ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 908 909 910 911 912 913 914 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 08:32

MARIEKE897 schreef:
ben onderweg hoor Carin!! Knipoog smiley

ik maar zoeken net...waar kun je je bezoekers aantal vinden?!!
Smiley met dichtgeplakte mond
2790 bezoekers Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Wow, je hebt altijd baas boven baas hè, in welke tijd heb jij deze mensen de kans gegeven?
Mijn oproep heeft niet geholpen hoor, nu nog 4 mensen,moet mn mond er maar over houden , denk ik, ook niet zo`n interessant onderwerp misschien Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 08:48

CHATULIEM619 schreef:
De hele tijd zit je te beweren dat er homo's zijn die geplaagd worden door een vooroordeel. En nu ga je door je eigen gedrag dat vooroordeel versterken. Als je echt de mensen zou willen ondersteunen zou je afstand moeten nemen van dat gedrag, en niet onderdeel ervan worden. Want nu zullen mensen jou ook zien als iemand die accepteert dat homo's zich tijdens zo'n parade zo gedragen.
En pervers, is dat omdat het homo's zijn dat we dat woord niet mogen gebruiken. Geloof me, als hetero's zich tijdens zo'n parade zo misdragen zou ik het even goed pervers noemen!!!!

Als jij een leuke nacht met een vrouw doorbrengt is dat toch niet pervers ? Dat wordt het pas als je anderen laat toekijken!
Bij de Gay parade zie je veel (tong) zoenende homo`s, nou en...???
Is dat pervers? Als ik maar niet hoef toe te kijken als ze besluiten de kleren erbij uit te trekken!
En misdragen? Eh.....versta je dat feesten op een boot daarbij? Allemaal in het roze gekleed? Lekker strak in het leer? Misdragen vind ik als je andermans spullen vernielt, een ander in elkaar gaat rammen of uitschelden maar feesten?
En geloof me Chatuliem, bijna iedereen in mijn omgeving reageert net zoals jij doet hoor, helemaal als ik vertel dat ik ook in het roze wil,maar ik ga er heen en zal daarna eerlijk vertellen wat ik gezien heb ,dat is beloofd.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 09:04

[quote=MARCOWAAL200]deze (van Hannah) is wat recenter:
voorlopig hopen mee te gaan;

Johanneke 817 32 jaar, met kinderen
Hannah810 37 jaar met kind
Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud)
Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud )
Susannah475 44 jaar
Lielie304
erika 129 35 jaar
grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud)
grace zou graag met iemand meerijden.
trijnie 48 jaar
miekjes285 41 jaar
angelique 49 jaar
mariska 50 jaar zoekt vervoer naar de picknick

cor299 49 jaar
martien579 41 jaar onder voorbehoud
visser278 42 jaar
henduk729 40 jaar
timo 194 25 jaar
geholi 202 50 jaar
rob325 52 jaar
Andre671 33 jaar
lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede.
Henk546 (o.v.) natuurlijk
marcowaal200 met 2 kinderen heeft 2 plekken over in auto vanaf Sliedrecht

door omstandigheden is het bij mij onder voorbehoud geworden

Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op maandag 19 juli 2010, 09:05
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 09:08

CARIN303 schreef:
Wow, je hebt altijd baas boven baas hè, in welke tijd heb jij deze mensen de kans gegeven?
Mijn oproep heeft niet geholpen hoor, nu nog 4 mensen,moet mn mond er maar over houden , denk ik, ook niet zo`n interessant onderwerp misschien Gefrustreerde smiley

Ben weer onderweg hoor Carin,
Knipoog smiley

ben lid vanaf mei dit jaar Smiley die vol vragen zit maarrr goed, alleen kieken doet het 'm nie hé?!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 09:18

MARIEKE897 schreef:
Ben weer onderweg hoor Carin,
Knipoog smiley

ben lid vanaf mei dit jaar Smiley die vol vragen zit maarrr goed, alleen kieken doet het 'm nie hé?!! Clown smiley

Oh maar dan ben je veeeeeel populairder dan ik, ben vanaf april lid!
Vanaf nu zeg ik Smiley met dichtgeplakte mond meer
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 09:46

ANNETTE792 schreef:
Euh..tsja..als je die dan perse wilt hebben, okee dan.

