt.
Staat er op die mok in grote letters KEES. Smiley die vol vragen zit
Bij het weggaan had ik nog de neiging om te gillen: Ik heet geen "KEES".
Maar ik hield wijselijk mijn mond, stopte de mok in mijn tas en wenste die dame verder een goede dag.

He muischje ben je niet wat vergeten vandaag?
Ja maris ik weet het.
Ik ben vergeten om naar woonstede te gaan.
Muischje wanneer ben je van plan te gaan?
Morgen ga ik.
Doen hoor, anders trek ik je aan je oren. Knipoog smiley
En dan bijt ik heel hard in je neus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:40

Jammer dat dit topic een abortustopic is geworden.
Jammer dat de kritiek die ik heb op christenpolitici niet besproken word doordat ik schijnbaar een verkeerde spiegel heb gebruikt.
Jammer dat men hier bozer is op de spiegel dan op degenen die ik ervoor heb gezet.
Jammer dus dat een discussie op het feitelijk functioneren van christenpolitici onmogelijk is hier.

Jammer hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:51

CHATULIEM619 schreef:
Wat is dan het verschil, ze krijgen je dan toch te zien???? Ik zie het probleem niet zo een foto te plaatsen, kan een heleboel misverstanden voorkomen. Vaak werkt een foto juist positief, je krijgt al meteen een indruk van iemand en het kan ook stimuleren eerder contact op te nemen. We missen al zo veel in vergelijking tot een meer natuurlijke ontmoeting. Werkt ook niet vaak zo in het dagelijks leven? We worden immers vaak aangetrokken door het uiterlijk van iemand. En diegene hoeft helemaal niet zo knap te zijn. Lijkt me trouwens voor vrouwen moeilijker, want ik ken weinig mannen die op hun knappe uiterlijk geselecteerd worden. De meeste mannen vind ik lelijk, maar goed ik ben geen vrouw. Misschien moet ik maar een Mercedes aanschaffen, daar zijn vrouwen gevoelig voor.

Pfff, mercedes, neem dan een batavus, dat lijkt nog sportief. Sorry ik geef niets om auto's. In jou profiel mis ik overigens de "open" vragen.
Ik vind het dus best belangrijk wat daar staat, wat voor hobbies heeft iemand, wat verwacht iemand nou ja noem maar op. Natuurlijk weet ik van jou al best redelijk wat uit het forum en de chatbox, maar heel veel schrijven gewoon heel weinig over zichzelf en zo'n "geschreven" foto vind ik net zo interessant als een echt (profiel) plaatje.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:54

CROSSROAD317 schreef:
Ik kan me de reactie van chat heel goed voorstellen. Ik kijk bijvoorbeeld naar de foto, maar ook naar de leeftijd. Voor mezelf heb ik een grens gesteld, en dat betekend dus dat ik bij voorbaat alle vrouwen die niet aan dat criterium voldoen, op voorhand afwijs. (hoe perfect ze misschien ook is of bij me zou passen) Het is en blijft mijn keuze die ik maak naar aanleiding van een door mij gestelde grens (of voorkeur).

Tjonge Cross, dit maakt mij wel heeeeel nieuwsgierig hoor. Wat zijn jou grenzen, zijn ze alleen op leeftijd of zien lengte gewicht haarkleur, kleurogen, godsdienst hmmm, schoenmaat en nog meer ook nog belangrijk. Wat wil je nog meer weten???
Clown smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
MARIANNE129
op dinsdag 15 juni 2010, 17:55
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 18:59

MARIANNE129 schreef:
En toch moet ik nog altijd huilen als ik dit liedje hoor, lees of zelf zing. Waarom, tja, het is gezongen op de begrafenis van mijn zus en ik heb het jaren elke avond voor mijn zoon moeten zingen voor hij durfde te gaan slapen. Dit had ook een reden, maar dat wordt echt te persoonlijk voor hier.

