| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:00
|
|
|
|
ELOY025 schreef: en nu weer een paar weken m'n mond houden[/color]
leanne schreef; Zie je dat Hannah?De mannen op CM worden steeds wijzer
was t maar waar; eigenwijzer zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:05
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | Yes...............777 berichten |
Ik heb er noch 6 te gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:10
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Ik houd het niet roken al bijna 17 jaar vol, is te doen, je overleeft het.  |
tjoh, marian, ik houd het roken ook al 17 jaar vol; toevallig he? en ja, het is te doen; je overleeft het...... (tot nu toe dan.....)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:11
|
|
|
|
|
de pil en condoom doe ik niet aan mee en nee voor het zingen de kerk uit ook niet, mijn opa vertelde mij dat varkens blaas beter was nog milieu vriendelijker ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:12
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Kun jij niet waarnemen dan die paar weken? |
Is goed, heb een Vakantiebijbelgids, van ark mission, waar ik stukjes uit kan halen. Misschien is dat leuk voor de vakantieperiode ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:15
|
|
|
|
|
nou ben ik een tijdje kerkloos geweest maar ondertussen wel weer bij de kerk aangesloten en wat het mooiste was hoefde niet opnieuw gedoopt te worden mijn kinderdoop bleef gewoon van kracht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:15
|
|
|
|
als ie dan maar ondersteboven van je is tessy........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:16
|
|
|
|
|
is er nog plaats over op de HEIDE?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:18
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | [/b]weet je mieke, soms is dat zo moeilijk om te zien, vind ik! er gebeurt niets zonder reden; helemaal waar, maar dan denk ik wel eens; Heere God, waarom, waarom, waarom!! waar is nu Uw almacht, waarom laat u dingen toe, die zo onrechtvaardig lijken, die kleine kinderen schaden, volwassenen blokkeren om aan hen hun liefde te tonen..... niets zonder reden; je hebt gelijk, mieke, maar toch.........*zucht* leer me volgen zonder vragen, Vader......
(Hij aanschouwt de moeite en het verdriet, opdat wij het in Zijn hand zouden geven....)
. |
Net zo wanhopig als jij zo klinkt word ik ervan, hoor Hannah. Ik kan het ook niet rijmen en kan het net zo min begrijpen of aanvaarden en word er vaak gewoon heel kwaad om. Wat mij helpt als ik iets onaanvaardbaar meemaak of ervan hoor ervoor bidden en wel meteen of later bij mijn avondgebed, uitgebreid. Ook je woede, je onbegrip en je wanhoop bij Hem neerleggen en Hem te bevragen over wat je zo beweegt en Hem proberen te vermurwen Zijn toorn af te wenden en genadig te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:18
|
|
|
|
| BULLDOG524 schreef: | | is er nog plaats over op de HEIDE? |
ja hoor bully, ga je bulderend mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:19
|
|
|
|
Ons aankomende kind gaat natuurlijk gewoon bulldog heten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:21
|
|
|
|
en dan wil het hele plaatje soms ineens draaien, he mieke?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:22
|
|
|
|
|
nee niet bulderend dan verstoor ik de rust
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:24
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en dan wil het hele plaatje soms ineens draaien, he mieke?  |
Het leven heeft vele facetten, he Hannah...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:24
|
|
|
|
| BULLDOG524 schreef: | Ons aankomende kind gaat natuurlijk gewoon bulldog heten |
Rens, ben je zwanger, of spreekt bull echt voor zijn beurt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:26
|
|
|
|
Wat mij weleens opvalt is dat als ik het woord k..marokkaantjes in mn mond neem, er altijd geroepen word dat dat discriminatie is. Velen hebben marokkaanse overbuurtjes die hartstikke aardig zijn, daarnaast gaat het maar om een enkeling, blablabla... 
Veel mensen schijnen niet in te zien dat OOK die hartstikke aardige overbuurtjes slachtoffer zijn.... en niet slachtoffer van discriminatie, maar slachtoffer van hun onopgevoedde landgenootjes.
