| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 09:18
|
|
|
|
ik heb ooit eens gevast, en me erin verdiept. ik vind de manier van vasten die in jesaja beschreven staat nog het mooiste;
daar zegt de Heere God; "is dit niet het vasten dat ik verkies; dat je losmaakt de knopen van het onrecht.....enz?" jesaja 58 vers 4 tot 8
(mn ontbijtje smaakt me heerlijk )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 27 juli 2010, 09:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 09:27
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | is niet persoonlijk (voor jou) bedoeld hoor... Soms heb ik het gevoel dat alleen God van me houdt... ik mis bepaalde mensen om me heen... ik mis gesprekken over het geloof, nee niet hier op het forum waar ik vaak het gevoel heb dat ik niet begrepen word... maar mensen die mij begrijpen, mensen die snappen dat ik serieus met het geloof bezig ben. Ik heb vannacht tot 7 uur zitten praten met 1 hele goede vriend, maar hij is één van de weinigen die begrijpt hoe ik me voel. Ik ben God dankbaar dat hij er tenminste nog voor me is.
Ze zeggen altijd dat God je niet meer geeft dan je dragen kunt; maar met mij gaat Hij voor mijn gevoel echt tever... ik kan soms gewoon niet meer ! |
Suus, het is maar net hoe je met de dingen omgaat. Als ik zo jouw dingen lees op CM, lees ik suus en de rest van de wereld. Het verdriet van je dat alleen God van je houdt. Dat er niet iemand is om mee te praten over je geloof, maar niet hier op t forum.
Weet je, jij ervaart dat je niet begrepen wordt, maar begrip is niet alleen dat er dingen gezegd worden die jou passen. Som zijn woorden wel eens van een andere strekking. Niemand ontkent toch dat jij niet serieus met je geloof bezig bent, we zien alleen maar de dingen waar jij over nadenkt.
Ik denk dat je veel te veel met die dingen bezig bent. Je vraagstuk over Jeruzalem, de wijze van geloof van anderen, etc. En wat ik van je weet en uit gesprekken, liggen daar jouw vraagstukken helemaal niet, die liggen veel meer bij jouw eigen persoon. Ga niet worstelen met vragen waar theologen ook hun hoofd over breken.
Wat valt er te vinden in die antwoorden. God's nabijheid is bij Jezus te vinden, in zijn liefdevolle offer, zijn vraag beantwoorden 'Gelof je in mij, wil je behouden worden, wil je je leven in mijn hand leggen en vol vertrouwen gaan?' Zoek rust in God, rust in je geloof, bouw vanuit hetgeen je wel hebt, ga van daar uit de weg met God. Hou het simpel in je leven. Ga niet in de rol van slachtoffer zitten, want bij alles in het leven ben jij degene die de beslissingen kan nemen het morgen anders te doen.
Morgen is jouw dag, de dag waarop je vrij kan en mag leven voor God. Neem de tijd om naar God te luisteren in plaats van te tobben over je leven. Zoek God in de stilte van je kamer, in de natuur, in plaats van moeilijke discussies over het geloof op het CM forum. Vaak is God daar niet te vinden. Neem de tijd dat God tegen je kan praten, dat Hij zijn woorden in jouw hart kan leggen, in plaats van de nachten door te brengen terwijl je rust en slaap nodig hebt.
Doorbreek het ritme, zoek God dicht bij jou, want daar is Hij, God heeft jou bijzonder lief, Hij wil dat je aan zijn hand verder gaat. Zoek de mensen die je mist, in een gemeente bij jou in de buurt, daar ontmoet je christenen, daar kunnen we het lichaam van Christus ontmoeten, want dat zijn alle gelovigen op aarde. Ga die weg.
God zegent jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 09:31
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik heb ooit eens gevast, en me erin verdiept. ik vind de manier van vasten die in jesaja beschreven staat nog het mooiste;
daar zegt de Heere God; "is dit niet het vasten dat ik verkies; dat je losmaakt de knopen van het onrecht.....enz?" jesaja 58 vers 4 tot 8
(mn ontbijtje smaakt me heerlijk ) |
eet smakelijk !! en jouw overgave voor de kinderen, jouw staan in dit leven, jouw woorden die je spreekt, jouw tijd die ja aan anderen geeft is jouw vasten.... toppie !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 09:40
|
|
|
|
Lieve Suus, ik sluit mij helemaal aan bij wat Jonathan net schreef aan je!
