| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:12
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Inderdaad, maar daar ging de discussie toch over? |
nee hoor de discussie ging over voorbehoedsmiddelen tenminste als ik de beginvraag goed heb gelezen heb nergens gelezen dat er alleen uitgegaan wordt van voorbehoedsmiddelen binnen een relatie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:12
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Lieve mensen,
Heb een paar dagen echt even lopen dubben, maar ik moet helaas toch af laten weten dit keer Niet vanwege het weer, dat schijnt nog wel mee te gaan vallen...maar omdat ik het op het moment echt razend druk heb en mezelf een beetje voorbij aan het lopen ben, wat mijn lijf ook niet trekt! Ik moet dus echt prioriteiten stellen, keuzes maken om een beetje aan mijn rust te komen de komende dagen...wat dus betekent dat de picknick deze keer af moet vallen. Ik maak deze keuze met groot ongenoegen, want had er graag bij willen zijn...maar moet echt even voor mezelf kiezen... Ik hoop op jullie begrip, wens jullie een heel mooie dag toe, enneh...die kikkers houden jullie tegoed!  |
Wat ontzettend jammer, je keek er zo naar uit! Wel knap van je dat je je grenzen goed bewaakt! Hoop dat je een goede en relaxte dag gaat hebben zaterdag, we zullen aan je denken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:27
|
|
|
|
wat een rare topic is dit äls er nou geen hel was"
dan zou er ook geen zonde zijn Als er nou geen zon was moesten we het met maanlicht doen als als als daar koop je toch niks voor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:29
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | bulldog???? ben je helemaal ................  |
Ohhh dacht dat het al bekend mocht worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:31
|
|
|
|
|
jabadabadoe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:33
|
|
|
|
|
ik vind dit weer zo'n lekkere zinloze discussie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:33
|
|
|
|
Waar ik naar uit kijk weet bijna niemand
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:40
|
|
|
|
| BULLDOG524 schreef: | | Ohhh dacht dat het al bekend mocht worden |
dat ons kind bulldog gaat heten????? ben je betoeterd en dat kan ook niet want we zouden leanne vernoemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:43
|
|
|
|
| BULLDOG524 schreef: | Waar ik naar uit kijk weet bijna niemand  |
vertel...............................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:44
|
|
|
|
| BULLDOG524 schreef: | | ik vind dit weer zo'n lekkere zinloze discussie |
waarom lees je het dan en reageer je erop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:58
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | in de auto waarmee ik van plan ben te komen is al vanaf de afleverdatum, 17 jaar geleden, niet gerookt. mijn intentie is om dat ook zo te houden. in mijn auto's (en zéker in de zwarte) wordt n i e t gerookt.
als je wil roken, ga je maar met je krent midden op het zandpad zitten  |
oké, moet ook eerlijk toegeven dat de saab niet de auto is waar ik mee kom...wel met auto van ex peugeot 205..jaartal durf ik niet eens te noemen hier.. dus eh.......jij snap?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 01:23
|
|
|
|
ik heb 4 kids ... nies, ielse, cindy en melvin ... nééé niet vernoemd ... ik vind dat als je je ouderlijk huis verlaat, vij mag zijn wat betreft het kiezen van de naam van je kind ... het draagt het zijn hele leven bij zich, en heeft er niet om gevraagd om vernoemd te worden ... vanuit het kind gezien, zal hij of zij, daar later alleen maar blij om zijn ... ik vind dat we de normen en waarden van ons geloof absoliet niet uit het oog mogen verliezen ... maar of vernoemen daar bij hoort, is bij mij een vraag ... als twee mensen trouwen ... beginnen zij een niéuw leven ... zij verlaten hun ouderlijk huis, en moeten naar mijn inziens, de ouders dan ook vrijgelaten worden in hun keuze, betreft de namen van hun kinderen ...
wil nog wel een aantekening maken ... voor digene die écht hun kinderen vernoemen vanuit hun bijbelse beleving ... niks mis mee ... vind het zelfs súper als je zó met het hele gezin in het geloof staat ... maar ik kom maar al te vaak mensen tegen die hun kids vernoemd hebben, en mijn twijfels heb van uuuuh ... hallóó ... heten jou kids jozua en daniél? ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 01:27
|
|
|
|
zucht ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HOPE331
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 02:13
|
|
|
|
Ik ben hier al meerdere keren geweest, idd leuk! Is het de bedoeling dat dit een uitje voor een bepaalde leeftijds categorie wordt? En met of zonder kids? Ik ben benieuwd naar de preciese plannen.
Laatst aangepast door
|
HOPE331
|
op woensdag 30 juni 2010, 02:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 06:50
|
|
|
|
Sinds de afgelopen week heeft Juffrouw mier ,en haar hele familie, intrek genomen in mijn woonkamer. Nu hadden ze zelfs het plan opgevat om naar mijn keuken te verhuizen ( als ik heel erg stil ben hoor ik ze zelfs zingen; We zijn er bijna ). Maar je begrijpt het al.....ik ben volledig tegen dit plan!
