ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 897 898 899 900 901 902 903 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:31

MARISKA601 schreef:
zolang het jurkje tot je enkels is Knipoog smiley

We willen geen behaarde voeten cq enkels zien hoor Mario. ( ieuw)
Je bezit vele talenten, onweer wegblazen, zwak voor jurkjes van oranje, wat kunnen we nog meer van je verwachten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:34

CARIN303 schreef:
Je bezit vele talenten, onweer wegblazen, zwak voor jurkjes van oranje, wat kunnen we nog meer van je verwachten?

Mario..... we moeten dit niet willen joh....

laten we gewoon lekker gaan voetballen, vissen, sport kijken, kroeg opzoeken....zonder vrouwen.

Heerlijk....enne die vrouwen zoeken ons vanzelf wel weer een keer op.

Misschien komen we wel zo'n leuk cluppie dames tegen die met z'n allen een vrouwen avondje wilde hebben.

Dus mijn voorstel...we gaan een avondje poolbiljarten...alleen voor mannen.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:38

ANGELIQUE327 schreef:
Helaas ben ik ook te oud...bovendien ben ik een ongeschikte kandidaat: wie kan er nou in vredesnaam in één enkele avond : koffie met gebak, hapjes en drankjes, en daarna ook nog een 5 gangen menu aan????

ik....makkie... Kwijlende smiley Kwijlende smiley

helaas....leeftijd ok, maar verkeerde geslacht.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:39

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:34
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:42

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:35
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:42

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:46

[quote=CARIN303]

he grunners.....
ik zal mijn laatste bijdrage ff in t haags doen..kunnen jullie t ook niet meer volgen...hahhaha

jonathan schreef:

Soms kaume woâhde indâhdaad andars auvâh dan dajje bedoelt
Soms kaume woâhde bè de andâh soms andars auvâh dan bedoelt, omdat de andâh lùistâht met zèn ervaringe in ut leive.

Daarom is t goed, woâhde die je nie begrèp, die onbegrip bè je geive, die veil eimautie oproepe, nog is en nog is te leize. Wat bedoelt de andâh?

Maah ik leis auk heilaas stukkies waah ik gein enkel begrip voâh op ken brenge.

Weit je....late we daah is nie meâh op reagere.... Op 1 stukkie ziek gelukkig gein enkele reactie kaume.

Ik waahdeâh meininge van andere zeâh. Was net auk effe blè met ut stuk van Chatuliem....Carin sprak haah bewondering al ùit, dus ik dach, dan hoef ik ut nie nogmaals te doen...maah bè deize dus nogmaals.

En een vraag / advies van mèn..... as je t nu ech naudag vindt....as je nu ech iemand wil aanvalle auvâh de god waah hè in zâh gelauve.....
doe dit dan ff lekkâh via mail.

En een laaste advies....krèg je zaun mail.....de vùilnis-bak is hongerig.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:46

JONATHAN890 schreef:
ik....makkie... Kwijlende smiley Kwijlende smiley

helaas....leeftijd ok, maar verkeerde geslacht.

gewoon een oranje bavaria jurkje tot je enkels aantrekken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:47

Hey Brazeevel, ga je mee naar Harderwijk voor een terrasje, met een beetje mazzel komen er meer vrouwen.
Heb je een multipledate, en wij vrouwen zijn dan zo galant dat jij voor ons allemaal mag betalen, lief hè Engeltje smiley

Meiden, help eens even mee....
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:47

CARIN303 schreef:
Yep, ik kan,wie gaat er meer mee dan?

Count me out...ik ben op vakantie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:48

Thanks mensjes...we hebben der zin an...maar of het belgium word Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:49

TESSYBEAR731 schreef:
Count me out...ik ben op vakantie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hey Tess....al vakantiekriebels? Ben je dr helemaal klaar voor?
Heb je de tent nu wel gekregen?
Wij toosten op jullie volgende week ( als het doorgaat ) of komen dr 1 bij jullie halen natuurlijk Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:51

CARIN303 schreef:
Hey Tess....al vakantiekriebels? Ben je dr helemaal klaar voor?
Heb je de tent nu wel gekregen?
Wij toosten op jullie volgende week ( als het doorgaat ) of komen dr 1 bij jullie halen natuurlijk Engeltje smiley

Tent staat klaar, tassen ingepakt...nu nog een bestemming maar ook die komt er wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:52

TESSYBEAR731 schreef:
Tent staat klaar, tassen ingepakt...nu nog een bestemming maar ook die komt er wel Knipoog smiley

