ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 860 861 862 863 864 865 866 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 18:20

Jaaaaaaaa onweer op komst! Lachende smiley

Heerlijk! tis hier binnen echt niet meer te nassen Geschokte, onthutste smiley

Hoop alleen wel voor je dat de vissen een beetje snel bijten, Jonathan...
volgens Helga arriveren de buien namelijk al rond 20.00 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 18:51

Joh, die Spanjaarden zijn zo verdeelt, heel Baskenland en Catalonië zijn tegen dus......makkie.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 18:53

MARIEKE897 schreef:
ik hoorde het...jakkes... Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Heb verleden jaar bliksem inslag gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 18:58

JONATHAN890 schreef:
goed zo...... !!!!

Die spanjaarden mogen in december weer voor hun feestje komen.....

NOG FF WACHTEN HOOR SINT !!!!
......

de zomer is VAN ONS !!!!!!

De zomer is van ons Smiley die vol vragen zit dan toch zeker de eerste 4 jaar? Of snap ik er nu helemaal niets meer van? Twijfelende smiley er is toch maar eens in de 4 jaar een WK?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:01

Dealtje maken? De mensen die van onweer houden krijgen dat en dan de pittige variant.
En degene die er niet van houd krijgt een heerlijke plensbui van een paar uur ( scheelt weer plantjes water geven )

Eh....en ik ben van de 2e categorie btw.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:01

CROSSROAD317 schreef:
MIEKE364 schreef:
Niet alle mannen zijn zo getalenteerd als Jonathan in het kunnen omschrijven van gevoelens en emoties, he meiden, geduld....

Hmm, gisteravond bakte hij er niets van, ja pannenkoeken misschien Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Knipoog smiley Lachende smiley ook niet verkeerd.....gelukkig zijn we allemaal anders en heeft ieder zijn/haar eigen talenten. Je zal vast en zeker prachtig kunnen gitaarspelen en zingen misschien ook nog wel.....een mooi sfeertje bouwen met muziek.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:05

CARIN303 schreef:
Dealtje maken? De mensen die van onweer houden krijgen dat en dan de pittige variant.
En degene die er niet van houd krijgt een heerlijke plensbui van een paar uur ( scheelt weer plantjes water geven )

Hoe wil jij die wolken sturen Engeltje smiley. Carin, ik heb onlangs dat boek gekocht waar jij over schreef in het topic sex voor het huwelijk. Geloven in sex.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:06

Angst is iets vreemds...zelf ben ik erg bang voor onweer.
Hoe dat komt? Geen idee .
Maar dat is zeker 1 van de redenen dat ik niet naar het weerbericht kijk op de televisie want alleen al de mededeling dat er onweer op komst is maakt mij erg onrustig.
En al is het midden in de nacht en slaap ik heerlijk bij het allereerste rommeltje word ik al wakker en blijf dat tot het onweer volledig weggetrokken is.
Zelf baal ik hier enorm van maar weet niet goed wat ik hier aan veranderen kan.
En ja natuurlijk geniet ik van de foto`s van onweer maar daar blijft het- wat mij betreft- ook bij!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:07

MARIO216 schreef:
Hoe wil jij die wolken sturen Engeltje smiley. Carin, ik heb onlangs dat boek gekocht waar jij over schreef in het topic sex voor het huwelijk. Geloven in sex.

Wat vond je ervan? Of bespreken we dat in het topic wat daarover gaat? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:11

CARIN303 schreef:
Wat vond je ervan? Of bespreken we dat in het topic wat daarover gaat? Knipoog smiley

Geloof dat er ergens een boekenrubriek is geopend Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:14

De Tour die wacht op niemand....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:29

WILLEMIEN943 schreef:
Nou Chatuliem, misschien lopen ze daar in het Noorden achter, maar hier in de grote boze stad worden heuse homohuwelijken gesloten hoor!
En over de ziektes: ik stelde een open vraag, om er eens over na te denken. We hebben het over God, maar we vergeten er eentje, die ook heel veel macht heeft, de Satan. Deze weet op een listige manier de boel te verleiden en laat ons een eigen godsdienst creeren. We leven duidellijk in de eindtijd. Staan er niet in Openbaringen allerlei voorspellingen?
Hallo willemien, wat een belediging voor een noordeling zeg. Alsof er hier alleen maar achterlijke boeren wonen!!!!!
Wat betreft je vraag: ik hou er niet van om overal Gods oordeel achter te zoeken. Zoals Thomas al treffend aangaf werd de watersnoodramp ook als straf van God gezien. Als er een plek in NL is waar men God wel dient, zij het op een manier die niet de mijne is, is het Zeeland wel.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:37

KLEURENPR976 schreef:
Wat een arrogantie David om Willemijn naïef te noemen maar eigenlijk verbaast het mij ook niet dat je dit doet.