Wel mooi dat je dit met ons wilt delen!
Soms blijft een lied je altijd meenemen naar een bepaalde tijd / situatie of geliefde.
Het waarom hoeven wij ook niet te weten maar dat je dit neer zet vind ik al heel mooi, dank je en sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:01

CARIN303 schreef:
Slavendrijver......... Woedende smiley

heb nu alles gestreken,blij dat ik eindelijk kan stoppen ( zucht....) Knipoog smiley

sorry
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:02

EVA685 schreef:
Je hoeft niet bang te zijn,
al gaat de storm tekeer.
Leg maar gewoon je hand
in die van onze Heer.

Je hoeft niet bang te zijn
als oorlog komt of pijn.
Jezus zal als een muur
rondom jouw leven zijn.

Je hoeft niet bang te zijn
al gaan de lichten uit.
God is er en Hij blijft
als jij je ogen sluit.

*slik*
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:07

MARISKA601 schreef:
Ik neem mijn keesmok mee naar de hei.. wie weet Knipoog smiley

Keesmok Smiley die vol vragen zit

a) Je bedoelt de trog van je Keeshondje
b) Je hoopt dat je Kees tegenkomt zodat je hem zijn mok kunt teruggeven
c) Je hebt zo'n lekkere smok dat 'ie helemaal okee is?? Smiley met dichtgeplakte mond

GrZ!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:07

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd denk ik dat je een denkfout maakt. Een fout, die door veel mensen gemaakt wordt. Die benoemen het enthousiasme wat mensen hebben na hun bekering vaak als eerste liefde. Is dat wel zo? Dat is net zo idealistisch als mensen die denken dat je voortdurend verliefd op elkaar moet blijven. Om de vergelijking door te trekken, verliefdheid gaat over op liefde en toewijding. En is dat niet pcies hetzelfde wat er met onze liefde voor God gebeurt?
In mijn ogen heeft de term "eerste liefde" meer met prioriteit te maken. God lief hebben boven alles. Zoals je partner je eerste liefde is, je belangrijkste liefde, zo wil God ook je eerste liefde zijn. Een liefde die alle andere relaties overstijgt. En dat is iets wat we in stand kunnen houden. Dat heeft niet alleen te maken met gevoel, met vuur, met enthousiasme. Maar meer met andere liefdes weren, liefde voor de wereld, liefde voor jezelf.

ik zie het niet als een denkfout, de tekst uit openbaring wordt gewoon aangehaald.
Verder vind ik je toelichting zeer waardevol.
Zoals je voor het gevoel van eerste liefde alles opzij zet, verwacht God dat ook.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:27

Vandaag binnen gekregen met de post;

Adam & Evert
De spanning tussen kerk en homosexualliteit
van Ruard Ganzevoort/ Erik Olsman en Mark van der Laan

Ik hoor alleen maar positieve reactie`s over dit boek dus ga er deze week aan beginnen!
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:33

MARIANNE129 schreef:
En toch moet ik nog altijd huilen als ik dit liedje hoor, lees of zelf zing. Waarom, tja, het is gezongen op de begravenis van mijn zus en ik heb het jaren elke avond voor mijn zoon moeten zingen voor hij durfde te gaan slapen. Dit had ook een reden, maar dat wordt echt te persoonlijk voor hier.

Heel veel sterkte en GODS kracht toegewenst Marinanne, lijkt me erg moeilijk en confronterend voor je. Huilende smiley, smiley in tranen

Liefs van Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:42

EVA685 schreef:
Met het offeren, denk ik dat GOD bedoelt, hoeveel heb je voor MIJ over.
Hoe groot is je geloof, ik denk zelf, dat Isaak een voorbeeld was.
Toevallig heb ik er een preek over gehoord zondag.
Het is een test van God/beproeving.

Ik geloof zelf dat het God gaat om je hart... en ik geloof ook zeker in die (wederkerige) relatie die God met jou wil aangaan...
Het gevaar zag ik wel eens op het nieuws waarin mensen letterlijk geofferd worden... praktijken die in Nigeria nog voorkomen, maar in een land als bijv. Engeland wordt bestraft, gelukkig maar.