Ik ga nu een voorbeeld geven waarvoor ik mij bij voorbaat verontschuldig bij mensen die zich hieraan storen, maar ik weet zo snel geen voorbeeld wat duidelijker is: Een kankergezwel is niet gelijk aan het lichaam waarin het zit, het maakt het lichaam wel ziek en kan het zelfs doden. De operatie om het kankergezwel te verwijderen is gericht tegen dat gezwel, niet tegen het lichaam. Die criminele marokkaantjes, of het nu 5% 50% of 75% is. moeten keihard bestreden worden zodat hun goedwillende landgenoten niet de dupe worden van hun wangedrag.
Ik geloof ook niet dat een busje ME-ers met knuppeltjes de ultieme oplossing is, maar theedrinken in de moskee om de boel bij elkaar te houden is het ook niet....... Wellicht dat afname van nationaliteit, landuitzetting of werkkampen wel zin hebben? Het kan in ieder geval eens geprobeerd worden, want het opkomend anti-semitisme en onveiligheid in zn algemeen, MOET gestopt worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:27
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Is goed, heb een Vakantiebijbelgids, van ark mission, waar ik stukjes uit kan halen. Misschien is dat leuk voor de vakantieperiode ? |
Goed idee Mario
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ik zal ze missen die dagelijkse bemoedigingen. |
Fijn om te horen Mario, zet er gerust zelf wat op hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:29
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | als ie dan maar ondersteboven van je is tessy........  |
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt Han,
Hij moet mij ook wel leuk vinden ja, anders ist ook geen ideale match he...maareh, een man die continu op zen kop staat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:29
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat heerlijk, Eva! Ga je ver weg of geniet je van het heerlijk weer binnen onze landsgrenzen?
Alvast een hele fijne,relaxte vakantie toegewenst!! |
Dank jewel Carin, ik ga naar de Betteld in Zelhem en niet allèèn
Als jij op vakantie gaat, ook een fijne tijd toegewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:33
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op maandag 5 juli 2010, 19:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Als wij onze kinderen vernoemd zou hebben, zouden ze de volgende namen hebben: Fok of Hommo, Tiny of Zwaantje. Deze namen vonden we toch niet zo geschikt.
Mijn zoon heet Daniël Peter. We noemen hem Niels Mijn eerste dochter heet(te) Annemiek Irene. Morgen zou ze 23 geworden zijn.... Mijn tweede dochter heet Nathalie Johanna. |
Sterkte Chatuliem met Annemiek Irene...mooie naam trouwens Je wordt er altijd weer aan herinnert hè, moeilijk hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:39
|
|
|
|
| MARIANNE866 schreef: | hoe kijk je er zelf tegen aan? je zegt even verder op dat voor jou de tekst wel helder is, ben dan wel benieuwd naar jou eigen mening t.a.v. de tekst
Marianne |
| LEPELTJE037 schreef: | Een goeie vraag... Laat ik daar komende zondag een antwoord op geven. Morgen gaat niet lukken.
Wellicht zijn er morgen intussen nog enkelen, die deze tekst verder wel kunnen verklaren. Daar ben ik zelf wel erg benieuwd naar. |
Zij het wat later geworden dan zondag...
Voor hoe ik het zelf geloof, of eerder van overtuigdt ben, is dat inderdaad nog niemand, dan behalve Jezus Christus, nu in de hemel is. Ieder mens, die doodgaat is ook echt dood. Er zijn een aantal aspecten, die belangrijk zijn om nader te belichten, bij het plaatje, zoals ik het nu ken.
Zoals ik geloof dat de 'hel' niets meer is als een graf cq. gat in de grond en de 'ziel' niet onsterfelijk is, zo geloof ik ook dat niemand ooit is wedergeboren, dan alleen Jezus Christus.
Gods plan met de mensheid is dat ze van een vleselijk leven, op een gegeven moment 'wedergeboren' zullen worden in een geestelijk leven.
Jezus is als mens geboren, in een vleselijk lichaam; Bij Zijn opstanding uit de dood is Jezus wedergeboren, in een geestelijk lichaam. Dat verklaart ook, dat Jezus zomaar door een deur kon lopen, terwijl de deur nog dicht zat.
Jezus zal terug komen naar de aarde, om Gods koninkrijk op aarde te vestigen. Dan zullen de 144.000 verzegelden opstaan (in een geestelijk lichaam, dus worden wedergeboren) om samen met Jezus de aarde te regeren. Een groot deel van de mensen die in het nieuwe millennium doodgaan, zullen dan ook worden wedergeboren in een geestelijk lichaam.
