| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:10
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | een knuffel op voorhand voor 11 spelers en 16 miljoen bondscoaches... jullie zullen m zondag nodig hebben!  |
Daar hoor jij toch ook bij? Eens een Nederlander, altijd een Nederlander. Je zit vast in het oranje voor de buis! Dus ook een voor jou, Pieter!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 8 juli 2010, 09:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Gelukkig!!!!!!!!!!!!!
Ik kan weer met een gerust hart mn auto parkeren in nederland. Als Duitsland gewonnen had vandaag, was ongeacht de uitslag van a.s. zondag weer een anti-duitse mentaliteit in nederland ontstaan waardoor de lak van mn auto niet veilig was geweest.... stomme hooligans 
ow enne.. mocht je mij tegenkomen... hou die middelvinger voortaan gewoon weer aan je stuur, wil je? |
Pieter...heb je de nieuwe cd al gehoord van Guus Meeuwis en Youp van t Hek? Is echt de moeite waard om ff te luisteren op you tube.
(WK lied Majesteit)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:15
|
|
|
|
|
Het word vandaag weer een stralende zonnige dag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:16
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | een dikke knuffel voor mijn jarige dochter 12 jaar
 |
Proficiat met de verjaardag van je dochter, maak er een mooie dag van. Het weer is mooi dus daar kan het niet aan liggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:16
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Pieter...heb je de nieuwe cd al gehoord van Guus Meeuwis en Youp van t Hek? Is echt de moeite waard om ff te luisteren op you tube.
(WK lied Majesteit) |
'k Zal de link er even bij zetten, is iets makkelijker voor Pieter.
http://www.youtube.com/watch?v=T5QqSOyTBkA
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:18
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Had me even ingeseind Liesbeth, dan had ik de reis ook geboekt. Dit land staat al jaren op m’n lijstje, maar het is er nooit van gekomen. Moet geweldig mooi zijn!!!
Ik heb de afgelopen jaren de eilanden in het zuiden ontdekt, dus dat is iets heel anders dan IJsland. Komende zaterdag ga ik naar Sicilië, het wordt dus Italië. ’t Is niet zo dat ik een strandvakantie-type ben, al vind ik een paar uur per dag luieren op het strand (met een goed boek of een flutroman) wel heerlijk hoor. Maar op een eiland is meer te doen. Ieder eiland heeft ook weer z’n eigen geschiedenis, natuur (vulkaan de Etna) en cultuur. De eerste week trekken we – een goede vriendin en ik - per auto rond, de tweede week hebben we een rustig appartement aan zee. We zijn van plan om van alles te gaan bekijken, zonder reisgids ga ik dus ook nooit op pad. Daarnaast is het genieten van; het mooie weer, terrasjes, niks doen, een stapel boeken, de Italianen (neenee, geen maffia ), het strand, enz.. ‘k Heb er zin in! |
Marijan, bij deze wens ik je een hele fijne, gezellige vakantie toe. Geniet ervan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:20
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Marijan, bij deze wens ik je een hele fijne, gezellige vakantie toe. Geniet ervan!  |
Bedankt, Carien! Ga ik zeker doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:22
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Op uitdagingonline.nl staat een persbericht van CM waar Chris zn medewerking aan verleend. Dat CM dus besproken werd op goedgelovig.nl komt niet door enge hackers ofzo, maar is gewoon een reactie op een persbericht van cm zelf. |
Eerdaags komen ze mn mooie hondjes weg halen, daarom voorzichtig met fotoos.( laat ze maar komen hihi)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:27
|
|
|
|
Ik ga volgend weekend een paar daagjes naar Brugge, lijkt me een mooie stad.
In augustus ga ik een weekje naar de Veluwe, neem ik mn wielrenfietsje mee.
Dan gaat het weer ff duren voor de volgende vakantie, wintersport nog steeds mn favoriet.
En toch is het nergens zo goed als thuis, ben altijd weer blij om thuis te komen.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 16 juli 2010, 17:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:46
|
|
|
|
 |
Gefeliciteerd Grace!
Het zonnetje laat zich in elk geval volop zien, dus dat word vast een mooie dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:48
|
|
|
|
 |
Gefeliteerd Grace met je dochters verjaardag. Krijgt ze nu een paard voor haar verjaardag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:48
|
|
|
|
:)
Mee eens :)
Fijne Dag!