Wie heeft voor mij de gouden tip om te zorgen dat de mieren weer heerlijk buiten gaan wonen? Het is toch prachtig weer immers! En die van de lokdoosjes ken ik al
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 07:31
|
|
|
|
| HOPE331 schreef: | Ik ben hier al meerdere keren geweest, idd leuk! Is het de bedoeling dat dit een uitje voor een bepaalde leeftijds categorie wordt? En met of zonder kids? Ik ben benieuwd naar de preciese plannen. |
Iederren is welkom, met kids
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 07:35
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Sinds de afgelopen week heeft Juffrouw mier ,en haar hele familie, intrek genomen in mijn woonkamer. Nu hadden ze zelfs het plan opgevat om naar mijn keuken te verhuizen ( als ik heel erg stil ben hoor ik ze zelfs zingen; We zijn er bijna ). Maar je begrijpt het al.....ik ben volledig tegen dit plan!
Wie heeft voor mij de gouden tip om te zorgen dat de mieren weer heerlijk buiten gaan wonen? Het is toch prachtig weer immers! En die van de lokdoosjes ken ik al  |
Buiten, niet te ver van de deur een schaaltje pure siroop neerzetten wil ook wel eens helpen...succes ermee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 07:38
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | ik heb 4 kids ... nies, ielse, cindy en melvin ... nééé niet vernoemd ... ik vind dat als je je ouderlijk huis verlaat, vij mag zijn wat betreft het kiezen van de naam van je kind ... het draagt het zijn hele leven bij zich, en heeft er niet om gevraagd om vernoemd te worden ... vanuit het kind gezien, zal hij of zij, daar later alleen maar blij om zijn ... ik vind dat we de normen en waarden van ons geloof absoliet niet uit het oog mogen verliezen ... maar of vernoemen daar bij hoort, is bij mij een vraag ... als twee mensen trouwen ... beginnen zij een niéuw leven ... zij verlaten hun ouderlijk huis, en moeten naar mijn inziens, de ouders dan ook vrijgelaten worden in hun keuze, betreft de namen van hun kinderen ...
wil nog wel een aantekening maken ... voor digene die écht hun kinderen vernoemen vanuit hun bijbelse beleving ... niks mis mee ... vind het zelfs súper als je zó met het hele gezin in het geloof staat ... maar ik kom maar al te vaak mensen tegen die hun kids vernoemd hebben, en mijn twijfels heb van uuuuh ... hallóó ... heten jou kids jozua en daniél? ... |
Dat je je kind vernoemd betekent natuurlijk niet per definitie dat je dezelfde ouderwetse namen hoeft te gebruiken...Jozua en Daniel kunnen ook heel makkelijk gewoon Joshua en Daan genoemd worden...leuke namen vind ik...vooral die eerste!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 07:40
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | ben ik nou gek... ? ik zie niet 777 staan maar 785... ow w8... hij is inmiddels al 8 berichten verder zeker... ?  |
Dat zou wel de conclusie zijn die je kan stellen natuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 07:58
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Sinds de afgelopen week heeft Juffrouw mier ,en haar hele familie, intrek genomen in mijn woonkamer. Nu hadden ze zelfs het plan opgevat om naar mijn keuken te verhuizen ( als ik heel erg stil ben hoor ik ze zelfs zingen; We zijn er bijna ). Maar je begrijpt het al.....ik ben volledig tegen dit plan!
Wie heeft voor mij de gouden tip om te zorgen dat de mieren weer heerlijk buiten gaan wonen? Het is toch prachtig weer immers! En die van de lokdoosjes ken ik al  |
geen lokdoosjes, geen siroop, daar komen ze juist opaf....die dingen moeten weg..weg..weg.
koop een busje mieren-doder-poeder. volg het spoor waar ze vandaan komen, buiten zullen ze wel een nest ergens in de buurt hebben. Strooi dat poeder vlakbij op alle looppaden die die mieren bewandelen.
Binnen paar dagen zijn ze er niet meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 08:02
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | | Kun je je wat nader verklaren? |
Ik denk dat jij je eens moet verklaren omtrent dat je stelt dat na die 1000jr alle mensen zullen opstaan om dan alsnog te kunnen kiezen....voor of tegen God. Dat is de herkansing waar jij het over hebt. Ik lees dat nergens in de Bijbel of lees ik ergens over heen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 08:02
|
|
|
|
Het is weer tijd om op te staan. Om met mijn blote voeten op het koude zeil te staan. Voor koffie naar beneden te gaan. En naar buiten te gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 08:04
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Sinds de afgelopen week heeft Juffrouw mier ,en haar hele familie, intrek genomen in mijn woonkamer. Nu hadden ze zelfs het plan opgevat om naar mijn keuken te verhuizen ( als ik heel erg stil ben hoor ik ze zelfs zingen; We zijn er bijna ).
