| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 21:17
|
|
|
|
Het wordt morgen tegen de 40 graden. Heeft iemand al bedacht hoe we dat gaan overleven?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 21:19
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Het wordt morgen tegen de 40 graden. Heeft iemand al bedacht hoe we dat gaan overleven?!  |
Blijven ademhalen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 21:36
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Het wordt morgen tegen de 40 graden. Heeft iemand al bedacht hoe we dat gaan overleven?!  |
naar het zwembad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 21:43
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Idd...ook in de bijbelse tijd werd al doorzien dat het geregeld juist de heiden voor de (aardse) wind gaat 
Maar goed, welke kant de wind ook opwaait, er zal er 1 tot winnaar uitgeroepen worden!  |
stimmt genau
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 22:04
|
|
|
|
|
Vrouwen houden van de simpele dingen in het leven. Zoals mannen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 22:31
|
|
|
|
alles donker en dicht houden,veel binnenblijven en s'middsgs siesta net als de spanjaarden,portugezen,italianen enz. dus een voorbeeld nemen aan de mensen uit de zuiderlijke landen, je niet druk maken en denken manjana,(het komt morgen wel )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 23:02
|
|
|
|
Mal 4:5 (4:23) Voordat de dag van de HEER aanbreekt, die groot is en ontzagwekkend, stuur ik jullie de profeet Elia, Mal 4:6 (4:24) en hij zal ervoor zorgen dat ouders zich verzoenen met hun kinderen en kinderen zich verzoenen met hun ouders. Anders zou ik het land volledig moeten vernietigen.
Voor mij persoonlijk een heel bemoedigende tekst die mij uit wat onzekerheden heeft gehaald God is goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 23:04
|
|
|
|
alles donker en dicht houden,veel binnenblijven en s'middsgs siesta net als de spanjaarden,portugezen,italianen enz. dus een voorbeeld nemen aan de mensen uit de zuiderlijke landen, je niet druk maken en denken manjana,(het komt morgen wel )
Dus op donker en dichthouden na gewoon doorleven begrijp ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 23:14
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | griffin, mag ik zo vrij zijn, u er fijntjes op te wijzen, dat u de letter N vergeten bent in uw bericht? u noemt een vierletterig woord, waar een vijfletterig woord een stuk waarheidsgetrouwer zou zijn, met uw goedvinden.......  |
ja hoor, dat mag
u mag ook wel 'jij' zeggen, hoor.(ondanks dat ik ouder ben)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 23:25
|
|
|
|
| SUNFLOWER529 schreef: | Ik heb vier vrij kaarten voor Plopsa Coo in België...
Wie heeft hier belang bij?...
Dan zal ik ze naar je opsturen...
Groetjes Saskia |
je hebt mail
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 23:46
|
|
|
|
| WILLIE400 schreef: | alles donker en dicht houden,veel binnenblijven en s'middsgs siesta net als de spanjaarden,portugezen,italianen enz. dus een voorbeeld nemen aan de mensen uit de zuiderlijke landen, je niet druk maken en denken manjana,(het komt morgen wel )
Dus op donker en dichthouden na gewoon doorleven begrijp ik  |
We overleven het wel... vorig jaar hebben we in augustus ook een bloedhete dag gehad. Je eigen zo rustig mogelijk houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 23:48
|
|
|
|
De vensters allemaal dicht en lekker binnen blijven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 23:51
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | De vensters allemaal dicht en lekker binnen blijven.  |
Who let the dogs out?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 2 juli 2010, 00:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 00:02
|
|
|
|
Wie zaterdag met de trein komt.....
