| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:31
|
|
|
|
| JUDA209 schreef: | stiekem verliefd? men zegt dat een vrouw valt voor... mooi opgestelde gedichten. Maar oke, ga verder met deze topic.
iets aardigs dus... tsja, niet moeilijk toch. je geloofd in God/Jezus/Heilige Geest en weer samen 1. |
Jaloers? Lees alle reactie`s maar es als iemand een gedicht plaatst, praten we dan wel verder..... Verstand van vrouwen hebben is niet zo makkelijk hè....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:32
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Jaloers? Lees alle reactie`s maar es als iemand een gedicht plaatst, praten we dan wel verder..... Verstand van vrouwen hebben is niet zo makkelijk hè.... |
Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:33
|
|
|
|
Nee, ga hier niet op reageren,pffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KANJER134
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:35
|
|
|
|
| PAULUS505 schreef: | Beste Cm leden,
ik ga vanaf eind September de Alpha Cursus volgen. Ik vind dit best spannend. Wat is jullie ervaring met de Alpha Cursus? Hebben jullie deze al eens gevolgd? Hoe vinden / vonden jullie de Alpha Cursus?
Groeten van Paulus |
Beste Paulus,
Mijn ervaring zowel als deelnemer als begeleider zijn bijna alleen maar positief. Iedereen is eerlijk en open naar elkaar.
Voor iedereen is het spannend vooral de eerste avond. Tijdens het eten wordt het al minder en vergeet je vaak heel snel dat je met een onbekende aan tafel zit. Die ervaringen heb ik niet alleen.
Voor mij was het een verademing hoe helder het geloof voor mij werd. Je krijgt heldere instrumenten aangereikt, waar je echt wat mee kunt.
Mocht je meer willen lezen over de ALPHA en ervaringen van anderen willen lezen, dan kun je een bezoekje brengen aan de site van de Alpha cursus.
Ik wens je fijne alpha avonden toe.
Piet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:35
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Sex als lust is altijd verkeerd, het is een liefdesuiting.... |
Eh...waar wil je naartoe Mario Volgens mij hebben we dit onderwerp al uitgebreid besproken ( eh...bedoel via het forum dan hè )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:36
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing  |
Heb ik het nu goed begrepen? Dit topic was toch om wat aardigs over elkaar te schrijven?
Mario, ik heb al een aantal van je liedjes die je hier hebt neergezet op mijn mp3 speler (sinds afgelopen week mijn Iphone) gezet....... Dus , leuk dat je dat doet! En....je hebt humor, waardeer ik ook....
Is dat nu aardig of niet???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:36
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ja, ik wil wel zo`n gedichtenbundel. best een leuk idee. Maar de opbrengst gaat toch wel naar een goed doel hè!!
Ik ben VOOR!! |
poeh....nou moet ik toch wat gaan zeggen!!! ehhhhh....voor het goede doel...ALTIJD.....ik doe mee. Maar ik heb ooit es op de picknick de grootste dichter gesproken, en dit hem al voor gelegd.....gedichten in boekvorm.... Hij wil niet mensen ..........misschien kunnen jullie wat regelen? Maar pas op hoor.........zelf complimentjes vind ie niks Hannah??.........NOU MAG JE PRATEN!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:37
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Heb ik het nu goed begrepen? Dit topic was toch om wat aardigs over elkaar te schrijven?
Mario, ik heb al een aantal van je liedjes die je hier hebt neergezet op mijn mp3 speler (sinds afgelopen week mijn Iphone) gezet....... Dus , leuk dat je dat doet! En....je hebt humor, waardeer ik ook....
Is dat nu aardig of niet??? |
Willemijn, je hebt gelijk hoor!
Ik ga nu iets aardigs over jou zeggen......je komt op mij als erg wijs over, lekker realistisch en vooral gezellig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:46
|
|
|
|
we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de tweede pagina van dit topic......inclusief foto van het restaurant. ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop nog op een stapel extra aanmeldingen, en hoop jullie komende zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud) Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar zou graag met iemand meerijden Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud)(grace zou graag met iemand meerijden.) Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska zoekt nog vervoer naar de picknick johanna598 48 jaar anoniempje, rond 45 jaar, met vriendin marieke913 37 jaar
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar gert856 52 jaar (onder voorbehoud) dirk548 42 jaar (onder voorbehoud) rick261 30 jaar sambal490 35 jaar(onder voorbehoud) frankt627 46 jaar(onder voorbehoud) gauke185 46 jaar William521 39 jaar neemt iemand mee (onder voorbehoud)
we zitten dus op 15 vrouwen, en 20 mannen! er kan nog méééér bij, er kan nog méééér bij........ de heide is nog lang niet vol!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:53
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | vreselijk, zal maar familie wezen, 18 doden en bijna 400 gewonden. bidden? ja. maar ik denk dan gelijk aan deze tekst....
luc 13:
2 Hij zei tegen hen: ‘Denken jullie dat die Galileeërs grotere zondaars waren dan alle andere Galileeërs, omdat ze dat ondergaan hebben? 3 Zeker niet, zeg ik jullie, maar als jullie niet tot inkeer komen, zul je allemaal op dezelfde wijze omkomen. 4 Of die achttien die stierven doordat de Siloamtoren op hen viel – denken jullie dat zij schuldiger waren dan alle andere mensen die in Jeruzalem wonen? 5 Zeker niet, zeg ik jullie, maar als jullie niet tot inkeer komen, zul je allemaal net zo sterven als zij.’ |
ik zou het fijn vinden, David, dat je gewoon eens zegt wat je denkt ipv steeds maar met bijbelteksten te strooien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:55
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Eh...waar wil je naartoe Mario Volgens mij hebben we dit onderwerp al uitgebreid besproken ( eh...bedoel via het forum dan hè ) |
Regeerde op Annette, geef niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Heb ik het nu goed begrepen? Dit topic was toch om wat aardigs over elkaar te schrijven?