Verder vind ik dat je Gods liefde niet moet vergeten... Soms vind ik het zo klinken als een verplichting en een 'moeten'... zelf zie ik het zo, namelijk dat God zoveel van de mens houdt dat Hij graag zou willen dat jij dat inziet (Zijn offer (Jezus) aanneemt) en met Hem verder wilt gaan... dan valt het 'moeten' echt wel weg, want dan mag je ervaren hoeveel God van je houdt...
Ikzelf heb het nodig om dat voor ogen te houden, daar ik uit een verleden kom van slaafse gehoorzaamheid waarin geen ruimte was voor je eigen identiteit, noch eigen initiatief (dat werd afgestraft)... lastig soms om nu met een nieuwe bril naar het heden en de toekomst te kijken...
En ja, ik vind het ook wel eens lastig dat het bij mij soms zo anders landt dan het misschien bedoelt is...
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:44

Dinsdag 15 juni:

GLORIE, GLORIE KOMT WELDRA!

IK maak plannen voor je, wonderbaar zijn MIJN wegen;
ze gaan je kennis te boven!
O, realiseer je toch, meer en meer MIJN overvloed en goedheid!
Het wonder, dat je door MIJ wordt geleidt!
De heerlijkheid van een leven, dat geleidt wordt!
Deze dingen zullen meer en meer tot je doordringen en je
steeds meer vreugde schenken.
Je bent heel erg dicht het punt genaderd, waarop je zult vragen,
wat je maar wilt en het zal je gegeven worden.
Je bent een wonderbaar tijdperk binnengegaan - jullie levens
worden door MIJ geregeld en gezegend als nimmer tevoren.
Je gaat op de overwinning af, je leert reeds alle dingen schade
te achten om MIJ te kunnen winnen en de beloften voor degene,
die overwint, zijn werkelijk wonderbaarlijk en zullen altijd vervuld worden!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 19:49

PIETER649 schreef:
Jammer dat dit topic een abortustopic is geworden.
Jammer dat de kritiek die ik heb op christenpolitici niet besproken word doordat ik schijnbaar een verkeerde spiegel heb gebruikt.
Jammer dat men hier bozer is op de spiegel dan op degenen die ik ervoor heb gezet.
Jammer dus dat een discussie op het feitelijk functioneren van christenpolitici onmogelijk is hier.

Jammer hoor.

Gewoon nog een keer proberen, Pieter. Knipoog smiley

• De C-partijen hebben laten zien van water bij de wijn te houden.
  • De C-partijen lijken nogal eens hun beschermde status (christelijke wortels Nederland) als logisch statussymbool te zien, waar niet aan getornd mag worden, behalve door hun zelf.
  • Wilders is behoorlijk standvastig, 'drinkt' pure wijn...

Ziehier een reden van de huidige verkiezingsuitslag?! Coole smiley met zonnebril
Ben het dan wel niet zomaar met Wilders eens, maar er valt ook van die mensen iets te leren. Misschien moeten de C-partijen daar wat mee doen??? Knipoog smiley

Ook in de formatiebesprekingen denk ik dat de C-partijen en Wilders een duidelijk verschil laten zien: de C-partijen wensen niet in te gaan op de uitnodiging om direct met VVD en PVV om tafel te gaan, terwijl dit voor de voortgang wel handiger zou zijn. Ergens weer een voorbeeldje van verstoppertje spelen van de C-partijen, waar juist helderheid gewenst is.