Na die duizend-jarige regering zullen alle andere mensen die ooit geleefd hebben opstaan, maar dan nog weer in een vleselijk lichaam, om later alsnog de kans te krijgen voor God te kiezen en alsnog kunnen worden wedergeboren. Mensen die zijn wedergeboren en een geestelijk lichaam hebben, zijn daarmee onsterfelijk en hebben dan een eeuwig leven. Mensen die dan nog niet voor (een leven met) God kiezen, zullen een tweede dood sterven. Zij zullen definief dood zijn, alsof ze nooit bestaan hebben.
Laatst aangepast door
|
LEPELTJE037
|
op dinsdag 29 juni 2010, 21:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:41
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Dank jewel Carin, ik ga naar de Betteld in Zelhem en niet allèèn
Als jij op vakantie gaat, ook een fijne tijd toegewenst! |
Wat leuk zeg....hoop dat je er dit prachtige weer bij hebt ! ( en leuk gezelschap Zelf ga ik niet omdat mijn autootje hoge kosten mee brengt dit jaar! Maar ga wel af en toe een dagje weg hoor! En dit weer brengt mij al in een vakantie stemming! Weet je hoe heerlijk het is om zo lang buiten te kunnen zitten, ik geniet!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:43
|
|
|
|
|
Uiteindelijk helpt de Heer je door alles heen. Of Hij alles zo gewild heeft, is een andere discussie....Maarre hoe zit dat met voorbehoedsmiddelen. Nog weinig over gehoord hier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:43
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Sterkte Chatuliem met Annemiek Irene...mooie naam trouwens Je wordt er altijd weer aan herinnert hè, moeilijk hoor. |
Ook van mijn kant, Chatuliem, heel veel sterkte morgen! Zo`n dag is altijd weer vervuld van herinneringen hè! Ik zal voor je bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA017
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:44
|
|
|
|
| RIANNE544 schreef: | Kijk jij ook al uit naar jouw zomer vakantie? al plannen gemaakt, een reis geboekt?
Mensen met een (licht) verstandelijke beperking kijken ook erg uit naar hun vakantie. JIJ kan de vakantie voor hun mogelijk maken door als reisbegeleider mee te gaan met ADIOS Reizen. Een christelijke reis organisatie voor mensen met een licht verstandelijke beperking.
We zoeken nog koks, chauffeurs, begeleiders, organisatie talenten en (ver)zorgende types....
Maak JIJ hun vakantie mogelijk? Kijk dan eens op http://www.adiosreizen.nl/
of meld je aan via reisleiders@adiosreizen.nl |
Hallo Rianne,
Weet je of er nog vrijwilligers nodig zijn?
Groetjes,
ank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:44
|
|
|
|
| BULLDOG524 schreef: | Ons aankomende kind gaat natuurlijk gewoon bulldog heten |
bulldog???? ben je helemaal ................
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op dinsdag 29 juni 2010, 21:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA017
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:46
|
|
|
|
| RIANNE544 schreef: | Kijk jij ook al uit naar jouw zomer vakantie? al plannen gemaakt, een reis geboekt?
Mensen met een (licht) verstandelijke beperking kijken ook erg uit naar hun vakantie. JIJ kan de vakantie voor hun mogelijk maken door als reisbegeleider mee te gaan met ADIOS Reizen. Een christelijke reis organisatie voor mensen met een licht verstandelijke beperking.
We zoeken nog koks, chauffeurs, begeleiders, organisatie talenten en (ver)zorgende types....
Maak JIJ hun vakantie mogelijk? Kijk dan eens op http://www.adiosreizen.nl/
of meld je aan via reisleiders@adiosreizen.nl |
Hallo Rianne,
Weet je of er nog vrijwilligers nodig zijn?
Groetjes,
ank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:47
|
|
|
|
Wat vind je dan van deze opvattingen? De hel is zover weg, het duurt zolang voordat ik daar iets mee te maken heb...Laat ik eerst maar van het leven genieten en als ik wat ouder ben kan ik altijd nog vergeving vragen.
Of:
Denk eraan dat je elke dag dood kunt gaan. Pas op met wat je doet want voordat je het weet ga je naar de hel.
|
|
| Naar boven |
|
|