Oordelen en veroordelen maar ook mensen een "stempel" geven is op deze site jouw "handelsmerk" en dat blijkt wel uit de stukjes, nou ja, zeg maar "uitgebreide verhandelingen" die je hier dumpt. anders kan ik het niet noemen.
We hebben een onderzoek gedaan naar de vele bijdragen die je hier voor ons hebt achter gelaten en dan vallen een paar dingen nogal op en die zet ik even voor je op een rij.

1. Je bent nogal overtuigd van je eigen gelijk in allerlei onderwerpen die hier langs komen op deze site en je strooit daarbij kwistig met bijbelteksten om dat eigen gelijk te ondersteunen

2. Als het gaat over onderwerpen m.b.t. allochtonen en asielzoekers dan is jouw mening vaak discriminerend en racistisch te noemen. DAT IS STRAFBAAR!
Dat zelfde geldt ook m.b.t. je mening over vrouwen die je ook maar al te graag discrimineert, volgens jouw bijbeluitleg in een hoek zet en stempels op drukt en dan ook nog voorzien van de nodige bijbelteksten en niet te vergeten JOUW EIGEN GELIJK!
DAT IS KWETSEND!

3. Onderwerpen waarbij sexualiteit een rol speelt, zoals: Homofilie, voorbehoedsmiddelen, sex voor het huwlijk en dergelijke; overal duik je met jouw naar een ander wijzende vinger weer op en, hoe kan het ook anders, steeds ook weer STROOIEND met de nodige bijbelteksten, de SUPER-ARROGANTIE VAN JOUW GELIJK waar geen speld tussen te krijgen is.

4. Ook blijkt uit je vele bijdragen dat je jezelf meermalen tegen spreekt en reageert zoals het je uit komt.

5. Krijg je niet je gelijk dan wordt de ondertoon van je bijdrage agressief.

6. Ook is "ANGST" jou niet vreemd, in je bijdragen probeer je mensen bang te maken en maak je ook weer gebruik van bijbelteksten en van meningen die je van anderen hebt over genomen.

7. Eigen meningen zijn een spaarzaam goed bij je, altijd val je terug op bijbelteksten die uit hun verband worden gerukt en op geschriften met een dubieuze onduidelijke afkomst. Wanneer komt er echt iets van je zelf?

8. Ondanks je zgn. "bijbelvastheid en bijbelkennis" ben je in het geheel van je bijdragen niet te betrappen op de boodschap waar het in de bijbel werkelijk om gaat en dat is de boodschap van LIEFDE, van VERGEVING, van UIT LIEFDE OMZIEN NAAR ELKAAR en van MEDEDOGEN.

In je profiel staat te lezen dat je part-time theologie studeert maar van een theoloog in spé mogen we toch wel iets meer verwachten dan angst aan jagen, met één vinger naar de ander wijzen (Dat is één naar de ander, één omhoog, MAAR DRIE NAAR JEZELF) en het veelvuldig met bijbelteksten strooien. Theologiestudie is ook open staan voor anderen en andere meningen, is luisteren naar die ander en "bewegen" in je overtuiging ipv altijd je eigen waarheid en gelijk willen hebben.
De toch wel arrogante wijze waarop je jouw gelijk en jouw waarheid hier dumpt stoot mensen eerder af dan dat het een bijdrage levert aan een onderwerp waar mensen over nadenken.
Gebruik je part-time theologiestudie niet als dekmantel voor jouw "geloofsfanatisme", hou jezelf niet voor de gek David dat dit tot iets goeds kan leiden. Wees eens eerlijk naar jezelf!
Had alles wat je hier neerschrijft ook maar iets met "oprecht geloven" te maken dan kreeg je waarschijnlijk nog het voordeel van de twijfel!
Al je vingerwijzingen, je schrijfsels, je gelijk willen hebben, je strooien met bijbelteksten, je arrogantie waarmee je mensen te woord staat en wat dies meer zij, het heeft alleen te maken met een trieste, bange en narcistische man die ons op wil leggen hoe wij moeten leven en denken, iemand met een ziekelijke vorm van geloofsfanatisme en dat is nooit goed.
Wij hoeven het niet voor je te doen David maar na verloop van tijd ontmasker jij jezelf wel en als je vanavond in jouw spiegel durft te kijken is die ontmaskering op dat moment begonnen.
Bespaar jezelf de verdere moeite om je zogenaamde theologische verhandelingen te produceren maar kijk eens in het binnenste van je hart, je gevoel!
Succes Lieve maar o zo trieste man !

Lees jij maar eens een keer echt de Bijbel. Hebben we meer aan dan dit humanistische geklets van je. De arrogantie waarmee jij de Bijbelse waarheden naast je neerlegt vind ik veel groter dan iemand die de Bijbel probeert te volgen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:43

CHATULIEM619 schreef:
Lees jij maar eens een keer echt de Bijbel. Hebben we meer aan dan dit humanistische geklets van je. De arrogantie waarmee jij de Bijbelse waarheden naast je neerlegt vind ik veel groter dan iemand die de Bijbel probeert te volgen.