Laatst aangepast door
HENK710
op dinsdag 15 juni 2010, 20:02
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:01

JONATHAN890 schreef:
sorry

haha, ff m'n bril opzetten hoor om te lezen wat daar staat... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:12

ZINGA672 schreef:
Keesmok Smiley die vol vragen zit

a) Je bedoelt de trog van je Keeshondje
b) Je hoopt dat je Kees tegenkomt zodat je hem zijn mok kunt teruggeven
c) Je hebt zo'n lekkere smok dat 'ie helemaal okee is?? Smiley met dichtgeplakte mond

GrZ!

ik heb een mok waar kees op staat.
als ik er wat kouds in doe is ie blauw
doe ik er wat warms in dan wordt ie wit.

lees het offtopic van vandaag maar.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op dinsdag 15 juni 2010, 20:13
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:17

Het picknickkleed is niet meer beschikbaar.
Ik heb hem weggegeven.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:21

Samen zijn:

Is samen lachen
samen huilen
samen te leren èèn te zijn.

Samen zijn
is bij elkaar te schuilen
samen oud te worden
in geluk en pijn.

Laatst aangepast door
EVA685
op dinsdag 15 juni 2010, 20:21
Naar boven

Auteur Bericht
RITA834

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:32

In de afgelopen weken heeft Israël het flink moeten ontgelden in de media. Nog voor enig onderzoek is gedaan naar feiten rond de Gaza-Flotilla, wordt Israëls handelen door 189 landen en 222 internationale organisaties veroordeeld. Israël is een land dat alleen staat en bedreigd wordt, en dat wordt versterkt door ons zwijgen.
Enkele organisaties hebben de handen ineen geslagen om te laten zien dat er in Nederland wel degelijk vele trouwe vrienden van Israël zijn en dat wij verlangen naar evenwichtige berichtgeving, waarin ook aan Israël’s situatie recht wordt gedaan.

Hoe kun je Israel steunen?
Donderdag 17 JUNI a.s. kun je als vriend Israel bemoedigen en je steun betuigen bij de Israelische ambassade in Den Haag. Doe mee en voeg je dan bij de andere deelnemers, die om 13.00 UUR op het PLEIN bij de TWEEDE KAMER verzamelen, om daar vandaan gezamenlijk naar de Israelische ambassade aan het Buitenhof te lopen. Onder de noemer 'Om Sions wil niet zwijgen' wordt vervolgens een verklaring van solidariteit en vriendschap aan de Israelische ambassadeur aangeboden.

Mocht je niet in de gelegenheid zijn naar Den Haag te gaan, dan kun je ook DIGITAAL je STEUN betuigen onder meer via www.isreality.nl. Doe mee en bemoedig Israel met je steun!

Ga voor meer info over de berichtgeving rond Israel, over de steunbetuiging aan Israel in Den Haag en over de (digitale) steunbetuiging naar de sites van de diverse organiserende Israelorganisaties zoals www.isreality.nl, www.christenenvoorisrael.nl, www.israelplatform.nl en www.pillaroffire.nl.

Ga voor video en foto's van de bijeenkomst naar
http://pillaroffire.nl/index.php?id=68
of
http://christenenvoorisrael.nl/actueel/nieuws/116-activiteiten/2166-israelmanifestatie-om-sions-wil-niet-zwijgen

Laatst aangepast door
RITA834
op zondag 20 juni 2010, 21:33
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:48

In plaats van een strijk heb ik vandaag berg administratie weggewerkt.
Het moest alleen in mappen gedaan worden.
Het was van ...
schrik niet....
een jaar... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:53

SUSANNAH475 schreef:
haha, ff m'n bril opzetten hoor om te lezen wat daar staat... Clown smiley

Excuses maken is niet zijn sterkste kant,volgens mij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:54

PEACEDOVE820 schreef:
Hey luitjes,

Ik ben even nog onder voorbehoud wordt ws ingegipst over anderhalve week oude bot fractuur dus dan mag ik geen auto meer rijden....
Gebroken voet waar ik schijnbaar al maanden mee loop.....