Voor mij een voorbeeld van te ver doorschieten in begip hebben voor een ander.Ik heb geen moeite met een homo, t is een mens net als jij en ik, we hebben allemaal onze eigen zondes en tekortkomingen, maar voor mij heeft de gay-pride totaal niets te maken met het accepteren van homo's. Ik zie het meer als een belediging voor de homo's die wel op een normale manier proberen te leven en de moeilijkheden die ze daarbij tegen komen.
Juist door zulke dingen krijg je de reakties zoals hier op het forum, rare denkbeelden en vooroordelen over homo's. Ik ga toch ook niet halfnaakt op happy-to-be-hetrofeestje lopen?(bestaat zoiets eigenlijk?)

Maar daar mag jij gelukkig je eigen mening over hebben, en ik wens je een fijne dag toeLachende smiley

Hoi Annette,

In Amsterdam is het altijd, en met name 's nachts, op de bekende pleinen en straten een 'Happy to be hetero feest'.
En dan hélemaal in de zomer.

Fijne Dag!

Shanita

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 juli 2010, 09:59
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 09:49

MARIEKE897 schreef:
dat je er toch wel zult zijn? Lachende smiley
ehm...nope (werk gaat voor 't meisje Kussende smiley )
MARIEKE897 schreef:
dat je niet echt vermoeiend overkomt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ehm...dan ken je me nog niet Zieke smiley
MARIEKE897 schreef:
dat vrouwen het echt leuk vinden als je baard er een keer af gaat? Coole smiley met zonnebril
ehm....specifieker? Verlegen lachende smiley

MARIEKE897 schreef:
eh.....acceptatie?

nou, dat zal me een feest zijn
Zieke smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 21 juli 2010, 15:00
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:21

waar ik vreselijk de kriebels van krijg in dit topic is het volgende:
de monden zijn vol van naasteliefde ten opzichte van (ook praktiserende) homo's
we moeten ze steunen, vooral maar begrijpen etc.
maar een mede christen die vanuit zijn/haar geloof en principes probeert te leven, en die principieel tegengas geeft in dit topic zeiken we tot op de grond toe af.

voor mij een walgelijk stukje van inconcequente 'christelijke' naastenliefde Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
RICK261

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:22

de 31ste ben ik ook van de partij
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:40

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:52
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:43

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:52
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:44

JOLAN931 schreef:
maar een mede christen die vanuit zijn/haar geloof en principes probeert te leven, en die principieel tegengas geeft in dit topic zeiken we tot op de grond toe af.

voor mij een walgelijk stukje van inconcequente 'christelijke' naastenliefde Smiley met dichtgeplakte mond

Ik ben het dit keer met Jolan eens...d.w.z. ik ben het vaak niet met Chat eens, maar hij heeft nou eenmaal zijn eigen mening en die word net zo min gerespecteerd als dat hij die van anderen respecteert.
Iedereen staat voor zijn eigen mening, en dat is mooi om te zien...
en ik kan me dit keer zeker in zijn mening vinden.
Hoewel ik er zeker voor ben om iedereen te accepteren zoals hij is, vind ik de gaypride ook te ver gaan...dit is namelijk echt die tak van de homoscene die het obscene gedrag "promoot" en dat klopt niet!
Twee "tong"zoenende mannen niet obsceen Smiley die vol vragen zit getverdegetver! Maar daar staat tegenover dat het net zo obsceen geweest zou zijn als het gewoon een man en een vrouw waren geweest Zieke smiley Er zijn gewoon grenzen aan "normaal" gedrag, en het gedrag dat op die wagens daar word vertoont gaat te ver...
Als er een leuk stel in datzelfde Amsterdam gewoon op een bankje zit is het wat anders, maar op een of andere wagen elkaar af gaan staan lebberen om de "gay"scene te promoten gaat toch echt te ver.
Homoseksuelen steunen, en accepteren zoals ze zijn...omdat velen van hen net zo goed een monogame relatie nastreven is één ding, daarmee laten we ze namelijk zien dat ze als mens geaccepteerd worden, maar het gedrag wat door de vele homo's voorop vertoont word hier gaat echt richting het obscene! (ik zal me even netjes uitdrukken, de bijbel gebruikt er toch een iets andere bewoording voor)
En...absoluut niet als sneer bedoeld of wat dan ook...
Misschien Carin, moet je in het blauw gaan en een stapeltje strijdkreten mee nemen...kun je onder het steunen van je christenvrienden meteen God's werk doen...wie weet...hoeveel dat teweeg brengt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:46