Misschien kunnen we ook wat vriendelijker tegen elkaar doen?
Humanistisch geklets is ook niet echt een vriendelijke term Chatuliem.......
En het heeft zeker geen meerwaarde voor deze discussie.....

Misschien ligt het aan de warmte dat de stemming wat kriebelig is??? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 19:55

CARIN303 schreef:
Angst is iets vreemds...zelf ben ik erg bang voor onweer.
Hoe dat komt? Geen idee .
Maar dat is zeker 1 van de redenen dat ik niet naar het weerbericht kijk op de televisie want alleen al de mededeling dat er onweer op komst is maakt mij erg onrustig.
En al is het midden in de nacht en slaap ik heerlijk bij het allereerste rommeltje word ik al wakker en blijf dat tot het onweer volledig weggetrokken is.
Zelf baal ik hier enorm van maar weet niet goed wat ik hier aan veranderen kan.
En ja natuurlijk geniet ik van de foto`s van onweer maar daar blijft het- wat mij betreft- ook bij!

Waar ben je dan precies bang voor, kun je dat verwoorden? Dat de bliksem inslaat of associeer je onweer met een toornende God? Dit laatste is trouwens niet vreemd; ik heb zelfs atheïste!n horen zeggen dat ze tijdens onweer het gevoel kregen dat "God nu toch wel erg boos was". Hoezo geen Godsbesef... Knipoog smiley Engeltje smiley

GrZ
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 20:01

CARIN303 schreef:

Deal!! Ik ben van de 1e categorie: stuur maar hiernaar toe. Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
ZINGA672
op zaterdag 10 juli 2010, 20:02
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 20:10

ZINGA672 schreef:
Deal!! Ik ben van de 1e categorie: stuur maar hiernaar toe. Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

Me too, me tooooo Lachende smiley

Maar voorlopig laat het nog steeds op zich wachten
al is de lucht inmiddels wel aardig betrokken...
Helga kan me wat! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 20:18
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 20:45

CM stottert een beetje Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 20:46

Zie je wel? Engeltje smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 20:47

Iets te laat, maar donkere wolken pakken zich samen en de eerste donder is al te horen...Lichtflitsen aan de hemel en de regen druppelt gestaag uit de lucht...

oh ja...en ik zie geen hand voor ogen meer Clown smiley

Thunder's here!! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 20:50
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 20:57

TESSYBEAR731 schreef:
Iets te laat, maar donkere wolken pakken zich samen en de eerste donder is al te horen...Lichtflitsen aan de hemel en de regen druppelt gestaag uit de lucht...

oh ja...en ik zie geen hand voor ogen meer Clown smiley

Thunder's here!! Knipoog smiley

oei oei oei..... we krijgen er hier van langs met het onweer....knetterend hard
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 21:00

ZINGA672 schreef:
Waar ben je dan precies bang voor, kun je dat verwoorden? Dat de bliksem inslaat of associeer je onweer met een toornende God? Dit laatste is trouwens niet vreemd; ik heb zelfs atheïste!n horen zeggen dat ze tijdens onweer het gevoel kregen dat "God nu toch wel erg boos was". Hoezo geen Godsbesef... Knipoog smiley Engeltje smiley

GrZ

Ik haal God er niet bij hoor behalve dat ik bid bij plaatselijke onweer ( heel dicht bij dus).
Nee, het zijn de flitsen en de donder waarvan ik altijd bang ben dar het inslaat in huis.
Roldonder hoor je weleens en let maar eens op....na een fikse onweersbui komt er altijd op het nieuws een vervelend bericht op.
Brand door bliksem/ iemand omgekomen hierdoor etc.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

JONATHAN890 schreef:

Dat zeg ik...wolkbreuk! Geschokte, onthutste smiley

Maar man o man, wat is dat mooi Lachende smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 21:01
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

JONATHAN890 schreef:

nu slagregens en mega veel wind....flitsen en donderslagen......heerlijk
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 21:01

JONATHAN890 schreef:

Laat daar maar uitrazen dan, hier begint het te regenen.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 21:03

als ik het nu eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief vraag...... Kussende smiley

kunnen we alstublieft normaal doen ??
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 21:04

CARIN303 schreef:

buienradar laat zien dat jullie ook een klein deeltje krijgen wat losgeweekt is van ons deel
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 21:06

CARIN303 schreef:

hahaha t is zo donker dat de straatverlichting al aan gaat Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 21:08

JONATHAN890 schreef:
hahaha t is zo donker dat de straatverlichting al aan gaat Coole smiley met zonnebril

Krijg spontaan zin om de open haard aan te zetten en een kop warme chocolademelk te maken met heeel veel slagroom... Kwijlende smiley

Zou dat erg raar zijn? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 21:08

JONATHAN890 schreef:
buienradar laat zien dat jullie ook een klein deeltje krijgen wat losgeweekt is van ons deel

Das flauw, had net een deal gemaakt met Zinga en Tessybear,zij de onweer, ik de regen en nu???
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 860 861 862 863 864 865 866 ... 6194 Volgende
Pagina 863 van 6194