Maar je begrijpt het al.....ik ben volledig tegen dit plan!
|
Je kan ze natuurlijk ook vragen olé olé olé te gaan zingen. Dan is je probleem toch ook opgelost ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 08:04
|
|
|
|
Als ik een mierennest in de tuin vind, strooi ik daar eerst zout , en giet er daar heet water over heen. Zo heb ik nooit last van mieren in huis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 08:34
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | uiteraard  |
Goedemorgen Renske, maar ehhh, vergeet je mij niet, marianne is toch ook een mooie naam?
enhhe wat ging Leanne breien, sokjes geloof ik, zal ik wel beginnen met een roze mutsje, met een blauw randje, of vind je andersom mooier?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 08:37
|
|
|
|
Ik heb een mieren pen, (weet niet meer waar dat ding ooit gehaald is) ik zet er een dikke (grijze) streep mee vlak langs de deur, de mieren willen er niet overheen en blijven dus lekker buiten.
oude koperen centen of stuivers helpen ook, ze willen namelijk niet over koper lopen, echt grappig om te zien, hoe ze letterlijk rechts (of links)om keers maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 08:40
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ik denk dat jij je eens moet verklaren omtrent dat je stelt dat na die 1000jr alle mensen zullen opstaan om dan alsnog te kunnen kiezen....voor of tegen God. Dat is de herkansing waar jij het over hebt. Ik lees dat nergens in de Bijbel of lees ik ergens over heen?? |
SATAN NOG EENMAAL LOSGELATEN
Aan het einde van het vrederijk, dat duizend jaar zal duren, wordt de satan nog een keer losgelaten, zodat de mensen vrijwillig kunnen kiezen: voor of tegen God. Openb 20: 7 t/m 10 En wanneer de duizend jaren voleindigd zijn, zal de satan uit zijn gevangenis worden losgelaten, en hij zal uitgaan om de volkeren aan de vier hoeken der aarde te verleiden, Gog en Magog, om hen tot de oorlog te verzamelen, en hun getal is als het zand der zee. En zij kwamen op over de breedte der aarde en omsingelden de legerplaats der heiligen en de geliefde stad; en vuur daalde neder uit de hemel en verslond hen, en de duivel, die hen verleidde, werd geworpen in de poel van vuur en zwavel, waar ook het beest en de valse profeet zijn, en zij zullen dag en nacht gepijnigd worden in alle eeuwigheden.
Ik dacht ik zal even helpen...zeg maar...
Duidelijk is wel dat de lichamen van de "ongelovigen" in de graven zullen blijven tot na het vredesrijk, en openbaringen impliceert wel degelijk dat ook deze op zullen staan aan het einde van het 1000-jarig vredesrijk:
Openbaring 20: 1-7 1 Ik zag een engel uit de hemel neerdalen met de sleutel van de onderaardse diepte en zware ketenen in zijn hand. 2 Hij greep de draak, de slang van weleer, die ook duivel of Satan wordt genoemd, en ketende hem voor duizend jaren. 3 Hij gooide hem in de diepte, sloot de put boven hem en verzegelde die, opdat de volken niet meer door hem misleid zouden worden tot de duizend jaar voorbij waren; daarna moet hij korte tijd worden losgelaten. 4 Ook zag ik tronen, en aan hen die erop zaten werd recht gedaan. Het zijn de zielen van hen die onthoofd waren omdat ze van Jezus hadden getuigd en over God hadden gesproken; zij hadden het beest en zijn beeld niet aanbeden en ook zijn merkteken niet op hun voorhoofd of hun hand gekregen. Zij waren tot leven gekomen en heersten duizend jaar lang samen met de Messias. 5 De andere doden kwamen niet tot leven voordat de duizend jaar voorbij waren. Dit is de eerste opstanding. 6 Gelukkig en heilig zijn zij die deelhebben aan de eerste opstanding. De tweede dood heeft geen macht over hen. Zij zullen priester van God en van de Messias zijn en duizend jaar lang samen met hem heersen. 7 Wanneer de duizend jaar voorbij zijn, zal Satan uit zijn gevangenis worden losgelaten.
Vond ook nog een interessante studie hierover:
http://www.jeugdbaptisten.nl/bijbelstudies/Spoedig%20zullen%20wij%20hem%20zien.pdf
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 30 juni 2010, 08:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 09:00
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het is weer tijd om op te staan. Om met mijn blote voeten op het koude zeil te staan. Voor koffie naar beneden te gaan. En naar buiten te gaan. |
Zo laat pas?
Mens, heb er al zowat een halve dag op zitten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 09:02
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zo laat pas?
Mens, heb er al zowat een halve dag op zitten!  |
Er zijn werk-paarden en lui-paarden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 09:03
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zo laat pas?
Mens, heb er al zowat een halve dag op zitten!  |
ik kan maar niet wakker worden. eerst nog maar een bakkie denk ik. zijn er nog die meedrinken?
|
|
| Naar boven |
|
|