Vind je van Italiè/ Spanje/ of natuurlijk Groningen ( zucht) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:55

Nog iets meer dan 50 bezoekers en ik heb er 1000 op de teller staan ( iets meer dan 2 maanden over gedaan Lachende smiley )
En nee.....voor de slimmeriken onder ons, het is dus minder dan 3 maanden,ik heb ze niet geteld over een paar jaar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt duhh
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:03

Goed mensen, ik ga horizontaal gestrekt want over een paar uurtjes......ga ik naar Brussel, zo`n zin in Lachende smiley
Allemaal een goede nachtrust en morgen gezond weer op!
Doei
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:04

TESSYBEAR731 schreef:
Thanks mensjes...we hebben der zin an...maar of het belgium word Smiley die vol vragen zit

waar je ook gaat, het is er goed
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:05

CARIN303 schreef:
Hmm.....ze is net het land uitgegaan, zou dat misschien iets zeggen Smiley met dichtgeplakte mond

(goed zo carin; neem het stokje even over tot ik terug ben; overigens gaan we morgen pas weg hoor, maar dat vertellen we er gewoon even niet bij ok? dan hoef ik ook niet te reageren nl Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:12

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:14

TESSYBEAR731 schreef:

Hannah en Tess... ga er van genieten he tesamen met die kids van jullie...
Hele fijne vakantie !! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:16

CROSSROAD317 schreef:
Volgende week vrijdag, dat is dan de 23 juli ??

tja dan kan ik dus helaas niet,krijgen de kids net vakantie en hebben we een familie feest ,ik had gehoopt na de 9e augustus dan ben ik 2 weken home alone.
dus helaas voor mij dus(of voor jullie Clown smiley ) ik ben er de 23e niet bij
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:17

CARIN303 schreef:
Nog iets meer dan 50 bezoekers en ik heb er 1000 op de teller staan ( iets meer dan 2 maanden over gedaan Lachende smiley )
En nee.....voor de slimmeriken onder ons, het is dus minder dan 3 maanden,ik heb ze niet geteld over een paar jaar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt duhh

je doet wel veel moeite he...whahaha
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:19

CARIN303 schreef:

jongens... 't gaat om de kwaliteit... (niet om de kwantiteit)... Engeltje smiley

maar goed, Suus die een dolletje op zijn tijd ook wel snapt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:22

TESSYBEAR731 schreef:

wordt aan gewerkt, hoor tess! oke, mee eens, t is op de valreep, maar t komt allemaal vast goed; je bent aan t avonturieren of niet he?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 02:52

PIETER649 schreef:
Zo heel stiekum worden hier best veel relaties geboren hoor, vreest niet!
Ik ken zelfs een vrouw van begin 80 die hier een relatie heeft gekregen die inmiddels al enkele jaren bestaat! Lachende smiley

Zelfs ik heb hiero een relatie gevonden. Wat nog steeds ok is. Na ruim 5 weken. En dat wíl wat zeggen. voor mij dan:)

Eérste datingsite van mijn leven, ja echt waar, en ook de éerste afspraak. Hier vanuit deze site dan bedoel ik ;)
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 06:48

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 09:28

Zaterdag 17 Juli; Hebr. 2:9-10; 4:14-16: Jezus bereikt zijn doel.

In een tijdschrift las ik laatst over de doelen die jongeren voor hun dertigste wilden bereiken. Over het algemeen kwam het hier op neer: ze wilden reizen, een huis kopen, een opleiding afronden, en een partner vinden.
Leg daar een naast wat Jezus op zijn drieëndertigste bereikt had. Hij had gereisd-als kind naar Egypte, en als volwassene in heel Iraël eng zelfs daarbuiten. Maar niet als hobby; het was een vermoeiend bestaan. Een eigen huis had hij niet: 'De vossen hebben holen en de vogels hebben nesten, maar de Mensenzoon kan zijn hoofd nergens ter ruste leggen'(Math "8:20). Wat een opleiding betreft, de Joden vroegen zich af: 'Hoe weet Hij dat allemaal, terwijl Hij geen opleiding heeft heeft gehad?' Hij was alleenstaand. En als klap op de vuurpijl werd Hij berecht, veroordeeld en ter dood gebracht. Dat klinkt niet als een succesverhaal, of wel?
En toch...toch bereikte Hij zijn doel. Nee, het was niet wat mensen verwachtten - het was veel meer: onze redding, tot eer van God. Jezus leverde een topprestatie - in alle opzichten werd Hij beproefd, maar Hij zondigde niet. Hij stierf, en is weer opgestaan
Misschien zijn de doelen, die de maatschappij stelt dan toch niet 'zaligmakend'. Wat zalig-makend is, lezen we in de Bijbel: Jezus'offer aannemen, en je leven aan hem toevertrouwen. Dat mogen we zonder schroom doen, door Jezus. Telkens als we hulp nodig hebben, mogen we voor zijn troon verschijnen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 09:31