STATION EDE-WAGENINGEN UITSTAPPEN
en daar afspreken met je chauffeur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 00:04
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | vraag is natuurlijk ook of ik met mijn Saab kan tippen aan een Galante Japanner  | thanks dat je me op het station af wil gooien....... grtjs miekjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HOPE331
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 00:08
|
|
|
|
|
Ik kijk uit naar volgende week wanneer t hopelijk wat minder warm is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 07:36
|
|
|
|
| MIEKJES285 schreef: | thanks dat je me op het station af wil gooien....... grtjs miekjes |

Laat em niet te hard gooien dan...maakt zo'n bende!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 2 juli 2010, 09:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 08:41
|
|
|
|
|
Vandaag is het de dag ik vind het heel spannend. NL heeft in jaren nog niet zoveel kans gemaakt het van Brasil te winnen. Laten we de halve finale van '98 over doen en nu eens een keer winnen. De kwaliteit van de spelers, de ervaring van de spelers en de mentaliteit van de spelers zullen de doorslag geven vanmiddag. Het is vandaag "der Tod oder die Gladiolen" zoals een ex bondscoach opmerkte.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:02
|
|
|
|
Op dit moment is het al zo'n 27 graden hier in de tuin. Er is een waterig zonnetje. Er is ook bewolking. Ik hoor de musjes piepen. In de verte hoor ik 2 dames praten. Waar zouden ze het over hebben? Eindje verderop is iemand aan het zagen. Mijn kater Dennis probeert door de hordeur heen te klimmen. Laatst liep hij met zijn vriiendinnetje Candy in de tuin. Wie de hordeur heeft geopend weet ik niet, maar blijkbaar zien mijn katten toch een mogelijkheid om die te openen. De hond ligt in het gras voor zich uit te staren. En inmiddels is mijn koffie op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:29
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Op dit moment is het al zo'n 27 graden hier in de tuin. Er is een waterig zonnetje. Er is ook bewolking. Ik hoor de musjes piepen. In de verte hoor ik 2 dames praten. Waar zouden ze het over hebben? Eindje verderop is iemand aan het zagen. Mijn kater Dennis probeert door de hordeur heen te klimmen. Laatst liep hij met zijn vriiendinnetje Candy in de tuin. Wie de hordeur heeft geopend weet ik niet, maar blijkbaar zien mijn katten toch een mogelijkheid om die te openen. De hond ligt in het gras voor zich uit te staren. En inmiddels is mijn koffie op. |
Op dit moment is het hier binnen al 27 graden De zon staat al vol op het balkon Er is géén bewolking Zelfs de musjes vinden het te warm om herrie te maken Ik vermoed dat ze graag op Antarctica hadden gewoond nu Eindje verderop is de buurvrouw de planten alvast aan het verzuipen Poes Désy ligt voor pampus op de vloer Daarnet is ze heel even buiten wezen kijken maar was blijkbaar te warm Alles zit nu dus al potdicht want het is binnen zelfs nu beter dan buiten. Koffie doen we niet aan met deze hitte, wel ijs- en ijskoud water en een lekkere boterham!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:31
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Vandaag is het de dag ik vind het heel spannend. NL heeft in jaren nog niet zoveel kans gemaakt het van Brasil te winnen. Laten we de halve finale van '98 over doen en nu eens een keer winnen. De kwaliteit van de spelers, de ervaring van de spelers en de mentaliteit van de spelers zullen de doorslag geven vanmiddag. Het is vandaag "der Tod oder die Gladiolen" zoals een ex bondscoach opmerkte. |
Ik help het je hopen, maareh...ben bang dat we vanavond de gladiolen water mogen gaan geven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:39
|
|
|
|
Voor degenen die vandaag niet hoeven te werken (afgezien van degenen die airco op het werk hebben), moet het vol te houden zijn toch? Deuren en ramen dichthouden en je niet te druk maken. Verder ga ik op m'n gemak wat 'aanrommelen' en vanmiddag voetbal kijken. Ik heb echt geluk, ook zonder de warmte hoor, dat ik vandaag m'n eerste vakantiedag heb. Deze warmte is voor mij een goede reden om helemaal niks te hoeven doen. Heerlijk!!! Daar heb ik weken naar uitgezien. Binnen is het 25 graden, wat me nog meevalt.