Meid...je hebt zoveel gekregen, zoveel te geven! Tel je zegeningen en wordt stil!
Er zijn ALTIJD mensen die er voor je zijn, niet altijd degene die jij wilt maar God zet mensen om je heen, sta stil en kijk om je heen en verwonder je!
Bid en u zal gegeven worden, zoek en u zult vinden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 09:40
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | volgens mij, zoals ik het lees, zijn de uit de doden opgewekte, diegene die in de grote verdrukking dood zijn gemaakt omwille van hun getuigenis
de andere doden blijven dood tot na de 1000 jr...ook de gelovigen van deze tijd dus van voor de grote verdrukking |
Ligt eraan hoe je het opvat denk ik? Er staat dat ze zullen heersen...maar niet dat ze de enigen zullen zijn....
1 Korinthe 15: 50-55 50 Wat ik bedoel, broeders en zusters, is dit: wat uit vlees en bloed bestaat kan geen deel hebben aan het koninkrijk van God; het vergankelijke krijgt geen deel aan de onvergankelijkheid. 51 Ik zal u een geheim onthullen: wij zullen niet allemaal eerst sterven – toch zullen wij allemaal veranderd worden, 52 in een ondeelbaar ogenblik, in een oogwenk, wanneer de bazuin het einde inluidt. Wanneer de bazuin weerklinkt, zullen de doden worden opgewekt met een onvergankelijk lichaam en zullen ook wij veranderen. 53 Want het vergankelijke lichaam moet worden bekleed met het onvergankelijke, het sterfelijke lichaam met het onsterfelijke. 54 En wanneer dit vergankelijke lichaam is bekleed met het onvergankelijke, dit sterfelijke met het onsterfelijke, zal wat geschreven staat in vervulling gaan: ‘De dood is opgeslokt en overwonnen. 55 Dood, waar is je overwinning? Dood, waar is je angel?’
Ik haal hier nog steeds uit dat alle gelovige zielen op zullen staan...en dat de "andere" doden dus die zielen zijn die zich in het aardse leven niet bekeerd hebben,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 09:45
|
|
|
|
Lieve Sus,
Veel van wat er gezegd kan worden is er hier boven al gezegd... Meis, je bent een knokker! Je doet het zo ongeloofelijk goed, maar bent nog enorm snel van je stuk te brengen...ook dat heeft tijd nodig, gun jezelf dat 
Je bent een parel in God's hand, Sus...vergeet dat nooit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 09:58
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ligt eraan hoe je het opvat denk ik? Er staat dat ze zullen heersen...maar niet dat ze de enigen zullen zijn....
1 Korinthe 15: 50-55 50 Wat ik bedoel, broeders en zusters, is dit: wat uit vlees en bloed bestaat kan geen deel hebben aan het koninkrijk van God; het vergankelijke krijgt geen deel aan de onvergankelijkheid. 51 Ik zal u een geheim onthullen: wij zullen niet allemaal eerst sterven – toch zullen wij allemaal veranderd worden, 52 in een ondeelbaar ogenblik, in een oogwenk, wanneer de bazuin het einde inluidt. Wanneer de bazuin weerklinkt, zullen de doden worden opgewekt met een onvergankelijk lichaam en zullen ook wij veranderen. 53 Want het vergankelijke lichaam moet worden bekleed met het onvergankelijke, het sterfelijke lichaam met het onsterfelijke. 54 En wanneer dit vergankelijke lichaam is bekleed met het onvergankelijke, dit sterfelijke met het onsterfelijke, zal wat geschreven staat in vervulling gaan: ‘De dood is opgeslokt en overwonnen. 55 Dood, waar is je overwinning? Dood, waar is je angel?’