Shanita
:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 10:00
|
|
|
|
|
Gefeliciteerd!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 10:03
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Eerdaags komen ze mn mooie hondjes weg halen, daarom voorzichtig met fotoos.( laat ze maar komen hihi)  |
heb je nog hondjes over carien?? mijn meisje wil zo graag een hondje namelijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 10:08
|
|
|
|
er waren ook plannen om te bbq-en tijdens een volgende picknick er staan daar nl twee bbq's in het bos wieweet kun je dan afspreken om ieder voor zich het bevroren vlees mee te nemen, en tegen etenstijd is het dan ontdooit, zonder bedorven te zijn; t is maar een tip, hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 10:47
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | heb je nog hondjes over carien?? mijn meisje wil zo graag een hondje namelijk! |
Ik heb geen hondjes over Hannah, als ik weer een nestje krijg, hoor je het wel van mij.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 8 juli 2010, 10:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 10:51
|
|
|
|
Bedankt Marijan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 11:17
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Gefeliteerd Grace met je dochters verjaardag. Krijgt ze nu een paard voor haar verjaardag?  |
hahaha zou ze wel willen maar NEE dus ,wel rijkleding,lol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 11:19
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Het word vandaag weer een stralende zonnige dag. |
kan ook niet anders he als me meisie jarig is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 11:20
|
|
|
|
Effe heel iets anders, maar ik weet niet waar ik de vraag plaatsen moet. Ik ben op zoek naar een mooi gedicht of een uitdrukking over HOOP. Ik wil voor de startdag van de kerk in september een collage maken., en een gedicht daarin verwerken. Het thema van de PKN is dit jaar Vol van Hoop. Normaal gesproken zoek ik alles af wat los en vast zit, maar ik lees hier vaak zulke mooie gedichten, daarom mijn vraag: heeft er iemand iets voor mij? Liefs, Grace015
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 12:19
|
|
|
|
vergeten jullie geen water mee te nemen en miss handdoeken veel succes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 12:42
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | er waren ook plannen om te bbq-en tijdens een volgende picknick er staan daar nl twee bbq's in het bos wieweet kun je dan afspreken om ieder voor zich het bevroren vlees mee te nemen, en tegen etenstijd is het dan ontdooit, zonder bedorven te zijn; t is maar een tip, hoor! |
Als het weer zoals nu is, is dat waarschijnlijk verboden i.v.m. brandgevaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 13:00
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Als het weer zoals nu is, is dat waarschijnlijk verboden i.v.m. brandgevaar. |
Ik hoorde dat open vuur in bossen en heide verboden is. Op dit moment is het code oranje, in het weekend gaat code rood in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 13:48
|
|
|
|
oh ja, ik was ff de kluts kwijt dacht dat juli al gepasseerd was, zou het de vermoeidheid zijn zo vlak voor de vakantie? in elk geval bedankt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 14:19
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Goedemorgen allemaal,
Tja.....wat is wijsheid ? De Potsenmaeker is erg leuk ( en lekker ) en zeker betaalbaar maar de keuken sluit al om 20.00 uur. De Kabouterhut is ook erg aan te bevelen maar zit buiten de stad. Als we daarna nog voor een terrasje willen gaan is die locatie weer minder handig. En we moeten toch iets eten hè!
Goed, mijn voorstel...hoeveel mensen willen er eten? Wat ik weet is; Tessybear Susannah Jonathan Martha Crossroad Ikzelf natuurlijk
Als wij nou eens gaan eten bij de kabouterhut en daarna of daar iets gaan drinken of toch de stad in gaan? Bekijken we even ter plekke.
Ik zal de kabouterhut dan gaan reserveren om 20:00 uur ! Nu ben ik erg lastig online te bereiken omdat ik 2 dagen weg ben maar zal zorgen voor een contactpersoon die de stand van mee-eters bij gaat houden voor mij. Hoop dat dit een goed plan is! Ik heb er zin in, gezellig! |
Voor mij hoeft het eten niet zo nodig, dan sluit ik me wel na het eten bij jullie aan. Dus ik zou wel graag willen weten hoe laat, en waar, we gaan afspreken in Amersfoort.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 14:30
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Je kunt niet slecht spelen en in de finale staan. En tussendoor ook nog Brazilië verslaan, niet door geluk, maar door voetbal.[btw Sneijder wist dat de keeper niet goed was in hoge ballen en heeft bewust die bal zo geschoten). Het is nog niet zo mooi als we allemaal willen, het is zakelijk en effectief, maar niet slecht. |
het woord geluk heb ik nergens genoemd maar goed maar dit soort wedstrijden kan het alle kanten op en worden vaak juist wel beslist op kleine dingen zoals een klein beetje geluk (een verdediger die de bal nog even raakt) maar zoals er ook vaak gezegd wordt geluk dwing je af en meestal hebben de ploegen die zakelijk spelen het geluk wat meer aan hun kant en uiteraard wist sneijder dat die keeper niet goed was met hoge ballen maar in elke wedstrijd worden die ballen er zo ingebracht gewoon omdat zo'n bal lastig te verdedigen is ik zeg niet dat nederland heel slecht speelt maar ook niet heel goed en zeker niet mooi om naar te kijken gelukkig vergeten ze wel steeds om het al eerder af te maken dus het blijft elke keer spannend tot het laatste fluitsignaal dat houdt het in ieder geval wel steeds boeiend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 16:19
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Gelukkig!!!!!!!!!!!!!
Ik kan weer met een gerust hart mn auto parkeren in nederland. Als Duitsland gewonnen had vandaag, was ongeacht de uitslag van a.s. zondag weer een anti-duitse mentaliteit in nederland ontstaan waardoor de lak van mn auto niet veilig was geweest.... stomme hooligans 
ow enne.. mocht je mij tegenkomen... hou die middelvinger voortaan gewoon weer aan je stuur, wil je? |
Valt wel mee hoor, Duitsers zijn net Nederlanders, alleen wat beleefder. Ik vind het jammer dat Duitsland (terecht) heeft verloren van Spanje. Ik had die finale tegen Duitsland graag willen meemaken. En dan een spandoek over de A12 vanuit Emmerich: Herzlich Wilkommen im Lande der Weltmeister. Kan nu nog wel maar is een stuk minder leuk.
Thomas, niet anti-Duits, zoals zijn vader.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 8 juli 2010, 16:21
|
|
| Naar boven |
|
|