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:53
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:49

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:53
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:49

JOLAN931 schreef:

laat maar....

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op maandag 19 juli 2010, 11:12
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:51

CARIN303 schreef:
Als jij een leuke nacht met een vrouw doorbrengt is dat toch niet pervers ? Dat wordt het pas als je anderen laat toekijken!
Bij de Gay parade zie je veel (tong) zoenende homo`s, nou en...???
Is dat pervers? Als ik maar niet hoef toe te kijken als ze besluiten de kleren erbij uit te trekken!
En misdragen? Eh.....versta je dat feesten op een boot daarbij? Allemaal in het roze gekleed? Lekker strak in het leer? Misdragen vind ik als je andermans spullen vernielt, een ander in elkaar gaat rammen of uitschelden maar feesten?
En geloof me Chatuliem, bijna iedereen in mijn omgeving reageert net zoals jij doet hoor, helemaal als ik vertel dat ik ook in het roze wil,maar ik ga er heen en zal daarna eerlijk vertellen wat ik gezien heb ,dat is beloofd.
Allerreerst denk ik dat ik heel veel kritiek zou krijgen als ik zomaar een nacht zou doorbrengen met een vrouw. Vooral als het niet gaat om liefde maar om seks. Zelf zou ik dat ook niet willen trouwens en de kritiek daarop zou volledig terecht zijn.
Wat je met je gedrag doet werkt nl. averechts. Je schildert homo's af als mensen die strijd hebben met hun geaardheid en dat we ze moeten steunen in hun strijd. En daar heb ik best wel begrip en bewondering voor.
Maar wat ik niet begrijp is dat de dan met de Gay Parade gaat meedoen. Want daar wordt homoseksualiteit gelijk gezet met onbeheersbare sekuele drift. Iets wat de Bijbel heel sterk veroordeelt.
Een homo kan op begrip rekenen als hij strijd heeft met zijn geaardheid, maar als het een vrijbrief wordt tot ongebreidelde seks is het in mijn ogen verderfelijk en anti-christelijk. En dat laatste wordt tijdens dit feest benadrukt met half naakte mannen, die juist datgene laten zien wat ze zelf alleen maar in de spiegel kunnen bekijken.
In mijn ogen laat je jezelf teveel meeslepen in jouw sympathie voor homo's. Je kleedt je dan nl ook als homo. Op dat moment word je zelf ook gezien als homo....'t Is maar wat je leuk vindt.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:04

SHANITA130 schreef:
Ik ook ;)
De Enige Echte Doop!

:)

Gelukkig gaat het hier niet over de doop...anders hadden we nou toch echt een flinke discussie gehad Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:08