Ik haal hier nog steeds uit dat alle gelovige zielen op zullen staan...en dat de "andere" doden dus die zielen zijn die zich in het aardse leven niet bekeerd hebben, |
Dat wat Paulus schrijft is ook helemaal zo. Paulus schrijft daar over hoe wij als mensen zullen leven in het komende koninkrijk van God. Dat wij daar neit met dit menselijk lijdend onder de gebrokenheid lichaam kunnen ingaan in dat koninkrijk. Maar dat wij zullen opstaan in een ander lichaam
Paulus schrijft daar dat er een aantal niet zullen sterven maar zo zullen overgaan van het vergankelijke naar het onvergankelijke lichaam.
Wat Johannes echter in openbaring heeft opgeschreven gaat over een paar zaken.
1. ik geloof dat christenen van deze tijd voor de tijd van de grote verdrukking opgenomen zullen worden. (ik lees dat ook in het stukje hierboven) 2. er zullen mensen sterven in in de grote verdrukking, die zelfs in die tijd nog tot bekering komen 3. dan na een periode van een aantal jaren verdrukking zal Jezus wederkomen en zijn troon in Jerusalem zetten voor een periode van 1000jr. De tijd dat het volk Israel hem massaal als koning zal aanvaarden. Hetgeen ze nu nog niet doen, omdat God ze verblind heeft. 4. bij die komst van Jezus zullen de doden van uit de verdrukking komende opstaan hun klederen wassen. Het bloed wegwassen en ze zullen witte klederen mogen dragen en met Jezus heersen die 1000jr 5. Daarna zal satan nog een ultieme poging doen om Jezus en Zijn volk te overwinnen, maar hij zal gegrepen worden en voor eeuwig verdwijnen. 6. Dan zal God iedereen opwekken de doden die in Hem gestorven zijn en diegene die dat niet gedaan hebben. En iedereen zal geoordeeld worden naar hetgeen hij gedaan heeft in het leven.
openbaring 20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:02
|
|
|
|
Haha, schitterend Carin! Wat een heerlijke manier om wakker te worden
Allleen...krijg het nu natuurlijk met geen mogelijkheid meer uit men hoofd
Do- A dear, a female deeear...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:03
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Hoe weet jij dat?  |
Nou weten.....heb daar wel een iets over gelezen, denk jij dat wij elkaar wel zullen herkennen dan als ouders/ kinderen/ vrienden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:05
|
|
|
|
Echt super!! Kippenvel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:08
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Echt super!! Kippenvel  |
haha do re mi fa sol la ti do.....loop ik de hele dag weer te zingen thanks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:11
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Nou weten.....heb daar wel een iets over gelezen, denk jij dat wij elkaar wel zullen herkennen dan als ouders/ kinderen/ vrienden? |
ik ga er eigenlijk wel een beetje vanuit ja.
Als ik, het is maar een gelijkenis van Jezus, lees over lazarus, dan is er dus herkenning in de hemel.
En waarom zou dat niet zo zijn. Voor de zondeval schiep God de mens al als man en vrouw. Waarom zou Hij dat niet weer doen, alleen dan in een onvergankelijk perfect lichaam??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:12
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Nou weten.....heb daar wel een iets over gelezen, denk jij dat wij elkaar wel zullen herkennen dan als ouders/ kinderen/ vrienden? |
niet voor mij die vraag, maar ga toch een stukje spinsel van mezelf neerzetten
Ik denk dat we elkaar inderdaad herkennen, niet op de relationele manier maar wel met een bijzonder gevoel! Of beter gezegd dat hoop ik!! Maar menselijk gezien is dat toch ook logisch? Dat willen we toch graag? Elkaar weerzien bij Hem?
Aan de andere kant weet ik ook dat het niet voor te stellen is hoe het zal zijn..het zal zeker mooier, beter, fijner zijn dat we met ons verstand nu kunnen bevatten..en er van uitgaande dat Hij ons liefheeft en ons een Hemel op aarde beloofd heeft, zal er iets ongelofelijk moois op ons wachten!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:15
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | niet voor mij die vraag, maar ga toch een stukje spinsel van mezelf neerzetten
Ik denk dat we elkaar inderdaad herkennen, niet op de relationele manier maar wel met een bijzonder gevoel! Of beter gezegd dat hoop ik!! Maar menselijk gezien is dat toch ook logisch? Dat willen we toch graag? Elkaar weerzien bij Hem?