Sterkte allemaal, zeker voor degenen die van alles moeten! Ik zou zeggen; hou het hoofd koel!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 2 juli 2010, 09:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:39
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Op dit moment is het hier binnen al 27 graden De zon staat al vol op het balkon Er is géén bewolking Zelfs de musjes vinden het te warm om herrie te maken Ik vermoed dat ze graag op Antarctica hadden gewoond nu Eindje verderop is de buurvrouw de planten alvast aan het verzuipen Poes Désy ligt voor pampus op de vloer Daarnet is ze heel even buiten wezen kijken maar was blijkbaar te warm Alles zit nu dus al potdicht want het is binnen zelfs nu beter dan buiten. Koffie doen we niet aan met deze hitte, wel ijs- en ijskoud water en een lekkere boterham!  |
Je had schrijfster kunnen worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:44
|
|
|
|
| MARIANNE866 schreef: | als je in augustus mee wil dan geef het maar door hoor, super leuk dat je reageerd en mee zou willen
groetjes Marianne |
Voor wanneer wil je het definitief weten? Ik zit te denken aan 8 augustus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:45
|
|
|
|
Ik heb de VVV in Ede aan de telefoon gehad, daar is niets bekend over dat de hei eventueel niet toegankelijjk zou zijn....dussssssssssssssss gaat het wat dat betreft gewoon door!!
knmi zegt over zaterdag: Zaterdag overdag is er nog al wat hogere bewolking. In het westen valt lokaal wat buiige regen, terwijl in de oostelijke helft in de namiddag en avond mogelijk enkele stevige onweersbuien ontstaan, er is daarbij kans op windstoten tot circa 75 km/uur. De maximumtemperatuur ligt tussen 18 graden aan de westkust en 33 graden in het zuidoosten. De wind is zwak tot matig uit noord tot noordwest.
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op vrijdag 2 juli 2010, 09:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:52
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Hoe kijken vrouwen trouwens naar het voetbal...net zo fanatiek als mannen?? Ik vraag dit omdat in het algemeen mannen meer met voetbal hebben dan mannen, dus graag wat vrouwen reacties !! |
Als het ergens om gaat, vind ik het zeker leuk om naar te kijken. Dus een achtste/kwart/halve of hele finale, vind ik spannend. Maar dan moeten ze wel winnen, want bij een (grote) achterstand is de lol er voor mij af. Ik ga er zeker niet helemaal in op en ben er van tevoren niet uren/dagen druk mee (vind ik ook niet gezond), dus kijk vast minder fanatiek dan bepaalde mannen. Een aantal wedstrijden heb ik ook niet kunnen zien vanwege werk, een familiedag en een erg mooi concert van Mark Knopfler/Dire Straits. Er zijn dus dingen die voorgaan, wat ik helemaal niet erg vind.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:56
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Ik heb de VVV in Ede aan de telefoon gehad, daar is niets bekend over dat de hei eventueel niet toegankelijjk zou zijn....dussssssssssssssss gaat het wat dat betreft gewoon door!!
knmi zegt over zaterdag: Zaterdag overdag is er nog al wat hogere bewolking. In het westen valt lokaal wat buiige regen, terwijl in de oostelijke helft in de namiddag en avond mogelijk enkele stevige onweersbuien ontstaan, er is daarbij kans op windstoten tot circa 75 km/uur. De maximumtemperatuur ligt tussen 18 graden aan de westkust en 33 graden in het zuidoosten. De wind is zwak tot matig uit noord tot noordwest. |
conclusie; wij gaan lekker picknicken, en als er een 's avonds een buitje valt lossen we dat ter plekke wel op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 10:25
|
|
|
|
Wij hebben hier vandaag een feestje in de straat, en vanmiddag word er begonnen met gezamelijk voetbal kijken in de tot feestzaal verbouwde koeienstal van de buurman, op groot scherm natuurlijk. Best grappig aangezien we de enige nederlanders hier in de straat zijn.
Ik heb zelf niet zo heel veel met voetbal, ik kijk er zelden naar, enkel ek en wk vind ik wel leuk om te kijken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 10:28
|
|
|
|
|
Nederland verliest met 3-0
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 10:30
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Op dit moment is het hier binnen al 27 graden De zon staat al vol op het balkon Er is géén bewolking Zelfs de musjes vinden het te warm om herrie te maken Ik vermoed dat ze graag op Antarctica hadden gewoond nu Eindje verderop is de buurvrouw de planten alvast aan het verzuipen Poes Désy ligt voor pampus op de vloer Daarnet is ze heel even buiten wezen kijken maar was blijkbaar te warm Alles zit nu dus al potdicht want het is binnen zelfs nu beter dan buiten. Koffie doen we niet aan met deze hitte, wel ijs- en ijskoud water en een lekkere boterham!  |
Heb jij ff mazzel, hier buiten is het nu al 31 graden
|
|
| Naar boven |
|
|