CHATULIEM619 schreef:
Allerreerst denk ik dat ik heel veel kritiek zou krijgen als ik zomaar een nacht zou doorbrengen met een vrouw. Vooral als het niet gaat om liefde maar om seks. Zelf zou ik dat ook niet willen trouwens en de kritiek daarop zou volledig terecht zijn.
Wat je met je gedrag doet werkt nl. averechts. Je schildert homo's af als mensen die strijd hebben met hun geaardheid en dat we ze moeten steunen in hun strijd. En daar heb ik best wel begrip en bewondering voor.
Maar wat ik niet begrijp is dat de dan met de Gay Parade gaat meedoen. Want daar wordt homoseksualiteit gelijk gezet met onbeheersbare sekuele drift. Iets wat de Bijbel heel sterk veroordeelt.
Een homo kan op begrip rekenen als hij strijd heeft met zijn geaardheid, maar als het een vrijbrief wordt tot ongebreidelde seks is het in mijn ogen verderfelijk en anti-christelijk. En dat laatste wordt tijdens dit feest benadrukt met half naakte mannen, die juist datgene laten zien wat ze zelf alleen maar in de spiegel kunnen bekijken.
In mijn ogen laat je jezelf teveel meeslepen in jouw sympathie voor homo's. Je kleedt je dan nl ook als homo. Op dat moment word je zelf ook gezien als homo....'t Is maar wat je leuk vindt.

Hoe kleed een homo zich?
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:10

HANNAH810 schreef:
nou, mn hoofd klapt bijna uit elkaar van t autorijden en tenten in elkaar zetten; maar morgen ga ik vacantie vieren hoor! en de tent komt thuis; hoe dan ook!!
geef je je mannetje nog een knuf van me?

Doe k! Hij heeft vanmorgen uitgeslapen tot 9.00 dus een flinke ruk gemaakt
Knipoog smiley Fijne vakantie met zen tweetjes meis...in tentinië, maar dan wel op Vlaamse bodem Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:19

SHANITA130 schreef:
Hoe kleed een homo zich?

In het geval van de gaypride dus roze...en wanneer je je dan op dezelfde manier kleed ben je voor een buitenstaander gelijk aan de homo's...en Chat vraagt zich af of je daar blij mee moet zijn.

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 19 juli 2010, 11:20
Naar boven

Auteur Bericht
PAULUS505

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:29

Beste Cm leden,

ik ben geabonneerd op de bijbelstudie.net nieuwsbrief.
Hierin stond vandaag iets over een christelijke evangelisatie school.
Ik dacht wellicht zijn onder jullie misschien geïnteresseerd. Hierbij de info van internet hier over:

School voor Evangelisatie

Het doel van de evangelisatie trainingsschool is deelnemers toe te rusten op het gebied van evangelisatie. Met als uitwerking dat evangelisatie een fundamenteel onderdeel van hun leven wordt. De school voor evangelisatie is voor alle leeftijden (vanaf 16 jaar) en voor een ieder die interesse heeft meer te leren op het gebied van evangelisatie.

De afgelopen jaren waren er veel deelnemers aan de school voor evangelisatie. Eerder werd het maximum aantal deelnemers tijdig bereikt en moesten we helaas verschillende mensen teleurstellen. We hebben daarom ervoor gekozen om de trainingsschool in twee plaatsen in Nederland aan te bieden. Dit jaar zal de school plaatsvinden in Apeldoorn en Eindhoven.

Inhoud

Samen met gastsprekers zal het Go and Tell team diverse lessen verzorgen. Vanuit verschillende invalshoeken zal het onderwerp evangelisatie behandeld worden met diverse handvatten voor de praktijk. Deze training kan een belangrijke ondersteuning bieden voor het getuigen als christen in uw dagelijks leven; of het nu gaat om persoonlijke gesprekken, straatevangelisatie of georganiseerde evangelisatie-acties.
De deelnemers krijgen, tijdens de evangelisatie trainingsschool, de mogelijkheid om via georganiseerde evangelisatieacties de theorie in praktijk te brengen. En vooral zullen we deelnemers aanmoedigen om elkaar beter te leren kennen door de avonden heen.