Greets,
Peacedove

ow peace wat vervelend voor je
ik zit net niet in de gips (me kleine teen gebroken)maar jij dus een middenvoetsbeentje en dat wordt dus idd gips.
heeeeeeeeeeelllllllllllll veeeeeeeeeeeeellllllll sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:59

goed initiatief!!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 21:01

GVB mag kruisje weigeren

Vervoersbedrijf GVB mag het dragen van een ketting met kruisbeeld over de bedrijfskleding verbieden. Dat heeft het gerechtshof van Amsterdam vandaag bepaald. De kantonrechter deed december vorig jaar dezelfde uitspraak.

De rechtszaak is naar aanleiding van de ketting met kruisje van de christelijke tramconducteur Mickel Aziz. GVB verplichtte hem in december 2009 de ketting onder zijn bedrijfskleding te dragen. Het vervoersbedrijf wil namelijk een zakelijke, uniforme en professionele uitstraling van de bedrijfskleding. Aziz weigerde uit liefde voor zijn geloof.

Aziz nam een advocaat in de hand en de rechtszaak kwam op gang. Die ging vooral over de Algemene wet gelijke behandeling, want moslima-conducteurs mogen wel een hoofddoekje dragen. Het gerechtshof laat weten dat die wet niet is overtreden, omdat de GVB speciale hoofddoekjes heeft in dezelfde kleuren als het uniform en met het logo van het vervoersbedrijf. Zodoende is het islamitische kledingstuk niet in strijd met de professionaliteit die de GVB wil uitstralen. Dat is anders bij de ketting met kruisbeeld.

Bron: IKON

Toen ik de kop las, schrok ik best even...maar als je dan uiteindelijk leest dat iemand zijn hanger nog wel mag dragen, alleen niet te openlijk met bedrijfskleding aan, dan kan ik me daar wel in vinden. Ja, ik vind het ergens wel jammer, want ook mijn hanger zal moeten verdwijnen onder de kleding dan, terwijl ik de ketting volbewust draag. Maar ach, het is en blijft maar een simpele hanger die vooral voor de drager zelf betekenis heeft!
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 21:17

ik kijk uit naar25 juni en hoop dat t dan mooi weer is,dan zijn er een aantal lieve behulpzame heren die mijn tuin komen betegelen en damens die met de catering helpen,
we hopen af te sluiten met ...............verassing. Kwijlende smiley

en ik kijk uit naar 3 juli om weer de lieve en leuke mensen van cm te ontmoeten op de picknik Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 21:25

Ik geef Peacedove vandaag een hele dikke knuffel... je weet wel waarom Peace... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 21:32

CROSSROAD317 schreef:
Had je beter de serie kunnen kopen, die boetes zijn niet voor de poes ......

Ik heb de boeken nadat ik ze had gelezen weer braaf teruggebracht hoor, nog ruim op tijd ook (ten koste van mijn nachtrust) maar ik heb gelukkig geen boetes hoeven te betalen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als ik alle boeken had moeten kopen die ik gelezen heb, dan zou mijn huis waarschijnlijk veranderen in een bieb.

Zou ik niet erg vinden hoor, maar ik ben bang dat de jongens dat niet echt prettig zouden vinden. Een huis vol boeken, en dan nog ergens heeeeeel stil in een hoekie, mamma met ook weer een boekie Kwijlende smiley

Laatst aangepast door
MARIANNE129
op dinsdag 15 juni 2010, 21:32
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 21:32

GRACE585 schreef:
ow peace wat vervelend voor je
ik zit net niet in de gips (me kleine teen gebroken)maar jij dus een middenvoetsbeentje en dat wordt dus idd gips.
heeeeeeeeeeelllllllllllll veeeeeeeeeeeeellllllll sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee geen middenvoetsbeentje een oude bot fractuur is het dus kan wel effe duren eer dat hersteld is.......
Jij ook sterkte meis Knipoog smiley

Gr ,
Peacedove
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 21:35

Annette een dikke knuf... ze weet zelf wel waarom, dat gaat andere lezers niets aan. Kussende smiley

(en nee, t gaat niet om je kokskwaliteiten Boze smiley Clown smiley )
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 757 758 759 760 761 762 763 ... 6194 Volgende
Pagina 760 van 6194