Aan de andere kant weet ik ook dat het niet voor te stellen is hoe het zal zijn..het zal zeker mooier, beter, fijner zijn dat we met ons verstand nu kunnen bevatten..en er van uitgaande dat Hij ons liefheeft en ons een Hemel op aarde beloofd heeft, zal er iets ongelofelijk moois op ons wachten!! |
Ik denk dat je elkaar herkent als kinderen van God, natuurlijk zou ik het heerlijk vinden om mijn vader weer te zien, hem weer vast te kunnen houden maar .....hoe zit het dan met die mensen die ook christen zijn maar waar je geen goede band mee had op aarde? Er is geen zonde of zonde besef meer in de Hemel maar herkennen is toch ook herinneren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:23
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | haha do re mi fa sol la ti do.....loop ik de hele dag weer te zingen thanks |
Zing je niet te hard dan? Lukt me zelf al nauwelijks meer om em uit men hoofd te krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:25
|
|
|
|
1111!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 27 juli 2010, 10:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:35
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik denk dat je elkaar herkent als kinderen van God, natuurlijk zou ik het heerlijk vinden om mijn vader weer te zien, hem weer vast te kunnen houden maar .....hoe zit het dan met die mensen die ook christen zijn maar waar je geen goede band mee had op aarde? Er is geen zonde of zonde besef meer in de Hemel maar herkennen is toch ook herinneren? |
Maar als je dat doortrekt Carin? Wat voel je dan bij de mensen die je kwaad gedaan hebben? Als je dat besef dan niet meer hebt, voel je dan een ander soort liefde? Ik heb ook die wens natuurlijk, en Eric Clapton zingt daar een (voor mij) herkenbaar lied over...
Zijn er dan gradaties in liefde voelen? Pfffffffff , moeilijk hoor. Ik zat net na de denken over bijv. tijdsbesef in de Hemel, als voor God 1 dag 1000 jaar kan zijn en 1000 jaar 1dag..hoe zou de tijd daar dan gaan? Gaat de zon op en onder?
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op dinsdag 27 juli 2010, 10:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:40
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | | Als je een goede liefdesrelatie hebt en elkaar seksueel liefkoost, geen gemeenschap hebt, is dat ook seks voor het huwelijk? |
Geen idee Eva... maar als het goed voelt.........ik zou zeggen lekker genieten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:42
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Maar als je dat doortrekt Carin? Wat voel je dan bij de mensen die je kwaad gedaan hebben? Als je dat besef dan niet meer hebt, voel je dan een ander soort liefde? Ik heb ook die wens natuurlijk, en Eric Clapton zingt daar een (voor mij) herkenbaar lied over...
Zijn er dan gradaties in liefde voelen? Pfffffffff , moeilijk hoor. Ik zat net na de denken over bijv. tijdsbesef in de Hemel, als voor God 1 dag 1000 jaar kan zijn en 1000 jaar 1dag..hoe zou de tijd daar dan gaan? Gaat de zon op en onder? |
Ik ben niet kwaad op mensen die daar al zijn hoor, maar echte liefde voel je toch maar voor een aantal mensen. Er gaan al meer mensen van deze aarde weg, wanneer ben ik aan de beurt?
Jezus is het licht in de Hemel dus zons op-en ondergang? Ik vrees van niet. Kan er wel mega van genieten trouwens, vroeg opstaan,met mn autootje naar water toe gaan en wachten tot de aarde ontwaakt,zo mooi!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:45
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Geen idee Eva... maar als het goed voelt.........ik zou zeggen lekker genieten! |
Ik lees jullie reactie`s zo en denk......volgens mij hoort het niet. (Ja, kom maar op met commentaar mijn moralistisch denken, weet het al...)