Tijd en locatie

De lessen zullen om de week, op woensdagavond van 19:30-21:30 uur, worden gegeven. De Evangelisatie Trainingsschool wordt op twee plaatsen worden aangeboden; Apeldoorn en Eindhoven. U kunt kiezen voor welke locatie zich u registreert. Hieronder zijn de data van de woensdagen dat de Evangelisatie Trainingsschool plaatsvind:
Apeldoorn:
8 en 22 september
6 en 20 oktober
3 en 17 november
1 en 15 december

Paslaan 11
Apeldoorn

Eindhoven:

15, 29 september
13, 27 oktober
10, 24 november

Wegedoornlaan 2b
Eindhoven

Groeten van Paulus
8, 22 december
Naar boven

Auteur Bericht
HENK030

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:36

Druk
We holen en we jagen
en we heben het zo druk;
tekort aan de zeven dagen,
geen tijd voor ons geluk.
Vandaag nog niet ,we bellen .
Nee ,morgen ook geen tijd .
Zal het je nog wel vertellen ,
moet nu gaan tot mijn spijd.
Jantje moet nog even wachten
om zijn huiswerk te laten zien .
Moeder loopt al in gedachten.
Hoe het morgen moet bij Mien.
Geen tijd om elkaar teberijpen
en praten heeft geen zin .
We willen al het goede grijpen
en vrije opvoeding .dat is in .
De stroomversnelling van het leven
gunt zelfs de zwakke geen tijd .
Neem toch eens de tijd om te praten ,
omdat het vandaag nog kan
Hou de tijd wel in de gaten,
dat geld voor vrouw en man .

druk druk wie kent dat niet .wil graag weten hoe we dit in vullen in ons dagelijkse leven ,nemen we nog tijd voor ons dierbare enz
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:39

Ach so!

Roze is een mooie kleur ;)

Bent er wel blij mee ;)

Fijne Dag,

Shanita

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 juli 2010, 11:41
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:40

.dubbel

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 juli 2010, 11:41
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:42

HANNAH810 schreef:
zo ken ik ook verhalen chatuliem, over hetero's die kleine meisjes misbruiken, zodat ze op drie jarige leeftijd meer hebben meegemaakt dan de gemiddelde volwassene; zij hobbelen vaak van pleeggezin naar pleeggezin, en kunnen zich niets voorstellen bij een liefdevolle God.
als je het hebt over misbruik, dan komt dat bij hetero's even zo goed voor!
dit geld zowel binnen als buiten de kerkelijke gemeente. ik weet zelfs van mannen die ín het kerkgebouw zelf, zelfs onder het gebed hun dochter betast hebben. dus ook dat is al geen verschil met jouw verhaal, zij het dan dat het binnen een man/"vrouw" verhouding valt.
ook zijn er dames genoeg, die tegen de betaling van drugs hun lichaam geven, ook daarin zie ik eerlijk gezegt geen verschillen.

Maar de verhalen die ik ken over hetero-seksualiteit sterken mij in de gedachte dat we hier te maken hebben met een haast ontembare seksuele drift. en hoe verantwoordelijk voel je je dan wanneer er een hetero in je gemeente naar het evangelie zit te luisteren?
in hoeverre hebben hetero's "het beest" onder controle denk ik dan; er zijn immers voldoende uitspattingen gaande!

dus wanneer je de homofiele mens uit de gemeente wilt verstoten, verstoot dan ook de pedofiele mens en de heterofiele mens.
en ga dan boven op je preekgestoelte staan, en breng het evangelie aan allen die onder je gehoor zitten.

immers is het evangelie voor de grootsten der zondaren, want die gezond zijn, hebben de medicijnmeester niet nodig.
Ook wat betreft heteroseksuelen heb ik dezelfde maatstaf. Nl. datgene wat er in de bijbel staat. En mensen uitstoten uit een gemeente, dat is wel een hele strikte maatregel. In mijn ogen maakt de kerk met deze maatregel vreselijk misbruik van haar macht en dat is iets wat alleen in uiterste geval toegestaan is.
Als Paulus het over deze maatregel heeft, heeft hij het over incest. Een man die zijn moeder als zijn vrouw genomen heeft. En de ergste kritiek is, dat de gemeente dit gedrag goedkeurt. In mijn ogen worden mensen voor heel wat minder de kerk uitgezet en lopen daarmee ernstige schade op.
Zelf ben ik eens een keer de gemeente uitgezet omdat ik niet naar de voorganger wilde luisteren. Hij vond nl. dat mensen mij niet mochten ophalen voor de dienst. Ik vond dat ik dat zelf mocht uitmaken. Ik was niet meer welkom in de gemeente.......