JONATHAN890 schreef:
Mario..... we moeten dit niet willen joh....

laten we gewoon lekker gaan voetballen, vissen, sport kijken, kroeg opzoeken....zonder vrouwen.

Heerlijk....enne die vrouwen zoeken ons vanzelf wel weer een keer op.

Misschien komen we wel zo'n leuk cluppie dames tegen die met z'n allen een vrouwen avondje wilde hebben.

Dus mijn voorstel...we gaan een avondje poolbiljarten...alleen voor mannen.

Leuk
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 09:31

Goed, we gaan verder met het onderwerp. Wat me opvalt in deze discussie is dat er zo'n duidelijke scheidslijn getrokken wordt tussen geaardheid en pervers gedrag. Terwijl naar mijn idee die scheidslijn helemaal niet zo duidelijk is.
Dit onderwerp heeft me meer tot nadenken gezet dan me lief is. Tijd voor persoonlijke ervaringen met homo's. De eerste die ik tegenkwam, was een evangelist. Hij vertelde anderen over Jezus, er kwamen daadwerkelijk mensen tot geloof. Wat ik echter vreemd aan hem vond, was dat hij net zo gemakkelijk mannen zoende als vrouwen, onder het mom van liefde van christenen onderling. Hij stond er op dat men name oudere jongens bij hem logeerden en toen begon duidelijk te worden wie hij was. Hij begon ze 's nachts te betasten en vanaf dat moment hebben die jongens zo'n klap gekregen, dat ze niks meer met het geloof te maken wilden hebben.
Jaren later ontmoette ik zijn zoon, en hij vertelde me dat hij door zijn vader jaren misbruikt is geweest en dat zn vader en moeder daarom uit elkaar gegaan waren. Die jongen loopt nog steeds met emotionele littek.ens rond. Was die man pedo? Nee, de leeftijd maakte niks uit voor hem. Zowel mannen als jongens werden door hem gebruikt. Gelukkig heeft hij niks met mij gedaan, maar als ik in zijn buurt kwam voelde ik iets onheilspellends, iets dreigends, iets wat me ontzettend ongemakkelijk voelde. Nu zou ik zeggen, je kon de demonen in zijn ogen zien, toen was ik me er niet van bewust.
Ook ken ik mensen die om aan drugs te komen, zich zelf door mannen lieten gebruiken......
Wanneer kun je spreken van geaardheid en wanneer van ontembare seksuele drift. In de praktijk is het moeilijk daar een onderscheid in aan te brengen. Het bestaat niet naast elkaar, het vloeit in elkaar over heb ik de indruk. Het úit de kast komen gaat bij veel homo's gepaard met promiscuiteit. Het bestaan van homo bars is iets wat een feit is. En daar speelt liefde totaal geen rol. Wat drijft een man om midden in de nacht met een wildvreemde seks te bedrijven? Is dat geaardheid of drift?
Toen ik met dit stukje begon wilde ik een aantal voorbeelden vertellen, maar ik kom tot de ontdekking dat dat niet zo gemakkelijk is. Voordat je het weet kunnen mensen achterhalen over wie je het hebt en dat kan natuurlijk niet.
Maar de verhalen die ik ken over homoseksualiteit doet me juist sterken in de gedachte dat we hier te maken hebben met een haast ontembare seksuele drift. Iets wat de persoon zelf overstijgt, of, zoals een homfiele dominee het zelf verwoordde, het beest in mij was niet meer te temmen.
Wat doe je als, je dat beest loslaat in de gemeente? Als je weet van iemands achtergrond en als blijkt dat hij/zij dat beest niet onder controle heeft? Ik zou me verantwoordelijk voelen voor de schade die dan aangericht wordt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 09:33

CARIN303 schreef:

Volgens ingewijden bezit in ongekende talenten dus oppassen Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 897 898 899 900 901 902 903 ... 6194 Volgende
Pagina 900 van 6194