Is dat nu aardig of niet??? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:57
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik denk alleen aan jou, Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou. Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik denk alleen aan jou, vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou, hou alleen van joooooooooooooooooou
sorry,moest er even uit..... |
hahahahahaha...leetje!! Het schiet op he???? Nog 1 nachie meis.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:58
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | vreselijk, zal maar familie wezen, 18 doden en bijna 400 gewonden. bidden? ja. maar ik denk dan gelijk aan deze tekst....
luc 13:
2 Hij zei tegen hen: ‘Denken jullie dat die Galileeërs grotere zondaars waren dan alle andere Galileeërs, omdat ze dat ondergaan hebben? 3 Zeker niet, zeg ik jullie, maar als jullie niet tot inkeer komen, zul je allemaal op dezelfde wijze omkomen. 4 Of die achttien die stierven doordat de Siloamtoren op hen viel – denken jullie dat zij schuldiger waren dan alle andere mensen die in Jeruzalem wonen? 5 Zeker niet, zeg ik jullie, maar als jullie niet tot inkeer komen, zul je allemaal net zo sterven als zij.’ |
Dus voor zondaren is het minder erg dat een kind overlijd als voor gelovigen.
EINDE DISCUSSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:00
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | hahahahahaha...leetje!! Het schiet op he???? Nog 1 nachie meis.....  |
Ohhh Le, is ie dan terug? Fijn meis!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:02
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Regeerde op Annette, geef niet  |
Whoops.....sorry, ben weer eens te snel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:04
|
|
|
|
eehh...dames?
3mm lang genoeg?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:11
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | eehh...dames?
3mm lang genoeg? |
foto??????????????????????????????????????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:11
|
|
|
|
| JUDA209 schreef: | die ene wil hem dus niet
|
Nou dat zal toch wel meevallen Ze weet gewoon nog niet waar ie woont, maar daar komt ze vanzelf achter en dan staat ze als eerste in de niet bestaande rij
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 25 juli 2010, 21:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:13
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | foto??????????????????????????????????????????????
 |
7 minuten....ik had jou toch wel sneller gedacht, meisje...
eh, nee, heb (nog) geen foto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:18
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk eerder dat de PVV gedoogsteun geven zal en het kabinet dat uit CDA en VVD zal bestaan. Als je de VVD zou vragen met wie ze liever zouden regeren, zou dat het CDA zijn. PVV is toch een instabiele factor in het geheel. |
Dat zou ook nog een optie kunnen zijn, al vind ik dat al eerder weer iets van kiezersbelediging in zich hebben... De PVV verdient op basis van de uitslag meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:19
|
|
|
|
|
Als ik die tekst lees, lees ik juist het tegenovergestelde. De mensen die door die toren geveld werden waren juist niet slechter dan wij. En datzelfde geldt ook voor deze ramp. Het is niet de schuld van de zondaars, want wij zijn even schuldig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:23
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Als ik die tekst lees, lees ik juist het tegenovergestelde. De mensen die door die toren geveld werden waren juist niet slechter dan wij. En datzelfde geldt ook voor deze ramp. Het is niet de schuld van de zondaars, want wij zijn even schuldig. |
amen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:29
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Sex als lust is altijd verkeerd, het is een liefdesuiting.... | Seks mag best wel lust zijn hoor, alleen maar met je partner....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:44
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | 7 minuten....ik had jou toch wel sneller gedacht, meisje...
eh, nee, heb (nog) geen foto  |
nog sneller?? al een foto ondertussen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Seks mag best wel lust zijn hoor, alleen maar met je partner.... |
Ik mag hopen dat het dan nog steeds een liefdesuiting is, Chatuliem. Ja, er kan ook wel lust in zitten, maar enkel uit lust lijkt me echt niet oké. Daarvoor is het een te bijzonder geschenk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:46
|
|
|
|
we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de tweede pagina van dit topic......inclusief foto van het restaurant. ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop nog op een stapel extra aanmeldingen, en hoop jullie komende zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud) Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar zou graag met iemand meerijden Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud)(grace zou graag met iemand meerijden.) Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska zoekt nog vervoer naar de picknick johanna598 48 jaar anoniempje, rond 45 jaar, met vriendin marieke913 37 jaar
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar gert856 52 jaar (onder voorbehoud) dirk548 42 jaar (onder voorbehoud) rick261 30 jaar sambal490 35 jaar(onder voorbehoud) frankt627 46 jaar(onder voorbehoud) gauke185 46 jaar William521 39 jaar neemt iemand mee (onder voorbehoud) marcelja631 39 jaar
we zitten dus op 15 vrouwen, en 21 mannen! er kan nog méééér bij, er kan nog méééér bij........ de heide is nog lang niet vol!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:47
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar gert856 52 jaar (onder voorbehoud) dirk548 42 jaar (onder voorbehoud) rick261 30 jaar sambal490 35 jaar(onder voorbehoud) frankt627 46 jaar(onder voorbehoud) gauke185 46 jaar William521 39 jaar neemt iemand mee (onder voorbehoud) marcelja631 39 jaar
we zitten dus op 15 vrouwen, en 21 mannen! er kan nog méééér bij, er kan nog méééér bij........ de heide is nog lang niet vol!! |
MUIS STAAT ER NIET OP
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|