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 19 juli 2010, 11:46
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:47

Quote Chatuliem: In mijn ogen worden mensen voor heel wat minder de kerk uitgezet en lopen daarmee ernstige schade op.

Dat denk ik zelf ook. Ben het niet zo met je eens in het algemeen. Hoeft ook niet. Meningen kunnen naast elkaar bestaan.

Hiero heb je wel een punt, vind ik.

Groet,

Shanita
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:53

CARIN303 schreef:
Oh maar dan ben je veeeeeel populairder dan ik, ben vanaf april lid!
Vanaf nu zeg ik Smiley met dichtgeplakte mond meer

hi... ach Carin, t'is een off-topic topic hè, dus dan mag het... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:58

MARIEKE897 schreef:
schreef:
ben onderweg hoor Carin!!

ik maar zoeken net...waar kun je je bezoekers aantal vinden?!!

2790 bezoekers

CARIN303 schreef:

9648 bezoekers... Verraste, verbaasde smiley
nou ja, maakt mij het uit... lekker belangrijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt en eh, ben al tijdje lid hier hè Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 12:00

Quote Chatuliem: Zelf ben ik eens een keer de gemeente uitgezet omdat ik niet naar de voorganger wilde luisteren. Hij vond nl. dat mensen mij niet mochten ophalen voor de dienst. Ik vond dat ik dat zelf mocht uitmaken. Ik was niet meer welkom in de gemeente.......

Dan weet ik ook nog wel wat van die verhalen. Maar da's voor een ander topic.

Groet,

SHanita
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 12:27

HENK030 schreef:
Druk
We holen en we jagen
en we heben het zo druk;
tekort aan de zeven dagen,
geen tijd voor ons geluk.
Vandaag nog niet ,we bellen .
Nee ,morgen ook geen tijd .
Zal het je nog wel vertellen ,
moet nu gaan tot mijn spijd.
Jantje moet nog even wachten
om zijn huiswerk te laten zien .
Moeder loopt al in gedachten.
Hoe het morgen moet bij Mien.
Geen tijd om elkaar teberijpen
en praten heeft geen zin .
We willen al het goede grijpen
en vrije opvoeding .dat is in .
De stroomversnelling van het leven
gunt zelfs de zwakke geen tijd .
Neem toch eens de tijd om te praten ,
omdat het vandaag nog kan
Hou de tijd wel in de gaten,
dat geld voor vrouw en man .

druk druk wie kent dat niet .wil graag weten hoe we dit in vullen in ons dagelijkse leven ,nemen we nog tijd voor ons dierbare enz

Helaas, ik herken het niet...
Soms denk ik... was ik maar druk haha... nee hoor, serieus... ik denk dat het belangrijk is om ook rustmomenten tussendoor te hebben...
Ik heb geen kids en op dit moment heb ik vakantie, na de zomervakantie ga ik 1 dagdeel voor vast werken en zit er nog over te denken hoe ik de rest van mijn tijd ga besteden...
Maar om me heen merk ik het wél... druk met werk, druk met gezin/ kinderen... weinig tijd meer voor anderen buiten het gezin... ik vind dat je dat steeds meer ziet in deze maatschappij.
Denk dat de oplossing ergens in het midden ligt, al kan ik me indenken dat als je een volledige baan hebt en kids dat je dan blij bent als je een keer aan jezelf of elkaar toekomt...
Maar ik hoop wel dat er dan ook nog verder wordt gekeken... buiten dat gezin (of elkaar)....

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 19 juli 2010, 12:34
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 908 909 910 911 912 913 914 ... 6194 Volgende
Pagina 911 van 6194