Volgens mij valt het wel onder sex maar een ieder moet deze grens zelf trekken voor zichzelf, lastig onderwerp om dit in een groep te bespreken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:49
|
|
|
|
Ik ga in oktober weer bidden en vasten voor 10 dagen en ervaar dat als geweldige tijd met God. Even geen werk, hobby's maar tijd voor relatie met God. Was voor mij ook een manier om meer diepte in mijn beleving te krijgen aan de ene kant en stuk relativering aan de andere kant.
willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 10:53
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik ben niet kwaad op mensen die daar al zijn hoor, maar echte liefde voel je toch maar voor een aantal mensen. Er gaan al meer mensen van deze aarde weg, wanneer ben ik aan de beurt?
Jezus is het licht in de Hemel dus zons op-en ondergang? Ik vrees van niet. Kan er wel mega van genieten trouwens, vroeg opstaan,met mn autootje naar water toe gaan en wachten tot de aarde ontwaakt,zo mooi!! |
Ik denk dat in de hemel iedereen elkaar wel zal herkennen. Idd n a v ..lazarus.. maar er zal alleen blijdschap zijn..geen verdriet..geen ziekte. je krijgt een ander lichaam....en ik denk ook andere gevoelens ten opzichte van alle andere "mensen" die daar zijn.. er zal geen verschil zijn....in wat dan ook... dus volgens mij zul je iedereen aardig vinden. Wat je op aarde met iemand hebt gedeeld.....ik denk niet dat je dat weet. Ik geloof Carin....dat je je vader wel zult herkennen...maar of je dan weet dat dat je vader was???? We spelen daar ook met leeuwen en slangen........hier op aarde....ik ben er als de dood voor......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 11:59
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik had het over het onderscheid wat in het nieuwe Jeruzalem plaats vindt... maar volgens mij zie ik daar weinig van terug in je tekst... het voorbeeld van Mozes was om aan te geven dat de Israelieten van het oude verbond samen met de heidenen van het nieuwe verbond in dezelfde ruimte zouden kunnen leven of is het onderscheid er tussen andere groepen ? Ik vraag me af of er in de hemel niet gehuwd wordt... waarom zou het niet zo kunnen zijn als voor de zondeval ? Ja ik weet dat Jezus dat gezegd heeft, maar ik lees het in de context waar Farizeeers en schriftgeleerden Jezus ergens op probeerden te pakken en Jezus terug antwoordde met een antwoord waar ze geen tegenvraag op konden hebben. Misschien wel idee voor een nieuw topic... want in dit topic is het wel erg offtopic. |
Wat ik ervan begrijp, is dat mensen veranderd worden in een ondeelbaar ogenblik. En dat mensen dan zo veranderd worden, dat allerlei onderscheid wegvalt. Het zal daar 'goed' zijn, over rangen, standen en onderscheiden hoef ik mij dus niet druk te maken. Van je naasten houden als je zelf, is bijzonder nivellerend. Om dat niveau te halen, dat is al een kunst apart.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 12:27
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik lees jullie reactie`s zo en denk......volgens mij hoort het niet. (Ja, kom maar op met commentaar mijn moralistisch denken, weet het al...)
Volgens mij valt het wel onder sex maar een ieder moet deze grens zelf trekken voor zichzelf, lastig onderwerp om dit in een groep te bespreken. |
Ik denk dat het belangrijkste punt is Carin, wil je dit wel in een groep bespreken?
Ik niet, vind juist dat zulke intieme dingen niet op een openbaar forum thuishoren, daar bedoel ik mee mijn grenzen , wensen , enz.. dat soort gesprekken bewaar ik wel voor een evt. toekomstige partner
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 12:30
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ja, herken ik! bedankt voor 't mooie gedicht.... |
het blijft hard werken hoor! en soms helpt het opschrijven mij om dingen op een rijtje te zetten...
enne..graag gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 12:32
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | 1111!
 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 12:36
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | dat denk ik wel, als jij duidelijk aangeeft welke dingen herstel nodig hebben en ik laat zien welke dingen het niet meer helemaal als nieuw functioneren dan komt dat vast wel goed met al die dingen |
Hihi,lijkt wel een woordspelletje zo
|
|
| Naar boven |
|
|